SUPERCARB 1kg -40%

Maailman komeimmat miehet?

Evan Seinfeld & Guillermo Diaz :kuola:

Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
383899_295226777181503_100000825486255_743550_484164427_n.jpg

ETELÄN VETELÄT nyt sivuun pohjoisen mies iskee naisen makuhermoihin

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
Pojilla vissiin testotasot alhaalla kun pitää täällä akkojen puolella etsiä mieskauneutta.

Mä oon pitkään ollut näitä oman miehen kannattajia, mutta kuinkas kävikään, tuli tätä ketjua lukiessa mieleen yksi julkkistapaus, joka on vaan niin kuuma..

Pisteet menee siis Rammsteinin laulajalle. Ei ole mikään kaunis poika (ei kaunis eikä poika) se Mies, mutta luoja, siinä on seksiä! :D Se ääni, se ääni... :kuola:

Hah, ja mun isäni näyttää (tai ainakin näytti nuorempana) ihan George Clooneyltä.. Siksi en osaa pitää Clooneytä kovin kuumana, vaikka se onkin hyvännäkönen ja karismaattinen mies :D

a-walk-in-the-clouds2.jpg

Illan ällöromanttisen elokuvasuosikkini (Rakkauden pilvipuutarha, Foxilta klo 22.00) kunniaksi muistutus Keanun karismasta. Vaatetus on tietysti olennainen osa viehätystä tässäkin.

Itse tykkään karskimman ulkomuodon omaavista miehistä, en sellaisista "näteistä" pojista :) Esimerkiksi Volbeatin Michael Poulsen miellyttää kyllä silmää :thumbs:

Yleensäkin minuun vetoaa leveät hartiat, kunnon reisilihakset, parta, tatuointeja, aijjaij :kuola:

^Jep, koska täällä on ollut niin paljon noita nättejä poikia esillä viime aikoina, laitetaan nyt tähän väliin sitä karskimpaa osastoa! Nuo ilman paitaa kuvat.... :kuola: Kyseessä ikisuosikkini, kun näitä karskimpia miehiä löytyy julkisuudesta harmillisen vähän.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Jos nyt pari oikeaakin miestä pistäisi noiden homppelipoikien (Hugh Jackmania lukuunottamatta) jälkeen...

Tom Hardy
tumblr_lxg4smlwza1qe5f96o1_500.webp

Russell Crowe
maximus.webp

Saanks mä edelleen hehkuttaa Alexander Skarsgårdia? :kuola:

alexander-skarsgard-shirtless1.webp

Yritin kovasti funtsia muita komeita julkimomiehiä, mut ei tullut ketään mieleen. Ehkä sit, kun True Bloodin vitoskausi on ohi, mä pystyn kuolailemaan taas muitakin. :D

E. Delgado laittoikin saman kuvan jo toukokuun lopulla. Hyvä miesmaku. :D

Tässä vähän silmänruokaa..:D Omaan makuuni kyseiset artistit ei juurikaan ole, kuten tuolla aikaisemmin kirjoitin pidän enemmän karskimmasta ulkomuodosta. Mutta moni ystävistäni kuolaa etenkin videolla esiintyvää herra nr 2. Ja musiikki tässä nyt ei ole kovin kummoista, mutta ilmeisesti pääasia onkin esitellä miesvartaloita ja video on ihan selvästi naisyleisölle suunnattu. ;)

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Suositut

Back
Ylös Bottom