Maahanmuutto

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Aijaa? Että Ruotsista on siis odotettavissa lauma finnjäveleitä? Tämä menee vähän monimutkaiseksi.

Esim. Etelä-Afrikassa järjestettiin totuuskomissioita missä annettiin anteeksi valkoisen hallinnon tekemät rikokset kymmenien (satojen?) vuosien ajalta. Mikä olikaan kysymys?

Missaat kyllä koko pointin todella hienosti :thumbs:

Ei kyse ollut siitä että niitä olisi tulossa vaan oikeudesta palauta ne huonosti käyttäytyvät takaisin Suomeen.

Mistä sä nyt revit ton totuus komission tohon?? Suomella ja Afrikalla kun ei ole tekemistä toistensa kanssa yhtään mitään. Sen lisäksi että sinne on syydetty suomalaisia miljoonia kehitysapuna. Suomi ei ollut mukana riistämässä tai orjuuttamassa Afrikkaa millään tapaa.
Vitunko sillä on väliä mitä sillon josksu on tapahtunut. Valitettavaa mutta mitä sitten?? Se on jo sattunut ja kukaan suomessa ei ole siitä millään tapaa vastuussa.

Mitäs täällä taas inistään jostain somaleiden aiheuttamista hakkauksista? No on se kumma jos ei skrode pakkislainen nyt paria tuulen nussimaa mustaa vinkuheinää taltuta! Huutaa Niin Perkeleen kovaa: " VITTTTUUUUU PERKELEEE" Ja alkaa riehumaan. Jos ei auta niin ei muuta ku paita pois ja nokinenät kainaloon ja laidan yli jonkhaan. Ja mielestäni on ihan reilua etteivät somalit käytä tappeluissa puukkoja sentään. Niitähän saa pätkiä ihan rauhassa. Ja yhtä kun tirvasee niin että sen hampaat jää rystysiin kiinni ni ei niitten muitten enään teekään mieli mitään muuta ku huutaa ja haastaa... Sama pätee mustalaisiin.
Turha se on mitään itkeä poliisille. Tappelut tappeluina. Ei siinä mitään rasistista ole. Kunhan muistaa ettei huutele mitään naapuri huutoja. Käyttää vaikka sanoja: "Vitun jätkä nyt tuli turpaan". Tekee sen saman mitä ne. Ei ne kymmenen nyrkkiä kuitenkaan samaan aikaan ehdi lyödä, jos ehtii niin ei ne missään tunnu.

Että olkaa nyt suomalaiset miehiä ja puolustakaa itseänne.

Ei jumalauta...jos Suomessa pitää tehdä rikoksia, niin kyl mä ainakin rehellisesti toivon et on sit Suomalaisia jotka niitä tekee. Voi kuulostaa hölmöltä, mut tätä mieltä minä olen. Ja edelleen viitaten aiempaan postiini: Lahti on toiminut oikein hyvänä mallina tässä asiassa.

Alarik, argumenttisi näyttävät pyörivän kehää 'suomalaisetkin syyllistyvät kotimaassa rikoksiin'->'ja syyllistyy muuten ulkomaillakin'->'mamut on joutuneet kokemaan kovia täällä'->'mamut on joutuneet kokemaan kovia muuallakin'->'kyseessä on ihan normaalia toimintaa, ei poikkeavaa'->'höpöhöpö väitteellesi, ei pidä paikkaansa'. Ja sitten alusta uudestaan.

Nämähän eivät olleet niitä pointteja joita suurin osa täällä on havainnollistanut. Vain pieni osa haluaa eroon kaikista mamuista, tai ainakin somaleista. Suurin osa on ollut näitä väkivaltaisia jengiläisiä vastaan. Näiden puolustaminen kyseisillä argumenteilla tuntuu aika oudolta. Ja kyllä, jos suomalainen syyllistyy rikoksiin ruotsissa, niin kyllä ruotsalaisilla on oikeus ne karkottaa takaisin tänne suomeen. Ne voi siitä ihan itse päättää. Ei täältä tipu hirveästi sympatiaa siellä riehuville kotimaisillekaan.

Et myöskään tunnu hyväksyvän ajatusta että nämä riehuvat somalijengit ovat rasistisia, joiden hyökkäykset kohdistuvat kantaväestöön niin raiskausten kuin tehokkaan itsepuolustuksen merkeissä. Jos suomalaisia rasistisia jengejä esiintyy esim somaliassa, niin tuskin täällä moni itkee heidän kohtaloa jos heidät tänne takaisin karkotetaan toiminnasta. Varsinkin jos toiminta on sossuluukulla ravaamisesta ja toisten hakkaamista.

Tästä lienee kyse. Yksinkertaisesti sanottuna, kun nämä paatumattomat asennevammaiset ja yhteiskuntakelvottomat rasistiset somaliyksilöt heitetään takaisin sinne mistä tulivatkin, se määrä jotain täälläkin viattomia pahoinpidellään ja raiskataan tippuu olennaisesti. Jokainen väkivallalta ja raiskaukselta säästyvä uhri kiittänee. Ja kyllä, uhri on se joka hakataan tai raiskataan, ei se joka sen tekee koska maailma on niin rasistinen. Niin ja se hakkaaja/raiskaaja on usein se rasisti. Näiden paapominen on sekä sairasta että rikollisen elementin hyysäämistä kun ratkaisu olisi lentokone ja ongelmayksilöistä yksinkertaisesti päästään.

He ovat sentään vieraita.

Ps. En ole somali:lol2:, mutta ilmeisesti tässäkin keskustelussa kirjoittanut nimimerkki Musse on somali?

Juu, luin just koko aiheen läpi, viihdyttävää. Taitaa olla pojilla pienet vihat päällä, pitääpä varoa huomenna jos on pakkispaitasia salilla, saattaa tulla tangosta kurkkuun kun tekee penkkiä :rolleyes:

Mutta jos vakavasti puhutaan niin alko hieman uituttaa kun tätä keskustelua luki, olin just kirjottamassa "fuckin white devils, burn in hell" - juttua, mutta turhaan tässä stressata. Jos joku vihaa mua ja laittaa joulutoivomukseksi mun polttamisen roviolla, niin be my guest. On mulla oma maa ja oma kansa, tää Eurooppa on vaan tilapäistä.

Ihmettelin tuossa kun luin pari viestiä muuten. Joku itki, että "YKS MANNE TULI JA VITTU VEI MUN KALJAN JA LÄHTI KÄVELEE", hei oikeesti, mene perään ja ota kaljas takaisin ? :david: Ja noi yksilötason jutut "mut ryösti kerran yks somppu/mä tunnen yhen sompun, se on siisti äijä" on aika turhia, tässä kun keskustellaan yleisesti mitä koko joukko tekee.

Anyways pistäkää jotain kysymyksiä, teillä on ihan REAL LIVE SOMPPU vastaamassa, että kyllä teidän pikkukylien natseillakin on ihan USKOMATON MAHDOLLISUUS :D ...joo nyt meni kokis näppäimistölle.

... QUOTE]

Noh, mä en ikävä kyllä ole pikkukylän skinari tai muukaan vastaava, vaikka rasisti olenkin. Ja se että mä olen monta vuotta tehnyt 1200e/kk liksalla töitä mamujen kanssa ja kiitokseks on haukuttu rasistiksi, uhkailtu puukolla, käyty kimppuun yms. skeidaa. Se ei paljon nosta noitten "turvapaikanhakijoiden" arvostusta mun silmissä. Me saatana tehdään työtä verovaroin niin paljon ku mahdollista heidän eteen, ja kiitos on tollanen. Onko se oikein? Ei. Jos sä tulet MUN maahan sä elät niinkuin täällä kuuluu elää, jos sä synnyt tänne, mun on turha tulla sua neuvomaan. Mun sukulaisia asuu ulkomailla, he elävät siellä "maassa maan tavalla"-mantraan uskoen. Omaa kulttuuria saa ja pitääkin vaalia, mutta senkin voi tehdä oman yhteisön kesken. On se vittu kun ei enää muslimejen takia saa edes betoniporsaita pystyttää. Mitäs sä luulet jos meen raiskaamaan esim. Somaleja Somaliaan, tulenko hengis takas? En. Nyt vittu jotain rotia tohon touhuun. Ja mä en välttämät puhu susta Musse. No hard feelings. Enpä ole itsekään mikään pulmunen.

Ps. Jos manne vie mun tuopin, mä todellakin haen sen takas.

Peace! :thumbs: :D

Joo tuskin meistä kukaan ihan syytön on, mutta mitä noihin betonipossuihin tulee, niin eikös niistä sen suurimman äläkän nostanut joku ihan suomalainen tantta joka loukkaantui muslimien puolesta kaikista kiivaiten? Eikö se näin ole, että ei täälläkän maahanmuuttajat saa tehdä päätöksiä vaan ne tekee joku valmiiksi loukkaantunut kotimainen henkilö, joka sitten loukkaantuu yksin jos mamut ei nosta äläkkää.. Tällaisen kuvan olen saanut.

Vähän sama kun nämä teiniprinsessat ja pissikset itkevät rasistista maailmaa ja usuttavat joukkiota nuoren arjalaisen urhoon päälle, ja on ihan paskana kun suomi on niin rasistinen. Ja hän siis on ehkä se suurin rasisti tässäkin kuvassa, tämä ihqu teiniprinsessa. Voin olla väärässä mutta tällainen kuva on tullut välillä.. Ja siis näiden kotimaisten otteet tuovat turhaa jännitettä mamujen ja kantaväestön välille, ja syntyy ihan turhiakin juttuja jotka olis jääneet syntymättä ilman niiden kouhkaamista.

Juu, luin just koko aiheen läpi, viihdyttävää. Taitaa olla pojilla pienet vihat päällä, pitääpä varoa huomenna jos on pakkispaitasia salilla, saattaa tulla tangosta kurkkuun kun tekee penkkiä :rolleyes:

Mutta jos vakavasti puhutaan niin alko hieman uituttaa kun tätä keskustelua luki, olin just kirjottamassa "fuckin white devils, burn in hell" - juttua, mutta turhaan tässä stressata. Jos joku vihaa mua ja laittaa joulutoivomukseksi mun polttamisen roviolla, niin be my guest. On mulla oma maa ja oma kansa, tää Eurooppa on vaan tilapäistä.

Ihmettelin tuossa kun luin pari viestiä muuten. Joku itki, että "YKS MANNE TULI JA VITTU VEI MUN KALJAN JA LÄHTI KÄVELEE", hei oikeesti, mene perään ja ota kaljas takaisin ? :david: Ja noi yksilötason jutut "mut ryösti kerran yks somppu/mä tunnen yhen sompun, se on siisti äijä" on aika turhia, tässä kun keskustellaan yleisesti mitä koko joukko tekee.

Anyways pistäkää jotain kysymyksiä, teillä on ihan REAL LIVE SOMPPU vastaamassa, että kyllä teidän pikkukylien natseillakin on ihan USKOMATON MAHDOLLISUUS :D ...joo nyt meni kokis näppäimistölle.

En tiedä ymmärsitkö nyt väärin, mutta olen siis itse myös tällainen "eläimen lailla käyttäytyvä naapuri":) Ei siis minulla ole mitään vihoja päällä, kuten aikasemmistakin viesteistä käy ilmi.

Shizzle, Erm? Siis en nyt ole oikein mukana...

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ihmettelin tuossa kun luin pari viestiä muuten. Joku itki, että "YKS MANNE TULI JA VITTU VEI MUN KALJAN JA LÄHTI KÄVELEE", hei oikeesti, mene perään ja ota kaljas takaisin ? :david:

Hmm... Olet siis sitä mieltä, että jos joku vie sun kaljan, niin pitäisi mennä perään ja hakata se? Ehkä tommonen silmä silmästä -homma toimii jossain siellä muissa maissa, mutta ei täällä Suomessa.

No lol, kuka nyt hakkaamisesta on puhunut ? Siis jos olit lukenut ton aiemmin viestin, niin hän itki, että 'manne' tuli ja otti hänen kaljan ja lähti menee. Kyllä, olen sitä mieltä, että sen pitäisi mennä sen eteen ja sanoa "anna se tänne, ei se sun ollut". Mutta hei, jos sä haluat, että ihmiset tönii sua koko elämäs ajan ja vie sun tavarat, niin ole hyvä.

Ja please, älä vaihda tohon "EMMÄ TIERÄ MITEN SUN MAASSA TEHRÄÄ MUT NYT OLLAA SOOMES". Kuulin tota tarpeeks ala-asteella opettajilta : )

Jos joku vihaa mua ja laittaa joulutoivomukseksi mun polttamisen roviolla, niin be my guest. On mulla oma maa ja oma kansa, tää Eurooppa on vaan tilapäistä.

Yes.
Kiinnitin huomiota tuohon "tilapäistä" juttuun.
Olen kuullut monelta muultakin somalilta saman jutun.
Ja jos olen oikein käsittänyt, osa somaleista on suhteellisen liikkuvaa porukkaa ja ehkä jollain on ikävä kotiinkin.
Mutta veikkaan, että maassa asuvien somalien "juurtumista" vaikeuttaa nimenomaan tuo asenne väliaikaisuudesta. Mitään siteitä kulttuuriin eikä yhteiskuntaan viitsitä luoda kun tämä on vain väliaikaista.
Olenko oikeassa?

Ja, mikä on, ole nyt rehellinen, todennäköisyys että seuraavan 10v aikana muuttaisit maasta? Tai joku sinun maanmiehesi joka on asunut >5v maassa?

Minä veikkaan että suurin osa tänne tulevista kuolee tässä maassa, mutta väliaikaisuuden tunne saa pistämään ranttaliksi tjsp.

Tai vaikka oltaisiinkin väliaikaisesti, niin molempien osapuolien elämää helpottaisi jos tosissaan yritettäisiin olla osa _yhteiskuntaa_, ei pelkästään osa sitä oma heimoaan/rotuaan.

En tiedä ymmärsitkö nyt väärin, mutta olen siis itse myös tällainen "eläimen lailla käyttäytyvä naapuri":) Ei siis minulla ole mitään vihoja päällä, kuten aikasemmistakin viesteistä käy ilmi.
Siis Shizzle ja Musse on somppuja ja keskustelussa mukana, hyvä niin. Ehkä täältä keskustelusta vähenee ne pahimmat yleistykset.

Ja kysymys teille somalitaustaisille:
Näitä rikollisia yleensä puolustellaan sillä että he ovat syrjäytyneitä. Mitä täällä Suomessa pitäisi vielä tehdä että tilanne paranisi? Nimittäin kuulostaa jo vähän vanhalta virreltä. Parempi olisi vain myöntää että ne tekijät on rikollisia ja ansaitsee karkoituksen, ja loppu somaliporukka on valmis tekeen oikeaa duunia.
Kyllä sen valinnan joutuu tekemään nyt myös ne somali-edustajat. Tuntuu nyt että joka rikos on Suomen valtion syy.

Yes.

Ja, mikä on, ole nyt rehellinen, todennäköisyys että seuraavan 10v aikana muuttaisit maasta? Tai joku sinun maanmiehesi joka on asunut >5v maassa?

Minä veikkaan että suurin osa tänne tulevista kuolee tässä maassa, mutta väliaikaisuuden tunne saa pistämään ranttaliksi tjsp.

Tai vaikka oltaisiinkin väliaikaisesti, niin molempien osapuolien elämää helpottaisi jos tosissaan yritettäisiin olla osa _yhteiskuntaa_, ei pelkästään osa sitä oma heimoaan/rotuaan.
Shizzle, Juu, en mä sua meinannut, quottasin vaan kun sanoit "Musse on varman somali" :piis:

Back to the topic, juu, asun itse tällä hetkellä Englannissa, oon Suomessa vaan nyt kesälomalla joten siinä hyvä esimerkki meidän liikkuvuudesta.

Epäilen vahvasti, että Somalit jää Suomeen tai mihinkään muuhun Euroopan maihin, tietenkin pieni osa tulee jäämään, mutta kuhan puolkuntoonkin saadaan oma maa niin kyllä niitä paluulentoja tulee ihan tarpeeks.

Tajuan kyllä pointtis, ei minussa kyllä ole minkaanlaista tunnetta, että kuulun Suomeen tai, että tää olis mun yhteiskunta, mutta oikeesti, ollaan nyt rehellisiä, ette te kyllä oloni kotoisaksi tehneet : )

Mutta enemmänkin motivoi se, että palaa takaisin omaan maahan, tiedätkö miten noloa on nyt kun "lomalle" menee nää somppukakarat jotka rähinöi steissis takaisin Somaliaan kuukaudeks. Keskustelu menee yleensä näin "Ai sä oot Euroopasta tulut - Juu - Kui kauan siel oot ollut - Synnyin siellä - Ok, sä oot varmaan lääkäri ? - En mä - Insinööri? vai mikä sä oot - Ei oo koulutusta - Oot asunut 10v euroopas ja et oo tehnyt mitään ? Turha paska". Siksi niitä yleensä lähetetään sinne jotta silmä vähän avautuisivat.

Alkuperäiseen otsikkoon viitaten... Olen ollut Riihimäen keskusvankilassa vartijana, missä omaksuin tietyn ajatusmallin erästä maamme vähemmistörotua kohtaan. Olen ollut myös Helsingin asemalla vaksina, silloin, kun vartiointi kuului vielä VR:lle ja sielä pääsin seuraamaan pakolais- ja venäläisnuorison toilailua.

En ole rasisti, mutta joskus alkaa oikeesti vituttamaan näiden pummien elättäminen veroeuroillani!!!

Alkuperäiseen otsikkoon viitaten... Olen ollut Riihimäen keskusvankilassa vartijana, missä omaksuin tietyn ajatusmallin erästä maamme vähemmistörotua kohtaan.

Hetkonen...Eiks Riksu ole ihan meille valkoisille tarkoitettu talo? Käsittääkseni sieltä ei löydy ainoatakaan toisenlaista? Ei ainakaan kongilta, se on varma...
Offtopic

Siis Shizzle ja Musse on somppuja ja keskustelussa mukana, hyvä niin. Ehkä täältä keskustelusta vähenee ne pahimmat yleistykset.

Ja kysymys teille somalitaustaisille:
Näitä rikollisia yleensä puolustellaan sillä että he ovat syrjäytyneitä. Mitä täällä Suomessa pitäisi vielä tehdä että tilanne paranisi? Nimittäin tuntuu jo vähän vanhalta virreltä. Parempi olisi vain myöntää että ne tekijät on rikollisia ja ansaitsee karkoituksen, ja loppu somaliporukka on valmis tekeen oikeaa duunia.
Kyllä sen valinnan joutuu tekemään nyt myös ne somali-edustajat. Tuntuu nyt että joka rikos on Suomen valtion syy.

En siis ole somali, mutta minun puolestani, jos ulkomaalainen henkilö syyllistyy vakavaan rikokseen, niin kyllä hänet voisi karkottaa. Miksi muuten aina puhutaan somalien rikollisuudesta, vaikka he eivät tee eniten rikoksia määrällisesti, eivätkä suhteellisesti?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom