Manuel sanoi:
Vähän kärjistetty esimerkki Jarek:lta, mutta luulen, että hän tarkoitti suomalaisia...
Onhan se totta, että suomalaiset menee turhan pitkälle jossain asioissa. Rasisti ei saa olla missään nimessä ja suvaitsevaisuus on hyvästä, mutta esim. moskeijoiden rakentaminen maahanmuuttajille valtion rahoilla on aivan väärää touhua. Eikös semmosia johkin oo rakennettu? Ainakin suunnitteilla on ollut.
Btw. Minkä maan lipussa on AK-47?
Jees,olet kieltämättä oikeassa.Voishan sitä pitää puolentunnin tauon ketjun lukemisen jälkeen ja vasta sitten kirjoitella takaisin,verenpaine ehtisi hieman laskea.
Syytin lähinnä meitä suomalaisia.
Eli suhtaudutaan sinisilmäisesti ja pehmeitä arvoja vaalien vähän joka asiaan.Siitä ei hyvää seuraa.
Esimerkiksi mustalaisten vilunkipuuhiin ei puutu kukaan,vaikka kaikki tietää mitä ne tekee.Ulkomailta tulleet ravintoloitsijatkin ovat ihan yhtä kyrsiintyneitä niihin kuin mekin.Asialle ei vaan tehdä yhtään mitään,päin vastoin.Yksikin myyjä tuli sanomaan minulle toimintani olevan ihmisarvoa alentavaa kun suoritin töitäni vartijana(seurasin mustalaisia).Ja aina kun tätä aihetta käsitellään,vetoaa vastapuoli siihen yhteen rehelliseksi tiedettyyn puolimustalaiseen,eli syyllistyt yleistämiseen.
Tässä yhteiskunnassa ainoastaan pedofiilit ja raiskaajat ovat itse syypäitä tekoihinsa.Kaikki muut ovat jo kauan olleet yhteiskunnan uhreja ja päähän potkittuja,narkomaanit,alkoholistit,häiriköt,suomalaiset ja ulkomaalaiset.Jos joku tässä yhteiskunnassa joutuu vielä vastuuta kantamaan tai häpeämään tekosiaan on se poikkeuksetta yksilö joka on helpoin pistää ahtaalle,eli se ahkera ja reipas perustyyppi,oli se sitten pomo tai alainen.Sama jannu kantaa myös suunnattoman vastuun verokassasta.
Uskon että kateus hyvin pärjääviä(vai sanoisinko parempia) kohtaan on tässä suuri tekijä.
Ja mitä niihin silpomisiin ja naisten huntuihin tulee niin kannattaa miettiä minkälaista ihmisainesta sellaisissa kulttuureissa asuu ja soveltuuko ne tänne ylipäätään.Tulisiko niitä kohdella pehmeillä arvoilla vai asettaa kovat rajat ja mallit siitä miten täällä sopii vierasta kulttuuria harjoittaa.
AK-47 esiintyy Mosambikin lipussa. :arvi: