Maailman komeimmat miehet?

Kyllä, kyllä JamesMcAvoy on aika :kuola: ainakin leffassa Last King of Scotland. Ehkä se on se rooli.

punakylkirastas: niin ja ranskanopiskelijat voivat tykätä vain ranskalaisista leffoista jne. :rolleyes:

Viggo Mortensen, Bruce Willis, Pako-sarjan molemmat veljekset (en edelleenkään pysty päättämään kumpi on parempi enkä taida olla yksin ongelmani kanssa...), Colin Farrell, Brad Pitt, Jon Bongiovi. Onhan näitä. Vanhoista patuista Al Pacino on aika pop ja Kevin Spacey. Matt Damon. Ei maailmasta komistukset lopu! Kotonakin on onneks aika söpö ilmestys. :haart: Niin ja se 24:n Jack, en jaksa etsiä oikeeta nimeä. Suomalaisista mainittakoon vaikka Peter Nyman ja Peter Franzen.

Vin Diesel on mun lemppari
Niin täälläkin.. ei enään kylläkään niin paljoa faniteta kuin muutama vuos sitten. Myös -Pako sarjan päänäyttelijä on namu (en muista nimeä) :rolleyes: Itse en ole kuitenkaan ikinä pahemmin uhrannut ajatuksia julkkiksille ja niiden ulkonäölle, itselle luonne merkkaa niin paljon. Ehkäpä olen tylsä, mutta juuri edellä mainitusta syystä oma mies on ihanin :haart:

Hyvin treenatuista vatsa- ja kylkilihaksista.

Kertaus on opintojen äiti:
470843.jpg

470851.jpg

2004034853188513482_rs.jpg

536.jpg

Fotogeeninen kaveri.
Perun sanani!! fanitan sittenkin taaas julkkiksia erittäin kovaa :wtf: siis aivan ... :worship::rock::dance::hyvä::hyper:

Cristiano Ronaldo <3 (tää mies ois täydellinen jos ois vähän kropassa enemmän lihaa ;) mutta sexy se on nyttenkin :thumbs:)
Ja toinen ihana on kestosuosikkini Ryan Philippe <3 (poikamaisen suloinen)

Sean Bean on kommee. Vaikka ukko on vm. -59 eli vanhempi kun oma faijani, rupee rinnassa läpättämään kun tämän leffoja katsoo. Tässä Sean on juhlakunnossa, mut kyl se rähjäsempi versio silmäpussein toimii myös :kuola:

sean_bean.jpg

Argh... Meinasin unohtaa yhden tärkeimmistä komeuksista: Sem Schilt

more_2007_02_17_20_11_semmy_schilt_finger.jpg

En voi olla lisäämättä tätä...Peter Wilenius:haart:
Täydellisen kauniit kasvot ja toi kroppa...huh huh...Pysäyttävä paketti :kuola::kuola::kuola:

displayimage.php

p.s. parasta on, että tämän adoniksen voi onnistua näkemään livenäkin ;)

Minäkin heitän kehään yhden vanhan ukon. Samettinen ääni ja stoalainen olemus tekevät miehestä täydellistä päiväunimateriaalia. Ja minä olen aina pitänyt nenistä. :D

a-rickman.jpg

Jostain ihmeen syystä kävin läpi yläasteen aikoihin ihmeellistä Michael Shanks -fiksaatioita :hyvä: Kyseessä on siis Tähtiportti -sarjan Daniel Jackson, se rillipäinen nörttitutkija... Nyt kun Tähtiportti alkoi uudelleen, niin, noh, kyllä siinä on vielä sitä jotakin :hyper: Tuijotin ekaa jaksoa ihan silmät ymmyrkäisinä.

daniel-season-nine.jpg

Joku taisikin jo Ewan McGregorin mainita täällä. Siinä äijässä on kyllä jotakin :kuola:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom