Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
edit: Tai tarkemmin ajateltuna onhan niitä pyhyyden mallintamisen metodeja tosiaan olemassa. Olkoon vaikka psykoanalyysiä tai hindulaisuuden suuntauksia. Lähti teksti vähän rönsyilemään sinne ja tänne.
Mutta toisaalta magneettikuvat ei välttämättä kerro kovin paljon siitä subjektiivisesta kokemuksesta. Vähän sama asia kuin tekisi kirjallisuusanalyysiä kirjan fysikaalisten ominaisuuksien, eikä semanttisen sisällön perusteella.
Noista jutuista tuli myös mieleen esimerkiksi ohimolohkon epilepsia, joka ilmeisesti voi johtaa uskonnollisiin elämyksiin. Myös rajatilakokemukset ovat ilmeisesti melkoista sähköpommitusta aivoissa.
Noista jutuista tuli myös mieleen esimerkiksi ohimolohkon epilepsia, joka ilmeisesti voi johtaa uskonnollisiin elämyksiin. Myös rajatilakokemukset ovat ilmeisesti melkoista sähköpommitusta aivoissa.
Ongelma on vaan se, että missä tapauksissa uskalletaan olettaa niille jokin merkityksellinen syy. Jos "todella" koen Jumalan, niin tämä välttämättä ilmenee aivoissani. Toisaalta samankaltainen toiminta voi ilmetä varsin arkisista, tylsistä syistä. Jos Jumala sytyttää pensaan palamaan, niin sillä on myös aineellinen alkusyy, kipinä vaikkapa. Toisaalta hienojakin lieskoja voi syntyä aivan sattumalta ja ääniä voi kuulla aivokasvaimen vuoksi. Voiko Jumala tarkoituksella laittaa ihmiselle kasvaimen? Lisää kaljaa.
No eipä se ole kenellekään hyväksi.Ei pitäisi kauheasti vaatia ajattelua tajutakseen, että penis 8 -vuotiaan pojan perseessä on lapselle haitaksi.
Siis tämä tyyppi oli vain kirkon edustajana radio-ohjelmassa haastateltavana, häntä ei ole tietääkseni epäilty mistään rikoksesta.Mutta eipä tuossa nyt muuten mitään ihmeellistä ole. Ainahan rikolliset yrittää selitellä tekojaan ja hakea jonkunlaista oikeutusta
niille.
Missä teidän mielestänne on hörhöin seurakunta Suomessa? Olisi mielenkiintoista kuulla muiden näkökulmia seurakunnista, joissa on tullut käytyä ihan mielenkiinnon vuoksi.
... Itse en kyllä pidä yhtään ateisti nimityksestä. Siinäkin ihminen lokeroidaan uskonsa mukaan uskonnottomaksi. Itse en kaipaa että minua määritellään uskonnottomuuteni takia yhtään miksikään.
Pakettiin kuuluu myös täysi suvaitsemattomuus yhteisön ulkopuolisten mielipiteitä kohtaan.