Sun kans keskutelu on ku neekerille juttelis.
Mä en vittu käsitä et on niin vaikeeta myöntää et suurin osa suomessa asuvista neekereistä käyttäytyy ihan päin vittua. Se on fakta jota on turha kiistää.
Tämä ei ole totta. Mikään väitteesi ei perustu faktaan, vaan kaikki omiin mielikuviisi ja huonoon lukutaitoosi. Jos olet eri mieltä, niin miten pystyt todistamaan, että suurin osa Suomessa asuvista mustista käyttäytyy päin vittua? Älä nyt ala taas aukomaan, vaan esitä asiallisesti todistuksesi, niin olemme molemmat tyytyväisiä.
Ehkä siitä johtuu et ekana tulee aina mieleen neekerin olleen asialla, kun joku on raiskattu/hakattu....
Et nyt taida ollenkaan ymmärtää. Juurihan todistin, etteivät mustat tosiaankaan tee suurinta osaa ulkomaalaisten raiskauksista. Totta on, että valkoisia ulkomaalaisia on enemmän, mutta edelleen sanoisin, että reilusti alle 20% ulkomaalaisten raiskauksista on mustien tekemiä. Lue se todistukseni. Tämän väitteen perusteella ei voida väittää raiskaajan olevan musta, koska todennäköisesti hän on valkoinen (tässähän tulikin ilmi, että hän tosiaan oli virolainen).
Ja edelleen, työtä tekevät ja riittävän nöyrät mustat ihmiset ovat täysin ok mulle. Mutta ei tollaset kukkoilevat spedet.
Kukkoilevat spedet? Sinulla ei selvästikkään ole minkäänlaista kunnioitusta minua kohtaan, joten miksi odotat minun nöyristelevän edessäsi? Työtilanteestani et tiedä yhtään mitään. En ole töissä koska olen lukiossa.
Ovatko sinun mielestäsi tummaihoiset Suomessa asuvat miehet päällekäyvempiä kuin meidän kotimaiset adonikset? Minun mielestäni ovat! Liikun paljon baareissa ihan työnikin puolesta ja on hyvin harvinaista, että
perus-suomalainen juntti käy naisiin käsiksi tai ei ymmärrä kerrasta ettei seura kiinnosta. Kun taas nämä tummat herrasmiehet käyvät helposti naisen iholle kiinni eivätkä poistu seurasta jos sitä pyydetään. Tästä syystä tulee helposti oletukseksi, että käyttäytyminen voisi olla muutenkin seksuaalisesti uhkaavaa.
En tiedä miksi quottasit minun viestiäni, sillä sinun juttusi ei liity siihen. Minä puhuin siitä, että voimmeko olettaa automaattisesti ulkomaalaisen raiskaajan olevan musta ja todistin jo, että emme voi. Tuosta mustien käyttäytymisestä et voi sanoa mitään mielipiteesi perusteella, vaan tarvitsemme faktaa. Voi olla, että olet oikessa ja voi olla, että olet väärässä, mutta tällä hetkellä mielipiteesi perustuu ilmeisesti vain omaan mielikuvaasi näkemäsi perusteella. Minäkin voin sanoa, että näkemäni perusteella suurin osa mustista ymmärtää kyllä ensimmäisellä kerralla, ettei seura kiinnosta.
Noi kaikki on yksittäistapauksia, ei niistä mitään voi päätellä...:D
Suosittelen todellakin lukemaan viestini kunnolla ennenkuin lähdet minua piikittelemään, sillä kuten jo sanoin, teet itsestäsi vain naurunalaisen, kun kaikki väitteesi perustuvat huonoon lukutaitoosi. Nyt selitän tämän viimeisen kerran asian sinulle ja toivon, että ymmärrät tälläkertaa.
Yksi somali raiskaa suomalaisen naisen. Tämä tapahtuma on yksittäistapaus. Vaikka joka ikinen päivä kymmenen somalia raiskaisi naisen, niin kun yhden niistä poimii erikseen, se on yksittäistapaus. Mitä tämä yksittäistapaus kertoo somaleista? Ei mitään. Mitä se kertoo mustista yleensä? Ei todellakaan mitään. Otetaan nyt kaikki 7 somalien viime vuonna tekemää raiskausta. Mitä ne kertovat somaleista? Ne kertovat, että somalit tekivät 7 raiskausta viime vuonna. Vielä tässä vaiheessa ne eivät kerro mitään muuta. Mitä ne kertovat mustista yleensä? Eivät mitään.
Nyt hankitaan tilasto. Joku sanoi, että Suomessa asuvat Somalian kansalaiset syyllistyvät suhteessa n. 12 kertaa suomalaisia useammin raiskaukseen. Mitä tämä kertoo nyt Suomessa asuvista Somalian kansalaisista? Se kertoo, että Suomessa asuvat Somalian kansalaiset syyllistyvät suhteellisesti suomalaisia useammin raiskaukseen, minkä olen myöntänyt itsekkin moneen kertaan. Kaikista mustista tuo ei vielä kuitenkaan kerro. Ymmärrätkö nyt miksi sanoin, etteivät yksittäistapaukset kerro mitään, vaan tarvitsemme tilastoja?
Näitä viimepäivien uutisotsikoita kun muistelee, niin aika hiton kovalla prosentilla on afrikasta tulleet olleet pääosissa näissä älykääpiörikoksissa...
Nuo uutisotsikot eivät edelleenkään kerro mitään, vain tilastot. Esitin aikaisemmin todistukseni, etteivät mustat tee suurinta osaa ulkomaalaisten raiskauksista. Luitko sitä ollenkaan?