Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Saisko jtn selitystä näille xD? Vai olemmeko samaa mieltä, että raamattu sisältää paskaa.
Noihin suurin osa uskovaisista käytännös uskoo, kerran raamattu ei valheita sisällä XD.
Kusipäät, ja oikeesti pahat ihmiset on mun ainoita vihollisia
Jos jumala loi kaiken, kuka sitten loi jumalan?
Eikö jo pelkästään eri uskontojen ja jumalien valtava määrä pitäisi todistaa, että kaikki on väärässä.
Naturalismi ja evoluutio torjutaan, mutta ainoa mitä tarjotaan vaihtoehdoksi on toteamus siitä, että Jumala teki kaiken. Anteeksi nyt vain, mutta se ei riitä.
Onhan "tieteellisiä", toimimattomia/onnettomia teorioitakin ollut maailman sivu vaikka millä mitalla ja tuskin ne kaikki väärässä ovat.
No kyllä mä olen tässä ID:tä ja kreationismia esiin tuonut, mitkä selittävät universumin synnyn, elämän synnyn maapallolle ja ihmisen historian. Unohtamatta luonnossa olevia suunnittelusignaaleja, kosmista hienosäätöä, luonnon älykkäitä ratkaisuja, luonnonvakioiden hienosäätöä, mitkä noihin em. teorioihin sisältyvät, mutta näköjään pitäisi noista vaan jankata edelleen..
Sinulla on aivan eri korkeudella rima sille, missä kohtaa voidaan todeta teorian "selittävän" reaalimaailman havaintoja. Tieteellisen teorian tulee pystyä luotettavasti ennustamaan, mitä tapahtuu lähdettäessä liikkeelle tunnetusta lähtötilanteesta. Tätä ennustettavuutta voidaan yleensä käyttää hyväksi myös laboratorion ulkopuolella, mistä voidaan esimerkkinä käyttää vaikkapa puhelimesi GPS-navigaattoria - mikäli Einstein olisi ollut väärässä, ei koko systeemi toimisi lainkaan. Sama Einsteinin teoria ennusti myös mustat aukot ja epäsuorasti myös sen universumin alkuhetken singulariteetin.No kyllä mä olen tässä ID:tä ja kreationismia esiin tuonut, mitkä selittävät universumin synnyn, elämän synnyn maapallolle ja ihmisen historian. Unohtamatta luonnossa olevia suunnittelusignaaleja, kosmista hienosäätöä, luonnon älykkäitä ratkaisuja, luonnonvakioiden hienosäätöä, mitkä noihin em. teorioihin sisältyvät, mutta näköjään pitäisi noista vaan jankata edelleen..
Jepjep. Eiku halusin vaan varmistaa. Eli kaiken ton helvetillisen selittämisen jälkeen uskot silti vakavasti, et tuol on seilannu niin iso arkki, et sinne mahtuu niin Brontosaurukset, kojootit, & sinivalaat, ja ne kaikki eli siel harmoniassa. Mitenhä esim. ne sinivalaat pysy hengissä
Höh, helppo. Meren pinnan nousuun ei tarvita lisää vettä, mikäli satut olemaan kaikkivaltias iso-J. Meren ja maan väliin pitää vain synnyttää voimakenttä, joka kannattelee valtameriä muutaman kilometrin korkeudella normaalista meren pinnan tasosta. Sade oli vain hämäystä. Kalat sun muut nousivat veden mukana. Samalla voimakentällä voidaan erottaa makeat ja suolaiset vesimassat toisistaan, jotteivat makean veden elävät kuole sukupuuttoon.Mistä koko maapallon vuorenhuippujen tasalle n-päivää satanut vesimäärä tuli? Ja minne se poistui tulvan jälkeen, kun eivät valtameret mitenkään vedä tuota vesimäärää?
Voimakenttä, mään. Voimakenttä! Ei jälkiä!Miksi geologia ei löydä merkkejä globaalista tulvasta ympäri pallon?
Kyllä noita tulvan merkkejä löytyy paljonkin ympäri maailmaa, mutta en väitä että niillä olisi mitään raamatullista taustaa.Miksi geologia ei löydä merkkejä globaalista tulvasta ympäri pallon?
Kyllä noita tulvan merkkejä löytyy paljonkin ympäri maailmaa, mutta en väitä että niillä olisi mitään raamatullista taustaa.
https://www.giss.nasa.gov/research/briefs/gornitz_09/
"The rate of sea level rise slowed between 14,000 and 12,000 years ago during the Younger Dryas cold period and was succeeded by another surge, "meltwater pulse 1B", 11,500-11,000 years ago, when sea level may have jumped by 28 m according to Fairbanks, although subsequent studies indicate it may have been much less."