Maahanmuutto

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
AKV: Oletko huomannut että valitat Rankkurin teksteistä ettei niissä ole mitään järkeä, kun samaan aikaan omat postisi rajoittuvat Rankkurin nimittelyyn/omiin viisasteluihisi ja sitten vielä tivaat vastausta kysymykseen jonka jo tiedät ja jonka minä sinulle selitin, mutta samanaikaisesti et itse vastaa sinulle esitettyihin kysymyksiin mitenkään muuten kuin kysymällä tyhmiä ja menemällä henkilökohtaisuuksiin.

Tää AKV:n juttu menee sillä tavoin, että se on valmis asettamaan pienen ryhmän (pakolaiset) edun suuremman (suomalaiset) edelle.

Eikä mene. Pakolaisten etu ei ole suomalaisten edun kanssa ristiriidassa - mikäli puhumme nyt vain tästä rikosasiasta emmekä esim. veronmaksajille koituvista kustannuksista. Pakolaisten enemmistö ei edelleenkään tee rikoksia (tai jos tekee, sitä ei ole todistettu) joten väitteesi on virheellinen.

Jos asiaa ajatellaan niin, että vaikkapa 10% osuus riittää koko kansanryhmän leimaamiseen, niin samalla logiikalla pitäisi sitten pistää jokainen suomalainen keski-ikäinen alkoholisoitunut mies saman tien telkien taakse. Suuremman edun nimissä.

Edustamasi yltiöutilitarismi on aika pelottava ajattelutapa.

AKV: Oletko huomannut että valitat Rankkurin teksteistä ettei niissä ole mitään järkeä, kun samaan aikaan omat postisi rajoittuvat Rankkurin nimittelyyn/omiin viisasteluihisi ja sitten vielä tivaat vastausta kysymykseen jonka jo tiedät ja jonka minä sinulle selitin, mutta samanaikaisesti et itse vastaa sinulle esitettyihin kysymyksiin mitenkään muuten kuin kysymällä tyhmiä ja menemällä henkilökohtaisuuksiin.

Aluksi: opettele käyttämään välimerkkejä ja/tai pätkimään lauseita. Edesauttaa luettavuutta kummasti. Tämä ei ollut vittuilua, vaan ihan neuvo.

Yritin kysellä Rankkurilta että mistä mies vaahtoaa, muttei sen kummempaa järkevää selitystä edes termille "neekerinpuolustaja" tullut. Täysi pelle.
Mitä sinun juttuihisi tulee, niin kirjoitit niin ympäripyöreää tekstiä että siitä ei oikeinsaa mitään irti jos et suostu täsmentämään ajatuksiasi. Jos tämä on sinusta tyhmää tai henkilökohtaisuuksiin menoa, niin voivoi. Älä vain koskaan enää erehdy opiskelemaan mitään.

Mikäli haluat vastata noihin kysymyksiin ja selittää mielipiteitäsi niin siitä vain. Mikäli taas haluat tuottaa uuden pitkän pötkön sitä sun tätä, niin älä vaivaudu.

Pakolaisten enemmistö ei edelleenkään tee rikoksia (tai jos tekee, sitä ei ole todistettu) joten väitteesi on virheellinen.
Kyse ei ole enemmistöstä, vaan siitä, että kansoittamamme alueen kriminaalisuhdeluku kohoaa kulttuurinrikastuttajien myötä, mikä on haitta kantaväestölle. Kyseinen suhdeluku ei ole järkevä syy jatkaa kulttuurinrikastamista, koska näyttää uhkaavasti siltä, että sikäläiset tuovat importtina rikollisuutta samassa suhteessa kuin sitä on heidän kotimaassaan. Mä olen valmis kollektiivisesti rankaisemaan pienempää ryhmää eli kivoja pakolaisia sillä, etteivät pääse maahan, jos sen edellytyksenä on, että kivojen pakolaisten mukana maahan pääsee paskasakkipakolaisia, joista muodostuu kollektiivinen rankaisu suuremmalle kansanryhmälle, joka ovat sekä kivat pakolaiset että kivat suomalaiset. Äläkä yritä nyt lukea tuota niin, että puhuessani pienemmästä kansanryhmästä eli kivoista pakolaisista en tarkoittanut, että he ovat suhteessa tänne otettavien pakolaisten määrään pienempi ryhmä, vaan sitä, että kaikki tänne otettavat pakolaiset ovat suhteessa suomalaisiin se pienempi kansanryhmä.
Edustamasi yltiöutilitarismi on aika pelottava ajattelutapa.
Ehkä, mutta mun nähdäkseni melko tavalla tavalla vähemmän kuin tällä haavaa harjoitettava vaihtoehtonsa.

Mä olen valmis kollektiivisesti rankaisemaan pienempää ryhmää eli kivoja pakolaisia sillä, etteivät pääse maahan, jos sen edellytyksenä on, että kivojen pakolaisten mukana maahan pääsee paskasakkipakolaisia, joista muodostuu kollektiivinen rankaisu suuremmalle kansanryhmälle, joka ovat sekä kivat pakolaiset että kivat suomalaiset. Äläkä yritä nyt lukea tuota niin, että puhuessani pienemmästä kansanryhmästä eli kivoista pakolaisista en tarkoittanut, että he ovat suhteessa tänne otettavien pakolaisten määrään pienempi ryhmä, vaan sitä, että kaikki tänne otettavat pakolaiset ovat suhteessa suomalaisiin se pienempi kansanryhmä.Ehkä, mutta mun nähdäkseni se toimisi aika tavalla paremmin kuin tällä haavaa harjoitettava vaihtoehtonsa.

Ymmärsin kyllä. Kuten jo sanoin, minun mielestäni tällainen ääriutilitarismi on aikamoisen pelottava ilmiö. Tosin tämä nyt on lievempi versio siitä kuin monet muut, esim. tuo vertaus jonka minä laitoin. En sitten tiedä, että kannatatko tällaista ajattelutapaa muissa yhteyksissä kuin pakolaisasioissa.

Puhutaanko nyt katukuvassa näkyvästä osasta, esim. niistä steissin somalijengeistä, joka on pieni osa kaikkia Suomen mustaihoisia? Vai kaikista Suomen mustaihoisista?

Ja mitä on "päin vittua" käyttäytyminen? Rikosten tekeminenkö? Vai se, että käyttää sananvapauttaan siihen, että huutelee naisille kaikenlaista typerää?

Vähän hankala vastata kysymykseen ilman tarkempia tietoja.

Ai jaa että törkeyksien huutaminen naisille on sananvapautta?
Mutta törkeyksien huutaminen vähemmistöryhmille onkin sitten jo rasismia??
Nyt nuori herra puhui itsensä pussiin:rock:

Okei, en yritä enää tämän viestin jälkeen saada sinua ajattelemaan että mitä hittoa sinäkin tänne oikein kirjoittelet vaan tyydyn toteamaan että sä oot jätkä kujalla ja pahasti, sekä käyttäydyt kuin pikkulapsi.

PS: Se että enemmistö mamuista ei ole tehnyt rikoksia ei tarkoita mitään sillä ne jotka tekevät tekevät semmoisia määriä että oksat pois. Joku voisi kaivaa tilaston siitä kuinka monta kertaa mamu on ollut epäiltynä rikoksesta ja mamujen määrän suomessa, siitä kun suoritetaan jakolasku niin voidaan päätellä kuinka väärin on epäillä mamua rikolliseksi sellaisen nähdessään.

En sitten tiedä, että kannatatko tällaista ajattelutapaa muissa yhteyksissä kuin pakolaisasioissa.
Voi olla, että kannattaisin, jos niiden ongelmien ehkäisy olisi yhtä ongelmatonta. Niitä muita yhteyksiä on sattuneesta syystä tullut mietittyä tovi vähemmän kuin tätä.

Okei, en yritä enää tämän viestin jälkeen saada sinua ajattelemaan että mitä hittoa sinäkin tänne oikein kirjoittelet vaan tyydyn toteamaan että sä oot jätkä kujalla ja pahasti, sekä käyttäydyt kuin pikkulapsi.

PS: Se että enemmistö mamuista ei ole tehnyt rikoksia ei tarkoita mitään sillä ne jotka tekevät tekevät semmoisia määriä että oksat pois. Joku voisi kaivaa tilaston siitä kuinka monta kertaa mamu on ollut epäiltynä rikoksesta ja mamujen määrän suomessa, siitä kun suoritetaan jakolasku niin voidaan päätellä kuinka väärin on epäillä mamua rikolliseksi sellaisen nähdessään.

Huokaus ... Olisit sitten lukenut tämän:

AKV sanoi:
Mikäli taas haluat tuottaa uuden pitkän pötkön sitä sun tätä, niin älä vaivaudu.

Sinällään ikävää ettet kyennyt keskustelemaan asiallisesti omista mielipiteistäsi.

Eipä löydy esim. sivistyssanakirjasta. Kerrotko sen sanakirjan nimen josta se löytyy?

Todista väitteesi "kymmenistä". Anna lista mustaihoisen tekemistä henkirikoksista vaikkapa viime vuodelta.

Tietääkseni Suomessa useimmat henkirikokset tapahtuvat edelleen suomalaisten toimesta. Riskiluokkaa ovat 40-49 vuotiaat päihdeongelmaiset tms. Henkirikoksistamelkein 2/3 sekä uhri että tekijä ovat päihtyneitä. Tekijä yleensä "Arska" tai "Repe" tms.

.

Edelleenkin Suomalaisia on 5.2 miljoonaa ja pakolaisia en tiedä monta muttei varmaan ainakaan 30000 enempää joten AKV hyvä käytetään niitä prosentuaalisia lukuja eikä verrata yksi yhteen....

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ai jaa että törkeyksien huutaminen naisille on sananvapautta?
Mutta törkeyksien huutaminen vähemmistöryhmille onkin sitten jo rasismia??
Nyt nuori herra puhui itsensä pussiin:rock:

Törkeyksien huutelu on toki typerää ja se voi olla myös Suomen lainsäädännön mukaan rangaistava teko (kunnianloukkaus), mutta minusta se kuuluisi sananvapauden piiriin. Samoin kuin rasististen herjojen huutelu vähemmistöryhmille. Sallisin molemmat, sananvapauden nimissä. En pitäisi kumpaakaan hyvänä tai järkevänä käytöksenä, mutta - kuten jo sanoin - en kriminalisoisi niitä. Mutta Suomen lainsäätäjät ovat toista mieltä asiasta.

Taisin jäädä pussin ulkopuolelle edelleen.

Törkeyksien huutelu on toki typerää ja se voi olla myös Suomen lainsäädännön mukaan rangaistava teko (kunnianloukkaus), mutta minusta se kuuluisi sananvapauden piiriin. Samoin kuin rasististen herjojen huutelu vähemmistöryhmille. Sallisin molemmat, sananvapauden nimissä. En pitäisi kumpaakaan hyvänä tai järkevänä käytöksenä, mutta - kuten jo sanoin - en kriminalisoisi niitä. Mutta Suomen lainsäätäjät ovat toista mieltä asiasta.

Taisin jäädä pussin ulkopuolelle edelleen.

Eipä ole ihme et sä noi sallit...taidat sallia kaiken muunkin, kuten raiskaukset...:thumbs: Fiksu mies. Tai siis poika.

Edelleenkin Suomalaisia on 5.2 miljoonaa ja pakolaisia en tiedä monta muttei varmaan ainakaan 30000 enempää joten AKV hyvä käytetään niitä prosentuaalisia lukuja eikä verrata yksi yhteen....

No käytetään toki niitä prosentuaalisia lukuja. Ole hyvä vain. Kuten jo sanoin, niin olen tietoinen siitä että somalit, vietnamilaiset, ruotsalaiset tms. tekevät suhteellisesti mitaten enemmän rikoksia kuin suomalaiset. Sitä tuskin kovin moni kieltää. Kyse on aivan muusta. Suosittelen että luet viestejä taakkepäin ennenkuin tarjoilet taas väärinkäsityksiäsi minun tai muun mielipiteistä faktoina.

Huokaus ... Olisit sitten lukenut tämän:

Sinällään ikävää ettet kyennyt keskustelemaan asiallisesti omista mielipiteistäsi.

Näköjään pakko jatkaa lukkoon asti tätä jankkaamista... :wall:
Otappa yks rauhottava ja lue viimeiset parikymmentä sivua niin huomaat että sinä olet kirjoittanut täyttä roskaa ja keskityt hyökkäämään henkilöitä kohtaan mielipiteiden esittämisen sijaan. Kuten tässäkin, sinä vaadit minulta mielipiteitä, jotka olen aikaisemmin jo tehnyt selväksi, mutta itse et sano mitään muuta oikeastaan(siis kuin tivaat mun mielipiteitä)

PS: Älä vaivaudu hakemaan viimeistä sanaa tästä taas jollain "ovelalla" letkautuksella sillä sä olet jo muiden silmissä hävinnyt tän väännön, aikoja sitten ja kaikkia vastaan :david:

Edit: Katsos perhanaa, sähän olitkin quotannut itseäsi ja siihen todennut ettet osaa keskustella. Olen pahoillani luulin aluksi ettet vieläkään tajunnut että ongelma on sinussa.

Haluaisin nähdä FAKTAA siitä että kuinka paljon enemmän on pakolaisilla suhteellinen rikos-% verratuna suomalaisiin (huom. rasistinen kysymyksen asettelu:) )

Voi olla, että kannattaisin, jos niiden ongelmien ehkäisy olisi yhtä ongelmatonta.

Ongelmatonta kenelle? Missä mittapuussa? Somalialaisten maahanpääsyn estäminen tuskin on vielä iso ongelma, mutta kun pidetään mielessä että ruotsalaisten ja venäläisten kaltaiset väestöryhmät tekevät myöskin suhteellisesti mitaten suomalaisia moninverroin enemmän rikoksia, niin ... Estäisitkö esim. venäläisiltä turisteilta pääsyn maahan? Karkoittaisitko ruotsalaiset duunarit lahden yli? Vai mihin vedetään se raja?

Niitä muita yhteyksiä on sattuneesta syystä tullut mietittyä tovi vähemmän kuin tätä.

Niin, ihminen on nurkkakuntaisuuteen taipuvainen eläin.

Taidat olla myös likimain ainoa joka on tuota mieltä ottaen huomioon aikaisemmat kirjoitukset tässä topicissa,tokihan ihmisellä on oikeus mieltään muuttaa aina sopivassa kohtaa ja se tuntuu olevan tapana niin siulla kuin Shizzelläkin:worship:

En ole koskaan kyennyt sietämään rasistisia ja pahantahtoisia aikuisia.

En ole koskaan sietänyt ihmisiä jotka ei osaa käyttäytyä maassa maan tavalla, vaikka heille jumalauta annettu mahdollisuus parempaan elämään. Tekis nöyrästi töitä ja pitäis ne yliruskettuneet käpälänsä vähän helvetin kaukana muista ihmisistä.

Väärinhän se on koko apinalaumaa syyttää tietenkin. Jesus kyllä kääntäis toisen poskensa.

No käytetään toki niitä prosentuaalisia lukuja. Ole hyvä vain. Kuten jo sanoin, niin olen tietoinen siitä että somalit, vietnamilaiset, ruotsalaiset tms. tekevät suhteellisesti mitaten enemmän rikoksia kuin suomalaiset.

Mistä sä nyt nuo ruotsalaiset tähän revit? :david:

Kuten tässäkin, sinä vaadit minulta mielipiteitä, jotka olen aikaisemmin jo tehnyt selväksi, mutta itse et sano mitään muuta oikeastaan(siis kuin tivaat mun mielipiteitä)

Minulle eivät ainakaan seuraavat tulleet selviksi:

Kuka on täällä ollut sitä mieltä että ihminen on "jees" vain ihonvärin takia?

Miksi sadoista rikoksista voitaisiin tehdä ihonväriä koskeva yleistys, sikäli kun mitään geneettistä selitystä ihonvärin vaikutukselle rikollisuuteen ei käsittääkseni löydy?

Tai miksi ei voitaisi yleistää esim. suomalaisista, että olemme kaikki kännissä kaverinsa/vaimonsa/perheensä tappavia itsemurhakanditaatteja jotka äänestävät demareita ja pitävät Kotikadusta?

Mutta koskapa tiedät ajatukseni paremmin kuin minä itse, niin olkoon.

PS: Älä vaivaudu hakemaan viimeistä sanaa tästä taas jollain "ovelalla" letkautuksella sillä sä olet jo muiden silmissä hävinnyt tän väännön, aikoja sitten ja kaikkia vastaan :david:

Älä huoli. Mikään mitä voisin tämän lapsellisen kiukuttelukohtauksesi jälkeen sanoa ei pärjäisi paremmin kuin omat sanasi. Siis vielä kerran.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom