Maahanmuutto

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
entäpäs ne somalimuijat? Ai ettäh kyllä tämä poika tykkää :kuola:
Ja harvoinpa niitä näkee tappelemassa/raiskaamassa ihmisiä.

Ja harvoimpa niitä näkee yhtään missään!! Ehkä jossain siwassa työntämässä lastenvaunuja huppu päässä... Just eilen tuli radiosta haastattelu somali äidistä, joka oli 19 vee ja kolme lasta. Yläaste jäi kesken ja näin päin pois. Hän selitti, että yksikään somalinainen ei ikinä voisi olla kimpassa kristityn äijän kanssa. Somali äijien ja kristittyjen pimujen touhuista ei sitten niin väliä?!!?!?! Mitä vittua?! Ja sama täti selitti miten joillain heistä on tapana opettaa tyttölapset palvelemaan heidän veljiään yms. Olen nähnyt täällä kuopiossa tasan yhden tumman pimun baarissa ja montako äijää... mietitäänpä... hmmm... sata. Ja hän myös selitti, että muslimi miehet ei tee mitään kotona eivät ylipäätään vietä aikaa kotona. En tiedä mihin tuo perustui. Ja hän oli itse siis umpimuslimi. Veikkaan, että hänkään tuskin tulee hirveästi töitä suomessa tekemään, kun ei ole yläastetta edes käynyt ja hoitaa kotiaan. Tosi mukavalta hän kyllä kuulosti ja osasi suomea hyvin. Siitä ehdottomasti propsit, mutta toisaalta...

Kyllähä niitä tuolla Helsingissä näkee useinki. Oikein mukavii vaikka jotku näyttääki vähän "First Class". Mut ei ulkonäön perusteella kannata heti tuomita :)

Hiukan asian vierestä, mutta jos joku tapahtuma aiheuttaa Turussa noita lieveilmiöitä, niin se on tämä Down By The Laituri. Itse alueellahan on siis rauhallista, mutta ulkopuolella on aina näitä tyyppejä, jotka ovat siellä vain haastamassa riitaa. Vähän kuin taiteiden yössä aikoinaan.

Syynä tähän on mielestäni se, että esim. Ruisrockiin verrattuna laiturijuhliin "osallistuakseen" ei tarvitse maksaa sisäänpääsystä eikä juomista, voi vain tulla alueen laidalle hengaamaan ja juomaan sitä Lidl bisseä, ja kehittää itse itselleen jotain mukavaa tekemistä, niin kuin tässä tapauksessa on selvästi tehty. Niinpä DBTL kerää yhteen paikkaan persaukiset hampit, riidanhaluiset porukat (niin suomalaiset kuin ulkomaalaisetkin) ynnä muun yhteiskunnan kerman.

Itse en käynyt DBTL jatkuessa iltaisin keskustan läheisyydessäkään, mutta jotain tapahtuman luonteesta kertoo se, että kun pikkuveli oli tuolla kolmena päivänä putkeen, niin joka päivä oli jonkinlainen incidentti. Ekana päivänä joku oli kolhinut mopoa, toisena joku ryssä oli ihan vain yht'äkkiä lätkässyt naamaan, ja kolmantena polkupyörä nussittiin. Omasta puolestani toivon, että koko tapahtumaa ei enää ikinä järjestetä.

Sen verran jouduin kouluaikoina olemaan tekemisissä noiden maahanmuuttajien kanssa tietääkseni, että Turussa noita tappeluita aiheuttaa ne tietyt samat tyypit viikonlopusta toiseen.

Mutta jokin kerta vielä haastavat riitaa sille väärälle tyypille. Sitä päivää odotellessa.

1. Suomalaisen raiskaa tai murhaa tai pahoinpitelee mitä suurimmalla todennäköisyydellä toinen suomalainen. Valtaosa raiskauksista on kaikkea muuta kuin niitä puskaraiskauksia, valtaosa pahoinpitelyistä on kaikkea muuta kuin nuorisojengien kaupungilla harjoittamaa ja valtaosan murhista tekee spurgu/rikollinen joka tappaa toisen spurgu/rikollisen.

On tietenkin totta, että Suomessa rikoksia tekevät eniten suomalaiset. Tämä yksinkertainen tosiasia johtuu siitä, että täällä on eniten suomalaisia. Kuitenkin Helsingin rikoksista taitaa olla jo yli puolet ulkomaalaisten tekemiä.

2. Et ilmeisestikään tiedä hevonvittua Jenkkilästä. Se on katsos ISO maa, jossa valtaosa paikoista ei muistuta esim. South Centralia. Se on myös maa, jonka väkivaltarikostilastot ovat kaiken aikaa LASKUSSA toisin kuin Euroopassa.

Se on iso maa jossa mustat tekevät noin puolet kaikista rikoksista ja jossa joukkoraiskaukset yms. ovat kohtalaisen yleisia.

Parilla yksinkertaisella haulla saa aika hyvän kuvan Jenkkien rikollisuuden etnisestä jakaumasta.
http://www.nyc.gov/html/nypd/html/wanted.html
http://mpdc.dc.gov/mpdc/cwp/view,a,1244,q,543077,mpdcNav_GID,1533,mpdcNav,|31538|.asp
http://www.lapdonline.org/top_ten_most_wanted
Kuitenkin valkoiset ovat vielä enemmistönä jenkeissä.

3. Kaikenlisäksi valtaosan ulkomaalaisten tekemistä rikoksista tekevät joko Ruotsista, Virosta tai Venäjältä tulleet ihmiset. Joista varsin suuri osa kuuluu rikollisjengeihin eikä näin ollen ole ns. tavallista maahanmuuttajaväestöä.

Tiedän kyllä, että lähialueilta tulee paljon rikollisia mutta vaikuttaisi siltä, että pahoinpitelyt, raiskaukset yms. tulevat alueilta jossa asuu jengiä joka muistuttaa noissa poliisien kansioissa olevia ihmisiä.

Sinä olet kuin hysteerinen vanha ämmä. Ulkomaalaiset rikolliset pitää toki karkoittaa ja niitä turhia maahanmuuttoturisteja ei maahan pidä laskea, mutta sun pelonlietsomisesi on selkeän asenteellista ja vääristelevää.

Sinä taas olet säälittävä. Olet valmis kai mihin tahansa, jotta ihmiset eivät saisi keskustella tälläisistä asioista ja tehdä omia johtopäätöksiään.
On vain FAKTA, että tietyt etniset ryhmät näyttävät tekevän helvetisti rikoksia joka paikassa ja tästä faktasta pitää saada puhua ääneen.

Ai niin unohdin, jos tästä puhutaan niin Suomi muuttuu poliisivaltioksi, suomalaiset menettävät kaikki ihmisoikeutensa, Suomi joutuu täydellisesti eristyksiin muusta maailmasta ja taivaasta sataa tulta&tulikiveä.

Minun mielestäni tämä suomalainen yhteiskunta on monilta osin aika hyvä, kun pidetään huolta heikommistakin yksilöistä. En siis pidä hyvänä ratkaisuna, että mentäisiin enemmän oikeistolaiseen suuntaan, kun joku oli täällä taas syyttämässä vasemmistoliittoa ja vihreitä kaikista ongelmista.

Toisaalta toi ulkoomalaispolitiikka kusee aika pahasti. Olin tuossa reilut kolme viikkoa Italiassa ja siellä ei kyllä paljoa maahanmuuttajat kukkoilleet. Kaikki tummaihoiset ja aasialaiset jotka näin olivat joko köyhiä, jotka myivät kadulla jotain sälää kojuissa tai sitten melko rikkaita, jotka olivat ilmeisesti hommanneet kunnon koulutuksen ja duunin. Näin myös pari tummaihoista muijaa, jotka myivät persettä kadulla. Kukaan ei riehunut tai käyttäytynyt uhkaavasti enkä myöskään kuullut keneltäkään, että olisi ollut mitään ongelmia maahanmuuttajien kanssa.

Mun mielestä tuolla näytti toimivan se homma paljon paremmin paremmin kuin Suomessa. Luulen, että jos tuolla alkaisivat maahanmuuttajat rettelöimään, niin ne pistettäisiin hyvin äkkiä aisoihin, eikä siihen edes poliisia tarvittaisi. Toisaalta Italiassa on kyllä sitten sitä rikollisuutta ihan omien kansalaisten puolesta aika paljon.

Martinlaaksossa ja siinä lähialueilla, missä asuin aikaisemmin hyvin pitkään ja vieläkin tulee siellä päin oltua viikonloppuisin, eivät myöskään noi maahanmuuttajat(ja mannet) pahemmin aiheuta ongelmia. Myyrmäessä niitä asuu paljonkin ja siellä ne ovatkin yrittäneet alkaa riehumaan, mutta täälläpäin asuu sellaista porukkaa, jotka ei kauaa sitä viitsi katsella. Jonkin aikaa sitten eräs vähän nuorempi jäppinen oli kävellyt yksikseen ja mannet olivat tulleet joukolla ryöstämään häntä, olivat vieneet myös mukana olleet muutaman kymmentä grammaa marihuanaa. Siitä ei oikeen tykätty joten aika iso porukka lähti Myyrmäen asemalle, jossa kyseiset mannet hengailivat, ja heidät piestiin sairaalakuntoon. Sen jälkeen eivät ole tietääkseni enää tulleet uhoamaan. Ei tämä kyllä mielestäni mikään hyvä ratkaisu ole alkaa ketään hakkaamaan, koska itse vastustan väkivaltaa hyvin jyrkästi. Mutta jos alkaa jotkut ulkomaalaiset isännöimään meikäläisen kotiseudulla ja joukolla käyvät yhden kimppuun, niin kyllä silloin pitää tehdä jotain.

Mutta minä olen vaan sitä mieltä, että suurimmaksi osaksi suomalaiset on liian nössöjä kun antavat toisten itseään kurmottaa tällälailla.

Se on iso maa jossa mustat tekevät noin puolet kaikista rikoksista ja jossa joukkoraiskaukset yms. ovat kohtalaisen yleisia.

Noista sun linkeistä ei selviä kuin Most wanted- listoja. Eikä sitä että mustat tekevät puolet kaikista rikoksista. Väkivalta- ja huumerikollisuudesta olen muistikuvieni perusteella samaa mieltä, mutta muunkinlaista rikollisuutta kun lienee olemassa. Jos sinulla on esittää kattavampia rilastoja, niin sen parempi.

Tiedän kyllä, että lähialueilta tulee paljon rikollisia mutta vaikuttaisi siltä, että pahoinpitelyt, raiskaukset yms. tulevat alueilta jossa asuu jengiä joka muistuttaa noissa poliisien kansioissa olevia ihmisiä.

Raiskauksista valtaosa ei ole puskaraiskauksia, vaan tapahtuu tuttujen ihmisten taholta. Valtaosaa raiskauksista ei edes ilmoiteta poliisille. Esim. somalit ovat yliedustettuina raiskaustilastoissa, mutta he eivät silti tee valtaosaa Suomen raiskauksista.

Jos ihonväri on taas se asia johon sinä kiinnität eniten huomiota, niin sitten sinun pitäisi pelätä valkoihoisia virolaisia ja venäläisiä enemmän. Molemmat maat kun ovat väkivaltatilastoissa, etenkin henkirikoksissa, maailman kärkiluokkaa.

Sinä taas olet säälittävä. Olet valmis kai mihin tahansa, jotta ihmiset eivät saisi keskustella tälläisistä asioista ja tehdä omia johtopäätöksiään.

Ei vaan minä nimenomaan haluaisin että ihmiset tekisivät omia johtopäätöksiään. Sinun "johtopäätöksesi" kun ovat pelkkää asenteellista läpätystä.

On vain FAKTA, että tietyt etniset ryhmät näyttävät tekevän helvetisti rikoksia joka paikassa ja tästä faktasta pitää saada puhua ääneen.

Sitähän sinä saatkin tehdä. Friikkaile rauhassa ja vaahtoa minkä kerkiät. Mutta koita kestää sitä että minä en ole kaikesta kanssasi samaa mieltä.

Noista sun linkeistä ei selviä kuin Most wanted- listoja. Eikä sitä että mustat tekevät puolet kaikista rikoksista. Väkivalta- ja huumerikollisuudesta olen muistikuvieni perusteella samaa mieltä, mutta muunkinlaista rikollisuutta kun lienee olemassa. Jos sinulla on esittää kattavampia rilastoja, niin sen parempi.

Joo taitaa olla totta, että mustat eivät tee kovinkaan suurta osaa valkokaulusrikollisuudesta mutta mielestäni väkivaltarikollisuus on kaikista pahinta rikollisuutta.

Raiskauksista valtaosa ei ole puskaraiskauksia, vaan tapahtuu tuttujen ihmisten taholta. Valtaosaa raiskauksista ei edes ilmoiteta poliisille. Esim. somalit ovat yliedustettuina raiskaustilastoissa, mutta he eivät silti tee valtaosaa Suomen raiskauksista.

On kai totta, että kohtalaisen suuri osuus raiskauksista on tuttujen kesken mutta tämä kai pätee maahanmuuttajiin yhtä hyvin kuin suomalaisiin. Käsittääkseni raikaukset ovat Afrikassa ihan toisella tasolla kuin länsimaissa.

Jos ihonväri on taas se asia johon sinä kiinnität eniten huomiota, niin sitten sinun pitäisi pelätä valkoihoisia virolaisia ja venäläisiä enemmän. Molemmat maat kun ovat väkivaltatilastoissa, etenkin henkirikoksissa, maailman kärkiluokkaa.

Jos vertaa Afrikan maihin niin tuskin ovat.

Ei vaan minä nimenomaan haluaisin että ihmiset tekisivät omia johtopäätöksiään. Sinun "johtopäätöksesi" kun ovat pelkkää asenteellista läpätystä.

Joo kyllähän ihmiset näyttävät tehneet omat johtopäätöksensä somaleista.

Sitähän sinä saatkin tehdä. Friikkaile rauhassa ja vaahtoa minkä kerkiät. Mutta koita kestää sitä että minä en ole kaikesta kanssasi samaa mieltä.

Ylempänä kirjoittamani asiat ovat loogisia johtopäätöksiä tunnetuista faktoista ja jokainen saa itse punnita, että olenko oikeassa tai väärässä ja se mitä mieltä sinun kaltaisesi kukkahattusetä asioista on ei minua hetkauta.

Pari linkkiä todellisuudesta joita sinun kaltaisesi ihmiset ovat tuomassa Suomeen.
http://www.lufa.ca/news/news_item.asp?NewsID=5422
http://washingtontimes.com/world/20060104-115755-9546r.htm
http://www.smh.com.au/articles/2002/07/13/1026185124700.html
http://www.telegraph.co.uk/news/main.jhtml?xml=/news/2003/03/30/wturk30.xml
http://www.city-journal.org/html/12_4_the_barbarians.html
http://www.telegraph.co.uk/news/main.jhtml?xml=/news/2005/08/03/ndavis03.xml
http://fjordman.blogspot.com/2005/02/muslim-rape-epidemic-in-sweden-and.html

Kerro nyt, että onko monikulttuurisuus todellakin tuon arvoista?
Suomen ongelmat ovat vielä hyvin pieniä, pari sataa hakattua suomalaista on aika pientä siihen nähden mitä Euroopassa tapahtuu.

Äh.

Miksei sitä voi vihata sitä yksilöä, eikä koko heimoa?

-Jos Maahan muuttais humanoideja, niin vihattaisko me niitä kaikkia, jos pari niistä kämmis ja ampuis sädepistoolilla naapurin mansikkia perseelle?

-Tapetaanko me kaikki karhut suomesta, jos yks on mielenhäiriöissään hieman raadellut jonkun turpaa?

Eikö tällä ajattelulla pääsis aika pitkälle?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Rikoksen tekijät voivat painua vittuun Suomesta. Niistä ei ole muuta kuin haittaa. En tietenkään yleistä. Tunnen muutamia mukavia ulkomailta muuttaneita ja ovat kuin normaaleja kansalaisia.

reino, en mä ole kantaani muuttanut, olen aina ollut sitä mieltä että rikolliset maahanmuuttajat vaan takaisin sinne mistä tuli ja nopeasti. Olen myös ollut sitä mieltä että meidän pitää valikoida sitä porukkaa ketä tänne päästetään. Joku mainitsikin jo pisteytysjärjestelmästä joka on monessa maassa käytössä. Siinä saa pisteitä kielitaidosta, työkokemuksesta, koulutuksen tasosta jne... eli luuserit ei siinä pisteytysjärjestelmässä pitkälle pötki.

En tiedä miksi meidän pitää ottaa vastaan seulomatta.. sellaisia jotka haluaa tehdä töitä ja sopeutua. Ei se nyt ole liikaa vaadittu, eihän tänne vaan saisi tulla, tänne _päästään_.

Nyt vaan kommenttini kuumenivat kun nämä joukolla hakkaamistapaukset taas nostavat päätään.

Alarik, ei se mikään festarikähinä ole jos itseäänpuolustajat hakkaavat kadulla kulkijoita porukalla sen kun kerkeävät usen illan putkeen. Se on täysin kriminaalia toimintaa, järjestäytynyttä pahoinpitelyä, rasismia ja pötkö viharikoksia. Näiden vähättely johtaa vääjäämättä kansan apatiaan jota ei kiinnosta tällaiset rikollisporukat jotka aiheuttavat suurta harmia nimenomaan tavallisille ihmisille. Täällä järjestäytyneet ammattikriminaalit aiheuttavat harmia lähinnä verorahoissa, mutta ei ne tuolla ole puistossa liivit päällä tai mitä sitten pitävätkään päällänsä, odottamassa että hakataan taas joku joka kävelee yksin kotiinsa.

Se on ehdottomasti ei tällaiselle toiminnalle. Siinä on kaksi vaihtoehtoa; joko yhteiskunta suojelee omiaan ja itseään ja karkoittaa tällaiset rikolliset maasta mahdollisimman nopeasti, kerää näistä tietoa että ei jää pimentoon ja unohtumatta, jos tiedetään että on sarjaväkivaltarikollinen niin ei muuta kun kodista hakemaan ja heti vaan pois, annetaan vaikka viikko aikaa että saa järjestää asiansa täällä päässä kuntoon niin että voi sitten lähteä palaamatta koskaan takaisin.

Toinen vaihtoehto on oman käden oikeus jota en kannata. Semmoset riistäytyy helposti käsistä, ja se on merkki siitä että yhteiskunta ei toimi. Mutta siihenkin ajaudutaan jos virastot sun muut ei halua suojella kansalaisia näiltä väkivaltaisilta psykopaateilta.

Yksi hyvä esimerkki oli nyt kun siellä Australiassa nuoret ottivat rannan takaisin itselleen ja massiivisesti kokoontui osoittamaan mieltä. Marokkolaiset mamut päättivät pätkiä hengenpelastajaa turpaan, mikä on käsittämättömän idioottimaista. Ja vain ääripään kukkikset syytti yhtään ketään rasistiksi.

Kyllä semmoinen mielenosoitus olisi ihan hyvä kanssa, jos olisi paljon porukkaa ja sitten mediaa ja iskulauseita, jossa vaaditaan mamuväkivallantekijöiden karkoitusta sekä virkavallan ja virastojen toimia että nämä toimeenpannaan välittömästi, ja sen lisäksi että täällä ei väkivaltaa suvaita.

Ja tästäkin nyt tulee sitten paskaa tyyliin 'no mitä sä täällä kirjoittelet, taidat olla paskahousu' jne. Mutta ei se mitään, ja minähän en väkivaltaan ryhdy paitsi itsepuolustuksessa, joten en ole myöskään menossa hakkaamaan ketään mamuja ja ottamaan 'katuja' takaisin. Hommaan täytyy löytyä parempiakin keinoja joilla on pysyvä vaikutus. Rauhanomaisesti. Vielä kun se on mahdollista, ettei luisuta väkivaltaisuuksiin.

Mitä sinä teet työksesi?
Vartija? Poliisi? Sossussa töissä?

Vai steissillä töissä :D

Luojan kiitos en ainakaa steissillä, enkä vartijana vaan olin Kulttuuriasiainkeskuksessa duunissa tos joku aika sitten. Se on näitä valtion tukemia paikkoja, joissa esim. somput ja muut voi pitää kokouksia.

Mutta minä olen vaan sitä mieltä, että suurimmaksi osaksi suomalaiset on liian nössöjä kun antavat toisten itseään kurmottaa tällälailla.

Juuri näin! Ja hiiliperseet on jo sen tajunnut aikoja sitten, ettei suomalaisista ole mitään vastusta.

Suomalaisissa rähisijöissä on se hyvä puoli että niille voi joskus jopa puhua järkeä ja selvitä tilanteesta, somalit vaan inttävät ja vaikuttavat siltä kuin eivät ymmärtäisi mitä niille sanotaan....(noo ehkei ne kaikki ymmärräkkään...)

Koulutúksen ja työn hommaavat maahanmuuttajat jees, väkivaltaiset pellet vaan sais painua muualle.

Kuinkahan moni yleistää täällä pakkiksellakin, kun näkee esim somalin jossain tai kun näkee kaljupään jolla on pilottitakki, tällöin ajattelee varmasti suurinosa suomalaisista että tuo on rasisti. Niitä kyllä on liikaa mutta ei skini ole yhtäkuin uusnatsirasisti, on sharp skinejä, perinteisiä skinejä jotka välittää vaan musiikista, ei natsismista. Kuinkahan moni täälläkään on kuullut tuollaisesta...

Noh virolaiset ovat kyllä muita ulkomaalaisia useammin epäiltynä raiskauksesta, vaikka ovatkin suomalaisten sukulaiskansa.

Äh.

Miksei sitä voi vihata sitä yksilöä, eikä koko heimoa?

-Jos Maahan muuttais humanoideja, niin vihattaisko me niitä kaikkia, jos pari niistä kämmis ja ampuis sädepistoolilla naapurin mansikkia perseelle?

Entä jos harmittavan moni niistä ammuskelis säde pistoolilla ympäriinsä,eikö niitä silti sais vihata?

Itse olin aiemmin hyvinkin vahvasti vasemmalle kallellaan ja ajattelin et onpa kiva ku saadaan Suomeen väriä ja uusia kulttureja. Noh, sitten aloitin työt erityisnuorisotyöntekijänä eräällä "pahamaineisella" asuinalueella.
Pääosin siellä tein töitä mamu nuorten kanssa ja viiden vuoden vääntämisen ja kääntämisen jälkeen totesin että mun puolesta voi kaikki karvakädet ja kurakikkelit poistua Suomesta. On se sen verran perse käytöstä mitä niillä on.
Enkä nyt puhu mistään viattomista toukista, vaan ihan isoista ihmisistä. Ihan sama mitä niille sanot, kuinka niitä neuvot. Aina olet rasisti.
Ei minkään näkösiä käytöstapoja. Yksi ainoa ryhmä joka erottui positiivisesti, oli venäläiset nuoret. Heistä pelkkää hyvää sanottavaa.
Joo, ja kyllä, olen avoimesti rasisti(nykyään).

Edit; sori vaikea lukuinen teksti

Entä jos harmittavan moni niistä ammuskelis säde pistoolilla ympäriinsä,eikö niitä silti sais vihata?

Mieluummin pelkästään niitä, jotka heiluu? Ei kaikki nekrut oo perseestä. Tiedän myös paljon valkoihoisia, jotka eivät ole perseestä... :)

Suositut

Back
Ylös Bottom