"neekerit on pahoiii, laiskoi" jne.
Hehee! Mun paras frendi on itseasiassa ns. "naapuri", joten kyl mäkin teikäläisiä jollain tasolla tunnen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
"neekerit on pahoiii, laiskoi" jne.
En ole huomannut Shizzlen puolustelleen täällä yhtään mitään. Lakkaa jo provosoimasta!
Eiköhän ole aika selvää, että Shizzlellä ei ole muuta ongelmaa Suomessa kuin ihonväri, josta on varmasti saanut kuulla ja kokea vaikka mitä ikävää. Kirjoittaakin parempaa suomea kuin moni suomalainen.
Kyse onkin siitä et koitetaan lakaista maton alle pakolaisten tekemät rikokset ja olan kohautuksella kuitat se huikea määrä rikollisuutta joka tulee heidän mukanaan. Turha tollasta ongelmaa on vähätellä. Ja jos ei kiinnosta asioida Suomalaisten kanssa sovussa, niin kotimaassaan heitä varmasti ymmärretään paremmin.
Edit; ja tos en puhu Shizzlestä
http://www.turunsanomat.fi/kotimaa/?ts=1,3:1002:0:0,4:2:0:1:2006-08-11,104:2:397513,1:0:0:0:0:0:
Asiaan liittyen. Onkohan tuosta enemmän haittaa kuin hyötyä?
No ei se varmaan korjaa sitä yleistä käsitystä jos aina tuohon malliin yleistetään.Yleinen käsitys on että skinhead= uusnatsi=rasisti. Sille minä en voi mitään jos se tarkoittaa alunperin jotain muuta mutta jokatapauksessa 97% postaukseni lukijoista varmasti ymmärtää mitä tuossa tarkoitan.
Näyttää tietävän ainakin skinhead aatteesta pikkasen enemmän kuin sinä joten toivon että jätät skinijuttusi pois tästä threadista. Tai puhuuka sitten suoraan vaikka WP (White Power) skineistä. Ne on niitä jotka potkii ja hakkaa neekereitä.jos haluat pilkkua nussia niin siitä vaan sehän sopii ikäisillesi kaiken maailmasta tietäville nuorille miehille:D
Jep, tosi todelliset. Ehkä todelliset niille jotka seuraavat tätä asiaa vaan lehtien palstalta eikä tunne muuten yhtään aatetta. Ja eikö uusnatsi ja neonatsi ole sama asia. Joo sori olen tämmöinen pilkunnussia kuka ei tiedä mitään. Muuten ihan asiallista tekstiä. SKA SKA!! Ja olisikohan tuo mainitsemasi dokumentti kenties Skinhead Attitude. Se on kyllä katsomisen arvoinen pätkä.DayOne sanoi:Nämä todelliset 'skinit', eli uusnatsit, neonatsit, neofasistit...[clip]
http://www.turunsanomat.fi/kotimaa/?ts=1,3:1002:0:0,4:2:0:1:2006-08-11,104:2:397513,1:0:0:0:0:0:
Asiaan liittyen. Onkohan tuosta enemmän haittaa kuin hyötyä?
Minä olen puolesta, ja jos olisin turkulainen ilmoittautuisin vapaaehtoiseksi. Onhan se nyt hävytöntä, että turkulaisten täytyy tuntea itsensä turvattomiksi omassa kaupungissaan. MIKÄLI lehtikirjoittelu siitä, että poliisi kehoittaa ihmisiä välttämään kaupungin keskustaa yöaikaan pitää paikkansa, on toiminta ihailtavaa mieheltä julkisella paikalla. Pointsit Olavi Mäenpäälle. Siitä onko motiivina huoli kaupunkilaisista vai poliittinen pisteenkalastelu jäänee kaivelemaan kyynisimpiä meistä...
Toivotaan, ettei tästä paisu mitään vigilante -toimintaa. Tämä valvontahan kuitenkin kuuluu viimekädessä poliisille.
Otetaa mutkat messiin kaupungille, nii johan tulee turvaa kaikille, perkeles! :curs:
Vai oliko tuo joku onneton yritys sarkasmista tms. huumorin tyylilajista?