Maailmankatsomusthread (uskontokeskustelut kaikki tänne)

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Ja entäs ne alkuperäiskansat, jotka eivät koskaan kuule kristinuskon jumalasta, eikä lähetyssaarna niitä tavoita. Helvettiin mars perisynti niskassaan. Jumala on kaikkea muuta kuin oikeudenmukainen. Ja tässä siis kokoajan leikin sillä sairaalla ajatuksella, että jumala olisi olemassa. Se vain olisi niin munapää, ettei viitsisi itsestään ilmoittaa, vaan syöksisi hänestä kuulemattomat helvettiin koska nämä eivät ole kastetta saaneet.

"Kaikki ovat syntiä tehneet ja synnin palkka on kuolema". Se on voi voi jos et ole koskaan mistään raamatusta edes kuullut tai uskot vaikka Allahiin :D

Tuossa nde:ssä rikolliset ja ateistitkin olivat kokeneet sen. Eli en usko, että mitkään raamatun moraalikoodit estävät sitä tapahtumasta. Voi ajatella, että mikä tapahtuu tässä maailmassa pysyy tässä maailmassa eikä välttämättä liity tulevaan. Ei tämä nde ole mikään vanhojen uskontojen puolestapuhetta. Se on nimenomaan tieteellinen näkökulma. Ja Mike selvästi ajattelee, että Jumala olisi joku tietynlainen henkilö, joka nostaa peukkua ylös tai alas, kuten cesar. Mitä jos hän on paljon suurempi ja älykkäämpi kuin ihminen kykenee edes ymmärtämään ja tietää, että loppujen lopuksi hengen kehityksen kannalta olisi parempi antaa niiden kehittyä rauhassa.

Tuossa nde:ssä rikolliset ja ateistitkin olivat kokeneet sen. Eli en usko, että mitkään raamatun moraalikoodit estävät sitä tapahtumasta. Voi ajatella, että mikä tapahtuu tässä maailmassa pysyy tässä maailmassa eikä välttämättä liity tulevaan. Ei tämä nde ole mikään vanhojen uskontojen puolestapuhetta. Se on nimenomaan tieteellinen näkökulma. Ja Mike selvästi ajattelee, että Jumala olisi joku tietynlainen henkilö, joka nostaa peukkua ylös tai alas, kuten cesar. Mitä jos hän on paljon suurempi ja älykkäämpi kuin ihminen kykenee edes ymmärtämään ja tietää, että loppujen lopuksi hengen kehityksen kannalta olisi parempi antaa niiden kehittyä rauhassa.

Eikös se vähän niin olekin että ne jotka kieltävät täälläkin uskon niin pitävät siis Jumalaa jonain olentoja ja ne jotka sitten uskovat niin pitävät Jumalaa satuolentona (käytin tätä termiä, koska se se lähinnä on sitä minä se uskomaton pitää uskotun Jumalaa). Eli uskovat eivät halua uskomatonta uskoa ja uskomattomat eivät taasen halua uskoa uskovaisen uskovan, koska heidän mielestään ei voi uskoa kun ei ole konkreettista todistetta sen uskonnon Jumalan olemassa olosta johon taas uskovainen ei voi antaa järkiperäistä selitystä. tms.

Mä jatkan pedofiliasta, niin Mike voi vetää hetken happea.

Elämä on koulu- toisto toiselta keskustelun osapuolelta on niitä epäkohtia, mitä en ite jaksa ymmärtää uskonnossa. Minkä takia toiset (pedofiilit) saa perseillä koko elämänsä, ja kuolinvuoteella katuen saavat taivaspaikan, kun paljon paremmin eläneet ihmiset saavat saman? Mitä me muut hyödytään siitä, että tajutaan käyttäytyä koko ajan? Luksuskohtelua tuonpuoleisessa?

Toinen juttu, jos pyydät syntejäsi - kuinka karmeita ne ovatkaan - anteeksi, pääset taivaaseen. Entä jos en pyydä? Jatketaan pedofiili-aiheella; esim. veljentyttäreni raiskattaisiin, ja spontaanisti käyn vetämässä henkihieveriin pedofiilin siitä hyvästä. En missään tilanteessa katuisi tätä syntiä. No enpä päässyt taivaaseen. Pedofiili pääsi, kun "katui syntiään" - niinkuin niitä tusinaa muitakin vastaavia.

Ei se noin mene, Latela. Tämä meidän jumala on niitä omituisia ei yksin uskosta vaan armosta -tyyppisiä veijareita. Ts. ei riitä, että uskoo jumalaan ja että katuu syntejä ja että elää hyvän elämän, jotta pääsisi taivaaseen. Ei, tämä meidän jeppe paskat heittää tollasista...katokku toi armo on niiku se juttu...ja se kuka saa armon osakseen ja kuka ei, sitä ei saatana kukaan tiedä - paitsi jumala. Täytyy vain uskoa, että armo tulee. Miten asiaa voisi edesauttaa, sitä ei kukaan tiedä.

Taivaspaikkaa ei voi mitenkään ansaita, se vaan pätkähtää - armosta. Tai vittu ei pätkähdä - jos armoa ei tule. Harvinaisen paska diili. Vähän kuin kävisit töissä, ja kuun lopulla sitten jännäisit, tuleeko palkka vai ei. "No tällä kertaa et saa palkkaa, ku katoppa meillä homma hoidetaan siten, ettei yksin työnteolla vaan armolla se palkka pätkähtää tilille. Ja nyt ei vittu jaksa mitään armohöpötyksiä saatana, just on sihteeriopiston naaraat tulossa taksilla ja sun palkkas menee niille. Mee kotiis siitä, vaimoski jo kaipaili!", toteaa johtaja, kun kysyt, miksi palkkaa ei ole tullut.

Ei mitään järkeä. "Mutta kysehän onkin uskosta".

Mielen salattu voima (Osa 3) - YouTube

Miksette katso tätä dokkaria. Se selittää paljon. Ne jotka jättää kesken tai edes ole kiinnostuneet katsomaan ovat ääriateisteja, jotka eivät kykene omaksumaan / hyväksymään minkäänlaista muuta vaihtoehtoa.

Tosi tieteellistä, olin kuolemaisillani ja tunsin että olin kahden maailman välillä. Onhan se silloin todistettu juttu pirkko ite sanoi niin. Samaahan ne varmaan pedofiilipapitkin, jesse sanoi unessa että jaa siementäsi kuoripoikien suuhun ehtoollisen sijaan, ja homma on tieteellisesti ratkaistu.

Hokemalla nde:n olevan "tieteellinen näkökulma", osoitat olevasi ymmärtämätön sen suhteen, mitä termi tieteellinen tarkoittaa. Musta tuntuu, että herneet hallitsevat maailmaa. Kerron tämä jollekulle tiedemiehelle. Sun mukaan asia on nyt tieteellisesti todistettu.

Tuo mielen salattu voima -dokkari jättää asioita auki; se ei todista mitään. Kannattaa katsoa itse ne ohjelmat, jos niitä tänne linkkailee.

Tosi tieteellistä, olin kuolemaisillani ja tunsin että olin kahden maailman välillä. Onhan se silloin todistettu juttu pirkko ite sanoi niin. Samaahan ne varmaan pedofiilipapitkin, jesse sanoi unessa että jaa siementäsi kuoripoikien suuhun ehtoollisen sijaan, ja homma on tieteellisesti ratkaistu.

Kannattais katsoa koko dokumentti loppuun eikä vain alkua. Tyypillinen ateisti skeptikko. Siellä on loppupuolella lääkäreiden haastatteluja.

Mielen salattu voima (Osa 3) - YouTube

Miksette katso tätä dokkaria. Se selittää paljon. Ne jotka jättää kesken tai edes ole kiinnostuneet katsomaan ovat ääriateisteja, jotka eivät kykene omaksumaan / hyväksymään minkäänlaista muuta vaihtoehtoa.

Mä suosittelen kaikille uskoville tätä: Avaa silmäsi tieteelle - YouTube. Tuon katsottuaan ymmärtää maailmaa paljon paremmin. Ne jotka ei ole kiinnostuneita katsomaan tai jättävät kesken ovat parantumattomia pedofiileja eivätkä kykene tarkastelemaan maailmaa objektiivisesti.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Kannattais katsoa koko dokumentti loppuun eikä vain alkua. Tyypillinen ateisti skeptikko. Siellä on loppupuolella lääkäreiden haastatteluja.

Keiden lääkäreiden, ovatko nämä lääkärit tutkineet asiaa vai vain kirjanneet potilaan lausuntoja vai kenties vain lukeneet tai kuulleet potilaan lausunnoista? Ovatko nämä lääkärit oikeita lääkäreitä, minkä alan lääkäreitä? Kenties eläinlääkäreitä jotka kuuluvat kreationisteihin?

Keiden lääkäreiden, ovatko nämä lääkärit tutkineet asiaa vai vain kirjanneet potilaan lausuntoja vai kenties vain lukeneet tai kuulleet potilaan lausunnoista? Ovatko nämä lääkärit oikeita lääkäreitä, minkä alan lääkäreitä? Kenties eläinlääkäreitä jotka kuuluvat kreationisteihin?

Katso ohjelma.

Olen varmaan taikuri mutta osaan kyllä kuvitella näkeväni itseni ylhäältä, kun vain vilkaisen ympärilleni. Luulen, että tajuttomuuden tullessa varsinkin jos on pahempi kolaus tullut niin aivot käyvät senverta ylikierroksilla (verta pumppautuu nuppiin), että on luonnollista "nähdä itsensä ylhäältä" ja koittaa keksiä ratkaisua ongelmaan: "mikä minua vaivaa".

Oli muuten huono dokkari. uhhuh hyh. En jaksanut katsoa loppuun.

Katso ohjelma.

Ei vaan kysyin sinulta kun sitä tässä hehkutat, haluan tietää onko se aikani arvoista en katso tuntia todetakseni että siellä on joku eläinlääkäri kertomassa että on se mahdollista kun koiriltakin lähtee karvat ja jesse on jumalani. Mikään tieteellä todistettu fakta ei ole pelkän youtube videon varassa vaan se on pitänyt tutkia ja falsifoida jonkun muun toimesta, eli anna nyt lähteitä äläkä jankkaa samaa.

Mä valmistun jonkin vuoden päästä lääkäriks. Annan sitten haastattelun, jossa totean, että jumala todella on olemassa: mike.

Sitten asia on tieteellisesti todistettu. Laitetaan se vielä juutuubbiin, ni voit linkata sen pätkän tänne "tieteellisenä todisteena". :)

Jopa ateistit sitten vaikenevat! :wtf:

Ja entäs ne alkuperäiskansat, jotka eivät koskaan kuule kristinuskon jumalasta, eikä lähetyssaarna niitä tavoita.

Heh, tää tuli mieleen kun katsoi Spartacusta ja kysyinkin joltain uskovaiselta, että mihin Rooman imperiumin aikana joutui kuoleman jälkeen kun nehä uskoi Zeuksee, Jupiteriin yms.. No vastaushan oli, että ne venailee jossain siihen asti kunnes viimeinen tuomio tulee..

Mitä jos hän on paljon suurempi ja älykkäämpi kuin ihminen kykenee edes ymmärtämään ja tietää, että loppujen lopuksi hengen kehityksen kannalta olisi parempi antaa niiden kehittyä rauhassa.

Ei mitään jos. Miettii vain Universumin järjetöntä kokoa, jos sille on luoja, niin se ei ole lähellekkään luojaa jota kuvataan uskonnoissa. Multiversekin näyttää kokoajan yhä todennäköisemmältä, niin kaiken tämän kaikkeuden rinnalla uskonnot näyttävät niin hassuilta ja epätoivoisilta tarjotessaan vastausta.

Heh, tää tuli mieleen kun katsoi Spartacusta ja kysyinkin joltain uskovaiselta, että mihin Rooman imperiumin aikana joutui kuoleman jälkeen kun nehä uskoi Zeuksee, Jupiteriin yms.. No vastaushan oli, että ne venailee jossain siihen asti kunnes viimeinen tuomio tulee..

Venailevat kirjoittamassa pakkikselle :)

Mä valmistun jonkin vuoden päästä lääkäriks. Annan sitten haastattelun, jossa totean, että jumala todella on olemassa: mike.
Mä oon insinööri. Kelpaako mun todistus?

Aika hupaisa tapaus tämä Pet__. Siis tottahan toki lääkäri nyt tietää millaisia rajatilakokemuksia potilaalla on ollut ja onko ne aitoja ja siitähän voikin vetää suoran johtopäätöksen Jumalan olemassaolosta. Pettämätön logiikka.
Eiku unohtakaa äskeinen. Mä en katsonut dokumenttia, joten kommentin voi sivuuttaa, koska olen tyypillinen ateisti skeptikko.

Katsokaa muuten youtubesta elektronik supersonik -musiikkivideo. Jos ette katso tai ette katso kuin alun, olette onnettomia kynäniskahomoja kaikki. Ja tämä on tieteellisesti todistettu. Jaa miksi? No siksi kun sanon niin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom