Itse olin aiemmin hyvinkin vahvasti vasemmalle kallellaan ja ajattelin et onpa kiva ku saadaan Suomeen väriä ja uusia kulttureja. Noh, sitten aloitin työt erityisnuorisotyöntekijänä eräällä "pahamaineisella" asuinalueella.
Pääosin siellä tein töitä mamu nuorten kanssa ja viiden vuoden vääntämisen ja kääntämisen jälkeen totesin että mun puolesta voi kaikki karvakädet ja kurakikkelit poistua Suomesta. On se sen verran perse käytöstä mitä niillä on.
Enkä nyt puhu mistään viattomista toukista, vaan ihan isoista ihmisistä. Ihan sama mitä niille sanot, kuinka niitä neuvot. Aina olet rasisti.
Ei minkään näkösiä käytöstapoja. Yksi ainoa ryhmä joka erottui positiivisesti, oli venäläiset nuoret. Heistä pelkkää hyvää sanottavaa.
Joo, ja kyllä, olen avoimesti rasisti(nykyään).
Edit; sori vaikea lukuinen teksti
Tutun kuuloista.
Samalla tavalla on näkemys muuttunut niillä muutamalla tutulla, jotka suvaitsevaisuutta uhkuen ryhtyivät valmistumisensa jälkeen työskentelemään mamujen parissa.
Bitch please... voisitko nyt ihan vain mainita sen foorumin/ketjun, jossa henki on toisenlainen?Joo, kannattaa tosiaan pitää tätä ja kauppalehden palstaa 100% tarkkana kuvana todellisuudesta. Tähän voisi joku parempimuistinen lainata Platonin luolavertausta.