Maailman komeimmat miehet?

CLIVE OWEN - Ihan huippu !

Clive Owen I.webp Clive Owen II.webp

Oho. Tiesin että tota sarjaa ois pitänyt katsoa :D

Tässä threadissa ei muuten taida olla yhtään kuvaa Chris Evansista

version4full.jpg

yhdyn niiin edelliseen:kuola::kuola::kuola:
ton ku sais pulloon ja hyllyn reunalle..joskus sien vois sit sieltä ottaa käyttöön:whip: jipiii!!

pöh... te ette tajuu miehistä mitään! ;)

Liitteet

• sparrow8.webp
    sparrow8.webp
    19,5 KB · Katsottu: 232
  • sparrow9gg.webp
    sparrow9gg.webp
    15,8 KB · Katsottu: 267
Mä yhdyn ipanan mielipiteeseen ;) Johnny Depp :rolleyes:

no EI!! kun Jack Sparrow :haart: varpusen jaska on niin ihana, että oon ripustanu sen mun sänkyä vastapäätä kehyksiin :kuola:

Tudors...Kyllä. Viikonloppuna tuli jälleen todettua myös Nicolas Cagen silmänkestävyys National Treasuren jatko-osassa ja Face Offissa (ja olen varmaan sairas, mutta ei siinä Travoltassakaan mitään vikaa ole :rolleyes:).

(ja olen varmaan sairas, mutta ei siinä Travoltassakaan mitään vikaa ole :rolleyes:).

Ei olekaan! Se on sillälailla karismaattisella tavalla oikein hyvännäköinen ja hyvä näyttelemään! Ei nyt ihan omaksi mieheksi mutten yhtään ihmettele jos joku häntä mukavannäköisenä pitää.

JUDE LAW <3<3 :kuola::kuola::kuola:
sitte sinkkuelämän samanthan vika poikaystävä "Smith", en muista oikeeta nimee (mut seukkaa nykyää jennifer anistonin kanssa, you go girl!)

no EI!! kun Jack Sparrow :haart: varpusen jaska on niin ihana, että oon ripustanu sen mun sänkyä vastapäätä kehyksiin :kuola:

Heh, zelvä! Minulle itselle johnny dep kaikissa muodoissa... Ja Vicco Mortensen (kirjotettiinkoha se noin...?! ) Kuiteskii, sormusten herrassa aragorn...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom