Maahanmuutto

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Kuten jo sanoin, ei se somalien karsiminen nyt mikään rangaistus tms. ole, mutta minun mielestäni kyseessä on edelleen epäreilu kohtelu jossa yksilö joutuu vastaamaan jonkun toisen virheistä vain siksi että sattuu olemaan samalta alueelta kotoisin.

Jokainen valtio, mistä otetaan pakolaisia Suomeen voisi sitten tehdä jokaisesta pakolaiseksi kelpuuttamastaan henkilöstä rekisterin, jossa ilmenisi jokaisen heimo?, poliittinen suuntaus,uskonto, rikosrekisteri, ammatti, ikä, sukupuu, dna-näyte, koti-paikka, syntypaikka, syntymä-aika , koulutus, sotu, työhistoria ja tuore mielentilatutkimus.

Näillä saataisiin jokaisesta maahan tulevasta pakolaisesta tarvittavat tiedot, jotta heidät voitaisiin ottaa mahdollisesti Suomeen pakolaiseksi. Seulassa karsiutuisi , kaikki taparikolliset, sun muut raiskarit, jotka eivät ansaitse turvapaikkaa.

Ei tarvitsisi syyttää syyttömiä kun karkotettaisiin sitä mukaan vakavia rikoksia tekevät "elintaso" pakolaiset takaisin kotimaahansa,hyvin todennäköisesti jäljellejäävät harkitsisivat hieman pitempään ennen seuraavaa kolttostaan....

Tässäkin keskustelussa on jo viitattu ainakin yhteen lapsen tappoon ja yhteen tapon yritykseen. Alle 18-vuotias kun on vielä lapsi.

Vammaiseen kohdistuneesta teosta minulla oli kirjoittaessa mielessäni vuonna 2002 sattunut - itseäni suuresti järkyttänyt - tapaus, jossa (muistaakseni) Ruandasta kotoisin oleva nuorimies rikastutti kulttuuriamme seuraavalla tavalla (Huomatkaa jo tuolloin vallalla ollut käytäntö, ettei tekijän taustaa kerrota, eli kyseessä on monien lehtien harjoittama ns. vastuullisen tiedottamisen linja.):

Iltasanomat 2.7.2002

Koululaista epäillään pyörätuolipotilaan julmasta raiskauksesta

Vasta 16-vuotiaan koulupojan epäillään raiskanneen täysin puolustuskyvyttömän naisen Turussa.

Neliraajahalvaantunut 19-vuotias nainen ei pystynyt tekemään mitään armottoman raiskaajan rajussa käsittelyssä.

Järkyttävä raiskaus sattui lauantaina aamuyöstä noin 2.30 aikaan Kupittaalla Hippoksentiellä.

16-vuotias nuori kohtasi entuudestaan tuntemattoman uhrinsa sattumalta. Kaverinsa kanssa liikkunut raiskaaja meni tekemään naisen ja tämän ystävän kanssa tuttavuutta öisellä kadulla. Raiskaajan kaveri ja naisen seuralainen ystävystyivätkin siinä määrin, että he siirtyivät tien toiselle puolelle juttelemaan. Pyörätuolissa istunut nainen huomasi pian jääneensä yksin vaaralliseen tilanteeseen.

Koululainen ryhtyi toteuttamaan julmaa tekoaan sivullisista piittaamatta. Epäilty kantoi liikuntakyvyttömän naisen pyörätuolistaan urheiluhallin puoleiseen pusikkoon kadun toiselle puolelle.

Tampereellahan oli jokunen vuosi sitten vastaava tapaus. "Mies" lähti seuraamaan tyttöä linja-autoon ja tytön jäädessä pois tää "äijä" tappoi tytön. Puhko muunmuassa silmät. Tää "olosuhteidenuhri" oli jo aiemmin tuomittu raiskauksesta, muttei sitä voitu karkoittaa koska oli Hervantalaisen kanssa naimisissa. Niin ja tämä tapettu tyttö oli 15 vuotias.

Mies oli juuri aiemmin vapautunut vankilasta istuttuaan 13-vuotiaan raiskauksesta. Tältä 15-vuotiaalta mies leikkasi korvat irti ennen tappamista. Tapahtui, kun tyttö oli tulossa bussipysäkiltä kotiin alkuillasta.

Erittäin hyvän ystävän perhetuttuja. Kamala tapaus. Tapetulla tytöllä oli koko tulevaisuus edessä, yli ysin keskari, mukava perhe, paljon ystäviä ja harrastuksia, lukio ensi vuonna edessä... Oli päässyt juuri edellisenä kesänä riparilta.

Mutta suurin osa somaleista ei kyllä tee tuollaista. Juteltiin siitä myöhemmin meidän koulun maahanmuuttajien kanssa ja kyllä teko tuomittiin syvästi myös heidän parissaan, sairaana ja oksettavana.

Sun kans keskutelu on ku neekerille juttelis.
Mä en vittu käsitä et on niin vaikeeta myöntää et suurin osa suomessa asuvista neekereistä käyttäytyy ihan päin vittua. Se on fakta jota on turha kiistää.

Tämä ei ole totta. Mikään väitteesi ei perustu faktaan, vaan kaikki omiin mielikuviisi ja huonoon lukutaitoosi. Jos olet eri mieltä, niin miten pystyt todistamaan, että suurin osa Suomessa asuvista mustista käyttäytyy päin vittua? Älä nyt ala taas aukomaan, vaan esitä asiallisesti todistuksesi, niin olemme molemmat tyytyväisiä.

Ehkä siitä johtuu et ekana tulee aina mieleen neekerin olleen asialla, kun joku on raiskattu/hakattu....

Et nyt taida ollenkaan ymmärtää. Juurihan todistin, etteivät mustat tosiaankaan tee suurinta osaa ulkomaalaisten raiskauksista. Totta on, että valkoisia ulkomaalaisia on enemmän, mutta edelleen sanoisin, että reilusti alle 20% ulkomaalaisten raiskauksista on mustien tekemiä. Lue se todistukseni. Tämän väitteen perusteella ei voida väittää raiskaajan olevan musta, koska todennäköisesti hän on valkoinen (tässähän tulikin ilmi, että hän tosiaan oli virolainen).

Ja edelleen, työtä tekevät ja riittävän nöyrät mustat ihmiset ovat täysin ok mulle. Mutta ei tollaset kukkoilevat spedet.

Kukkoilevat spedet? Sinulla ei selvästikkään ole minkäänlaista kunnioitusta minua kohtaan, joten miksi odotat minun nöyristelevän edessäsi? Työtilanteestani et tiedä yhtään mitään. En ole töissä koska olen lukiossa.

Ovatko sinun mielestäsi tummaihoiset Suomessa asuvat miehet päällekäyvempiä kuin meidän kotimaiset adonikset? Minun mielestäni ovat! Liikun paljon baareissa ihan työnikin puolesta ja on hyvin harvinaista, että
perus-suomalainen juntti käy naisiin käsiksi tai ei ymmärrä kerrasta ettei seura kiinnosta. Kun taas nämä tummat herrasmiehet käyvät helposti naisen iholle kiinni eivätkä poistu seurasta jos sitä pyydetään. Tästä syystä tulee helposti oletukseksi, että käyttäytyminen voisi olla muutenkin seksuaalisesti uhkaavaa.

En tiedä miksi quottasit minun viestiäni, sillä sinun juttusi ei liity siihen. Minä puhuin siitä, että voimmeko olettaa automaattisesti ulkomaalaisen raiskaajan olevan musta ja todistin jo, että emme voi. Tuosta mustien käyttäytymisestä et voi sanoa mitään mielipiteesi perusteella, vaan tarvitsemme faktaa. Voi olla, että olet oikessa ja voi olla, että olet väärässä, mutta tällä hetkellä mielipiteesi perustuu ilmeisesti vain omaan mielikuvaasi näkemäsi perusteella. Minäkin voin sanoa, että näkemäni perusteella suurin osa mustista ymmärtää kyllä ensimmäisellä kerralla, ettei seura kiinnosta.

Noi kaikki on yksittäistapauksia, ei niistä mitään voi päätellä...:D

Suosittelen todellakin lukemaan viestini kunnolla ennenkuin lähdet minua piikittelemään, sillä kuten jo sanoin, teet itsestäsi vain naurunalaisen, kun kaikki väitteesi perustuvat huonoon lukutaitoosi. Nyt selitän tämän viimeisen kerran asian sinulle ja toivon, että ymmärrät tälläkertaa.

Yksi somali raiskaa suomalaisen naisen. Tämä tapahtuma on yksittäistapaus. Vaikka joka ikinen päivä kymmenen somalia raiskaisi naisen, niin kun yhden niistä poimii erikseen, se on yksittäistapaus. Mitä tämä yksittäistapaus kertoo somaleista? Ei mitään. Mitä se kertoo mustista yleensä? Ei todellakaan mitään. Otetaan nyt kaikki 7 somalien viime vuonna tekemää raiskausta. Mitä ne kertovat somaleista? Ne kertovat, että somalit tekivät 7 raiskausta viime vuonna. Vielä tässä vaiheessa ne eivät kerro mitään muuta. Mitä ne kertovat mustista yleensä? Eivät mitään.

Nyt hankitaan tilasto. Joku sanoi, että Suomessa asuvat Somalian kansalaiset syyllistyvät suhteessa n. 12 kertaa suomalaisia useammin raiskaukseen. Mitä tämä kertoo nyt Suomessa asuvista Somalian kansalaisista? Se kertoo, että Suomessa asuvat Somalian kansalaiset syyllistyvät suhteellisesti suomalaisia useammin raiskaukseen, minkä olen myöntänyt itsekkin moneen kertaan. Kaikista mustista tuo ei vielä kuitenkaan kerro. Ymmärrätkö nyt miksi sanoin, etteivät yksittäistapaukset kerro mitään, vaan tarvitsemme tilastoja?

Näitä viimepäivien uutisotsikoita kun muistelee, niin aika hiton kovalla prosentilla on afrikasta tulleet olleet pääosissa näissä älykääpiörikoksissa...

Nuo uutisotsikot eivät edelleenkään kerro mitään, vain tilastot. Esitin aikaisemmin todistukseni, etteivät mustat tee suurinta osaa ulkomaalaisten raiskauksista. Luitko sitä ollenkaan?

Tietääkseni Suomessa useimmat henkirikokset tapahtuvat edelleen suomalaisten toimesta. Riskiluokkaa ovat 40-49 vuotiaat päihdeongelmaiset tms. Henkirikoksistamelkein 2/3 sekä uhri että tekijä ovat päihtyneitä. Tekijä yleensä "Arska" tai "Repe" tms.

Tyypillinen suomalainen henkirikos ja lainaus on aika suoraan eräältä tutulta poliisipäällikkösedältä:

"Jore, Kössi ja niiden edellisenä iltana baarissa tapaama Ipe lähtevät korpeen möksälle vanhalla Madzalla, jonka takalootassa on kymmenen pulloa kossua, kori kaljaa ja paketti hookoon blöötä. "Pojat" (ikää n. 45 v) lämmittelevät saunaa ja juovat kaljaa ja kossua. Aamulla kun herätään, Ipellä on mora kahvaa myöten päässä. Aamukossut juotuaan Jore muistaa, kuinka Ipen kanssa oli tullut riitä, onko hifki vai tepsi parempi ja sitten Jore oli lyönyt Ipeä pari kertaa moralla päähän. Tämän olisi tietysti fiksumpi päätellyt Joren paidassa olevista veriroiskeista, mutta Jore on yöllä hukannut pullonpohja-rillinsä järvenpohjaan.

Jore juo kossupullon loppuun, ottaa Kössin kännykän (oma kännykkä on hukassa), soittaa poliisille, tunnustaa teon ja poliisit tulevat paikalle."

Herää kysymys, miksi meillä henkirikokset selviävät lähes sataprosenttisesti...

Tyypillinen suomalainen henkirikos ja lainaus on aika suoraan eräältä tutulta poliisipäällikkösedältä:

"Jore, Kössi ja niiden edellisenä iltana baarissa tapaama Ipe lähtevät korpeen möksälle vanhalla Madzalla, jonka takalootassa on kymmenen pulloa kossua, kori kaljaa ja paketti hookoon blöötä. "Pojat" (ikää n. 45 v) lämmittelevät saunaa ja juovat kaljaa ja kossua. Aamulla kun herätään, Ipellä on mora kahvaa myöten päässä. Aamukossut juotuaan Jore muistaa, kuinka Ipen kanssa oli tullut riitä, onko hifki vai tepsi parempi ja sitten Jore oli lyönyt Ipeä pari kertaa moralla päähän. Tämän olisi tietysti fiksumpi päätellyt Joren paidassa olevista veriroiskeista, mutta Jore on yöllä hukannut pullonpohja-rillinsä järvenpohjaan.

Jore juo kossupullon loppuun, ottaa Kössin kännykän (oma kännykkä on hukassa), soittaa poliisille, tunnustaa teon ja poliisit tulevat paikalle."

Herää kysymys, miksi meillä henkirikokset selviävät lähes sataprosenttisesti...

:D Niin totta, niin totta. Harvassa ovat ne erikoisemmat tapauksen ja sen vuoksi media niistä kaiken huvin repiikin irti:jahas:

Ai jaa että törkeyksien huutaminen naisille on sananvapautta?
Mutta törkeyksien huutaminen vähemmistöryhmille onkin sitten jo rasismia??
Nyt nuori herra puhui itsensä pussiin:rock:

Ei, kun törkeily naisille on sananvapautta ihonväristä riippumatta.

Jos sanot törkeilevälle suomalaiselle, että "painu vittuun", olet hirveä lutka ja huora, neekerille olet rasistihuora.

Koko sana "huora" menetti merkityksensä siinä vaiheessa, kun sitä alettiin käyttää naisista, jotka eivät anna käpälöidä itseään julkisesti by tuntemattomat känniset ihmiset.

Tasan tarkkaan on fakta se, et nekut tekee suhteessa enemmä rikoksia ku suomalaiset. Mulla on ajallani muuta tekemistä ku etsiä sulle tilastoja, kun et kuitenkaan lukemaasi ymmärrä. Täällä on noita tilastoja esitelty aika monia ja sä edelleen intät faktojen perään, oot sä kyl tavallisen pöljä sälli.

Kukaan ei ole vielä esittäny faktaa, että mustat tekisivät edes suhteessa enemmän rikoksia.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Kukkoilevat spedet? Sinulla ei selvästikkään ole minkäänlaista kunnioitusta minua kohtaan, joten miksi odotat minun nöyristelevän edessäsi? Työtilanteestani et tiedä yhtään mitään. En ole töissä koska olen lukiossa.

Juuri tämän takia ihmettelen suuresti sinun puheitasi Afrikkalaisten työmoraalin hyvyydestä...Mitä 17 kesäinen lukiolaispoika oikeasti tietää työmoraalista ihminen joka ei ole tehnyt mitään verotuloja tuottavaa toimintaa??
Kun mainitsin aikaisemmin nuo vuosien varrella näkemäni dokumentin ja sinä suuressa viisaudessasi vaadit nimiä ja lähetys aikoja niin voin kertoa että osa noista on nähty todennäköisesti ennen syntymääsi joten mikä on todennäköisyys että oikeasti voisin niiden nimet muistaa??
Kun minä puhuin Afrikkalaisten työmoraalista ja työttömyydestä niin sinä vedit esiin taulukon Nigerian tilanteesta joka arvatenkin on Afrikan paras mutta et vahingossakaan maininnut esim. Somalian tms. maan tilanteesta?? Kaikissa Afrikan maissa ei edes tiedetä että paljonko niitä kansalaisia mahtaakan olla saatika sitten työttömyysprosenttia.Tahi edes sitä että montako tuhatta viatonta siviiliä mahtoikaan tulla tapetuksi viime heimosodassa??
Mutta sinä poikahan luet taulukoita aina kulloisenkin tilanteen mukaan.

Miulle on aivan sama montako pakolaista täällä on kunhan noudatetaan tuota aikaisemmin postaamaani kansanviisautta:
MAASSA MAAN TAVALLA TAI MAASTA POIS

Juuri tämän takia ihmettelen suuresti sinun puheitasi Afrikkalaisten työmoraalin hyvyydestä...Mitä 17 kesäinen lukiolaispoika oikeasti tietää työmoraalista ihminen joka ei ole tehnyt mitään verotuloja tuottavaa toimintaa??

En puhunut mitään afrikkalaisten työmoraalin hyvyydestä, enkä nyt jaksaisi tästä aiheesta isompaa keskustelua aloittaa, kun se on jo käsitelty.

Kun mainitsin aikaisemmin nuo vuosien varrella näkemäni dokumentin ja sinä suuressa viisaudessasi vaadit nimiä ja lähetys aikoja niin voin kertoa että osa noista on nähty todennäköisesti ennen syntymääsi joten mikä on todennäköisyys että oikeasti voisin niiden nimet muistaa??

En odota sinun muistavan niiden nimiä, mutta älä sinäkään odota minun uskovan väitettäsi.:)

Kun minä puhuin Afrikkalaisten työmoraalista ja työttömyydestä niin sinä vedit esiin taulukon Nigerian tilanteesta joka arvatenkin on Afrikan paras mutta et vahingossakaan maininnut esim. Somalian tms. maan tilanteesta?? Kaikissa Afrikan maissa ei edes tiedetä että paljonko niitä kansalaisia mahtaakan olla saatika sitten työttömyysprosenttia.Tahi edes sitä että montako tuhatta viatonta siviiliä mahtoikaan tulla tapetuksi viime heimosodassa??
Mutta sinä poikahan luet taulukoita aina kulloisenkin tilanteen mukaan.

Huomaatko sinä puhuit afrikkalaisista. Nigerialaiset ovat afrikkalaisia. Kun heillä kerran on suhteellisn hyvä tilanne, niin emme voi puhua kaikista afrikkalaisista. Nigerian työllisyystilanne on epäilemättä parempi kuin useimmilla muilla Afrikan mailla, mutta menin ensimmäiseksi katsomaan Nigerian tilanteen ja se riitti minulle. Et voi siis puhua afrikkalaisista yleensä.

Mutta koska kyseessä on keskiarvo, se ei auta meitä mihinkään arvioitaessa esim. sitä, pitääkö sinut tai minut sulkea vankilaan "riskiryhmän" edustajana.

Tässä AKV:n väärä ajattelutapa kiteytyy hyvin. Auttaahan se laajemmassa mittakaavassa niitä, jotka asuvat maassamme.

Rajoittas nyt sitä maahantuontia ja samalla kiristäis lakia huomattavasti. Pienemmästä rikoksesta varotus ja seuraavasta takaisin bambumajaan. Eikä mitään selityksiä ja paapomisia.

Paapomista saisi yleensäkin vähentää meidän yhteiskunnassamme reippaasti. Mietitäänpä asiaa otsikolla "Pakolaisia Suomesta":

"Suomeen tulee sota, kun ruotsi (tahallaan pienellä) hyökkää tänne köyhään pohjolaan. Elämme nälkää nähden ja taudeista kärsien. Sitten joku meidän heimosta saa loistoidean: "lähdetään rikkaaseen sambomaahan pakolaisiksi". Lähdetään sitten soutamaan kohti rikasta Afrikkaa.

Ensin meille löydään Afrikassa käteen iso tukku rahaa. Hassua kieltä puhuvat mustat, tanakat tädit taputtavat päähän, vievät merkkivaate- ja merkkikodinkoneostoksille kivoihin putiikkeihin. Tädit hommaavat kivat asunnot kaikille, huonekalut ja muut sälät. Kännykkäkin pitää saada. Tädit myös huolehtivat, että tilillä on paljon rahaa. Ennen sellaista "tiliä" ei edes ollut, mutta nyt tili oikein pursuaa rahaa ja täti pitää huolen siitä, että jos raha loppuu, sitä vain tulee lisää jostain.

Seuraavaksi täti keksii kaikkea tekemistä. Aletaan käydä aikuisten päiväkerhossa, tai siis hengailemassa jossakin hienossa talossa, jossa on bilispöytä ja paljon muita suomalaisia. Paikan omia kansalaisia näemme lähinnä kaupassa. Kieltä emme opi, kun täti puhuu meidän omaa kieltä ja sitäkin nähdään vain silloin, kun se tuo rahaa tai kuponkeja, joilla saa kaikkea kivaa sälää kaupasta.

Päivät kuluvat ei-mitään tehden, ilman minkäänlaista kontaktia oman porukan ulkopuolelta. Pidetään noita paikallisia ihan jurpoina, ne vain antavat rahaa ja ostavat tavaraa ja me vain ollaan kaikki päivät. Mitään ei tarvitse tehdä. Hengataan oman jengin kanssa pitkin poikin ostaria, kun täti on sanonut, ettei siellä päiväkerhossa tarvitse enää käydä pelaamaan bilistä. Välillä kyllä käydään siellä, kun uusia suomalaisia tulee, katsomassa, että nekin saavat riittämiin sälää.

Aletaan tehdä rikoksia, kun huomataan, että tädit ja sedät vaan taputtelevat päähän, vaikka se kuponki jäisi välillä antamatta kaupan tiskille. Ja jos joku stevari tulee aukomaan, huudetaan, että rasisti ja se joutuu siitä ongelmiin. Mikäs tässä, lisää tavaraa tulee vaan. Vaikka joskus joutuisi oikeuteen, täti maksaa vahingonkorvaukset ja tuomio on jotain "ehdollista". Se voi kuulemma estää työpaikan saannin, mutta mitäpä siitä, kun rahaa tulee joka kuukausi tilille enemmän kuin kotimaassa."

Olisiko kuitenkin parempi, että laitettaisiin kaikki pakolaiset suoraan kielikurssille, kurssin jälkeen olisi pakko mennä opiskelemaan ja tämän jälkeen työmarkkinatuki olisi vastikkeellinen? Heidät pakotettaisiin oppimaan kieli, menenmään samaan kouluun suomalaisten kanssa ja samoille työpaikoille.

Tietysti joku voi kannattaa ylläolevaakin mallia, mutta siitä seuraa ongelmia.

Dear Shizzle, my brotha!
Ensinnäkin se että sanon Suomessa asuvien neekereiden käyttäytyvän yleisesti ottaen päin vittua, johtuu laajasta työkokemuksestani heidän parissa. Sun on, my brotha, turha kyseinalaistaa tota asiaa, koska olen sen itse kokenut.

Toiseksi, my brotha, en ole VÄITTÄNYT raiskaajan olevan musta, vaan totesin että helposti tulee ekana mieleen kyseessä olleen mustan miehen...

Kolmanneksi, my brotha, en ole sua pyytänyt nöyristelemään mun edessä, vaan olemaan nöyrä suomen kansan parissa. Ne on kaksi eri asiaa, joita ei lukio välttämättä opeta.

Neljänneksi, my brotha, edelleenkin MINUN mielestäni iso kasa yksittäisiä tapauksia kertoo hyvin paljon Teidän kansanne tavoista toimia. Ikävä kyllä.

Ps. AKV, en voinu quotata ku en oo laudaturia saanu enkusta.

Dear Shizzle, my brotha!
Ensinnäkin se että sanon Suomessa asuvien neekereiden käyttäytyvän yleisesti ottaen päin vittua, johtuu laajasta työkokemuksestani heidän parissa. Sun on, my brotha, turha kyseinalaistaa tota asiaa, koska olen sen itse kokenut.

Minä taas sanon, että laajasta kokemuksestani johtuen suurin osa meistä on ihan hyviä tyyppejä. Sinä väitit, että sinulla on jotain faktaa. Voitko nyt esittää sen? Edes somaleista suurin osa ei ole syyllistynyt rikokseen.

Toiseksi, my brotha, en ole VÄITTÄNYT raiskaajan olevan musta, vaan totesin että helposti tulee ekana mieleen kyseessä olleen mustan miehen...

Väitit, että mustien käyttäytymisestä voimme päätellä kyseisen raiskaajan olevan musta. Minä todistin jo, että suurin osa ulkomaalaisten raiskauksista ei ole mustien tekemiä, joten voitko edelleen väittää, että voimme olettaa raiskaajan olevan musta, koska he käyttäytyvät raiskaten naisia?

Neljänneksi, my brotha, edelleenkin MINUN mielestäni iso kasa yksittäisiä tapauksia kertoo hyvin paljon Teidän kansanne tavoista toimia. Ikävä kyllä.

Eli kun sanon, että on 295 tapausta, joissa suomalainen on raiskannut naisen, niin kertooko se jotain suomalaisten tavoista toimia? Älä sano tähän, että suomalaisia on 5 miljoonaa, koska silloin kyseessä on melkeinpä tilasto ja sellaisen haluan nyt sinulta myös mustien suhteen. Ne tapaukset eivät kerro mitään kenenkään tavasta toimia. Edelleen myös somaleista hyvin pieni vähemmistö on syyllistynyt raiskaukseen, vaikka suhdeluku onkin suurempi kuin suomalaisilla ja jos sinulla on KAIKKIEN Suomessa asuvien mustien rikostilastot, niin postaa se nyt vihdoinkin tähän.

mutta minun mielestäni kyseessä on edelleen epäreilu kohtelu jossa yksilö joutuu vastaamaan jonkun toisen virheistä vain siksi että sattuu olemaan samalta alueelta kotoisin.

Milloin sä oikein heräät? Pelottavaa on, että sinun kaltaiset (ja ehkä vielä pahemman luokan tapaukset) päättävät näistä asioista. :(

Minä taas sanon, että laajasta kokemuksestani johtuen suurin osa meistä on ihan hyviä tyyppejä. Sinä väitit, että sinulla on jotain faktaa. Voitko nyt esittää sen? Edes somaleista suurin osa ei ole syyllistynyt rikokseen.

Jaahas, hommaan sen tilaston sitten, kun sä olet hommannut tilaston joka osoittaa että suurin osa Teistä on hyviä tyyppejä.

Väitit, että mustien käyttäytymisestä voimme päätellä kyseisen raiskaajan olevan musta. Minä todistin jo, että suurin osa ulkomaalaisten rikoksista ei ole mustien tekemiä, joten voitko edelleen väittää, että voimme olettaa raiskaajan olevan musta, koska he käyttäytyvät raiskaten naisia?

Edit; Enkä osa quottaa ku en oo enklannin kielen laudaatturi....

Voimme OLETTAA. Ei liene poissulkeva asia?

Eli kun sanon, että on 295 tapausta, joissa suomalainen on raiskannut naisen, niin kertooko se jotain suomalaisten tavoista toimia? Älä sano tähän, että suomalaisia on 5 miljoona, koska silloin kyseessä on melkeinpä tilasto ja sellaisen haluan nyt sinulta myös mustien suhteen. Ne tapaukset eivät kerro mitään kenenkään tavasta toimia. Edelleen myös somaleista hyvin pieni vähemmistö on syyllistynyt raiskaukseen, vaikka suhdeluku onkin suurempi kuin suomalaisilla ja jos sinulla on KAIKKIEN Suomessa asuvien mustien rikostilastot, niin postaa se nyt vihdoinkin tähän.

Yllättävää et sä itket taas tilastojen perään. Ja jos se suhdeluku on on suurempi ku Suomalaisilla, ni MUN mielestä siinä on riittävä syy poistaa heidät Suomesta. Jatkakoon hommiaan siellä tasangolla.
Edit; En osaa quotata ku en oo enklannin laudaatturi

Viimeksi muokattu:
Multa on kyllä mennyt täysin ohi ne faktat, joiden perusteella esim. somalien törttöilyjen takia pitäisi epäillä kongolaistaustaista työkaveria rikollisista elämäntavoista. Siksikö, että molemmat ovat neekereitä? Entä Eritreasta viisivuotiaana Helsinkiin päätynyt tuttuni? Siinä muuten jannu, jonka suusta on muutamat kerrat tullut niin tulikivenkatkuista vuodatusta sompuista, että jää useimmat vakaumukselliset arjalaisveljet toiseksi.

Jaahas, hommaan sen tilaston sitten, kun sä olet hommannut tilaston joka osoittaa että suurin osa Teistä on hyviä tyyppejä.

Et kyllä ymmärrä lainkaan mitä yritän sinulle selittää.:wall: Sinä esitit väitteen, että on faktoin todistettu mustien olevan suurimmaksi osaksi kusipäitä. Perusteluksi sanoit, että sinun mielestäsi asia on näin. Minä sanoin vastaheitoksi, että minun mielestäni asia ei ole näin, mutta jos haluat voin myös todistaa, että esim. somaleista suurinosa ei ole syyllistynyt rikokseen. En siis esittänyt väitettä, vaan mielipiteeni. Sinä esitit väitteen, josta väitit olevan faktatietoa, mutta nyt et pystykkään esittämään faktojasi.

Voimme OLETTAA. Ei liene poissulkeva asia?

Kyllä, voimme olettaa, mutta en näe mitään järkeä olettaa raiskaajan olevan musta, jos suurimmalla todennäköisyydellä se on valkoinen

Yllättävää et sä itket taas tilastojen perään. Ja jos se suhdeluku on on suurempi ku Suomalaisilla, ni MUN mielestä siinä on riittävä syy poistaa heidät Suomesta. Jatkakoon hommiaan siellä tasangolla.
Edit; En osaa quotata ku en oo enklannin laudaatturi

Ei ole ollenkaan yllättävää, että haluan jotain faktatietoa, kun sinä kerran esität väitteitä, joiden mukaan olemme suurinosa kusipäitä. Somalit eivät edelleenkään edusta koko mustaa väestöä. Haluatko poistaa jokaisen ulkomaalaisryhmän, jonka raiskaustilastot ovat suomalaisten vastaavia suuremmat?

Edit. Kiitos kun lainasit minua signatureesi. Nyt ei ainakaan tarvi aina muistuttaa sinua asiasta.

Suositut

Back
Ylös Bottom