Jos mä vielä kerran: Minä en suinkaan ole kumonnut väitettäsi, että Ruotsilla menee hyvin. Minä kumosin sen väitteen, että Ruotsilla menisi missään määrin paremmin maahanmuuttajien takia. Nyt onkin pakko eritellä kansalaisuuksia. Ruotsin puolmiljoonaa suomalaista ei varmasti ole haitaksi ja ruotsin tummempi mamuporukka on aivan varmasti haitaksi. Jos pidät ihonväriin sortumista rasistisena niin siitä vaan.
Jos ja taas kerran jos Ruotsi olisi tiukentanut politiikkaansa maahanmuuttoon vuonna nakki, olisi nyt se RUotsin talouskasvu voinut olla luokkaa 10% vuodessa ja heille maahanmuuttajat olisivat saksalaisia, jenkkejä, itävaltaltalaisia jne. korkeasti koulutettujakin huomattava määrä joukossa.
Eli se, että puolustelet kantaasi sillä että: "meneehän ruotsillakin helvetin hyvin" on paskaa. Ruotsilla menee taloudellisesti ihan jees. Voisi mennä helvetin hyvin jos ei olisi ongelma-alueita tietyistä mamuryhmistä.
Ymmärsitkö nyt?
edit. Mä unohdin niitä lähteitä taas.
Maahanmuuttajat Ruotsissa ? Wikipedia
Maahanmuuttajien määrä - Väestöliitto
Ruotsi ? Wikipedia
Eli ruotsin parista miljoonasta mamusta on puolmiljoonaa Suomipoikaa... Ja puolmiljoonaa musua... Ja kummat näkyy uutisissa ongelmien aiheuttajina... ;)