Maailman komeimmat miehet?

Heroesin Peter Petrelli (Milo Ventimiglia) :kuola: Varsinki Fergien musavideolla:
http://media.justjared.com/headlines/2007/04/milo-ventimiglia-shirtless.jpg
Heroesissa se on ehkä aluks vähä liian kiltti poika, mut sit siin yhdes vaiheessa.. ;) (en uskalla sanoa mitää tarkempaa ku en tiedä missä kohtaa Suomessa on heroesin jaksot menossa, itte oon kattonu kaikki ilmestyneet jaksot :D)

Maailman komeimmista en tiedä, mutta tämmöisiä kohtuullisen katseltavia kavereita oon viime aikoina bongannut telkkarista:

Ami James (Miami Ink)

TLC_Ami.jpg

ami_photo.jpg

Adam (Survivor Cook Islands)

GW194H289

GW211H292

Henry Cavill (Tudors)

charles_brandon.jpg

001.jpg

Henry Cavill (Tudors)

charles_brandon.jpg

001.jpg

:kuola: Hänee olen siis minäkin iskenyt silmäni ;).

Ja Taru sormusten herrasta -trilogian aikana tuli taas kuolattua erinäisiä henkilöitä, mm. Eomeria (Karl Urban)
eomer1.jpg

(Taas sarjassamme henkilöitä, jotka sytyttävät nimenomaan roolihahmoina, muuten Karl Urban ei ole mielestäni kovin kummoinen)

kyllä se vin diesel on ehrottomasti hot!
katoin sitä tuttisoturia, kun se tallusti ainoastaan pyyhe päällään....:kuola: tarviiko sanoo enempää....

ainii tatuoidut miehet ovat seksyjä!:kuola:

:offtopic:Miten saatte ton kuvan suoraan tuohon?

Kun menet siihen viestinkirjoitustilaan niin tekstikentän yläpuolella on maisemapostikortin kuva, painat sitä ja laitat avautuvaan ikkunaan sen kuvan osoitten. Tai sitten kirjoitat itse (ilman välilyöntejä)
[ IMG ] kuvan osoite tähän [ /IMG ]

Ennen tykkäsin pojista ( chrstiano ronaldo) nykyään iskee tosi miehet (viggo - oli jo huomioitu tässä threadissa). John Cena on aivan mahtava ja oli tullutkin jo en jaksanut pidemmälle selata joten omat "panovalmiuteni" :D :dance:

Randy Orton - harvoja miehiä, jotka on kelvannut mun taustakuvaksi

Randy-Orton-132---Entrance-Photofile-Photograph-C11815780.jpeg

Fabio Cannavaro - jalkapalloilijaksi unelmalline runko

170365500_d3c4958d74.jpg

Yleisurheilussa löytyy paljon helmia - perkeleen justin ku kärysit

2005080708861901.jpg

Pistäisin oman ukon kuvan mutta tulee kotona sanomista :D mutta siinä on kyllä turn-on kroppa :haart: (ensin huomasin ko herrassa aikoinaan juuri sen osuuden ensin :D )

Batista onkin jo mainittu,muttei kuvia löytynyt näin äkkiseltään..
:haart:

Liitteet

• batista1.webp
    batista1.webp
    13 KB · Katsottu: 299
  • batista2.webp
    batista2.webp
    11,9 KB · Katsottu: 355
Voisi kai sitä itsekin taas vaihteeksi osallistua.

Callum Keith Rennie, Battlestar Galactica. Melkein voisin postata tähän Baltarinkin, mutta viehätys alkaa olla jo muuta kuin fyysistä niin olkoon.

270px-Callum_Keith_Rennie.jpg

callum-large.jpg

Bulgarian lahja maailmalle, painonnostaja Ivan Stoitsov (joka sitten kärähtikin sopivasti ennen olympialaisia) on kyllä ihan kiva :thumbs:

ivan-stoitsov.jpg

edit: Ja Dave sitten noin muutenkin, ei pelkästään koipien takia..

Dave_Grohl.jpg

Viimeksi muokattu:
Ennen tykkäsin pojista ( chrstiano ronaldo) nykyään iskee tosi miehet (viggo - oli jo huomioitu tässä threadissa). John Cena on aivan mahtava ja oli tullutkin jo en jaksanut pidemmälle selata joten omat "panovalmiuteni" :D :dance:

Randy Orton - harvoja miehiä, jotka on kelvannut mun taustakuvaksi

Fabio Cannavaro - jalkapalloilijaksi unelmalline runko

Yleisurheilussa löytyy paljon helmia - perkeleen justin ku kärysit

Pistäisin oman ukon kuvan mutta tulee kotona sanomista :D mutta siinä on kyllä turn-on kroppa :haart: (ensin huomasin ko herrassa aikoinaan juuri sen osuuden ensin :D )

No noi ei kyllä ole mitään MIEHIÄ nähneetkään -poikia kaikki. ;)

04.jpg

Aivan! Dave on ihana ja ehdottomasti nyt vähän vanhempana ja pitkällä tukalla!

...ja parralla :D Aikoinani tykkäilin Nirvanasta ja muistan niiltä ajoilta nuoren, vähän ujohkon siloposkisen etupurennalla ja liian isoilla hampailla varustetun pitkätukan, josta ei ihan heti tunnista nykyistä komistusta. Kyllä vanheneminen on hieno asia!

Nirvana_1.gif

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom