SUPERCARB 1kg -40%

Maailman komeimmat miehet?

True Bloodia kun oon tässä katsellut melkein kolme tuotantokautta, niin Eric (Alexander Skarsgård) on alkanut näyttää aika hyvältä... Pitkä ja näyttävä mies.

eric-true-blood.jpg

Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
True Bloodia kun oon tässä katsellut melkein kolme tuotantokautta, niin Eric (Alexander Skarsgård) on alkanut näyttää aika hyvältä... Pitkä ja näyttävä mies.

eric-true-blood.jpg

Voi kuola! :kuola: Eric saisi purra minua koska tahansa. :D

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
Rammsteinin laulaja Till Lindemann! :kuola: Siinä on vaan sitä jotain... ;) Kiiltokuvapojat ei sytytä, kunnon äijä sen olla pitää!:D

Etenkin vielä musiikkivideolla: Du riechst so gut '95

Rammsteinin laulaja Till Lindemann! :kuola: Siinä on vaan sitä jotain... ;) Kiiltokuvapojat ei sytytä, kunnon äijä sen olla pitää!:D
Ihan pakko laittaa. Jos kiiltokuvat ei nappaa, niin ymmärrän hyvin, että tämä iskee pöksyt märäksi :D

Till_lindemann.jpg

Koska mieheni ei lue näitä uskallan tunnustaa, että hetkeäkään empimättä karkaisin Danny Trejon matkaan. Siinä vasta söpöliini. (Ja kyllä, olen ihan tosissani.)

Mun mielestä Jason Statham on kyl komein ikinä! Siinä vasta särmää!! En miettis kahdesti kun se tulis aussi aksentillaan heittää jotain läppää ja ohjais hotellihuoneeseen...
Word! Itse en välittänyt Stathamista vielä pari vuotta sitten ollenkaan, kunnes katselin jonkun tämän leffan ja olin aivan myyty. Eli todellakin on särmää tässä miehessä, tuskin tuo ulkonäöllisesti kovin paljoa ehti muuttua noina harhaisina vuosina kun en vielä ymmärtänyt arvostaa miestä.

Pattinsson saattaa iskeä ehkä 5-10 vuoden kuluttua, toistaiseksi näyttää niin kovin poikaselta. Aivan särmätön kolli, toisin kuin Statham. :D

Jason Statham on Loistava!! On britti. Piti kaivaa lisää kuvia, tykkään :)

jasonstatham.webp

Mä taisin joskus laittaa tähän threadiin kuvaa Stone Coldista. Se on kypsynyt ja edennyt, oli jopa saanut roolin leffassa tai parissa! Tässä tulee nyt kaksi yhden hinnalla 8)

the-rock-and-stone-cold.webp

Mieskomeutta from Denmark: L.O.C (Liam O'Connor)! Ja kun näin miehen livenä, teki kyllä todella suuren vaikutuksen tähän mimmiin kyseisen miehen ulkonäkö ja esiintyminen... ;) :kuola::kuola::kuola:

Liitteet

• images.webp
    images.webp
    7,7 KB · Katsottu: 7 049

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom