Maahanmuutto

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Tuo on hyvä alku mutta ratkaseekohan tollanen mitään,kyllähän päättäjien on pakko tietää jo miten huonoksi tilanne on jo mennyt.

Kyllä päättäjiin voi vaikuttaa.

Helsingissä oli jo tehty päätös, että Myllypuron puhdistetut saastemaat pistetään Malminkartanon täyttömäen laajennukseen, kun malminkartanolaisten ahkera vastakampanja sai aikaan sen, että se päätös peruttiin.

Ok. Älä sitten tule kommentoimaan kun tajuntasi ei ilmeisesti pysty käsittelemään tätä "paskaa".

Myönnän ettei mun tajunta oo laajentunut tarpeeks tollaselle skeidalle, mut sulle toi Khat on ilmeisesti sen verran maistunut et homma toimii...
Ikävä vaan huomata et sulta jää moni paljon simppelimpi asia ymmärtämättä...

Myönnän ettei mun tajunta oo laajentunut tarpeeks tollaselle skeidalle, mut sulle toi Khat on ilmeisesti sen verran maistunut et homma toimii...
Ikävä vaan huomata et sulta jää moni paljon simppelimpi asia ymmärtämättä...

Mitä kohtaa et ymmärtänyt? Yritän selittää yksinkertaisemmin. Kerro ihmeessä ne asiat, jotka on minulta jäänyt ymmärtämättä.

Ei tehdä. Ei ole tapana lukea paskaa moneen kertaaan...:D

Mutta sen sijaan tapanasi on kirjoittaa paskaa moneen kertaan? Kuten nämä argumentatiivisuuden helmet.

"Myönnän ettei mun tajunta oo laajentunut tarpeeks tollaselle skeidalle, mut sulle toi Khat on ilmeisesti sen verran maistunut et homma toimii..."

"Mä taisin sit ymmärtää väärin ton postin. Mut etkö sä saatana näe et joka perkeleen päivä on lehdissä juttua et joku ählämi tai muu saatanan alkueliö on tehnyt vakavia rikoksia suomessa. Herää nyt jo viimeinki sieltä pumpulistas!"

Ei se ole ainoa syy, mutta se varmasti vaikuttaa asiaan. Mistä itsesi mielestä johyuu ulkomaalaisten korkeampi rikollisuus?
Hmm. Mistä johtuu ulkomaalaisten korkeampi rikollisuus? Älä kysy noin vaikeita yksinkertaiselta maalaispojalta. Tavalliseen litaniaan kai kuuluu huonosti järjestetty vastaanotto, koulutus ja niin etiäpäin. Osa tekee rikoksia ihan vaan sen takia, että ovat kusipäitä. Omasta mielestäni syyt ovat oikeastaan yhdentekeviä. Mitä väliä sillä on, miksi ulkomaalainen tekee rikoksen? Oleellista on, että ulkomaalainen tekee rikoksen ja omalla insinöörilogiikallani tulisi tällöin potkia rangaistuksena pihalle lintukodostamme. Ei se ole suomalaisten tehtävä ratkoa kaikkia maailman ongelmia ja pelastaa jokaista pallomme asukasta. Vai onko?

Suomessa on paljon vanhaa väestöä ja ulkomaalaiset ovat lähinnä nuorta porukkaa. "Kaikista rikoksista suhteellisesti suurin osa on nimittäin nuorten ja nuorten aikuisten suurissa asutuskeskuksissa suorittamaa rikollisuutta."
Olisiko nuorten kasvatuksessa kenties jotain puutteita? Onko mitenkään mahdollista, että vanhemmat ovat kenties tehneet jotain väärin?

Yleisemmälläkään tasolla syiden miettiminen ei aina ole mielekästä. Mitä väliä sillä on MIKSI esimerkiksi minä olen kusipää, jos OLEN kusipää?

EDIT: AKV ja Widowmaker voisivat sopia riitansa ja mennä harrastamaan sovintoseksiä jonnekin toisaalle. Onnistuuko?

Vittu sä oot Widowmaker naurettava jätkä! Etkö osaa lukea vai oletko vain tyhmä?

Shizzlehän sanoi nimenomaan, että sitä vituttaa noi ulkomaalaisten tekemät rikokset.

Hmm. Mistä johtuu ulkomaalaisten korkeampi rikollisuus? Älä kysy noin vaikeita yksinkertaiselta maalaispojalta. Tavalliseen litaniaan kai kuuluu huonosti järjestetty vastaanotto, koulutus ja niin etiäpäin. Osa tekee rikoksia ihan vaan sen takia, että ovat kusipäitä. Omasta mielestäni syyt ovat oikeastaan yhdentekeviä. Mitä väliä sillä on, miksi ulkomaalainen tekee rikoksen? Oleellista on, että ulkomaalainen tekee rikoksen ja omalla insinöörilogiikallani tulisi potkia rangaistuksena pihalle. Ei se ole suomalaisten tehtävä ratkoa kaikkia maailman ongelmia ja pelastaa jokaista pallomme asukasta. Vai onko?

Ei ei mietin vain, että miksi ulkomaalaiset tekevät enemmän rikoksia, kun sama tuntuu olevan aika monessa maassa. Esim. suomalaiset tekevät tietääkseni ruotsissa suhteellisesti enemmän rikoksia kuin Suomessa. Mistä tämä johtuu?

Olisiko nuorten kasvatuksessa kenties jotain puutteita? Onko mitenkään mahdollista, että vanhemmat ovat kenties tehneet jotain väärin?

Yleisemmälläkään tasolla syiden miettiminen ei aina ole mielekästä. Mitä väliä sillä on MIKSI esimerkiksi minä olen kusipää, jos OLEN kusipää?

Siis se on ihan normaalia, että nuoret tekevät enemmän rikoksia kuin vanhemmat. Niin se on suomalaistenkin keskuudessa. Minusta ainakin on tärkeää miettiä syitä näihin asioihin.

Äkkiseltään tulisi mieleen se, että jos tiedämme miksi olet kusipää/miksi sinusta tuli kusipää niin voimme käyttää sitä tietoa ennaltaehkäisevään toimintaan.

Tieteen tasolla - johon kai yhteiskuntatieteetkin lasketaan? - tuo "mitä-väliä" -kysymys kuulostaa aikamoisen hölmöltä. Tuskinpa kysyisit, että "mitä väliä miten ne mun aivot toimii kunhan ne toimii"?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
AKV: kysyit omaa mielipidettäni, mielestäni olen sen jo kertonut, mutta ettei jää epäselvyyksiä:

Jos se olisi minusta kiinni, Suomeen ei tulisi ainoatakaan pakolaista, täällä olevat pakolaiset lähetettäisiin joko alkuperämaihinsa tai Ruotsiin ja olisin valmis antamaan toisen sheivatuista kiveksistäni tämän toteuttamiseksi, jos se olisi siitä kiinni.

Ja minä sydämessäni ja vilpittömästi pidän itseäni isänmaanystävänä. MINÄ uskon sen olevan Suomen edun mukaista.

AKV: kysyit omaa mielipidettäni, mielestäni olen sen jo kertonut, mutta ettei jää epäselvyyksiä:

Jos se olisi minusta kiinni, Suomeen ei tulisi ainoatakaan pakolaista, täällä olevat pakolaiset lähetettäisiin joko alkuperämaihinsa tai Ruotsiin ja olisin valmis antamaan toisen sheivatuista kiveksistäni tämän toteuttamiseksi, jos se olisi siitä kiinni.

Ja minä sydämessäni ja vilpittömästi pidän itseäni isänmaanystävänä. MINÄ uskon sen olevan Suomen edun mukaista.

Suomen ja ennenkaikkea suomalaisten edun mukaista. Ja jossain vaiheessa myös pakolaisten etujen mukaista. Koska jossain vaiheessa se kynnys ylittyy, ettei täällä enää kaikki jaksa vain vierestä katsella tuota touhua ja silloin saattaa myös mustia kupoleita ruveta tippumaan.

Sitä voi puolustella ja selitellä vaikka, millä tavoin, että nekut loisii (=työttöminä) ja tekee rikoksia vitusti, se ei kuitenkaan poista sitä tosiasiaa että tilanne on tämä. Ja niin kauan kun se on niin, tulisi kaikki pakolaiset lähettää ensimmäisellä british airwaysin koneella helvettiin täältä.

Minä olen myös sitä mieltä, että uusia pakolaisia ei tänne tarvitsisi juurikaan ottaa. Sen verran voitaisiin ottaa, että kaikille jotka otetaan, opetettaisiin kunnolla puhumaan suomea sekä hommattaisiin duuni. Ja jos duuni tai opiskelu ei maistu tai tehdään rikoksia, niin samantien pihalle.

Kyse ei ole siitä, ettenkö haluaisi auttaa hädässä olevia ihmisiä. Näyttäisi vaan vähän siltä, että suuri osa pakolaisista ei arvosta saamaansa turvapaikkaa, eivätkä ole halukkaita sopeutumaan tänne. He aiheuttavat paljon ongelmia ja pilaavat muidenkin ulkomaalaisten maineen.

Ei ei mietin vain, että miksi ulkomaalaiset tekevät enemmän rikoksia, kun sama tuntuu olevan aika monessa maassa. Esim. suomalaiset tekevät tietääkseni ruotsissa suhteellisesti enemmän rikoksia kuin Suomessa. Mistä tämä johtuu?
Paatuneena sosiaalidarwinistina selittäisin ruotsinsuomalaisten rikollisuuden 60-ja 70-luvulla sillä, että Ruotsiin lähteneessä porukassa olivat yliedustettuina lahjattomat ja alkoholismiin taipuvaiset, jotka eivät Suomesta saaneet töitä.

Siis se on ihan normaalia, että nuoret tekevät enemmän rikoksia kuin vanhemmat. Niin se on suomalaistenkin keskuudessa. Minusta ainakin on tärkeää miettiä syitä näihin asioihin.
Testotasot laskevat iän myötä? :D

AKV sanoi:
Äkkiseltään tulisi mieleen se, että jos tiedämme miksi olet kusipää/miksi sinusta tuli kusipää niin voimme käyttää sitä tietoa ennaltaehkäisevään toimintaan.
Sanotaan, että minusta tuli kusipää, koska vanhempani eivät osoittaneet rakkautta ja riitelivät aina. Lähdetkö nyt muuttamaan lainsäädäntöä niin, että vanhemmat velvoitetaan osoittamaan rakkautta lapsilleen ja olemaan riitelemättä. Jos palaamme itse aiheeseen, niin tajuttuamme MIKSI, lähdemmekö muuttamaan maahanmuuttojärjestelmää kenties paisuttaen kustannuksia vai onko meillä oikeus vaatia maahanmuuttajilta, että heidän velvollisuutensa on sopeutua olemassa olevaan järjestelmään sen puutteista huolimatta?

AKV sanoi:
Tieteen tasolla - johon kai yhteiskuntatieteetkin lasketaan? - tuo "mitä-väliä" -kysymys kuulostaa aikamoisen hölmöltä. Tuskinpa kysyisit, että "mitä väliä miten ne mun aivot toimii kunhan ne toimii"?
Tieteen tasolla tuo onkin mielenkiintoista. Käytännön tasolla minulle riittää vallan mainiosti, että aivoni toimivat aina perjantaipulloon saakka. Oleellista on, että maahanmuuttopolitiikattomuus vaikuttaa nimenomaan käytännön tasolla. Tällä tasolla voimme halutessamme tehdä arvovalinnan, että unohdamme syyt, miksi ulkomaalainen teki rikoksen ja keskittyä siihen tosiasiaan, että ulkomaalainen teki rikoksen. Jälleen arvoistamme rippuen voimme valita, haluammeko antaa hänelle toisen ja ännännen mahdollisuuden vai laitammeko hänet heti lentokoneeseen.

Vittu sä oot Widowmaker naurettava jätkä! Etkö osaa lukea vai oletko vain tyhmä?

Shizzlehän sanoi nimenomaan, että sitä vituttaa noi ulkomaalaisten tekemät rikokset.

Hahhah! Shizzle sano myös ettei noi yksittäiset uutiset kerro mitään, mut kyllähän ne perkele kertoo! Täällä Turussa ainakin pakolaiset jatkuvasti hakkaa porukalla sivullisia. Eihän sellasta voi mitenkään puolustaa?!?! Ja mun käsityksen mukaan Shizzleä vituttaa juuri se, että ulkomaalaiset tekee rikoksia ja kaikkien maine menee? Olenko oikeassa?
Mulle on täysin sama meneekö niiltä kaikilta maine niinkauan kun tällänen meno jatkuu.
Ite oon tota touhua seurannut aika läheltä ja tiedän kokemuksesta että monissa mamu yhteisöissä toi rikollisuus on ihan ok ja Suomalaisia pidetään suorastaan naurettavan tyhminä kun kaikki niellään. Sitä päivää odottelen et joku lauma abdullaheja käy Teidän päälle, voi ääni muuttua kellossa...
Ja mitä tohon mun argumentoitiin tulee, koitin pitää sen yksinkertaisena, jotta ulkomaalaiset ystävämmekin ymmärtäisi mistä puhutaan.

Edit; Ja ainiin JJokke, muuten jees, mut pudotit tolla postillas ittes mun tasolle, eli naurettavia ollaan molemmat. Mielummin silti naurettava ku hölmö.

Joo varmasti, mutta minun pointtina ei ollut miksi nuoret tekevät enemmän rikoksia vaan, että pakolaisista suurin osa on nuorempaa väestöä. Eli ei ole joukkoa 70-vuotiaita mummoja laskemassa tuota suhdelukua.

Eli, kun joukossa ei ole mukana vanhoja pahoinpitelyihin kykenemättömiä mummoja laskemassa prosentuaalista rikoksentekijöiden määrää niin kaikki onkin ihan ok? Oh, nigger please...

Joo varmasti, mutta minun pointtina ei ollut miksi nuoret tekevät enemmän rikoksia vaan, että pakolaisista suurin osa on nuorempaa väestöä. Eli ei ole joukkoa 70-vuotiaita mummoja laskemassa tuota suhdelukua.

Toikin kertoo paljon pakolaisista...nuoriso vaan tänne vanhukset ja lapset jääköön sotimaan...:D

Toikin kertoo paljon pakolaisista...nuoriso vaan tänne vanhukset ja lapset jääköön sotimaan...:D

Joo, kato nuorissa on kansakunnan toivo.

Hahhah! Shizzle sano myös ettei noi yksittäiset uutiset kerro mitään, mut kyllähän ne perkele kertoo! Täällä Turussa ainakin pakolaiset jatkuvasti hakkaa porukalla sivullisia. Eihän sellasta voi mitenkään puolustaa?!?!

Sanotaan nyt vaikka näin. Mitä tuo yhden kenialaismiehen syyllistyminen raiskaukseen kertoo sinun mielestäsi kenialaisista tai ulkomaalaisista yleensä?

Ja mun käsityksen mukaan Shizzleä vituttaa juuri se, että ulkomaalaiset tekee rikoksia ja kaikkien maine menee? Olenko oikeassa?

Mm. tämä, mutta myös moni muukin asia.

Mulle on täysin sama meneekö niiltä kaikilta maine niinkauan kun tällänen meno jatkuu.

Tuo kertoo jo tarpeeksi sinusta, kun suurin osa ulkomaalaisista ei kuitenkaan ole koskaan raiskannut tai ryöstänyt ketään.

Ja mitä tohon mun argumentoitiin tulee, koitin pitää sen yksinkertaisena, jotta ulkomaalaiset ystävämmekin ymmärtäisi mistä puhutaan.

Jos minua meinasit tuolla, niin jotenkin minusta tuntuu siltä, että minä ymmärän paremmin mistä täällä puhutaan.

Eli, kun joukossa ei ole mukana vanhoja pahoinpitelyihin kykenemättömiä mummoja laskemassa prosentuaalista rikoksentekijöiden määrää niin kaikki onkin ihan ok? Oh, nigger please...

Mitä mieltä itse olet? Pysyisikö rikollisuuden suhteellinen määrä yhtä korkeana, jos mukaan otettaisiin myös vanhempaa väkeä?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom