Tässä tuli todella tyhmän ateistin argumentti. Leimaa kaikki uskovaiset samaksi massaksi. :D Ensinäkään en ole uskovainen, kun en harjoita mitään uskoa. En muistaakseni kuulu edes kirkkoon. Miksi sinä siis minulle valitat jostain raamatun jutuista ? Ei vois vähempää kiinnostaa mitkään raamatun kivitykset. Näiden asioiden harjoitus ? Ei hele..
Kristinusko ei kyllä sano, että vääräuskoiset pitäisi tappaa. Taidat tarkoittaa islamia, joka sanoo, että vääräuskoiset täytyy käännyttää miekan voimalla. Ja tunnen kuitenkin raamattua ja koraania, kun on pitänyt aikoinaan opiskella eli nämä pyhät kirjat ovat pitkälti myös lähi-idän paimentolaisheimojen kansantarinoita, elämistä ja kulttuuria eikä vain uskontoa. Näissä kirjoissa on todella paljon kulttuurisidonnaisia uskomuksia eikä pelkästään uskoa Jumalaan.
Myös islamissa kaikki elämä on pyhää. Ne on ne samat ääripäät kuin kristityissäkin jotka pilaa koko homman.
Itselläni on vain yksi muslimiystävä ja hän sanoo että ääri-islamistit ei ole kunnon muslimeja.
Itse hän on hyvin kohtelias, ystävällinen ja pidetty ihminen, käy moskeijassa ja oikeasti uskoo allahiin.
Hän on varma että pääsee paratiisiin koska kohtelee kaikkia hyvin ja rukoilee, Jos usko on sitten se mikä tekee hänestä niin mahtavan tyypin, niin ihan sama mulle.
On muuten ihan helvetin mukava tyyppi. Eikä yritä käännyttää minua.
Tunnen myös Lestoja, ja asun hyvin lestadiolaispainoitteisella alueella, ihan mukavia tyyppejä nekin naapureina.
Mut voisiko joku tän aiheen kiihkoateisti kertoa mulle miksi te huudatte niitä todisteita?
Mitä se nyt sitten konkreettisesti on teiltä pois jos joku on uskossa?