Juu! Moro kaikki!
Olen harrastanu punttaamista noin 3 vuotta aika aktiivisesti...
Aloitin n. 60 kg--> 72kg nyt.
Penkki mulla ei ole tahtonut koskaan liikkua mihinkään ja ekana vuonna, ku treenasin tosi kovaa en saanut mainittavia tuloksia, vaikka söin kuin hevonen... Painokaan ei noussut. Nyt opiskelemassa ja asun solussa, jättänyt sulkkiksen yms. harrastukset(En ole kyllä liika pitkäkestoista liikuntaa harrastanut 2*vko). Olen myös ruvennut löhöämään ja syämään... Lipsunut treeneistä ja ottanut sillointällöin kaljaa...!
PENKKI NOUSSUT 15KG TALVEN AIKANA????
Kyykyssäkin nousu ollut aika roimaa...
Joten, konkarit kysyisin teiltä, mikä on homman nimi???
Treenasinko ennen muka liikaa(En tahdo uskoa)
4* viikko, 4 päivän kierto, n1.5h kerta.
Nykyään ohjelma on tosiaan sama, mutta yritän olla vähemmän aikaan salilla... Välillä voin oikoa ja luistaakin ja tulokset on paremmat, ku ahkeralla kaudella :wall:
Kiitoksia vastauksista etukäteen.
Olen harrastanu punttaamista noin 3 vuotta aika aktiivisesti...
Aloitin n. 60 kg--> 72kg nyt.
Penkki mulla ei ole tahtonut koskaan liikkua mihinkään ja ekana vuonna, ku treenasin tosi kovaa en saanut mainittavia tuloksia, vaikka söin kuin hevonen... Painokaan ei noussut. Nyt opiskelemassa ja asun solussa, jättänyt sulkkiksen yms. harrastukset(En ole kyllä liika pitkäkestoista liikuntaa harrastanut 2*vko). Olen myös ruvennut löhöämään ja syämään... Lipsunut treeneistä ja ottanut sillointällöin kaljaa...!
PENKKI NOUSSUT 15KG TALVEN AIKANA????
![Eek :eek: :eek:](/smilies/eek.png)
Kyykyssäkin nousu ollut aika roimaa...
Joten, konkarit kysyisin teiltä, mikä on homman nimi???
Treenasinko ennen muka liikaa(En tahdo uskoa)
4* viikko, 4 päivän kierto, n1.5h kerta.
Nykyään ohjelma on tosiaan sama, mutta yritän olla vähemmän aikaan salilla... Välillä voin oikoa ja luistaakin ja tulokset on paremmat, ku ahkeralla kaudella :wall:
Kiitoksia vastauksista etukäteen.