Maahanmuutto

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Minä toimin itse vartijana ja voin ainakin omasta puolesta sanoa, että ulkomaalaisista on tulossa suuri ongelma. Viime yönä viimeksi tuli tummaihoisen kanssa ongelmia. Poistettiin nuorisoa juopottelemasta noin 7 kpl ja ainut joka kävi vartijaan käsiksi oli tummaihoinen. Lisäksi täällä paikkakunnalla on vastaanottokeskus ja siellä on miltei joka yö tilanteita. Voin sanoa, että aasialaisista ei pahemmin ole ollut riesaa, mutta arabeista ja tummaihoisista sitäkin enemmän (Näiden kotimaisten rikollisten ja romaanien lisäksi) Joten en käsitä sitä, että meillä on omastakin takaa liikaa tappajia, raiskaajia, väkivaltarikollisia, varkaita ym muita rikollisia niin miksi niitä pitää tuoda ulkomailta lisää???

Minä toimin itse vartijana ja voin ainakin omasta puolesta sanoa, että ulkomaalaisista on tulossa suuri ongelma. Viime yönä viimeksi tuli tummaihoisen kanssa ongelmia. Poistettiin nuorisoa juopottelemasta noin 7 kpl ja ainut joka kävi vartijaan käsiksi oli tummaihoinen. Lisäksi täällä paikkakunnalla on vastaanottokeskus ja siellä on miltei joka yö tilanteita. Voin sanoa, että aasialaisista ei pahemmin ole ollut riesaa, mutta arabeista ja tummaihoisista sitäkin enemmän (Näiden kotimaisten rikollisten ja romaanien lisäksi) Joten en käsitä sitä, että meillä on omastakin takaa liikaa tappajia, raiskaajia, väkivaltarikollisia, varkaita ym muita rikollisia niin miksi niitä pitää tuoda ulkomailta lisää???

Vois tehdä terää Rainer Hiltusellekin ja muille vastaaville vetää vartijan haalarit niskaan ja kulkea vaikkapa kuukauden verran sellaisten kanssa, jotka oikeasti joutuvat siivoamaan näiden über-ymmärtäjien saneleman politiikan jäljet.

Tämä sinun jaarittelu menee taas aivan offtopiciksi koska minä en ole missään väittänyt etteivätkö suomalaiset miehet pahoinpitelisi naisiaan, itsekin olen saanut pienenä kyseistä ilmiötä todistaa. Minusta tuo on niin itsestäänselvyys että luulin että sitä ei tarvitse edes ääneen sanoa mutta tämä on just näitten forumien ongelma kun kaikki pitäs kirjoittaa näkyviin ettei aina tulis joku pätemisentarpeineen nussimaan pilkkua.
Mä nussin pilkkua siitä syystä, että sä nimenomaan otit itse parisuhdeväkivalta-asian esille. Miksi sä otat esille itsestäänselvyyden jos se sun mielestä on itsestäänselvyys ja sitä ei tarvitsisi edes kommentoida?

:offtopic: Kaikki mitä kirjoitat julkiselle foorumille joutuu automaattisesti pätemisentarpeisten kusipäiden (like me) suurennuslasin alle. Beware!

Jos sinua ei häiritse se että suomalaisnaiset juoksentelevat ympäri kyliä ählämeitten perässä niin onneksi olkoon vaan mutta minua se häiritsee ja kai sananvapauden vallitessa kai saan sen täällä forumilla julki tuoda.
Saat toki. Pätemistarpeisilla kusipäillä (like me) on myös sananvapaus nussia pilkkuja sun tekstissä.

Sen vaan sanon että jos kyseinen trendi jatkuu niin kohta suomalaisten ihonväri ei ole enää valkoinen vaan jotain kaakaon ja kahvin väliltä...
Eikös sitten kannattaisi mennä nopeasti kylvämään arjalaista siementä ympäri kylää?

Mä nussin pilkkua siitä syystä, että sä nimenomaan otit itse parisuhdeväkivalta-asian esille. Miksi sä otat esille itsestäänselvyyden jos se sun mielestä on itsestäänselvyys ja sitä ei tarvitsisi edes kommentoida?

Onko sulla oikeesti joku ongelma ymmärtää kirjoitettua tekstiä? Mielestäni selvästi annoin ymmärtää että suomalaismiesten väkivaltaisuus on itsestäänselvyys varmaan kaikille ja se ei muutenkaan kuulu tähän keskusteluun vaan nyt puhutaan ulkomaalaisista PÄLLI.

Sitten taitaisi käydä niin ettei Suomeen otettaisi yhtä ainutta pakolaista.

Olikos se sun tarkoituskin? :)

Ei hassumpi suunnitelma!
Se että otetaan vaan naisia ulkomailta, ei olis paha sekään.

Voitais järjestää sellanen ihanin nainen -skaba,
jossa peräkammarin pojat saisivat valita pakolaisehdokkaista aina ne, keltä ottaisivat perspillua (TM)mieluiten, ja ne sitten pääsisivät maahan.

Onko sulla oikeesti joku ongelma ymmärtää kirjoitettua tekstiä? Mielestäni selvästi annoin ymmärtää että suomalaismiesten väkivaltaisuus on itsestäänselvyys varmaan kaikille ja se ei muutenkaan kuulu tähän keskusteluun vaan nyt puhutaan ulkomaalaisista PÄLLI.
Okei keskustellaan jälleen ulkomaalaisista. Liikkuuko tää keskustelu jälleen sillä tasolla, että sä näet baarissa Ahmedin suomalaisen naisen kanssa ja välittömästi tiedät jollain mystisellä tavalla Ahmedin hakkaavan naista kotona. Samalla hetkellä "tiedät", että kaikki suomalaiset naiset janoavat oikeasti ulkomaalaisen miehen 50 cm jortikkaa ja tahtovat synnyttää tälle 10 lasta sun sijaan - vaikka se Ahmed edelleen hakkaa sitä naista siellä kotona. Niin ja seuraavan 10 vuoden sisällä ei ole enää olemassa valkoihoisia suomalaisia.

Mahtaakohan kaupunkien katukuva olla samanlainen kuin visiossa jonka juuri sain. Kaapuihin pukeutuneita tummia miehiä ulkoiluttamassa lapsikatrastaan mustelmaisen mutta selvästi seksuaalisesti tyydyttyneen suomalaisen naisen kanssa.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Okei keskustellaan jälleen ulkomaalaisista. Liikkuuko tää keskustelu jälleen sillä tasolla, että sä näet baarissa Ahmedin suomalaisen naisen kanssa ja välittömästi tiedät jollain mystisellä tavalla Ahmedin hakkaavan naista kotona. Samalla hetkellä "tiedät", että kaikki suomalaiset naiset janoavat oikeasti ulkomaalaisen miehen 50 cm jortikkaa ja tahtovat synnyttää tälle 10 lasta sun sijaan - vaikka se Ahmed edelleen hakkaa sitä naista siellä kotona. Niin ja seuraavan 10 vuoden sisällä ei ole enää olemassa valkoihoisia suomalaisia.

Mahtaakohan kaupunkien katukuva olla samanlainen kuin visiossa jonka juuri sain. Kaapuihin pukeutuneita tummia miehiä ulkoiluttamassa lapsikatrastaan mustelmaisen mutta selvästi seksuaalisesti tyydyttyneen suomalaisen naisen kanssa.

:D :D :D

Hyvä!

Tää pääsiäistunnelmissa eli suklaamunan perässä olevat naiset on kyllä aika turha juttu.

Vaikka rajat lyötäis pakolaisilta kiinni, ja siihen päälle vielä jokainen arabi/mustanaamio/intian suunnalta oleva ja kaikella tapaa tumma heitettäis pihalle, niin jos Suomi-tyttö haluaa tummaa kikkeliä, niin se sen hakee sitten vaikka kuinka kauaksi pitäisi mennä.

Eikä herranen aika niin, että jo kihloissa oleva Paula haaveilee yhteisestä elämästä ja kodista Sepon kanssa...
mutta Paulan ollessa Wayne's Coffeessa lounaskahvilla, viereiseen pöytää istuu vastikään Ghanasta kulttuurinrikastusmielessä saapunut Makelele.

Tieto lähellä olevasta mustasta munasta on niin huumaava, että Paula sekoo päästään, ja pian on Seppo unohtunut ja Makelele kantaa myöten Paulan suussa.

Jos joku tytteli hirveesti diggaa tummassa varressa kiinni olevasta pippelistä, niin en oikeen voi häntä asiasta toruakaan, tokihan haluaisin itsekin edes joskus panna neekeriä. Noin kokeeksi.
Mieluiten jotain etiopialaista 400 metrin juoksijaa.
Ja thaimaalaista ja japanilaista. Urheilulajilla ei väliä.
Ja italialaista ja espanjalaista.
Naista siis.

Enempi minua huolestuttavat nämä Pohjolan tytöt, jotka joutuvat seksuaaliseen kanssakäymiseen yön timon kanssa, vaikka eivät sitä halua.

Totta, mutta kieltämättä hirveen paljon enemmän mielelläni soisin, että steissillä hengais kymmeniä maalaisjuntteja, kuin kymmeniä kulttuurinrikastajia, dig?

En voi sille mitään et repeilin tälle. Tuli elävä mielikuva siitä et steissillä olisi traktoreita parkissa ja farmareita hankkijan lippiksissä viljantähkä suussa :D

Mä aloitan uuden kampanjan maalaisjunttejen puolesta. Vallatkaa steissi \o/

En voi sille mitään et repeilin tälle. Tuli elävä mielikuva siitä et steissillä olisi traktoreita parkissa ja farmareita hankkijan lippiksissä viljantähkä suussa :D

Mä aloitan uuden kampanjan maalaisjunttejen puolesta. Vallatkaa steissi \o/

Jep, mutta ei ne heinähatut varmaan kävis joukolla kenenkään päälle. Varmaan juttelisivat Valmetin viriosista ja Mansikin vaikeasta synnytyksestä.

Jep, mutta ei ne heinähatut varmaan kävis joukolla kenenkään päälle. Varmaan juttelisivat Valmetin viriosista ja Mansikin vaikeasta synnytyksestä.

Ei kävisi ei. Tai no voisi käydä jos sinne roudaisi Ranskalaisia viininviljelijöitä:piis:

Valmetin viriosat
:lol2:

Tupla-J:llä oli mainio ehdotus. En muista vielä lukeneeni tai kuulleeni mistään pakolaisnaisten ryöstäneen/raiskanneen/tappaneen/pahoinpidelleen ketään. Teemmekin näin. Ja koska suomalainen mies ei ole samassa määrin arabi -tai afrikkalaistaustaisen perään kuin suomalainen nainen, voidaan olettaa, että sitä toista, ongelmia-aiheuttavaa maahanmuuttajasukupolvea synnykään. Pakolaisongelma häviäisi luonnollisen poistuman myötä sukupolvessa!

EDIT: Tulipa vaan mieleen, että kuka heitä hoivaa vanhalla iällä...

Ei tule onnistumaan ikinä niin kauan kuin sosiaalipuolella on naisenemmistö päättämässä. Jos pakolaisten sukupuoli vaihtuisi naisiksi( esimerkiksi thaimaalaisiksi ) niin veikkaan että suomalaisnaisten kuuluisa suvaitsevaisuus kokisi melkoisen kolauksen. Tässäkin tredissä jätkät huutais kuorossa, että lisää pakolaisia Suomeen johon Hippa luonnollisesti vastaisi rotuopinmukaisesti että valkoinen rotu on fiksumpaa ja ehdottomasti säilytettävä :D

Mutta hei, Tupla-J & co, miksi ette hakeutuisi sosiaalipuolelle opiskelmaan ja töihin tähtäimenä pakolaisviranomaisen duuni? :D

Kyllähän tämän tietää jo kulttuurieroista miten ala-arvoisessa asemassa nainen onnäissä ählykulttuureissa ja miehellähän saa olla useampia vaimoja joten ei tarvitse mitenkään "mystisesti" tietää että ählämit tulevat käyttäytymään näin myös Suomessa. Tuosta aikajaksosta en ole ite mitään puhunut, se oli ihan sinun oma keksimä juttu ja jos osaisit lukea hieman rivien välistä, olisit ehkä huomannut että kärjistin tahallani hieman tuota tulevaisuudennäkymää. En tietenkään oikeasti ajattele että Suomi olisi täysin ulkomaalaisten vallassa mutta kuten sanoin, jos äidinkielelliset lahjasi olisivat edes yläastetasoa olisit tämän varmaan itsekin tajunnut.
Sulla ei oikeesti oo mitään muuta keinoa päteä kun toi sinun joka postauksessas paistava näsäviisautes mutta jokainen koittaa tulle toimeen niillä korteilla jotka heille on jaettu joten good luck with it, you´re gonna need it :lol2:

Kyllähän tämän tietää jo kulttuurieroista miten ala-arvoisessa asemassa nainen onnäissä ählykulttuureissa ja miehellähän saa olla useampia vaimoja joten ei tarvitse mitenkään "mystisesti" tietää että ählämit tulevat käyttäytymään näin myös Suomessa.
Ei ulkomaalaisilla saa täällä kaiketi olla sen enempää "virallisia" vaimoja kuin muillakaan kansalaisilla. Ja mitä tohon käyttäytymiseen tulee, niin eiköhän se ole sitten sen akan oma henkilökohtainen helvetti jos tahtoo olla hakkaavan miehen kanssa. Omasta kokemuksesta voisin sen verran mainita, että vaikka olen kaljupäinen ja suht näsäviisas kusipää niin ei mulla koskaan ole ollut ulkomaalaisten kanssa mitään ongelmia, ei edes silloin DBTL:ssä vaikka kävelin useaan otteeseen sen somaliporukan ohitse Aurasillalla. Eivät ne mulle mitään huudelleet enkä mä heille. Jotenkin toi koko touhu tuntuu kahden porukan keskinäisestä huutelusta alkaneeksi nahinaksi josta on vedetty helvetilliset otsikot lehtiin.

Väittäisin, että tässä threadissa nähdään taas tämä yleistyksen voima - tiedä sitten monesko olen kun tämän sanon, kun en ole tätä kokonaan läpi lukenut mutta miksi helvetissä ulkomaalaisia ei voida käsitellä yksilöinä. Jos joku jengi jossain riehuu niin sitä varten on poliisit ja lakipykälät joiden mukaan toimitaan. Ihmetyttää tämmöiset netissä tapahtuvat henkiset jonkun kansanosan joukkolynkkaukset. Vähän aikaa sitten homot, nyt ulkomaalaiset, otetaanko mustalaiset seuraavaksi?

En mä väitä, etteikö kulttuurieroilla olisi jotain merkitystä ja että ulkomaalaiset olisivat puhtaita pulmusia. Oikeastaan olisi ihan kiva nähdä jotain mustaa valkoisella näistä paljon puhutuista tilastoista. Tarttee varmaan kelailla tämä koko keskustelu läpi.

Tuosta aikajaksosta en ole ite mitään puhunut, se oli ihan sinun oma keksimä juttu
Niinhän se oli.

ja jos osaisit lukea hieman rivien välistä, olisit ehkä huomannut että kärjistin tahallani hieman tuota tulevaisuudennäkymää.
Sori mutta katsos kun mä en pysty mitenkään aistimaan sun tunnetilaa ja mitä mahdollisesti olet ajatellut tekstejä kirjoittaessasi.

En tietenkään oikeasti ajattele että Suomi olisi täysin ulkomaalaisten vallassa mutta kuten sanoin, jos äidinkielelliset lahjasi olisivat edes yläastetasoa olisit tämän varmaan itsekin tajunnut.
Sulla ei oikeesti oo mitään muuta keinoa päteä kun toi sinun joka postauksessas paistava näsäviisautes mutta jokainen koittaa tulle toimeen niillä korteilla jotka heille on jaettu joten good luck with it, you´re gonna need it :lol2:
Mä heitän tähän väliin: "Mä vaan kärjistin" ja "Yritä ny huumoria ymmärtää" -parin ja "Eikös meidän ulkomaalaisista pitänyt keskustella" -hain.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom