Maahanmuutto

Meta title: 💥 Maahanmuutto – yksi aikamme kuumimmista yhteiskuntakysymyksistä ilman silkkihansikkaita, mutta faktoihin nojaten

Meta description: Keskustelua maahanmuutosta, integraatiosta, talous- ja turvallisuusnäkökulmista – näkemyksiä ja kokemuksia laidasta laitaan asialinjalla.

No-Go Zones for Non-Muslims Multiplying All Over Europe - Technorati Politics

Jotta totuus ei unohtuisi. Tuskin meno on ainakaan paremmaksi kahdessa vuodessa muuttunut.

Edit. Yritin etsiä sivua, jossa on/oli karttaan piirretty Ranskan ja Saksan no go zonet, mutta on ilmeisesti hävinnyt koko sivu.

Saksa http://img440.imageshack.us/img440/8105/vbkarte.jpg
Ranska: googleen vaikka ZUS france kuvahakuun. Tulee siis sanoista zones urbaines sensibles

Hollanti: Silloisen asuntoministerin lista ongelma-alueista (Wikipediasta De 40 wijken van Vogelaar - Wikipedia)

Useimmilla näillä alueilla on hirveästi maahanmuuttajia, itse olen kolunnut noita slummeja pintaa syvemmältä ja mm. Haagissa ja Rotterdamissa silmämääräisesti mustia on enemmän kuin etelä-Afrikassa.. Monien lähiöiden mamutusaste on luokkaa 80-90%

Rikoksia noissa lähiöissä tapahtuu aivan helvetisti, talot ei ole kovin tasokkaassa kunnossa ja yöllä huumekauppiaat suorastaan jahtaa ohikulkijoita

Saksan lähiöt on lähinnä aika ankeita ja rauhattomia mutta ei ne ihan niin turvattomalta tunnu kuin Hollannissa. Saksassakin kyllä aika paljon näkee köyhyyttä ja just sitä häröporukkaa rautatieasemilla öisin.. Joku München toki poikkeus, niin paljon siistimpi kuin muut kaupungit..

Etkös sä poika ole aiemmin väittäny et mamut ei saa mitään harkinnanvaraisia tukija sen enempää kuin kantasuomalaisetkaan? Nyt sitten päivittelet et miten hirveitä nuo summat on? Koita jo päättää saako ne enemmän kun kantasuomalaiset vai ei? Sulle on monesti sanottu (jopa faktoja esitetty) et saa mutta sähän et usko mitää muuta kuin omia tilastojas. Uskotko edes onko tuo juttu totta?

En ole väittänyt, ettei mamut saisi harkinnanvaraisia tukia. Olen väittänyt, etteivät saa harkinnanvaraisia tukia yhtään enempää kuin suomalaiset. Suomalaisetkin saavat harkinnanvaraisia tukia. Suomalainen perhe, jossa on äiti ja kolme pentua, kuten tuossa etiopialaisessa perheessä, saa varmasti myös ihan mukavat tuet. Tosin paikkakunnasta ja käsittelijästä riippuen. Ne käsittelijäthän sitä "harkintaa" käyttävät. Tiedä vaikka joku suomalainen perhe jossain tuolla olisi saanut jopa enemmänkin tukia. Mistä vitusta sitä tietää? Toi etiopialainen tapaus vaan nostettiin seasta esille. Tää koko väittely, keskustelu ja spekulaatio on niin turhaa, koska kenelläkään meillä ei ole tietoa siitä kuinka paljon tukia todellisuudessa jaellaan ja kenelle, koska ne tiedot eivät ole julkisia.

Ja kyllä uskon, että tuo juttu on totta. Etkö muka tuosta mun vastauksesta sitä osannut päätellä..

Sanotaanko näin, että lähipiirissä on muutamia henkilöitä joita työskentelee sellaisissa paikoissa joissa on aitiopaikalla näkemässä tätä touhua, ja he ovat kertoneet, että jos kaikki tuet mitä maahanmuuttajat saavat tulisi julkisuuteen, alkaisi sellaiset rähinät ettei uskoisi kukaan.

^Niin itseasiassa sitä tietoa niiden harkinnanvaraisista tuista on enemmän mitä täällä julkisesti viitsii puhua. Taisin joskus mainita että broidi oli sossun tanttana kunnes kyrpiinty siihen avokätisyyteen juuri mamuja kohtaan. Senkin sä tyrmäsit aiemmin paskapuheeksi vaikka asia pitää paikkaansa. Totta sanoit tuosta et voihan se olla et joku suomalainen perhe saa vitusti tukia kun ei niistä tiedä mut käsittämätöntä paskaa tuo sun väite etteikö mamuja kohtaan tukia jaella löysemmillä perusteilla.

Ja toki paikkakuntien välillä on isojakin eroja tukien jakamisessa mutta päivänselvää on se et mamuperheille jaetaan rahaa avokätisemmin kuin kantaväestölle jos et tuota ymmärrä/usko niin aika naivi jäbä olet.

^Niin itseasiassa sitä tietoa niiden harkinnanvaraisista tuista on enemmän mitä täällä julkisesti viitsii puhua. Taisin joskus mainita että broidi oli sossun tanttana kunnes kyrpiinty siihen avokätisyyteen juuri mamuja kohtaan. Senkin sä tyrmäsit aiemmin paskapuheeksi vaikka asia pitää paikkaansa.

Niinno voinhan mäki kertoa täällä vaikka mitä tarinoita ja juttuja, ja niin välillä kerronkin. Ilman lähteitä ja todisteita kaikkea ei voi eikä tarvikaan uskoa. Jokainen itse päättää mihin uskoo ja mihin ei.. jos ei ole todisteita.

Totta sanoit tuosta et voihan se olla et joku suomalainen perhe saa vitusti tukia kun ei niistä tiedä mut käsittämätöntä paskaa tuo sun väite etteikö mamuja kohtaan tukia jaella löysemmillä perusteilla.

Edelleenkään.. tähän väitteeseen ei ole tullut yhtään lähdettä keneltäkään.

Ja toki paikkakuntien välillä on isojakin eroja tukien jakamisessa mutta päivänselvää on se et mamuperheille jaetaan rahaa avokätisemmin kuin kantaväestölle jos et tuota ymmärrä/usko niin aika naivi jäbä olet.

En usko ennen kuin näen todisteita, koska itse esim tiedän suomalaisperheita, jotka ovat saaneet kaikenlaista uusista sohvista televisioon ja pyykinpesukoneesta astianpesukoneeseen.

^Niinpä niin, en mä kyllä olettanutkaan että uskoisit mitään mikä koskee mamuille jaettavia tukia. Onko joku väittäny etteikö myös suomalainen perhe saa tukia sossusta? saa ja pitääkin saada ainoa ero on siinä et jos puhut hoono soomi niitä tukia jaellaan avokätisemmin. Esim, nuori joka muuttaa omaan asuntoon saa esim. sänkyyn, ruokapöytään, päivittäisiin tarvikkeisiin rahaa/ostolapun ja saa jopa pesukoneeseen jos taloyhtiöstä ei löydy konetta jota käyttää, nyt ei olekkaan kyse siitä vaan kyse on siitä et mamuille niitä tukia jaellaan selkeesti avokätisemmin kaikenmaailman typerillä syillä joihin suomalaisella ei ole mitään mahdolisuuksia. Vai monestikko olet kuullu et suomalainen saa tukea kännykkään, autoon, lautasantenniin jne jne? myös kotimaahan matkustamiseen saavat rahaa.

Olet näköjään autuaan tietämätön näissä asioissa.

^Niinpä niin, en mä kyllä olettanutkaan että uskoisit mitään mikä koskee mamuille jaettavia tukia.

Ei mulla ole mitään motiivia puolustella Suomen valtiota ja millä tavalla se tukia jakelee. Uskon asioita, kun näen FAKTAA. Se, että netistä löytyy juttu jonka mukaan etiopialaisperhe saa sen ja sen verran ei kerro mitään. Koska me emme tiedä saako mikään suomalaisperhe samanlaisia tukia. Harkinnanvarainentuki koskee kantaväestöä ja maahanmuuttajia.

Onko joku väittäny etteikö myös suomalainen perhe saa tukia sossusta? saa ja pitääkin saada ainoa ero on siinä et jos puhut hoono soomi niitä tukia jaellaan avokätisemmin.

Edelleen kysyn: Mihin tämä perustuu?? Onko laittaa jotain lähdettä vai onko sun ainut lähde se, että "broidi sano"?

Esim, nuori joka muuttaa omaan asuntoon saa esim. sänkyyn, ruokapöytään, päivittäisiin tarvikkeisiin rahaa/ostolapun ja saa jopa pesukoneeseen jos taloyhtiöstä ei löydy konetta jota käyttää, nyt ei olekkaan kyse siitä vaan kyse on siitä et mamuille niitä tukia jaellaan selkeesti avokätisemmin kaikenmaailman typerillä syillä joihin suomalaisella ei ole mitään mahdolisuuksia. Vai monestikko olet kuullu et suomalainen saa tukea kännykkään, autoon, lautasantenniin jne jne? myös kotimaahan matkustamiseen saavat rahaa.

Olet näköjään autuaan tietämätön näissä asioissa.

Eilen viimeksi meidän firmasta lähti läppäri asiakkaan mukaan. Asiakkaalla oli sossun maksusitoumus. Asiakas oli 100 % suomalalinen pellavapää. Että siitä..

Woot.. siis mitä vittua.. sossu maksaa läppärit ja kaikki? Ja meikähän lompsii sossuun tästä.. näillä kelan työttömyysrahoilla erehtynyt pärjäämään.. jäänyt "tienaamaatta" kaikkee kivaa näemmä.

Eilen viimeksi meidän firmasta lähti läppäri asiakkaan mukaan. Asiakkaalla oli sossun maksusitoumus. Asiakas oli 100 % suomalalinen pellavapää. Että siitä..

Tartteeks tilastoa siitä monta pellavapäistä suomalaista on vs. somalialaista kikkaratukkaa jotka saa läppärin. Vertaa niitä saatuja läpändeeruksia tässä maassa asuviin heppuihin. Saat prosentteja.

Mitä näihin tukiin tulee, niin kyllä ne somput (yms. mamut) niitä tukia saa enemmän. Ja arvaas mitä? Ei mulla mitään lähdettä ole. Muistaakseni olen tässä triidissä jo maininnut että kävin n.8 vuotta sitten (en muista tarkkaa vuotta) somalien kanssa jatkoilla. Siinä ole allahikin ihmeissän. Ne kaverit vuodatti kaiken julki. Rahaa tulee ku tumma paistaa ihosta - tuskin hirveästi huonompaan suuntaan asiat nykypäivänä heillä on mennyt. Ja ettei jää epäselväksi, niin mainitaan vielä että baari oli Itäkekuksen Bohemia ja siellä nää heput näin. Bohemiassa kun vellosi hmmm mites sen sanois kiltisti.... Vähän kookkaampaa naista. Siellähän nää kultamunat saalisti. Ja rahaa muuten oli - kaikki sossusta.

Mutta tuskin tätä kukaan uskoo kun ei ole lähdettä. Satuilua, mutuilua ja päästä heitän kaiken. ;)

Mä en oo kyl koskaan kuullu, et kukaan suomalainen olis saanut sossusta telkkari, astianpesukone tai pyykinpesukone rahaa!!!
Onks se siis niin et siel jaellaan naamavärkin mukaan rahaa myös suomalaisille?! Ite ku oon joskus ollu sossun asiakkaana ni kyl sai tapella muutamasta kympistä! Jos joku alkais järjestelee mellakointia ni mä oon heti valmis lähtee völjyy mukaan! Hallitukses ne päättelee kaikkee paskaa ja kansa vaan nöyränä kattelee vierestä! Pakolaiset pitää suomalaisia tyhminä ku ne jakaa rahaa niille tukuttain ja sit viel jotkut pyörittää huumebisnestä siin sivussa!

Woot.. siis mitä vittua.. sossu maksaa läppärit ja kaikki? Ja meikähän lompsii sossuun tästä.. näillä kelan työttömyysrahoilla erehtynyt pärjäämään.. jäänyt "tienaamaatta" kaikkee kivaa näemmä.

Nimenomaan. Kannattaa pyytää. Kyl ne antaa ku osaat tarpeeks hyvin argumentoida :) Ehkä mamut saa parempia harkinnanvaraisia tukia, koska he osaavat esittää asian paremmin. Bazaarikansaa kato.. myyjän verta.. helpompi selitellä miks tarvii mitäkin. En tiedä, kuhan lässytän omiani.

- - - Updated - - -

Mä en oo kyl koskaan kuullu, et kukaan suomalainen olis saanut sossusta telkkari, astianpesukone tai pyykinpesukone rahaa!!!

Mä oon.

Helsingin Malmin sossu on aika avokätinen. Tai ainakin joskus ollut.

Onks se siis niin et siel jaellaan naamavärkin mukaan rahaa myös suomalaisille?! Ite ku oon joskus ollu sossun asiakkaana ni kyl sai tapella muutamasta kympistä! Jos joku alkais järjestelee mellakointia ni mä oon heti valmis lähtee völjyy mukaan! Hallitukses ne päättelee kaikkee paskaa ja kansa vaan nöyränä kattelee vierestä! Pakolaiset pitää suomalaisia tyhminä ku ne jakaa rahaa niille tukuttain ja sit viel jotkut pyörittää huumebisnestä siin sivussa!

Mä muutin opiskelujen perässä 15v sitten ja äitini ehdotuksesta kävin sossussa.. yllätyin vähän perkeleesti siitä kuinka paljon tämä äitini ystävä pystyi minulle antamaan rahaa... sain mm: matkakuluja varten + kodin perustamis rahaa ym en muista tarkkaa summaa mut mielikuva on jostain 6000mk:sta .. monesti vaan tullu ton jälkeen mieleen että kuinkahan paljon lärvikerroin vaikuttaa tukien määriin.

Tartteeks tilastoa siitä monta pellavapäistä suomalaista on vs. somalialaista kikkaratukkaa jotka saa läppärin. Vertaa niitä saatuja läpändeeruksia tässä maassa asuviin heppuihin. Saat prosentteja.

Mitä näihin tukiin tulee, niin kyllä ne somput (yms. mamut) niitä tukia saa enemmän. Ja arvaas mitä? Ei mulla mitään lähdettä ole. Muistaakseni olen tässä triidissä jo maininnut että kävin n.8 vuotta sitten (en muista tarkkaa vuotta) somalien kanssa jatkoilla. Siinä ole allahikin ihmeissän. Ne kaverit vuodatti kaiken julki. Rahaa tulee ku tumma paistaa ihosta - tuskin hirveästi huonompaan suuntaan asiat nykypäivänä heillä on mennyt. Ja ettei jää epäselväksi, niin mainitaan vielä että baari oli Itäkekuksen Bohemia ja siellä nää heput näin. Bohemiassa kun vellosi hmmm mites sen sanois kiltisti.... Vähän kookkaampaa naista. Siellähän nää kultamunat saalisti. Ja rahaa muuten oli - kaikki sossusta.

Mutta tuskin tätä kukaan uskoo kun ei ole lähdettä. Satuilua, mutuilua ja päästä heitän kaiken. ;)

Okei, mutta mistä tiedät, ettei ketkään suomalaiset saa myös samanlaisia tukia? Se, että somput saa ei tarkoita, etteikö suomalaiset saa.

Nimenomaan. Kannattaa pyytää. Kyl ne antaa ku osaat tarpeeks hyvin argumentoida Ehkä mamut saa parempia harkinnanvaraisia tukia, koska he osaavat esittää asian paremmin. Bazaarikansaa kato.. myyjän verta.. helpompi selitellä miks tarvii mitäkin. En tiedä, kuhan lässytän omiani.

Joo mä kyl tiedän tosi hyvin mitkä on ne taikasanat: Sina anta minule kaiki mita mina tarvita tai mina huuta sina rasisti!
Joo tottakai sinä Muhamed Mahmed Mohmed saat.. älä vaan huuda rasistiksi älä.. kaikki on jo järjestyksessä.

Sit peräst tulee suomalainen kurjassa tilanteessa oleva: Tarvitsisin... Joo et saa, kuuluu perusosaan jota muuten leikkasimme reilulla kädellä kun et päässyt opiskelemaankaan.. ota lainaa tai kysy isältä/äidiltäs rahaa!

Suomessa on nyt noin 5,4 miljoonaa asukasta. Yksi merkittävä tekijä on maahanmuutto!

"Suomen väkiluku kasvaa melko voimakkaasti vuoteen 2030 saakka, jonka jälkeen vuotuinen kuolleiden määrä ylittää syntyneiden määrän. Nettomaahanmuuton oletetaan kuitenkin pitävän väestönkasvua yllä vielä tämänkin jälkeen."

Okei, mutta mistä tiedät, ettei ketkään suomalaiset saa myös samanlaisia tukia? Se, että somput saa ei tarkoita, etteikö suomalaiset saa.

Juu minähän en olekaan väittänyt ettei ketään saisi. Kyllä olen sitä mieltä, että osan tarvitsevista pitäisikin saada se läppäri. Mutta kun viinaan se menee suurimmalla osalla jotka tukien varassa elää. Enivei, he ovat Meidän kansaa. Muualta tulleet vain riistävät meidän järjestelmää.

Ja vaikka nyt anonymiteetti onkin aina vaarassa, niin silti voinen todeta että tiedän sattumien kautta miten paljolti suomalaisiakin on näitä vitun velliperseitä jotka sais laittaa samaan koneeseen somaleiden kanssa ja lähettää Afrikkaan.

Ja silti ylimääräiset ihmiset joita tänne tulee (oli "tavoite" sitten vaikka ollakin töissä), ovat aina lisäpainoa tälle Suomen tukijärjestelmälle (ja en nyt puhu korkeammin koulutetuista mamuista). Ja jokainen joka yrittää aerobista harrastaa tietää, ettei ylimääräiseen ole varaa... (eiks ollu ny kiva vertaus :D)

Back
Ylös Bottom