Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Shizzle,
kohta yksi: Eipä toi homma ihan noin mennyt, Sinua lainaten, luepa trediä vähän taaksepäin....:D
Widowmaker sanoi:Sun kans keskutelu on ku neekerille juttelis.
Mä en vittu käsitä et on niin vaikeeta myöntää et suurin osa suomessa asuvista neekereistä käyttäytyy ihan päin vittua. Se on fakta jota on turha kiistää.
kohta kaksi: Ei ollut kysymys, näetkö järkeväksi olettaa jotain tai et. Vaan siitä että pistit sanoja mun suuhun. En puhunut päättelystä vaan olettamisesta. Jälleen kaksi eri asiaa.
kohta kolme: Haluan. Ja ulkomailla voidaan puolestani toimia vastaavalla tavalla Suomalaisia kohtaan.
Nyt yrität vetää sanojasi takaisin vai?
Kysymys on siitä, että sinun mielestäsi on järkevää olettaa raiskaajan olevan musta, koska mustat eivät osaa käyttäytyä ja minä vastasin, että ei ole.
Haluat siis karkoittaa somaleiden lisäksi virolaiset, venäläiset, turkkilaiset, ruotsalaiset, irakilaiset, iranilaiset jne, sillä nämä kaikki tekevät suhteessa suomalaisiin enemmän raiskauksia? (Toiset tekevät enemmän kuin toiset, mutta kaikki tekevät suomalaisia enemmän)
:wall: :wall: :lol2:
Okei, selvä. :jahas:
Vastaa nyt kyllä vai ei. Pitääkö ruotsalaiset, venäläiset ja virolaiset karkottaa sen takia koska heidän raiskaustilastonsa ovat suhteellisesti suuremmat kuin suomalaisten.
Nyt taas yrität vaihtaa aihetta, kun huomaat olevasi väärässä.
Vastaan suoraan: Minun puolesta kyllä.
Vastaatko sä nyt mun kysymykseen? :D
Ai, että voitko elää Somaliassa suomalaisen kulttuurin mukaan? En tiedä.
Onko sinulla nyt jotain faktaa siitä, että suurinosa mustista ei osaa käyttäytyä, sillä sinä sanoit niin?
En puhunut mitään afrikkalaisten työmoraalin hyvyydestä, enkä nyt jaksaisi tästä aiheesta isompaa keskustelua aloittaa, kun se on jo käsitelty.
En odota sinun muistavan niiden nimiä, mutta älä sinäkään odota minun uskovan väitettäsi.
Huomaatko sinä puhuit afrikkalaisista. Nigerialaiset ovat afrikkalaisia. Kun heillä kerran on suhteellisn hyvä tilanne, niin emme voi puhua kaikista afrikkalaisista. Nigerian työllisyystilanne on epäilemättä parempi kuin useimmilla muilla Afrikan mailla, mutta menin ensimmäiseksi katsomaan Nigerian tilanteen ja se riitti minulle. Et voi siis puhua afrikkalaisista yleensä.
Nyt yrität vetää sanojasi takaisin vai?
Kysymys on siitä, että sinun mielestäsi on järkevää olettaa raiskaajan olevan musta, koska mustat eivät osaa käyttäytyä ja minä vastasin, että ei ole.
Haluat siis karkoittaa somaleiden lisäksi virolaiset, venäläiset, turkkilaiset, ruotsalaiset, irakilaiset, iranilaiset jne, sillä nämä kaikki tekevät suhteessa suomalaisiin enemmän raiskauksia? (Toiset tekevät enemmän kuin toiset, mutta kaikki tekevät suomalaisia enemmän)
Entä saanko Somalian valtiolta taloudellista avustusta, terveydenhuollon ja koulutuksen?
Faktaa on tullut jo monen lehtiartikkelin verran.
Kyllä voin koska minä aloitin keskustelun nimenomaan Afrikkalaisten en Nigerialaisten tilanteesta joten sinä vaihdoit puheenaihetta ja jälleen kerran luit tilastoja eduksesi väärin perustein!!
Kysymys on myöskin siitä että monille mainitsemillesi ulkomaalaisille on tarjottu mahdollisuutta aloittaa uusi elämä kaukana sodista ja kaikesta paskasta mitä he joutuivat kotimaassaan kokemaan ja kiitollisina tästä oljenkorresta he kansoittavat rautatieasemat, porttikongit ostoskeskukset, raiskaavat meidän naisemme ja pahoinpitelevät joukolla vanhuksia/puolustuskyvyttömiä sekä edesauttavat harmaata taloutta kaikilla ählypizzerioillaan ja kebabkioskeillaan. Nämä ovat faktoja ja näistä sinun on turha urputtaa vaikka kuinka mieli tekisi.
