Maailman komeimmat miehet?

On aina ollut ja tulee aina olemaan :haart: BRUCE WILLIS :haart:.

.%2F2005%2F03%20march%2F16%2Fscans%2F06c%20bruce%20willis.jpg

Katoin äsken UFC 116 ja huomasin siellä yhen ottelijan ja pakko oli tulla laittaan tänne sen kuva :D

krzysztof.jpg
:kuola: :kuola:

Ks.jpg
:kuola:

joku noissa kaljuissa tatuoiduissa miehissä on vaan niin :kuola:

:offtopic:
Tän näkösen tyypin kannsa miulla oli kova tappelu viime yönä unessa. :( Ei ollu kyllä yhtään mukavaa, kun olin koko ajan häviöllä (yllätys) vaikka ihan täysiä väänsin. Hullu ukko ainakin miun unen perusteella. ;)

Vin Diesel, hohoohooo :pano: Omassa rakkaassa on aikas lailla Vinin näköä, paitsi et hällä on painijan kroppa. ;) Ja rakastuin kultaan ensin ja sitten vasta Dieseliin :D

Vin Diesel, hohoohooo :pano: Omassa rakkaassa on aikas lailla Vinin näköä, paitsi et hällä on painijan kroppa. ;) Ja rakastuin kultaan ensin ja sitten vasta Dieseliin :D

Pix ;)

Edit: Piristi duunipäivää. Yllättäen toimiston naiset selän takana vilkuilemassa

Edguyn laulaja Tobias Sammet
1234625758397_f.jpg
tobias+sammet.jpg

On se niin hyvä laulaja että... :kuola:

Andy Whitfeld, näyttelee loistavassa Spartacus - Blood and Sand -sarjassa Spartacusta.
alg_spartacus.jpg

Charlie Hunnam, Sons of Anarchy -sarjasta tuttu Jax.
sons-of-anarchy-tv-show-wallpaper-5.jpg

Tämä tyyppi on sellainen, että nappaa ainoastaan tuossa rooliasussa ;)

Andy Whitfeld, näyttelee loistavassa Spartacus - Blood and Sand -sarjassa Spartacusta.
alg_spartacus.jpg

Oivoi, Spartacusta katsellessa voisi hela tiden olla käsi pöksyissä <3 Noeivaiskaa, hyi minua. Harmi vain ettei Andy Whitfield huhujen mukaan jatka season 2ssa..

alg_spartacus.jpg

Oivoi, Spartacusta katsellessa voisi hela tiden olla käsi pöksyissä <3 Noeivaiskaa, hyi minua. Harmi vain ettei Andy Whitfield huhujen mukaan jatka season 2ssa..

Onkohan nyt kyse siitä Spartacus - Gods of the Arena jutusta? Sehän kertoo sen gladiaattorikoulun vaiheista ENNEN Spartacuksen tuloa sinne, joten sillä ei Andya nähdä.

Tuossa sarjassa jätkät hilluu muutenkin vähissä kuteissa ja ilman rihman kiertämää jatkuvasti ;) On kyllä kivaa katottavaa.

Tuossa sarjassa jätkät hilluu muutenkin vähissä kuteissa ja ilman rihman kiertämää jatkuvasti ;) On kyllä kivaa katottavaa.

Johan alkoi muakin kiinnostaa - näytetäänkö kyseistä sarjaa Suomen telkkarissa tällä hetkellä (olen täysin ulkona tv-asioista)?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom