- Ikä
- 41
Powerhousu sanoi:Yksi asia jota olen aina ihmetellyt, on jos joku tuomitaan jumalanpilkasta. Miten sellaisesta asiasta voi tuomita.
Älä muuta sano. Luulisi, ettei ihmisten tarvitsisi puolustella "kaikkivaltiasta jumalaa" maanpäällisillä laeilla .
Henkilökohtaisesti en voi käsittää miten jotkut ihmiset voi uskoa persoonalliseen jumalaan. Jo pelkkä eri uskontojen paljous todistaa uskontojen maallisen alkuperän. Parhainta tässä on, että jokainen uskonnon edustaja kokee oman käsityksensä oikeaksi. Toisten mielestä oletkin sitten harhaoppinen. On siis ihan sama mihin uskoo; silti on miljoonia ja miljoonia ihmisiä joiden mielestä joudut kadotukseen, helvettiin, ihan mihin vaan.
Entäs kaikki nämä ihmiset, jotka elivät autuaan tietämättöminä kristinuskon sanomasta (mm. suomalaiset aina ristiretkiin asti) ---> Helvettiin. Terve ja kiitos. Puheet jeesuksen ottamisesta sydämeen ja jumalan rakkaudesta
Edelleen en ymmärrä myöskään jumalan intressejä luoda ihmiskuntaa, jonka elämän tarkoitus on palvoa häntä itseään. Aika kusipää. Pakko sanoa.
Raamattu on rationaalisuuden ja loogisuuden kannalta yksi paskakirja. Täynnä ristiriitoja ja toisiaan kumoavia väitteitä.
Loppukevennykseksi pieni ote raamatusta:
Jer. 13:14 "Ja minä murskaan heidät, toisen toistansa vastaan, sekä isät että lapset, sanoo Herra. Minä en sääli, en säästä enkä armahda, niin että jättäisin heidät hävittämättä."
God really loves his children .