Maailmankirjat sekasin???

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kape80
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Juu! Moro kaikki!

Olen harrastanu punttaamista noin 3 vuotta aika aktiivisesti...
Aloitin n. 60 kg--> 72kg nyt.
Penkki mulla ei ole tahtonut koskaan liikkua mihinkään ja ekana vuonna, ku treenasin tosi kovaa en saanut mainittavia tuloksia, vaikka söin kuin hevonen... Painokaan ei noussut. Nyt opiskelemassa ja asun solussa, jättänyt sulkkiksen yms. harrastukset(En ole kyllä liika pitkäkestoista liikuntaa harrastanut 2*vko). Olen myös ruvennut löhöämään ja syämään... Lipsunut treeneistä ja ottanut sillointällöin kaljaa...!
PENKKI NOUSSUT 15KG TALVEN AIKANA???? :eek:
Kyykyssäkin nousu ollut aika roimaa...
Joten, konkarit kysyisin teiltä, mikä on homman nimi???
Treenasinko ennen muka liikaa(En tahdo uskoa)
4* viikko, 4 päivän kierto, n1.5h kerta.
Nykyään ohjelma on tosiaan sama, mutta yritän olla vähemmän aikaan salilla... Välillä voin oikoa ja luistaakin ja tulokset on paremmat, ku ahkeralla kaudella :wall:

Kiitoksia vastauksista etukäteen.

Onko oma paino noussut kuinka paljon? Kyllä se on massa (liha+läski) joka jyrää. Siksi noissa kilpailuissa on painoluokat. Ja tietysti kunnon palautuminen saattaa vaikuttaa, jos ennen on jäänyt vähemmälle.

Liika treeni on pahin kehityksen tappaja. Todennäköisesti olit ennen koko ajan sen verran ylikunnossa (liikaa treeniä, liian vähän ruokaa ja lepoa), ettei kehitystä päässyt tapahtumaan.

Kokeilepa huviksesi kahteen jaettua ohjelmaa, jossa teet pelkkiä perusliikkeitä (penkkiä, kyykkyä, kulmasoutuja jne) lämmittelyjen jälkeen pari sarjaa( ei loppuun asti vietyjä) 7 päivän kierrolla. Eli treeniä tulisi vain 2 kertaa/viikko. Keskity vain siihen, että saat pikkuhiljaa lisättyä kiloja tankoon ja syö kunnolla. Saatat yllättyä :)

1,5h kerta?? sisältääkö lämmittelyn ja loppu veryttelyn, jos ei saattaa olla pikkusen pitkä treeni, tosin riippuu palautus ajoista.

ei kannata muutta vielä ohjelmaa jos homma toimii ja kehitystä tulee, vasta sitten alat muuttaa jos alkaa junnaamaan paikalla.

sorzo sanoi:
Liika treeni on pahin kehityksen tappaja. Todennäköisesti olit ennen koko ajan sen verran ylikunnossa (liikaa treeniä, liian vähän ruokaa ja lepoa), ettei kehitystä päässyt tapahtumaan.

tuskinpa kaveri nyt koko aikaa oli ylikunnossa :) Sitäpaitsi IMO kehitys on kovinta kun treenataan sielä ylikunnon rajoilla ja välillä käydään sielä ja sitte vähän himmataan.
eiköhän siinä ole vain syömiset ollu vähän päin metsiä ja nyt kun olet syönyt enempi niin se onki ollu "parempi" :D

Kape80 sanoi:
Juu! Moro kaikki!

Olen harrastanu punttaamista noin 3 vuotta aika aktiivisesti...
Aloitin n. 60 kg--> 72kg nyt.
Penkki mulla ei ole tahtonut koskaan liikkua mihinkään ja ekana vuonna, ku treenasin tosi kovaa en saanut mainittavia tuloksia, vaikka söin kuin hevonen... Painokaan ei noussut. Nyt opiskelemassa ja asun solussa, jättänyt sulkkiksen yms. harrastukset(En ole kyllä liika pitkäkestoista liikuntaa harrastanut 2*vko). Olen myös ruvennut löhöämään ja syämään... Lipsunut treeneistä ja ottanut sillointällöin kaljaa...!
PENKKI NOUSSUT 15KG TALVEN AIKANA???? :eek:
Kyykyssäkin nousu ollut aika roimaa...
Joten, konkarit kysyisin teiltä, mikä on homman nimi???
Treenasinko ennen muka liikaa(En tahdo uskoa)
4* viikko, 4 päivän kierto, n1.5h kerta.
Nykyään ohjelma on tosiaan sama, mutta yritän olla vähemmän aikaan salilla... Välillä voin oikoa ja luistaakin ja tulokset on paremmat, ku ahkeralla kaudella :wall:

Kiitoksia vastauksista etukäteen.

mulla ihan sama homma.. pelaan lätkää ja reenei on joku 4viikos+pelit.. ja oon käyny talven puntil aina sillontällön jään jälkeen ja penkki noussu 37.5kg (65 - 102.5) ja kyykkyy laitetaa 10 sarjoi sillä mikä oli kesän maksimi. Paino on noussu kesästä noin 2kg. ois kyl ihan kiva tietää et mistä moinen kehitys johtuu?

Nyyrikki sanoi:
mulla ihan sama homma.. pelaan lätkää ja reenei on joku 4viikos+pelit.. ja oon käyny talven puntil aina sillontällön jään jälkeen ja penkki noussu 37.5kg (65 - 102.5) ja kyykkyy laitetaa 10 sarjoi sillä mikä oli kesän maksimi. Paino on noussu kesästä noin 2kg. ois kyl ihan kiva tietää et mistä moinen kehitys johtuu?
Ollu aikamoien ylikunto

Kuukkeli sanoi:
Ollu aikamoien ylikunto

ei oo ollu ylikunto. Nimittäin en oo alotin salin vasta viime kesänä.. ja nyt kun kausi loppui ni alotin 2-jakosen ja tulokset on vieläki ihan älyttömässä nousussa :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom