Maahanmuutto

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Yksi henkilö edelleen kyseessä, eli voidaan. Edelleen tässä yksittäistapausasiassa on kyse siitä, voidaanko yhden ihmisen tekoja yleistää koskemaan koko ihmisryhmää. Näinhän ei luonnollisesti ole.

Tässähän on ollut oman käsitykseni mukaan kokoajan kyse tämän yhden henkilön tapauksesta, eli nyt kun niitä on jo enemmän niin ei ole enää yksittäistapaus. Nyt loppu :offtopic:

Tuo nyt oli aika huono vertaus. Virolaisia nyt on samaisen lähteen mukaan Suomessa 15459, kun esim. kenialaisia on _hieman_ vähemmän. Sen sijaan jos rikollisuus suhteutetaan asukaslukuihin, ovat virolaiset lähes samalla viivalla suomalaisten kanssa.

Tuolla noita tilastoja:
http://www.om.fi/optula/uploads/nul786y.pdf

Virolaisia on 13% ulkomaalaisista ja tekevät 27% ulkomaalaisten raiskauksista. Tästäkin virolaisia koskevasta asiasta keskusteltiin jo topicin alussa. Eikä tuo muuten ollut mikään vertaus. Sanoin vain, että tiedämme noista raiskauksista tähän mennessä vain sen, että virolaiset tekevät 27% niistä.

Yksi henkilö edelleen kyseessä, eli voidaan. Edelleen tässä yksittäistapausasiassa on kyse siitä, voidaanko yhden ihmisen tekoja yleistää koskemaan koko ihmisryhmää. Näinhän ei luonnollisesti ole.

Kiitos.

Jotkut henkilöt eivät nyt jostain syystä suostu sitä näkemään, vaan ovat jotenkin käsittämättömästi päätelleet että sun mielestä kaikki tämä rikollisuus on ok vaikka nimen omaan olet puhunut täysin päinvastaista.

On se kumma että suomalaiset kaverit eivät tajua selvää suomen kieltä ja vielä sen jälkeen kehtaavat haukkua Shizzleä tyhmäksi ja vatipääksi.

Vastaan tähän ite, ku otit mun viestistä esimerkin. Mä en oo päätelly Shizzlen pitävän rikollisuutta ok:na enkä näin oo väittäny missään. Mä ymmärrän varsin hyvin suomen kieltä, varmasti paremmin kuin moni muu. Se, mistä Shizzlelle on jankutettu, on se, että on turha vedota siihen, että joku tapaus on yksittäistapau kun niitä tapauksia on kymmenittäin. Ja tähän vastuksena on joka kerta: niin, mutta ei yksittäin tapaus mitään todista.

Se, että oot samoilla linjoill yllä mainitun hlö:n kanssa todistaa lähinnä sen, että Shizzlen lisäksi myös sinulla on luetun ymmärtämisen kanssa vaikeuksia.

:rock:
Maahanmuuttajien rikollisuus.
Tilaston tekemiseen on käytetty Hannu Niemen oikeusministeriölle tekemää tutkimusta. Tutkimus käyttää sanaa epäily, poliisille ilmoitetusta rikoksesta. Epäilty ei välttämättä ole vielä tuomio. Rikosilmoituksen tekeminen ja siitä aiheutuva kuulustelu on kuitenkin jo hyvin vahva epäily tapahtuneesta rikoksesta.

"Sinulla on lähes 10 kertainen riski tulla raiskatuksi tai hakatuksi somalin toimesta kuin suomalaisen. Haluamatta yleistää niin tämä on huolestuttavaa kehitystä."
Rikosten suhde, eli montako kertaa enemmän somalit tekevät kyseistä rikosta suhteessa koko väestöön.

Varkausrikokset yhteensä 6,86
Törkeä maksuvälinepetos: 79,77
Raiskaus 12,87
Seksuaalirikokset 10,17
Pahoinpitelyt 9,91
Ryöstö 48,12*

Tässä kannattaa muistaa se, että Suomen kansalaisuuden saanut somali näkyy tilastoissa suomalaisena. Vielä voisimme tähän lisätä Somalien työturvallisen asenteen, työturvallisuus rikkeitä ei ole lainkaan, ei sen puoleen somalit eivät työtä teekkään. Somalien rikollisuus ei siis ole myytti, se on kiistaton fakta joka kansalta yritetään pimittää. :lol2:

E: Ja linkki alkuperäiseen.. http://nationalistinen.blogspot.com/2005/11/maahanmuuttajien-rikollisuus.html

Vastaan tähän ite, ku otit mun viestistä esimerkin. Mä en oo päätelly Shizzlen pitävän rikollisuutta ok:na enkä näin oo väittäny missään. Mä ymmärrän varsin hyvin suomen kieltä, varmasti paremmin kuin moni muu. Se, mistä Shizzlelle on jankutettu, on se, että on turha vedota siihen, että joku tapaus on yksittäistapau kun niitä tapauksia on kymmenittäin. Ja tähän vastuksena on joka kerta: niin, mutta ei yksittäin tapaus mitään todista.

Se, että oot samoilla linjoill yllä mainitun hlö:n kanssa todistaa lähinnä sen, että Shizzlen lisäksi myös sinulla on luetun ymmärtämisen kanssa vaikeuksia.

En nyt tiedä kuinka monta kertaa jaksan saman asian toistaa, mutta alkaa vaikuttaa siltä, että sinä olet se, jolla on luetun ymmärtämisessä vaikeuksia. Lue ne viestit, jotka kirjotitin sinulle. Pointti siinä yhdessä viestissä oli, että mielestäni on naurettavaa postata sama uutinen siitä, että kenialainen mies raiskasi naisen, kun se ei kerro mitään kenialaisten eikä ulkomaalaisten rikollisuudesta. Kommentti oli vain pieni väliheitto, enkä ymmärrä miten vedit siitä herneen nenääsi. Jos haluat tehdä mielipiteesi selväksi siitä, että kenialaiset/neekerit raiskaavat/ryöstävät joka päivä ihmisiä, postaa siitä tilasto niin kuin osa yrittää tekevän, äläkä 10 kertaa samaa uutista yhdestä kenialais miehestä, joka syyllistyi raiskauksiin.

Amen. Eipä tarvi vääntää tästäkään enää.
Shizzlellä vielä jotain?

En nyt tiedä kuinka monta kertaa jaksan saman asian toistaa, mutta alkaa vaikuttaa siltä, että sinä olet se, jolla on luetun ymmärtämisessä vaikeuksia. Lue ne viestit, jotka kirjotitin sinulle. Pointti siinä yhdessä viestissä oli, että mielestäni on naurettavaa postata sama uutinen siitä, että kenialainen mies raiskasi naisen, kun se ei kerro mitään kenialaisten eikä ulkomaalaisten rikollisuudesta. Kommentti oli vain pieni väliheitto, enkä ymmärrä miten vedit siitä herneen nenääsi. Jos haluat tehdä mielipiteesi selväksi siitä, että kenialaiset/neekerit raiskaavat/ryöstävät joka päivä ihmisiä, postaa siitä tilasto niin kuin osa yrittää tekevän, äläkä 10 kertaa samaa uutista yhdestä kenialais miehestä, joka syyllistyi raiskauksiin.

Juupas eipäs.
Täällä on postattu monesta muustaki pakolaisen tekemästä rikoksesta. Tuossa ylhäällä on sulle tilastoa.
Ja musta on naurettavaa, että sä intät sitä sun yksittäistapausta, kun asia ei ole niin.

Amen. Eipä tarvi vääntää tästäkään enää.
Shizzlellä vielä jotain?

Et nyt oikeasti tunnu tajuavan. Mitä lisättävää minulla vielä olisi? Tuossa tilastossa ei ole mitään uutta. Tuossahan lukee selvästi, että Somalian kansalaiset syyllistyvät useammin rikoksiin, syistä voimme tietenkin keskustella, mutta tuossa se nyt lukee. Mitä jos sinä nyt hankkisit meille samanlaisen tilaston kenialaisten rikollisuudesta sen sijaan, että täällä postataan samaa rikosta uudestaan ja uudestaan.

Edit. Noniin en jaksa enää tästä asiasta tapella, kun et tunnu ymmärtävän vaikka asiaa kuinka yrittää takoa päähäsi.
Oikeastaan minulle on aivan sama, jos haluatte postata vielä montakin kertaa tuon kenialaisen raiskauksen, mutta pointti siinä yhdessä viestissäni oli, että se on minun mielestäni naurettavaa. Minä en tätä keskustelua siitä alkanut viemään eteenpäin ja minusta tämä jankkaaminen siitä yhdestä viestistä, jonka oli tarkoitus olla vain väliheitto on myöskin naurettavaa.

Mä en oo spesifisti puhunu siitä kenialaisesta vaan pakolaisista yleensä. Mulla ei mitään tilastoja ole, enkä niitä jaksa etsiä.

Let´s agree to disagree ;) Ei oteta herneitä ennen viikonloppua vaan otetaan olutta, eiks je :kippis1:

Tulkitsisin asian näin:
Shizzle sanoo, että yksittäisen uutisen moninkertaisella postaamisella ei tuoda keskusteluun merkittävää lisäarvoa. Rikos tapahtuu vain kerran, vaikka sen uutisen monta kertaa postaisikin. Samoin yksittäisen henkilön tekemisistä ei voida vetää johtopäätöstä, että koko kyseisen henkilön edustama kansanryhmä on rikollinen.

Rankkuri sanoo, että ei tarvitse postata samaa uutista montaa kertaa, koska uusiakin uutisia tulee riittämiin. Samoin usean eri henkilön tekemistä rikoksista voidaan jo ruveta tekemään jotain päätelmiä kansanryhmän luonteesta.

Puhutte siis melkein samasta asiasta mutta ei aivan. Tässä tapauksessa kiistely on mielestäni turhaa.

Tää nyt tällaisten paksujen silmälasien takaa ja - myönnettäköön - kenties huonolla sisälukutaidolla.. :)

edit: Johan se Rankkurikin sanoi samaa. :)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Tulkitsisin asian näin:
Shizzle sanoo, että yksittäisen uutisen moninkertaisella postaamisella ei tuoda keskusteluun merkittävää lisäarvoa. Rikos tapahtuu vain kerran, vaikka sen uutisen monta kertaa postaisikin. Samoin yksittäisen henkilön tekemisistä ei voida vetää johtopäätöstä, että koko kyseisen henkilön edustama kansanryhmä on rikollinen.

Rankkuri sanoo, että ei tarvitse postata samaa uutista montaa kerta, koska uusiakin uutisia tulee riittämiin. Samoin usean eri henkilön tekemistä rikoksista voidaan jo ruveta tekemään jotain päätelmiä kansanryhmän luonteesta.

Puhutte siis melkein samasta asiasta mutta ei aivan. Tässä tapauksessa kiistely on mielestäni turhaa.

Tää nyt tällaisten paksujen silmälasien takaa ja - myönnettäköön - kenties huonolla sisälukutaidolla.. :)

edit: Johan se Rankkurikin sanoi samaa. :)

Kyllä:thumbs: Minä itse sanoinkin, että olemme periaatteessa rankkurin kanssa samaa mieltä, mutta vastaukseksi tuli jotain valitusta minun yksinkertaisuudestani.

Mä en oo spesifisti puhunu siitä kenialaisesta vaan pakolaisista yleensä. Mulla ei mitään tilastoja ole, enkä niitä jaksa etsiä.

Let´s agree to disagree ;) Ei oteta herneitä ennen viikonloppua vaan otetaan olutta, eiks je :kippis1:

Jep, en itse ainakaan mitään herneitä nenääni vetänyt, mutta toi parin sivun jauhaminen yhdestä viestistäni - joka ei edes oikein ottanut kantaa koko keskusteluun - oli mielestäni turhaa (siis myöskin minun osaltani).

Samalla tavalla suomalaissyntyiset rähinöi.. siitä vaan ei uutisoida :rolleyes:

sille nyt on aika vähän tehtävissä jos suomalaiset rähinöi mut somalien kohdalla helppo homma kaikki takas kotiin ja ei yhtään uutta tilalle.
ps. jos mä saisin turpaan vaan sen takia että olen kalju. sen jälkeen vois aika moni saada luodista vaan sen takia kun on naapuri. 110% varma homma.

Tulkitsisin asian näin:

Yritin keksiä jotain vastaavaa sanottavaksi, mutta kiitos :) Säästit aivosolujani.

Suurimmalta osin toi sama viesti tuli monta kertaa varmaan ihmisten laiskuuden vuoksi. Eli ei ollut luettu threadia kokonaan ja ei tiedetty et ko. artikkeli oli jo täällä.

mun mielestä Shizzlen ja kumppaneiden ois hyvä muuttaa hetkeks sinne Somaliaan tai Irakiin tai vat ever. Kokeilette siel sit elää länsimaisen elämänkatsomuksen mukaan niitten seassa. Toisena päivänä kun jatkatte empiiristä tutkimustanne ilman päätä, ni voin tulla sit kysymään miltä tuntuu. Maassa maan tavalla prkl! Jos omaa kulttuuria haluaa vaalia ni tehköö sen sit himassa. Mikä sun motiivi on puolustella Shizzle noita pakolaisten tekoja?

Shizzle hei.. tuskin täällä nyt koko keniaa morkataan jos yks kenialainen raiskaa suomalaisen.. pointti nyt on se (jonka itsekkin tiedät muttet halua tunnustaa) että neekerit, tummaihoiset mitenvaan, tekee paljon enemmän rikoksia kuin suomalaiset väkilukuun suhteutettuna suomessa.. (lukuunottamatta liikennerikkomuksia, koska kamelit eivät juokse yli 80km/h :lol2: )

Mikä sun motiivi on puolustella Shizzle noita pakolaisten tekoja?
Tietenkin pitää puolustaa omia, vaikka ne tekisi mitä tahansa, koska in the end of the day ne on sun kansaa. Vai pitäisikö mun sanoa "Oikeesti hei mä oon hyvä työtätekevä pakolainen, ne muut on perseestä joo" ja haukkua niitä sun kanssa vai? Yes Mr. White man, can I lick ur arse some more ? Jolly good!

Shizzle, mä oon käynyt lukemattomilla foorumeilla samaa keskustelua lukemattomien junttien kanssa lukematonta kertaa. Ei näiden käsitys muutu, lapsesta asti sanottu "neekerit on pahoiii, laiskoi" jne. Turhaan stressaat päätäsi.

Mulla on nyt kiire, mutta vastaan illalla kunnolla ja mitään kiertelemättä. Saatte te pikkukylän juntit ja "kaikki on ihanii" - hipit jotain oikeasti totuudenpohjaista infoa.

Edit: Muutenkin, mikä läppä toi on "en ole rasisti, MUTTA"...Mulla on paljon enemmän kunnioitusta Reinoa ym. kohtaan, koska he uskaltavat sanoa mulle suoraan, "Mä en pidä susta enkä sunlaisista, mee vituun mun maasta"....Vaikken ole samaa mieltä heidän kanssa, voin kunnioittaa niiden miehisyyttä sanoa oma mielipide suoraan, kiertelemättä.

Mikä sun motiivi on puolustella Shizzle noita pakolaisten tekoja?

En yritä puolustella kenenkään tekoja. Kuten olen monta kertaa sanonut, niin minun puolestani voisi rikollisen ulkomaalaisen karkoittaa maasta. Topicin alussa halusin vain tehdä selväksi, ettei tämä ihonvärimme tee meistä rikollisia, mutta tämä ei tuntunut onnistuvan kovin hyvin. Olen myös sitä mieltä, että mustien ja erityisesti somalien rikollisuutta liioitellaan. Väitteen todistin jo aikaisemmin tällä:

:D :D :D Nyt kun tuli selväksi, että virolaiset tekevät 27% prosenttia ulkomaalaisten raiskauksista, niin kävin katsomassa googlessa erään jutun. Kirjoittakaa siihen hakuun ensin "somali raiskasi" ja sitten "virolainen raiskasi". Kumpaan hakuun uskotte löytyvän enemmän uutisia?

Virolaisista en löytänyt yhtäkään uutista, ensimmäisessä linkissä luki vain:
"Ullan mukaan kaksi somalimiestä piti kiinni ja yksi miehistä raiskasi hänen tyttärensä. ... Joku virolainen tyttö soitti poliisin paikalle, kun hän huomasi, ...
"

:rolleyes:

Eikö olisi luonnolista, jos joukosta löytyisi edes pari juttua virolaisten raiskauksesta? Ihmisten kiinnostus näihin rikoksiin kasvaa 10 kertaiseksi kun tekijällä on tumma iho. Sillä ei nyt tässä asiassa ole merkitystä, että kuka tekee suhteellisesti eniten raiskauksia. Tämä taitaa riittää minun osaltani tältä päivältä.

Shizzle hei.. tuskin täällä nyt koko keniaa morkataan jos yks kenialainen raiskaa suomalaisen.. pointti nyt on se (jonka itsekkin tiedät muttet halua tunnustaa) että neekerit, tummaihoiset mitenvaan, tekee paljon enemmän rikoksia kuin suomalaiset väkilukuun suhteutettuna suomessa.. (lukuunottamatta liikennerikkomuksia, koska kamelit eivät juokse yli 80km/h :lol2: )

Tuosta ei ole faktaa. Vaikka asia olisikin näin, niin et pysty tätä todistamaan. Sinusta vain tuntuu siltä. Ennenkuin postaat tähän vastaukseksi somalien rikollisuudesta, mieti vähän mitä sanoit tuossa viestissäsi. Minä myönnän, että somalit tekevät suhteellisesti paljon rikoksia ja se on valitettavaa. Nuo väitteet siitä, etten haluaisi tunnustaa jotain asiaa johtuu siitä, että ette lue viestejäni tarpeeksi tarkasti. Vaikka ne saattavatkin olla vällillä hieman epäselviä, ei niitä voi mielestäni ymmärtää joka kerta noin väärin.

Shizzle, mä oon käynyt lukemattomilla foorumeilla samaa keskustelua lukemattomien junttien kanssa lukematonta kertaa. Ei näiden käsitys muutu, lapsesta asti sanottu "neekerit on pahoiii, laiskoi" jne. Turhaan stressaat päätäsi.

Näinän se tuntuu vähän olevan.

Edit: Muutenkin, mikä läppä toi on "en ole rasisti, MUTTA"...Mulla on paljon enemmän kunnioitusta Reinoa ym. kohtaan, koska he uskaltavat sanoa mulle suoraan, "Mä en pidä susta enkä sunlaisista, mee vituun mun maasta"....Vaikken ole samaa mieltä heidän kanssa, voin kunnioittaa niiden miehisyyttä sanoa oma mielipide suoraan, kiertelemättä.

Tähän on pakko myös sanoa, että itsekkin arvostan esim. Reinon kaltaisia suomalaisia, vaikken olekkaan aina samaa mieltä heidän kanssaan.

Tietenkin pitää puolustaa omia, vaikka ne tekisi mitä tahansa, koska in the end of the day ne on sun kansaa.
Fo' shizzle, my nizzle! Tämä taitaa tosin toimia vain Suomessa eikä Afrikassa. Meinaan vaan, että Somaliassakin se omien puolustaminen on onnistunut niin hyvin.

Mulla on nyt kiire, mutta vastaan illalla kunnolla ja mitään kiertelemättä. Saatte te pikkukylän juntit ja "kaikki on ihanii" - hipit jotain oikeasti totuudenpohjaista infoa.
Perjantai-iltani on pelastettu. Hankkija-lippis päähän, heinätyöt päätökseen ja kotiin kylänraittia odottamaan viisaita sanojasi.

Musse-EDIT: Mä pidän Shizzlestä, mutten Mussesta.

mun mielestä Shizzlen ja kumppaneiden ois hyvä muuttaa hetkeks sinne Somaliaan tai Irakiin tai vat ever. Kokeilette siel sit elää länsimaisen elämänkatsomuksen mukaan niitten seassa. Toisena päivänä kun jatkatte empiiristä tutkimustanne ilman päätä, ni voin tulla sit kysymään miltä tuntuu. Maassa maan tavalla prkl! Jos omaa kulttuuria haluaa vaalia ni tehköö sen sit himassa. Mikä sun motiivi on puolustella Shizzle noita pakolaisten tekoja?

En ole huomannut Shizzlen puolustelleen edit: pakolaisia (editoin tarkemmaksi). Lakkaa jo provosoimasta!

Eiköhän ole aika selvää, että Shizzlellä ei ole muuta ongelmaa Suomessa kuin ihonväri, josta on varmasti saanut kuulla ja kokea vaikka mitä ikävää. Kirjoittaakin parempaa suomea kuin moni suomalainen.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom