maailmanvahvinmies kisat 4.12 telkussa

Taisipa olla herra nimeltä Vasil Virastuck.

Super Mariuz on silti noista kovin jätkä vaikkei voittanukkaan... :D
Muut tommosia saatanan "läskikasoja" Mariuz jopa näyttää pirun riskiltä.

Mariuz oli kyllä saatanan tiukka, rasvat reippaasti alle 10%(paljon tiukemman näköinen oli mitä Mr.manin avatarissa), ihme että niin kuivakkaana jaksaa edes tollasta kisaa viedä läpi, luulis että paukut loppuu kun kroppa niin nesteetönkin. Vittu että naurettiin kaverin kans kun se selostaja selitti sen yhen n,130-140kilosen ukon mittoja(en nyt muista kuka kilpailija se oli) mutta enivei, rinnanympärys 150(se oli varmaankin totta)mutta sitten tuli se päivän paras, vyötärön ympärys 94cm LOOOOLLLLL :lol2: , miks niiden pitää kusettaa tuollaisia mittoja, silläkin ukolla vyötärö oli varmasti lähemmäs 120cm.
Vahvoja ukkoja oli kyllä.

hyvät kisat oli, mutta missä suomalaiset?

Hehe, taas oli sitä perinteistä legendaa, "hän treenaa noin 3 tuntia päivässä" jne :)

voi viddu, unohdin katsoo koosteen :curs: ...näytettiinkö paljoa Tomi Lotan edesottamuksia?

Mariuz oli kyllä saatanan tiukka, rasvat reippaasti alle 10%(paljon tiukemman näköinen oli mitä Mr.manin avatarissa), ihme että niin kuivakkaana jaksaa edes tollasta kisaa viedä läpi, luulis että paukut loppuu kun kroppa niin nesteetönkin.

itsekin olen ihmetellyt miksi miehen rasvat on niin alhaalla...luulisi että korkeampi rasvaprosentti olisi optimaalismpi voimamieskisoihin...

Vittu että naurettiin kaverin kans kun se selostaja selitti sen yhen n,130-140kilosen ukon mittoja(en nyt muista kuka kilpailija se oli) mutta enivei, rinnanympärys 150(se oli varmaankin totta)mutta sitten tuli se päivän paras, vyötärön ympärys 94cm LOOOOLLLLL

hohoo! meitsillä on sitten paksumpi vyötärö kuin vahvamieskilpailijalla....

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Tomi ei päässy ihan kuuden finalistin joukkoon.

Bodailukisat on ihan erikseen. Ei voimamiehen tarvi näyttää oravannahalta :)

Mä oon pienestä pitäen tykännyt kattoa tv:stä vahvamieskisoja, ja parit kisat oon käyny kattomassa paikan päällä. Kyllähän se Mariusz on munkin suosikki. :)

Mut miks vahvamies kisoissa hakataan nykyään monessa lajissa toistoja... Eli siis monessa lajissa on aivan liian kevyet painot... :( Tämä vie ainakin minun mielestäni hieman mielenkiintoa ja sitä hohdettas pois lajista :( Ja Jouko Ahola takas kilpailemaan niin saadaan se mitali takas pohjoismaihin minne se kuuluukin... :rock:

Jto ja pori, kuka täällä on väittänyt että nuiden pitäs mitään solakkia olla, turhaa kuitenkaan kusettaa tuollaisia mittoja jotka näkee jo kilometrin päähän ettei pidä paikkaansa se oli mun pointti.

Voisko joku kertoo mulle et missä Janne Virtanen ja Räsänen menee ku ei niitä oo näkyny pitkään aikaan.Samoin olis kiva tietää mitä kuuluu Jouko Aholalle ja Riku Kirille.

metalman sanoi:
Hehe, taas oli sitä perinteistä legendaa, "hän treenaa noin 3 tuntia päivässä" jne :)

Mistäs tiedät että tuo on legendaa? Aika moni huippuvoimailija kuitenkin treenaa tyyliin 3 tuntia päivässä. Voi ihan hyvin pitää paikkansakin, jos vaikka kyseinen kilpailija on sanonut tuon verran treenaavansa. En kyllä tiedä kestä puhuttiin, kun en itse huomannut katsoa. Esim. tämänhetken ykkösvoimanostaja superissa (ipf), Brian Siders on sanonut haastattelussa treenaavansa 3-4 tuntia päivässä 6-7 päivänä viikossa. Saattaa toki puhua potaskaa, mutta pitää kyllä treenipäiväkirjaa nettisivuillaan.

en tiedä kenestä oli kyse mutta mariuz treenaa juttujen mukaan jopa 5-6tuntia pä'ivässä, toki lepojakin välissä on. Tuo 5-6tuntia sisältää mm uintia yms ei siis pelkkää raudan kolistelua ja lajitreenejä.

neutraali sanoi:
en tiedä kenestä oli kyse mutta mariuz treenaa juttujen mukaan jopa 5-6tuntia pä'ivässä, toki lepojakin välissä on. Tuo 5-6tuntia sisältää mm uintia yms ei siis pelkkää raudan kolistelua ja lajitreenejä.

Miksei tuo olisi mahdollista? jos kokopäivätyönä tuota tekee...Nehän voi laskea syömisenki reeniksi =)

Mikko "Hämis" Hämäläinen oli lauantaina 04.12 urheilukanavan chätissä. Aika vitun tolloa kyssäriä tuli kyllä Hämikselle siellä. Kaikki tietämättömät pingviinit pisti horkka-viestiä sun muuta. Ja se Jassi luki kaikki vitun viestit, ku ei tietenkään tiennyt mistään mitään.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom