Pitää vielä kuitata tohon shizzlen
suurin osa -juttuun. Mitä väliä onko suomen somaleista 51% vai alle 50% niitä jotka rötöstelee, voit kai kuitenkin myöntää että
suuri osa niitä on, jos siis verrataan suomalaisiin, joka on ainoa asia millä on merkitystä. Tai jos ei suuri osa niin ainakin helvetin hyvin erottuva pieni porukka joka iskee jatkuvasti ympäri suomea ja pääkaupunkiseutua.
Ja miksei alettais keräämään tänne niitä jokaisen omia kokemuksia, helvetin monesta yksittäistapauksesta kertyy iso potti jo
Esim. itse olen ollut oikeudessa todistamassa somaliporukkaa vastaan. Johtuen siitä että eräänä vappuna n.8 somalia potki mun kaveria sporakiskoilla aleksilla. Samassa rytäkässä yksi somali löi kavaljeeri-pullolla toista kaveria päähän, pullo oli kaverilla kätevästi hihassa jo kun kävelivät vastaan. Harvemmin olen kuullut suomalaisista 10 hengen jengeistä, varsinkaan sellaisista jotka potkis maassa makaavaa päähän.
Toinen esimerkki ylä-asteen disko-ajoilta, eräällä jantterilla kalju pää -> somali tulee kysymään ollakko sinä rasisti, vaikka ko kaveri ei ole sinne päin vilkaissutkaan. Tähän tuo taisi todeta että "en ole jos te käyttäydytte hyvin" -> potkitaan päähän ja pois jonkun opettajan auton kyydissä jota vihamieliset somput piirittää:lol2:
Nähtyä ja koettua, somali tulee pakkokättelemään, mikäli ei halua tehdä tuttavuutta somalin kanssa->rasisti->10 somalia ympärillä.
Ootko shizzle käynyt ullanlinnanmäellä tai espalla perinteisinä juhlapyhinä? Mitä oot mieltä niistä somaleista siellä?
Mutta omalta osaltani en yleistä tätä kaikkiin somaleihin. Musta silti ei ole mikään ihme jos joku niin tekee.