Maailman komeimmat miehet?

ups, unohdin mainita tämän miekkosen

joey gilbert
joeygilbert.jpg

:kuola:

Pläräsin ketjun läpi. En VOI olla niin sokea. Onko teiltä oikeesti unohtunut tämä:
news_181_henry-rollins-038-img.jpg
Henry Rollins <3

on kyllä hyvä että naisilla on erilainen miesmaku jokaisella - miettikää sitä kissatappeluiden määrää kun kaikki rakastuisivat esim vaaleisiin, sinisilmäisiin, pisamaposkisiin 185centtisiin ja urheilullisiin :D

Maailman komeimmista en tiedä, mutta tämmöisiä kohtuullisen katseltavia kavereita oon viime aikoina bongannut telkkarista:

Ami James (Miami Ink)

TLC_Ami.jpg

ami_photo.jpg

:kuola:

Kyllä! Sattuneesta syystä tulee usein perjantai-illat vietettyä ruudun ääressä ..onhan se muutenkin mielenkiintoinen sarja. :david:

Ami James on munkin mieleen ;)

En edes tiedä, kuka tää on, mutta :kuola:

Oma mies on tietty ehdoton ykkönen, ja nyt en sitten valehtele yhtään. Sitä komeampaa vaan ei ole.

Julkkiksista eniten silmää miellyttää niin ulkonäön kuin olemuksen puolesta Charlie´s angels - elokuvan hahmo "creepy thin-man", jota näyttelee Crispin Glover. Crispin on myös muissa rooleissaan valloittava (kuten Willard), mutta erityisesti tuo Thin-man :kuola:

Jep, tykkään omituisista hyypiöistä....

Mitähän nyt muita mainittis.

Kunnon rimpula hoikkapoika Andre Wickström, mutta ehkä se iskee vain sen huumorin vuoksi. Normaalistihan en ihan niin laihoista miehistä tykkää.

Sitten nää perus, Jude Law, Ewan McGregor jne. Mutta EI Vin Diesel :D

Edit; Eka ajattelin että tää Crispin Glover ei oikeen sovi tänne Brad Pittien, Vin Dieselien ja muiden sekaan, mutta onpa joku listannut tänne Marilyn Mansoninkin, joten ei kait tää mun ihanne ole sen kummempi..

Edit2; Tuli mieleen lisää komistuksia!

Ben Chaplin

Joaquin Phoenix

Nää on aina mahtavia threadeja! Piristää mukavasti työpäivää, ku ei oikein tekemistä... Noi Wentworthin kuvat uppoo, Viggo Mortensen nam. Joku tykkäs Pitkämäestä, mut näin keihäskarsinnan selvittyä mä fanitan keihäsmiehistä kyllä Järvenpäätä.
imgres
Pitkä tukka jotenki iskee, vaiks toisaalta ihan klanikin. Taidan olla melko kaikkiruokanen, mut ei liikaa lihasta, kiitos.

Voi kiesus että mä näen varmaan lopun ikääni painajaisia tosta Mitch Heweristä.

No, minä nyt en noista laiheliineista oikein perusta muutenkaan, mutta ainahan voi toki tehdä poikkeuksia

james_callis.jpg

Kyllä paras mies voitti... Lähes ainoa joka ei ottanut mahalaskua viivalle heiton yhteydessä.

Maailman komeimmista en tiedä, mutta tämmöisiä kohtuullisen katseltavia kavereita oon viime aikoina bongannut telkkarista:

Ami James (Miami Ink)

TLC_Ami.jpg

ami_photo.jpg

[/IMG]

No HELLOU!!:wtf: Siinon ihanuutta kerrakseen. Voi mennä tänään hyvillä mielin nukkumaan:D

Mario Lopez:kuola:

photo01.jpg

Mario%20Lopez-7.jpg

mario_lopez_06_wenn1868867.jpg

mariolopezbeach3.jpg

Liitteet

• Mario_Lopez.webp
    Mario_Lopez.webp
    88,9 KB · Katsottu: 315
  • Mario_Lopez_(1).webp
    Mario_Lopez_(1).webp
    94,9 KB · Katsottu: 261
  • Mario_Lopez_(2).webp
    Mario_Lopez_(2).webp
    57,5 KB · Katsottu: 322
Mario Lopez, ou jeah, tuo hymy on aikas valloittava ja nauravat silmät myös. Hymy kaunistaa ja komistaa aina. Ei tuossa kropassakaan mitään vikaa ole :thumbs:.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom