SUPERCARB 1kg -40%

Maailman komeimmat miehet?

banshee-s1-t.jpg

Ei Antony Starr Bansheen (sarja) katsomisesta ainakaan ikävämpää tee... :D

Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
katso liitettä 114737

Ei ehkä maailman komein, mut herrajestas.. Kävin kaverin kanssa leffassa, ja juoni meni vähän ohi kun kiinnitin huomiota vaan tähän mieheen. Kuvissa ei oo täydessä loistossa, mutta liikkuvassa kuvassa... Oooh.. Löytyy myös lihaksia ;) Kaveri vaan totes et miul on hassu miesmaku. En ymmärrä. Kaulatatuoinnit, gur.

Haha, mä taas ajattelin että toi on ihan karsee, mutta siinä leffassa se sen kiltti kollega oli nam :D

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
Oma avokki koukutti kahtomaan Sons of Anarchya ja voi jumaliude...

charlie-hunnam-sons-of-anarchy-25476892-500-603_large-sons-of-anarchy-s-charlie-hunnam-gets-d...webp

Charlie Hunnam :kuola:

-- Ja nimenomaan tuon naamakarvotuksen kanssa. NAMMMM! :kuola: :D

Adam Rodriquez, Shemar Moore, Jake Gyllenhaal, Channing Tatum, Aaron Paul, RJ Mitte, Sakari Salminen, Jarkko Immonen, Adrien Galo... list goes on :hyvä:

Mun tulevien lasten isä mun päiväunissa siitä asti kun aloin tajuta pojista jotain: Depp. Johnny Depp. <3
eye-candy-johnny-depp-3.jpg

Sekä Paul Walker. <3 RIP :itku: <3
article-2516303-19BF803500000578-549_470x704.jpg

Jaco de Bruyn

56d25ed53f6156cb72424c4a4b2753cc.jpg
tumblr_mmqjoeRtj41s1zvm7o1_500.jpg

61.jpg

Calum von Moger

Calum++(4).jpg

Calum+Von+Moger+4+(14).jpg

enkä voi kieltää, etteikö noissa bodyissäkin ois sitä jotain mikä viehättää ;) hehhe

Tuli niin paljon mieleen ettei voi luokitella yhtäkkiä kaikista komeinta :D Vähän riippuu missä "kategoriassa" mennään. Näyttelijöistä Tom Hardy ja bodybuilding-kilpailijoista Mikko Ovaskainen :) Nämä tuli mieleen ensimmäisenä :hyper::)

Back
Ylös Bottom