Laitetaas tänne täällä suuresti halveksittua kirjoittajan tuotosta.
"Kuten alussa sanoin, eivät suurin osa maahanmuuttokritiikin kulmakivistä edes ole mitään maahanmuutokritiikkiä, vaan maalaisjärkeä. Ei edes ole olemassa vastapuolta noille maahanmuuttokritiikin perusargumenteille, niin on kyseenalaista, onko maahanmuuttokritiikkiä edes olemassa, sillä periaatteessa me olemme kaikki maahanmuuttokriitikkoja – ja siksi koko termissä ei sinällään ole edes mitään järkeä. Itseäni toistaen: maahanmuuttokritiikki perustuu nykyisessä muodossaan kuvitteellisiin vasta-argumentteihin, joita ei ole (on vain korkeintaan nyanssieroja, kuten aina on). En minä mieltäisi itseäni ’maantiekriitikoksi’ vain siksi, että minulla on äärimmäinen mielipide toiseen verrattuna: toinen haluaa rakentaa tien läpi metsän ja minä haluan kiertää sen metsän. Ei tämän kummallisemmasta ole kyse."
http://www.jorieskolin.fi/409902422/3495377/posting/minä-olen-tolkun-ihminen
Alkuhan oli ihan hyvä, mutta sitten yllärinä taas survotaan kuvakaappauksia ääripään meuhkaamisesta. Miksi sitten huudetaan vaan rasismista, jos ongelmista ollaan samaa mieltä. Ja lainasin tähän alle pätkän siitä, kun sitten kumminkin syytetään järkipuhettakin rasismista. Kulttuurierojen toteaminen on rasismia? Kaikki muut tuossa listassa on Media luonut rasisteiksi, mutta millähän konstilla Wille Rydman pääsi myös....
"Silloin, kun maahanmuuttokriitikko tarinoi kulttuurien epäsopivuuksista, kuten Sebastian Tynkkynen, Olli Immonen, Jussi Halla-aho, Laura Huhtasaari, Wille Rydman, Teuvo Hakkarainen, Pentti Oinonen ja moni muu rasismin arkipäiväistäjä, olemme matkalla sellaista Suomea, jossa etnisyys määrittää kohtalosi. Mitä muuta se on kuin rasismia?"
Tässä alla taas fantasiat ja käytäntö sekaisin. Mites on käynyt vaikka Ruotsissa ja Belgiassa? Saadaan tännekkin jännät lähiöt tulevaisuudessa...
"Suomen maahanmuuttopolitiikka on integraatioon pyrkivää ja sen ajatus on, että ihminen saa elää tapojensa mukaan, mutta lait, ihmisarvot sekä yhteiskunnan prosessit ovat sellaisia, joiden mukaan pitää elää. Ei tänne olla ikinä oltu rakentamassa mitään rinnakkaisia valtioita valtion sisään, joissa on eri lait keskenään."