On totta että kaikki omenat eivät ole mätiä mutta jos minun pitäisi kaupassa valita että ostanko pussin omenoita joista 9/10 on mädänneet pussiinsa niin voisi jäädä omenat kaupan hyllylle (Lue: jos kukkahattutätien pitäisi valita että ottavatko he banaanilaivallisen ulkomaalaisia joista ainakin puolet on elintasopakolaisia ja 9/10 tulevia rikollisia niin tätä kauppaohjetta voisi mielestäni soveltaa).
Toinen asia mikä minua vituttaa on se kuinka helposti nykysuomessa saa rasistin leiman. Jotain on mielestäni pielessä ellei Matti Meikäläinen saa sanoa kielteistä mielipidettään ulkomaalaisista Suomessa vaan heitä ja heidän haistapaskakultturiaan pitäisi aina olla ylistämässä tilanteessa kuin tilanteessa.
Kolmas asia mikä minua askarruttaa on se että vaikka ulkomaalaiset tekevät työtä Suomessa niin se on työ on kuitenkin poissa suomalaisilta (on kuitenkin totta että ulkomaalaiset tekevät töitä joita kaikki suomalaiset työttömät eivät olisi valmiita tekemään joten tämä on aika ristiriitainen tilanne). Jos taas ulkomaalainen on suomessa tekemättä mitään niin hän kuluttaa meidän veromarkkojamme (en aseta tässä pakolaisia eriarvoiseen asemaan suomalaisten sosiaalipummien kanssa vaan yritän tuoda mieltäni askarruttavat asiat esille mahdollisimman selvästi).
Joskus baarissa minua ahdistaa seurata kuinka suomalaiset naiset piirittävät sankoin joukoin Ahmedia joka valitsee näistä MEILLE suomalaisille tarkoitetuista naisista mieleisensä ja alistaa tämän nyrkin ja hellan väliin kotiin ja onkin parin viikon päästä etsimässä itselleen toista pokaa, aikaisemman valmistaessa hänelle kotona kyynelsilmin illallista. Mikä tekee ulkomaalaisesta monen suomalaisnaisen mielestä niin paljon kiinnostavamman kuin perisuomalaisesta miehestä? Onko se heidän "viehättävä" kulttuurinsa/omituiset tapansa vai ihonväri vai kenties myytti siitä että ulkomaalaisilla varsinkin mustilla on kaikilla ainakin 50 sentin jortikka.
En tiedä. Veikkaan, että jossain Somalian turvallisessa osassa pääsisit kouluun, jos haluat, mutta en tosiaankaan tiedä.
Ei ole tullut vielä yhtään faktaa siitä, että suurin osa mustista ei osaa käyttäytyä. Onko sinulla faktaa tästä asiasta vai ei?
Pääsisin kouluun...okei. Mites se ilmainen terveydenhuolto ja taloudellinen avustus?
Faktaa on tullut, mut se ei näköjään riitä sua vakuuttamaan...
Älä moisesta stressaa - ole vaan tyytyväinen ettet ole naapuri etkä manne.Toinen asia mikä minua vituttaa on se kuinka helposti nykysuomessa saa rasistin leiman.
Kukaan ei ole vielä esittäny faktaa, että mustat tekisivät edes suhteessa enemmän rikoksia.
Sanoin jo etten tiedä. Voinhan minä tässä veikkauksia esittää, mutta minä olen väärä henkilö jolta tulet noita kysymään.
Faktaa on tullu vain somalien suhteellisesti suomalaisia korkeammasta rikollisuudesta ja kuitenkaan suurin osa somaleista ei ole syyllistynyt rikokseen. Eli väitteesi ei pidä paikkaansa ainakaan somalien kohdalla. Onko sinulla faktaa, että suurinosa mustista ei osaa käyttäytyä? Veikkaan, ettei sinulla ole, mutta kuitenkin väitit, että se on faktaa
Eikä kukaan voikaan esittää sinulle tuota pyytämääsi tilastoa, koska tilastoa rikoksista eriteltynä ihonvärin perusteella ei saa julkaista. Asiasta on ollut muistaakseni puhetta palstalla joskus vuonna miekka&kivi.
Muistaakseni sen kieltämiseen oli joku syykin; kiihotti kansanryhmää vastaan tms.. Voit silti katsoa voittaneesi tuon osaväännön tuolla argumentillasi. Eri asia sitten on, vakuuttaako tuo tilaston puute ketään muuta kuin sinua.