Deleted member 28748
http://www.turunsanomat.fi/kotimaa/?ts=1,3:1002:0:0,4:2:0:1:2006-08-11,104:2:397513,1:0:0:0:0:0:
Asiaan liittyen. Onkohan tuosta enemmän haittaa kuin hyötyä?
Eikös tuo Mäenpään SKS ole jotenkin nationalistinen puolue?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
http://www.turunsanomat.fi/kotimaa/?ts=1,3:1002:0:0,4:2:0:1:2006-08-11,104:2:397513,1:0:0:0:0:0:
Asiaan liittyen. Onkohan tuosta enemmän haittaa kuin hyötyä?
Eikös tuo Mäenpään SKS ole jotenkin nationalistinen puolue?
... saatanan rötösukko...No hyvä on kun kerran nuoret herrat näin vaativat niin väännetään rautalankaa eli etnisten vähemmistöryhmien väkivallanteot voivat aiheuttaa sen että valtaväestö alkaa enemmissä määrin hyväksymään rasistisen käyttäytymisen ja siihen liittyvän väkivallan..
Oliko riittävän selkeästi ilmaistu?????????
koska pisti silmään tuo sama vanha käsitys..
eläs ukko vedä hernettä nenään vaikka tämmöteet nuoret jätkät vähän puuttuukin sanomisiiisi, pointtisi oli siis todellakin asiaa, yleistäminen ei.. ja vaikka nuori olenkin, tiedän jo jotain maailmasta kun vähän vaan lukee ja kokee asioita, paljon paljon on silti vielä opittavaa, tiedän sen... mut nyt loppu tää
Kohta suomalaisten kipukynnys ylittyy ja sitten alkaa tapahtua ikäviä asioita..
Aivan.Sumu sanoi:Isänmaallisuus on varmasti hyvästä, mutta ulkomaalaisten väijyminen suomenlippuun kääriytyneenä kuulostaa älyttömältä ja tarkoitukselliselta provokaatiolta.
Timotkin alkavat kulkea laumoissa keklujen kanssa.

Sen ku näkis.
Josko luotetaan siihen, että ne siniristivaippaan verhoutuneet väijymiehet siinä muiden virkavelvollisuuksiensa ohella vaikkapa auttavat mummon kadun yli tai opastavat turistin majapaikkaansa, niin eiköhän tässä saada Turku nousuun.Isänmaallisuus on varmasti hyvästä, mutta ulkomaalaisten väijyminen suomenlippuun kääriytyneenä kuulostaa älyttömältä ja tarkoitukselliselta provokaatiolta. Kunhan nyt ei vaan sattuis mitään.
Olen täysin samaa mieltä kanssasi.Kuitenkin asioiden taustojen ymmärtäminen (en tarkoita ymmärtämisellä sitä voivoi päänsilitystä) on edellytys ennaltaehkäisevälle työlle, jotka pidän henkilökohtaisesti tärkeämpänä kuin jälkikäteen tapahtuvaa rankaisemista. (Enkä tarkoita sitä, että jälkikäteen ei saisi rangaista.)
Valvottava alue on varsin rajatun kokoinen läntti keskustassa. Eivät ne timolaumat mainittavammin esim. Varissuolla neekeröi.Tuntuu epätodelliselta että jokin suomilippu-pukuinen porukka voisi valvoa Turun kokoista kaupunkia joka viikko ja yö ettei neekerijengit tee tuhmuuksia. Luulisi kyllästyttävän jossain vaiheessa kun ei pääsekkään retuuttaan mustaa miestä.
Annetaan Africa-fiiliksissä olevien pissisten jakaa pesää ihan vapaasti. Kyllä Siperia -tai Mogadishu- opettaa.Jos somali jututtaa (jujuttaa) joitan pissiksiä, hyökkääkö tää jengi siihen viereen kyyläämään milloin juttu muuttuu seksuaaliseksi? Kyllä niitä ääliöitä on myös suomalaisissa ja tällainen "apujoukko" lähistöllä saattaa aiheuttaa provoa tehdä jotain typerää.
Tältä foorumilta tai mistään internetistä kukaan ei löydä ahkerastikaan googlettamalla minun kirjoittamanani noita sanoja, joita (tällä kertaa Musse) yrittää laittaa suuhuni.Tietenkin pitää puolustaa omia, vaikka ne tekisi mitä tahansa, koska in the end of the day ne on sun kansaa.
...
Edit: Muutenkin, mikä läppä toi on "en ole rasisti, MUTTA"...Mulla on paljon enemmän kunnioitusta Reinoa ym. kohtaan, koska he uskaltavat sanoa mulle suoraan, "Mä en pidä susta enkä sunlaisista, mee vituun mun maasta"....Vaikken ole samaa mieltä heidän kanssa, voin kunnioittaa niiden miehisyyttä sanoa oma mielipide suoraan, kiertelemättä.
Se, että haluaa YMMÄRTÄÄ miksi joku tekee jotain on aivan eri asia kuin HYVÄKSYÄ se, mitä joku tekee.
No esim. se kenialainen raiskaaja lyöttäytyi naisten seuraan puistossa. Tuossa naapurissa Kaisaniemen puistossakin huomasin kerran kun timot lähestyy istuvia naisia (kutsumatta) ja pian hiplaus alkaa. Kohta kuuluikin "Apua!".Annetaan Africa-fiiliksissä olevien pissisten jakaa pesää ihan vapaasti. Kyllä Siperia -tai Mogadishu- opettaa.
Se, että haluaa YMMÄRTÄÄ miksi joku tekee jotain on aivan eri asia kuin HYVÄKSYÄ se, mitä joku tekee.
Kuitenkin asioiden taustojen ymmärtäminen (en tarkoita ymmärtämisellä sitä voivoi päänsilitystä) on edellytys ennaltaehkäisevälle työlle, jotka pidän henkilökohtaisesti tärkeämpänä kuin jälkikäteen tapahtuvaa rankaisemista. (Enkä tarkoita sitä, että jälkikäteen ei saisi rangaista.)
Ps. pakko kiusata, suomalainen kirjoitetaan pienellä![]()
Josko luotetaan siihen, että ne siniristivaippaan verhoutuneet väijymiehet siinä muiden virkavelvollisuuksiensa ohella vaikkapa auttavat mummon kadun yli tai opastavat turistin majapaikkaansa, niin eiköhän tässä saada Turku nousuun.
Olen täysin samaa mieltä siitä, että "kunhan nyt ei vaan sattuis mitään". Mutta mitä se "mitään" kenenkin mielessä on? Kunhan ei nyt ENÄÄ UUDESTAAN vaan sattuis niin, että syövän tai vammaisuuden takia tukkansa menettäneet pahoinpidellään tai taponyritetään teho-osastolle jonkun tietyn ihmisryhmän toimesta.