Oon laittanu ne tänne lukemattomia kertoja ja Slarto vielä kerran. Et vaan osaa.
No on kyllä aika karkeasti laskettu. Kehitysapuun mä en ole ottanut kantaa, eikä siitä olla tässä nyt keskusteltukaan. Vain maahanmuutosta. Missään ei myöskään ole lukuja siitä kuinka paljon maahamuuttajat maksavat veroja. Tai kuinka paljon suomalaiset, jotka ovat ulkomaalaiselle töissä, maksavat veroja. Nämähän tulee laskea maahanmuuton "hyödyiksi". Näitä em. lukuja ei ole, kuten ei myöskään ole todellisia lukuja maahanmuuton aiheuttamista kuluista. Eli edelleen.. pelkkää mutuilua. Ehkä en vaan silti osaa.
- - - Updated - - -
Öööö. Ja sun "mä tunnen 20 musua" sloganit on sitten lähempänä akkuranttia tietoa kuin minun kokemus?
- - - Updated - - -
Talouteen vaikuttaa kyllä muutkin asiat kuin maahanmuuttopolitiikka. Ootas... Tattatadaaaaa mä kerron sulle. Valuutta.
Ruotsistahan ois voinu tulla 5 vuotta sitten kunnon talousmahti, jos eivät olisi päästäneet Afrikkaa valloilleen omilla kotikonnuillaan. (Välillä pitää jossitella, kun asiat voisivat olla paremmin)
Huomasitko muuten, että öööööö.. lainasit mun viestiä, jossa on yksi väittämä ja tätä tukemassa kaksi lähdettä. Näin keskustellaan. Lähdetään siitä liikkeelle.
- - - Updated - - -
Entä kansalaisten hyvinvointi ja turvallisuus? No eihän se merkitse tietenkään yhtään mitään... Vai kiinnostaako vaan pyllistelijöiden hyvinvointi?
Me puhuttiin taloudesta vitun imbesilli.
Ennen sitä ei kulttuurin rikastuttajat vihastuttaneet.