Merkittävin ero MV-lehdessä sinun linkittämääsi Eskoliiniin on kai se, että Eskolin ei kutsu omaa propagandaansa uutisoinniksi vaan Blogiksi(?) siitä pointsit Eskoliinille vaikka vastustan hänen edustamaansa näkökantaa ja pidän hänen juttujaan todella pehmeinä.
IMHO MV-lehti on melkoista kuraa, koska uutisointi on niin räikeän tarkoitushakuista ja alatyylistä. Samaan aikaan toisaalla YLE:n uutisointi on lähes yhtä tarkoitushakuista toiseen suuntaan, vaikkakin paljon hienovaraisempaa ja sivistyksen pintasilauksella aateloitua. MV-lehden ansioksi on kuitenkin luettava se, että se pakottaa valtamedian punavihertävät päätoimittajat miettimään kaksi kertaa minkälaisia värityskirjoja julkaisevat uutisina, vaikka ne heidän omaa ideologista ja poliittista agendaansa suuresti tukisivatkin.
Jotenkin minua on alkanut ällöttämään tämän asian äärimmäinen polarisoituminen ja ihmiset jotka ovat kaivautuneet omiin ideologisiin taisteluhautoihinsa demonisoimaan eri tavalla ajattelevia ihmisiä. Pitäisi ehkä alkaa mediapaastolle.
Niin, tosiaan, Eskoliini kertoo vain omia mielipiteitään tuolla. Osasta olen samaa mieltä, läheskään kaikesta en ole, pidän kuitenkin siitä että täällä on muutakin kuin mvlehteä ja muuta toisen pään huutelua.
YLEn ansio on monipuolisuus, mutta säilytän varauksellisuuden heidänkin jutuissaan, mutta ******* on suoraa paskaa ylhäältä alas, joten sitä on ihan hyvä vältellä järjestelmällisesti.
Itsekkin olen melko täynnä tätä keskustelua, koska tämä on vain pelkkää huutelua ja tarkoituksellista toisten väärinymmärtämistä ihan kummaltakin puolelta. Leimakirves heilahtaa äärimmäisen helposti.
Sen jälkeen kun käytät Voimaa lähteenäsi, ei ole kyllä oikein paljon varaa arvostella MV:tä.
Käytin lähteenä mille? Naureskelin vain asialle, miten kukaan ei luota enää poliisiin vaan löytää joka asiasta piilotettua totuutta, välillä ehkä ihan todellisesta syystäkin.