Maailmankatsomusthread (uskontokeskustelut kaikki tänne)

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
no voi luoja sentään etkö sä nyt tajua :david: miten toi sulkee pois sen vaihtoehdon? Ihan hyvin voi hallusinoida näkevänsä itsensä yläpuolelta

Sulla taitaa olla aivojen tilalla paskaa tai jotain, koska vaikutat ihan vitun tyhmältä. Edes nde ei voi tehdä sinua älykkäämmäksi. Melkein joka postissa olen sanonut, että kliinisesti kuollut tarkoittaa, että on lääketieteellisesti mahdotonta hallunisoida.

Sulla taitaa olla aivojen tilalla paskaa tai jotain, koska vaikutat ihan vitun tyhmältä. Edes nde ei voi tehdä sinua älykkäämmäksi. Melkein joka postissa olen sanonut, että kliinisesti kuollut tarkoittaa, että on lääketieteellisesti mahdotonta hallunisoida.
:david: nyt oikeesti, lues nyt uudelleen. Ne hallusinaatiot edelleen tapahtuu ihan ei-kuolleena.

Et ole silti kertaakaan vastannut kysymyksiin että millä on todettu että ne hallut on tulleet sinä aikana kun on kliinisesti kuollut eikä ennen tai jälkeen sen? Lisäksi yhtäkään niistä ei ole tieteellisesti todistettu, ei se yle ole mikään tieteellinen julkaisu.

heh, kuinkahan monta sotaa (ja "pyhää" sotaa) on käyty näiden eri satuolentojen takia...ei ole vielä ollut juuri minulta konkreettisesti pois, mutta noin yleensä en lähtisi sanomaan että ei ole keneltäkään pois
No on sitä ennenmuonoin tieteenkin nimissä tehty kaikkea sadistista ja väärää, nyt kuitenkin eletään nykyaikaa.

Se tarkoittaa sitä, että ei tulla höpöttelemään tieteen tai järjen alueelle uskosta yhtään mitään. Kysehän on uskosta, ainakin teidän omien sanojenne mukaan. Joten uskokaa niin saatanasti kuin pystytte.
Jos otsikkona oli "Mistä löytäisin ihanan uskovaisen naisen" niin itse en ole että aiheesta löytyy tieteellistä pohdintaa evoluutioteoriasta, mut ehkä en osaa lukea oikein.

Kuten jo aiemmin totesin, en usko jumalaan enkä kuulu kirkkoon, en vaan ymmärrä miksi tässä keskustelussa ateisteilla on noin helvetin vihamielinen asenne.

No on sitä ennenmuonoin tieteenkin nimissä tehty kaikkea sadistista ja väärää, nyt kuitenkin eletään nykyaikaa.

Haluatko että linkitän tänne videoita kun afrikassa poltetaan noitia, sinne sitä kristinuskoa on viime vuosikymmeninä viety.

:david: nyt oikeesti, lues nyt uudelleen. Ne hallusinaatiot edelleen tapahtuu ihan ei-kuolleena.

Alat muokkaamaan nyt sitä ydintä mistä puhutaan. Ne "hallunisaatiot" tapahtuu nimenomaan silloin kun ihminen on kuollut kuin kivi.

Kliinisesti kuollut = Sydän ei syki = aivoissa ei minkäänlaista eloa tai toimintaa = ihminen ei hengitä = ei kuule = ei näe = kuollut kuin kivi.

Jos minä näen unta ja panen siinä Megan Foxia, niin kertoisitteko uskovaiset miten saan tietoon tarkan hetken millon tuo tapahtui? Ois kiva tietää, millon sitä pimperoa ja varsinkin Megan Foxilta on tullut saatua.

Ja btw, Pet todistaa itsekin miten uskovaiset ei elä nuhteellisesti, vaikka luulevat satuolennon valvovan heitä. "Vitun tyhmä"

- - - Updated - - -

Kuoleman toteamiseen ei riitä, että sydän ei syki.

Alat muokkaamaan nyt sitä ydintä mistä puhutaan. Ne "hallunisaatiot" tapahtuu nimenomaan silloin kun ihminen on kuollut kuin kivi.
mitä vittua sä nyt selität? äsken juuri sanoit että ne ei voi tapahtua silloin?

voitko nyt selittää meille joilla on aivojen tilalla paskaa, että miten on mahdottomuus hallusinoida itsensä näkemisestä EI-KUOLLEESSA tilassa, eli nde-kokemuksen JÄLKEEN. Miksi se on mahdotonta?

Haluatko että linkitän tänne videoita kun afrikassa poltetaan noitia, sinne sitä kristinuskoa on viime vuosikymmeninä viety.
Haluatko että linkitän tänne videoita joissa tehdään ihmiskokeita?
ja pyhiä sotiako ei enää käydä?
Varmasti käydään, ihan kuten käydään myös poliittisia sotia.
mutta tietääkseeni esim. lähiidässä esiintyvillä terroristi-iskuja ei rahoiteta suomalaisien veronmaksajien rahoilla.
Sotia tulee aina olemaan, mutta ne kaikki ei johdu uskonnosta.

Eli suomalainen ev.lut kirkon jäsen ei saisi uskoa jumalaan koska historian kirjoista löytyy uskonpuhdistuksia?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
No kyllä minusta tarvii jos makaat syntymäsokeana ja kliinisesti kuolleena sairaalassa operoitavana.
Lähinnä tarkoitin sinua kun et tienny mitä nuoska tarkoittaa:D Eikä myöskään pidä unohtaa sitä kuinka sokeilla on muut aistit terävöityneet sokeuden takia, ihan hyvin voinu tehdä havaintoja herättyään ja siten määritellä mitä ulkona on tapahtunut.

Ateistien viimeinen oljenkorsi on nuo sienet kun aivot ei suostu ymmärtämään, että kliinisesti kuollut ei voi kokea hallusinaatioita. :D Megalol. Se vaan ignoorataan, koska se ei sovi ateistin ajatuksiin, vaikka se on tutkitusti lääketieteellinen fakta. No, mutta vitut lääketieteellisistä faktoista, kunhan saadaan puhuttua sienistä. Se on oleellisinta. Skipataan vain vastaväitteet ja puhutaan sienistä, sen luulis tehoavan. :D

Sillä hetkellä, kun potilas on ollut kliinisesti kuollut, on hän katsonut itseään yläpuolelta eli tämä sulkee pois sen vaihtoehdon, että nde olisi sattunut ennen tai jälkeen "kuoleman".
mistä sen tietää koska se aisti harha on tullut. Tiedätkö herättyäsi missä kohtaa näit mitäkin unta? Kun ihminen käy "hitaalla" ajan kulkua on vaikea käsite, sitä vain on ja olevaisuus. Mutta kuten sanoin sitä on mahdoton ymmärtää, jos sitä ei ole itse kokenut. Kyllä, viittaan edelliseen viestiini.
Ja ei tämä mikään oljen korsi ole vain väittääkseni vastaan. Ei suotta sanota tajuntaa laajentaviksi. Ihmisaivot on kumma kapine. Voit katsoa viesti historiaani, varmaan tähän topikkiin kirjoitellu ennenmuinon eniten ja väliin kärkkäästikkin. Koettuani tän aivojen kyvyn luoda mitä kummallisempia asioita on haluni väittää vastaan hiipunut. Nuo rajatila, uskoon tulemiset, ufo sieppaukset sun muut on varmasti olleet aitoja. Ainakin kokijan oman pääkopan sisällä.

Et ole silti kertaakaan vastannut kysymyksiin että millä on todettu että ne hallut on tulleet sinä aikana kun on kliinisesti kuollut eikä ennen tai jälkeen sen? Lisäksi yhtäkään niistä ei ole tieteellisesti todistettu, ei se yle ole mikään tieteellinen julkaisu.

Katso se linkittämäni dokumentti. Siinä se kerrotaan. Silloin kun kliinisesti kuollutta potilasta on elvytetty niin hän on nähnyt lääkärien toimenpiteet katonrajasta, jonka jälkeen on kokenut muita nde piirteitä.

Jos otsikkona oli "Mistä löytäisin ihanan uskovaisen naisen" niin itse en ole että aiheesta löytyy tieteellistä pohdintaa evoluutioteoriasta, mut ehkä en osaa lukea oikein.

Kuten jo aiemmin totesin, en usko jumalaan enkä kuulu kirkkoon, en vaan ymmärrä miksi tässä keskustelussa ateisteilla on noin helvetin vihamielinen asenne.

I cannot understand, what language is that. It´s not Finnish, I´m sure of that.

Otsikkohan täällä on "Maailmankatsomusthread" eli ehkä et tosiaan osaa lukea oikein. Sille en voi mitään, jos faktat tuntuvat vihamielisiltä. En itsekään ole vannoutunut ateisti, mutta olen vannoutunut logiikan kannattaja ja epäloogisuus ansaitsee tiukkaa kritiikkiä.

Eli suomalainen ev.lut kirkon jäsen ei saisi uskoa jumalaan koska historian kirjoista löytyy uskonpuhdistuksia?
tässä oli puhe uskonnoista ylieensä, ja väite oli että uskominen satuolentoihin ei ole keneltäkään pois

I cannot understand, what language is that. It´s not Finnish, i ´m sure of that.

Otsikkohan täällä on "Maailmankatsomusthread" eli ehkä et tosiaan osaa lukea oikein. Sille en voi mitään, jos faktat tuntuvat vihamielisiltä. En itsekään ole vannoutunut ateisti, mutta olen vannoutunut logiikan kannattaja ja epäloogisuus ansaitsee tiukkaa kritiikkiä.
Juu lähdin keskusteluun jo tuolta seksipuolelta jossa otsikko oli tuo..

Mä en pysty ymmärtämään miksi kaikkea pitää aina tulkita niin tieteellisesti ja loogisesti, kyllä minäkin uskon kaikenlaiseen hömpötykseen, mutta voihan sitä tauluakin katsoa vaan koska se on kaunis. Ei aina tarvitse ymmärtää jokaisen siveltimen liikkeen tarkoitusta ja taiteilijan tuskaa.

Katso se linkittämäni dokumentti. Siinä se kerrotaan. Silloin kun kliinisesti kuollutta potilasta on elvytetty niin hän on nähnyt lääkärien toimenpiteet katonrajasta, jonka jälkeen on kokenut muita nde piirteitä.

Okei, oletetaan, että tuo olisi totta. Miten ihmeessä tuo mielestäsi liittyy kuolemanjälkeiseen elämään? Mikä on ajatuskulku kaiken tämän takana?

jos mä nään ens yönä painajaisen siitä kun mun lemmikkigerbiili kuoli 20 vuotta sitten, tarkottaako se että näin sen unen 20 vuotta sitten? Vai miten, en ymmärrä nyt

Juu lähdin keskusteluun jo tuolta seksipuolelta jossa otsikko oli tuo..

Mä en pysty ymmärtämään miksi kaikkea pitää aina tulkita niin tieteellisesti ja loogisesti, kyllä minäkin uskon kaikenlaiseen hömpötykseen, mutta voihan sitä tauluakin katsoa vaan koska se on kaunis. Ei aina tarvitse ymmärtää jokaisen siveltimen liikkeen tarkoitusta ja taiteilijan tuskaa.

Ei kaikkea tarvikaan tulkita logiikan tai järjen kautta. Mutta jos joku on esittävinään todisteita kuolemanjälkeisestä elämästä ja jumalasta jonkin väitetyn "ruumiistairtautumiskokemusten" pohjalta, noita todisteita punnitaan sitten siinä kontekstissa, jossa ne on esitetty - tieteellisten faktojen kontekstissa. Etkö ole lukenut, mitä pet_ kirjoittaa.

Okei, oletetaan, että tuo olisi totta. Miten ihmeessä tuo mielestäsi liittyy kuolemanjälkeiseen elämään? Mikä on ajatuskulku kaiken tämän takana?

Jos on olemassa sielu eli tietoisuus siirtyy fyysisen ruumiin ulkopuolelle kuoleman jälkeen, niin se tarkoittaa, että ihmisen henki jatkaa elämäänsä tavalla tai toisella. Ja kun katsotaan nde kokijoiden yhteneväisiä kertomuksia voidaan päätellä, että on olemassa jokin paikka mihin henki siirtyy tästä maailmasta.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom