SUPERCARB 1kg -40%

Maailman komeimmat miehet?

Miika Nousiainen on jostain syystä aika viehättävä Hyvissä ja huonoissa uutisissa.

760c4cfa0b5adf87ee1d6d6af475ac18_hhu_s1_miikka_02_640_360.webp

Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
Pitkästä aikaa tulin käymään pakkiksella lähinnä tsekatakseni tämän ketjun... ihania miehiä ;) Täytyykin päivittää myös omat päiväunet tänne...

Taylor Kitsch ja Aaron Johnson :kuola: :kuola:
630-savages-kitsch-jpg_170936.jpg

taylor-kitsch-chon-and-aaron-johnson-ben.jpg

Chris Hemsworth - The Metsästäjä
snow-white-huntsman-movie-image-chris-hemsworth-1-400x470.jpg

Ja kunniaa myös kotimaisille komistuksille...

Nallekarhumainen Tomi Björck
1133311-max555x555.jpg

Ja ikisuosikki Anton Kuivanen
041.jpg

TV:stä puheenollen, tanssinopettaja Matti Puro on kyllä aika lailla (siis tosi paljon itse asiassa..) mun makuun:
2jfx5r7.jpg

En minä voi sille mitään että käyn näihin pitkätukkaisiin, komeaäänisiin, suomalaisiin metallikolleihin kuumana, vaikka kyseisten tyyppien jalkaan menis varmaan samat farkut omasta vaatekaapistani. Kaikkien miesten pitäis kasvattaa kunnon hevikeesi, pitää se puhtaana, ja opetella laittamaan se oikeaoppisesti ponnarilla ylös kiinni tarvittaessa. Ja mielellään kuunnella yhtä hyvää musiikkia kuin minä.

Profane+Omen+P-3.jpg

Olen heikkona urheilijoihin. Erityisesti rubgy- ja jääkiekkopoikiin. Nämä ilahduttavat silmääni kovin.
1 Nils Mordt.webp
Nils Mordt, rugby
1 Dom Shabbo.webp
Dom Shabbo, rugby
ja kirsikkana kakkuun:
5506366.bin.webp
Ryan James Kesler, Vancouver Canucks.

Nyt on pakko tuplapostata, minä olen nimittäin rakastunut.

Nicholas Gonzalez:

Nicholas_Gonzalez_16049_2.webp

nicholas-gonzalez-285170.webp

gonzalez2_1024x768.webp

nicholas_gonzalez_01.webp

nick_2.webp

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
Spartacuksen uuden tuotantokauden nuori Caesar on aika kuuma, vaikka päässä liikaa jouhia onkin mun makuuni.

tumblr_mhsvd8BcSB1qdxhvuo1_500.webp

No tässä ei ole jouhia:
todd-lasance-spartacus-tub.webp

Nostetaas tätä laatuketjua välillä. Ihan vaan sen takia kun Hugh Jackman on ihana, ja kohta on tulossa uusi Wolverine -leffa. :D
X-Men-Origins-Wolverine.jpg

Nostetaas tätä laatuketjua välillä. Ihan vaan sen takia kun Hugh Jackman on ihana, ja kohta on tulossa uusi Wolverine -leffa. :D
Hehee, tähän on pakko kertoa siitä kun olin katsomassa Les Miserablesia ystäväni kanssa. Koko elokuvan ajan suurta hilpeyttä herätti leffassa Hugh'n hahmon (Jean Valjean) vanhuuden korostaminen ja etenkin se, ettei komistus kyllä vanhentunut elokuvan 30 vuoden aikajanan aikana juuri piiruakaan. Totesimmekin yhteistuumin, että me keksisimme moiselle "vanhukselle" kyllä paljonkin käyttöä...! :D

Heh, mietinkin tätä ketjua avatessani että onkohan kukaan laittanut Hugh Jackmanin kuvaa ja täällähän se heti komeili :D

Back
Ylös Bottom