Maahanmuutto

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Tajuan kyllä pointtis, ei minussa kyllä ole minkaanlaista tunnetta, että kuulun Suomeen tai, että tää olis mun yhteiskunta, mutta oikeesti, ollaan nyt rehellisiä, ette te kyllä oloni kotoisaksi tehneet : )

Mutta enemmänkin motivoi se, että palaa takaisin omaan maahan, tiedätkö miten noloa on nyt kun "lomalle" menee nää somppukakarat jotka rähinöi steissis takaisin Somaliaan kuukaudeks. Keskustelu menee yleensä näin "Ai sä oot Euroopasta tulut - Juu - Kui kauan siel oot ollut - Synnyin siellä - Ok, sä oot varmaan lääkäri ? - En mä - Insinööri? vai mikä sä oot - Ei oo koulutusta - Oot asunut 10v euroopas ja et oo tehnyt mitään ? Turha paska". Siksi niitä yleensä lähetetään sinne jotta silmä vähän avautuisivat.

No enempää kotoisaksi ei varmaan pysty enää tekemään. On poistettu possut ja tossut kouluista ja puistoista jne... Loppu on sitten itsestä kiinni.

Toinen juttu mikä hämää, on tuo lomailu somaliassa.
Eikös sen pitänyt olla hengenvaarallinen maa?

Nogood, Pohjoisosa on turvallista, ja vaikka nyt etelässä soditaan niin kyllä sielläkin voi olla jos menee oikeisiin alueisiin ja esittää köyhää talonpoikaa, muuten saattaa tulla kidnappaus ja luoti päähän aika nopeasti.

Hienoa, että naisia saa alistaa jos joku pilipalisatu antaa siihen luvan. Silläkään ei ole väliä, että se on Suomessa laitonta, koska se kuuluu islamin uskontoon.

Saanko mäkin ottaa useita vaimoja ja perustaa oman pikku haaremin jos rupean muslimiksi vai minkä värinen ihoni pitäisi olla (jos ylipäätään näet sen kukkahadun alta)? Äläkä väitä, että motiivi olisi eri koska se on tasan sama, oman edun tavoittelu.

No lol, kuka nyt hakkaamisesta on puhunut ? Siis jos olit lukenut ton aiemmin viestin, niin hän itki, että 'manne' tuli ja otti hänen kaljan ja lähti menee. Kyllä, olen sitä mieltä, että sen pitäisi mennä sen eteen ja sanoa "anna se tänne, ei se sun ollut". Mutta hei, jos sä haluat, että ihmiset tönii sua koko elämäs ajan ja vie sun tavarat, niin ole hyvä.

Ja please, älä vaihda tohon "EMMÄ TIERÄ MITEN SUN MAASSA TEHRÄÄ MUT NYT OLLAA SOOMES". Kuulin tota tarpeeks ala-asteella opettajilta : )
Jos tarkotat tota mun kolmosivulla kirjottamaani viestiä, niin joko sun kannattas hommata glaassit tai opetella lukeen :david: Mä en mielestäni missään vaiheessa maininnut, että kys. manne otti mun oluen. Mä en missään vaiheessa antanu mun kaljaa sille kuraturvalle, eikä ollu aikomuksenakaan. Sen kaveri tuli ite repiin sen sivummalle kun en antanu sitä.
MUTTA jos kuitenkin meinasit jotain muuta viestiä niin unohda toi ja peace and out :piis:

ps. kävi vie mieles et älä ota tota 'kuraturpa' mainintaa ittees, teksteistäs päätelleen et kuitenkaan kuulu kyseisiin tuhkaluukkupoikiin.

Mitäs täällä taas inistään jostain somaleiden aiheuttamista hakkauksista? No on se kumma jos ei skrode pakkislainen nyt paria tuulen nussimaa mustaa vinkuheinää taltuta! Huutaa Niin Perkeleen kovaa: " VITTTTUUUUU PERKELEEE" Ja alkaa riehumaan. Jos ei auta niin ei muuta ku paita pois ja nokinenät kainaloon ja laidan yli jonkhaan. Ja mielestäni on ihan reilua etteivät somalit käytä tappeluissa puukkoja sentään. Niitähän saa pätkiä ihan rauhassa. Ja yhtä kun tirvasee niin että sen hampaat jää rystysiin kiinni ni ei niitten muitten enään teekään mieli mitään muuta ku huutaa ja haastaa... Sama pätee mustalaisiin.
Turha se on mitään itkeä poliisille. Tappelut tappeluina. Ei siinä mitään rasistista ole. Kunhan muistaa ettei huutele mitään naapuri huutoja. Käyttää vaikka sanoja: "Vitun jätkä nyt tuli turpaan". Tekee sen saman mitä ne. Ei ne kymmenen nyrkkiä kuitenkaan samaan aikaan ehdi lyödä, jos ehtii niin ei ne missään tunnu.

Että olkaa nyt suomalaiset miehiä ja puolustakaa itseänne.

Eräs typerimmistä posteista aikoihin, ei voi muuta sanoa.

Mietis muutaman kerran kirjoittamiasi asioita ja kirjoittele sitten uudelleen jos vielä koet tarvetta.

Ja please, älä vaihda tohon "EMMÄ TIERÄ MITEN SUN MAASSA TEHRÄÄ MUT NYT OLLAA SOOMES". Kuulin tota tarpeeks ala-asteella opettajilta : )

Tai sitten et kuullut tarpeeksi, jos kerran asenne on toi että mä hakkaan, mä saan rispektiä.
Just tällä asenteella varustetuista kulttuurinrikastajista täällä halutaan eroon.
Tuo asenne nääs ei toimi. Vilkase vaikka Somaliaa.

Mun mielestä tässä käyty keskustelu on sikäli vähän outoa, että 95% tän ketjun viesteistä poislukien shizzlen ja mussen kommentit ja alarikin kehäpäätelmätrollauksen on ollut sisällöltään "rikolliset mamut helvettihin täältä ja äkkiä". Tästäkin huolimatta erityisesti Musse vaikuttaa olevan kovasti sitä mieltä, että suomalaisten olisi ensinnäkin kuulunut tehdä hänen olonsa kotoisaksi ja valtaisasti myös sitä mieltä, että kun toitotamme rikollisten ulostamista maastamme, tarkoitamme myös häntä. Ja ihan tosi, ei me voida tietää miten teilläpäin asiat hoidetaan (saattaa olla, että oot jostain tän jo kuullut ;)), joten on aika absurdia olettaa, että me saatais sut tuntemaan olosi kotoisaksi? Mä tiedän sellasiakin hassunvärisiä kavereita, joiden mielestä Suomi kulttuureineen on varsin jees paikka ja on suorastaan kunnia-asia pystyä olemaan osa sitä.

Tää itteensä ottaminen - kun rikollisia haukutaan - on sikäli hassua, kun mä tunnen sellaisenkin somalin, joka on rikollisten täältä huitsinvittuun potkimisesta tismalleen samaa mieltä kun minä eikä samaista itseään näihin vain siksi, että sattuu olemaan syntynyt samassa valtiossa kuin kyseinen paskasakki.

Kukkahattutätinä taitaa tuntua pahalta kun somaliparat saa kritiikkiä niskoilleen.

Jos joku täällä alottaisi kerran viikossa keskustelun esimerkiksi Phuketin ja Pattayan eroista niin aika äkkiä siitä tulisi hirveetä whinee, kun ei osaa lisätä viestiä sinne ensimmäisenä avattuun viestiketjuun.

Jos on jotain valittamista ulkomaalaisista niin ihmiset voivat etsiä ne vanhat keskustelut ja lisätä valituksensa sinne muiden valitusten joukkoon. Sama pätee myös ulkomaalaisten puolustajille.

Tässä viestissä en ota mitään kantaa suuntaan enkä toiseen itse aiheesta.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mutta mikä siinä voi olla niin vaikeaa tajuta, että jos Suomeen otetaan maahanmuutajia jne., jotka sitten tekevät rikoksia, raiskauksia, pahoinpitelyjä sun muita, niin kyseiset henkilöt pistetään pois Suomesta? Ne tietysti saisi täällä olla, jotka ovat kunnolla ja opiskelee/tekee töitä.

Ja onko sekin niin vaikeaa tajuta, että Suomessa on erilainen kulttuuri, eikä sitä voi ruveta muuttamaan esim. maahanmuuttajien vaatimaan suuntaan.

Eräs typerimmistä posteista aikoihin, ei voi muuta sanoa.

Mietis muutaman kerran kirjoittamiasi asioita ja kirjoittele sitten uudelleen jos vielä koet tarvetta.

Niin no. Tarkoitin kyllä sitä mitä kirjoitin. En kylläkään itse ole joutunut tilanteisiin missä joutuisin nyrkkiä heiluttamaan tahi huutamaan kuin pariin otteeseen. Ja niistä olen selvinnyt puhumalla. Oli se "vastapuoli" sitten musta tahi valkoinen. Mutta jos jossain pyörii porukka mikä hakkaa ihmisiä pelkin käsivoimin käyttämättä mitään aseita niin kyllä niille pitää hanttiin pistää. Sitä ne kaipaa.

Ja kun ottaa huomioon sen että somalit puhuvat muutenkin kovemmalla volyymillä kuin suomalaiset on se hyvä että itsekin vastaa hiukan kovemmalla äänelle jos he jotain huutelevat.
Enkä nyt tarkoita sitä, että jos näkee jotain kahinaa niin pitäisi sinne juosta huutaen nyrkit pystyssä, en, en. Vaan sitä jotta jos sinua ahdistelee monta ihmistä tönimällä ja aikovat lyödä niin kyllä se hyökkäys on paras puolustus.

Joo taitaa olla totta, että mustat eivät tee kovinkaan suurta osaa valkokaulusrikollisuudesta mutta mielestäni väkivaltarikollisuus on kaikista pahinta rikollisuutta.

Väitit, että mustat tekevät KOKO rikollisuudesta puolet. Todista väitteesi.

On kai totta, että kohtalaisen suuri osuus raiskauksista on tuttujen kesken mutta tämä kai pätee maahanmuuttajiin yhtä hyvin kuin suomalaisiin. Käsittääkseni raikaukset ovat Afrikassa ihan toisella tasolla kuin länsimaissa.

Mikäli maahanmuuttaja raiskaa suomalaisen, niin veikkaisin että kynnys ilmoittaa on huomattavasti pienempi kuin mikäli raiskaaja olisi tuttu suomalainen. Puskaraiskaukset ovat edelleen vähemmistössä. Maahanmuuttajien sisäisistä raiskaustilastoista en tiedä.

Jos vertaa Afrikan maihin niin tuskin ovat.

Kyllä ovat. Esim. murhissa

http://www.nationmaster.com/graph/cri_mur_percap-crime-murders-per-capita

Etelä-Afrikka on ainut Afrikan maa top kympissä.

Joo kyllähän ihmiset näyttävät tehneet omat johtopäätöksensä somaleista.

Osa ei kykene johtopäätöksien tekoon.

Ylempänä kirjoittamani asiat ovat loogisia johtopäätöksiä tunnetuista faktoista ja jokainen saa itse punnita, että olenko oikeassa tai väärässä ja se mitä mieltä sinun kaltaisesi kukkahattusetä asioista on ei minua hetkauta.

Tutustu käsitteeseen "logiikka". Et nimittäin tiedä siitä hevonvittua.

Etelä-Afrikka on ainut Afrikan maa top kympissä.
Juu, Afrikan maista saa helposti luotettavaa tietoa. :rolleyes: Suurimmassa osassa näistä maista ei tilastoidusti ole mm. ainuttakaan raiskausta. Aika hyvin, ehkä meidän pitäisi ottaa oppia afrikkalaisista.

Juu, Afrikan maista saa helposti luotettavaa tietoa. :rolleyes: Suurimmassa osassa näistä maista ei tilastoidusti ole mm. ainuttakaan raiskausta. Aika hyvin, ehkä meidän pitäisi ottaa oppia afrikkalaisista.

OK, pointti hyväksytty. Afrikan maista varsin suuri osa on kuitenkin enemmän tai vähemmän sotatilassa, ja sotatilassa olevan maan vertaaminen ei-sotivaan ei liene järkevää?

Lisäksi Afrikan maat eivät ole ainoita joista ei saa luotettavaa tietoa.

Ja tuli muuten mieleen tässä, kun luin tuon ensimmäisen postin toiseen kertaan että: Miksi puhutaan pakolaisista? Eikös nuo 16v samaliTAUSTAN omaavat ole syntynyt jo pääosin suomessa elikä ovat suomalaisia? Eikö? Eli uutisointi näitä keskusteluja aiheuttaa.

... Mutta jos jossain pyörii porukka mikä hakkaa ihmisiä pelkin käsivoimin käyttämättä mitään aseita niin kyllä niille pitää hanttiin pistää. Sitä ne kaipaa...

... Vaan sitä jotta jos sinua ahdistelee monta ihmistä tönimällä ja aikovat lyödä niin kyllä se hyökkäys on paras puolustus.
Kieltämättä aika typerää tekstiä. Mistä sinä tiedät ettei sitä asetta kaiveta esiin kun vahvempi vastaan tulee? Onko se puukko joku ilmoitusasia tai kysyykö se jengi sinulta luvan? Onpa kohteliasta! Toiseksi niitä hyökkääjiä on yleensä tusina jotka iskee yllättäen takaa vaikka mailalla, se on aivan yks hailee miten retuuttaisit yhtä "vinkuheinää".

Mun mielestä tässä käyty keskustelu on sikäli vähän outoa, että 95% tän ketjun viesteistä poislukien shizzlen ja mussen kommentit ja alarikin kehäpäätelmätrollauksen on ollut sisällöltään "rikolliset mamut helvettihin täältä ja äkkiä". Tästäkin huolimatta erityisesti Musse vaikuttaa olevan kovasti sitä mieltä, että suomalaisten olisi ensinnäkin kuulunut tehdä hänen olonsa kotoisaksi ja valtaisasti myös sitä mieltä, että kun toitotamme rikollisten ulostamista maastamme, tarkoitamme myös häntä. Ja ihan tosi, ei me voida tietää miten teilläpäin asiat hoidetaan (saattaa olla, että oot jostain tän jo kuullut ;)), joten on aika absurdia olettaa, että me saatais sut tuntemaan olosi kotoisaksi? Mä tiedän sellasiakin hassunvärisiä kavereita, joiden mielestä Suomi kulttuureineen on varsin jees paikka ja on suorastaan kunnia-asia pystyä olemaan osa sitä.

Tää itteensä ottaminen - kun rikollisia haukutaan - on sikäli hassua, kun mä tunnen sellaisenkin somalin, joka on rikollisten täältä huitsinvittuun potkimisesta tismalleen samaa mieltä kun minä eikä samaista itseään näihin vain siksi, että sattuu olemaan syntynyt samassa valtiossa kuin kyseinen paskasakki.
Siis jos aiempia viestiäni luit, niin oon samaa mieltä, että kyllä rikolliset ulkomaalaiset voi palauttaa takaisin mistä tulivatkin, en sitä vastaan ole. Nämä viestit täällä ei vaan oikein keskittyneet tuohon, vaan on tullut kivasti "kaikki neekerit raiskaa, vitun apinat" yms. - kommentteja. Kun tuommosia kommentteja pari sivua lukee, niin yritä siinä asiallisesti vastata ilman vittuuntumista.

Tuosta naisten alistamisesta, juu, on teillä jutut mennyt hieman yli. Puhun nyt Somaleista tässä (eli arabit, turkit tai minkä muunkaan muslimimaan edustajat on ihan erikseen), en väitä, ettei ongelmia olisi, koska niitä on. Naisen 'silpomiset' on tosi harvoin nyt edes Somaliassa, tuota harjoitetaan joissain kylissä, ei kaupungeissa enää. Tämä ei edes sitten kuulu islamiin, se on vaan tapa joka on nyt onneks vähentymässä huomattavasti.

Tuosta pakkoavioliitosta, Somaleilla on nyt vaan sellainen, että tytär tai poika tuo sen toisen vanhempien eteen ja kysyy lupaa jne. Kyllä on vieläkin noita jotka painostaa naimisiinmenoa tietyn henkilön kanssa, mutta ne on myös aika harvoin. Ja ihan vaan pieneks infoks, kaikki mun siskot ovat ihan itse (SURPRISE) valinnut miehensä ja tekevät nyt duunia tai ovat koulussa.

Kieltämättä aika typerää tekstiä. Mistä sinä tiedät ettei sitä asetta kaiveta esiin kun vahvempi vastaan tulee? Onko se puukko joku ilmoitusasia tai kysyykö se jengi sinulta luvan? Onpa kohteliasta! Toiseksi niitä hyökkääjiä on yleensä tusina jotka iskee yllättäen takaa vaikka mailalla, se on aivan yks hailee miten retuuttaisit yhtä "vinkuheinää".

En ole ainakaan niitä puukkoja tuollaisissa tilanteissa havainnut uutisia lukemalla enään. Että en tiedä sitten. Ja siis jos vaihtoehtoja ei ole? Jos ne iskee takaapäin (oletetaan nyt että ilman asetta) Niin ei siinä voi mitään ruveta selittämään se on parempi puolustaa itseään väkivalloin. Ja sitä ihmettelen että aina on kauhea ininä ja vinkuna siitä että on jotain pätkitty päin näköä, vaikka onhan se jo huomattu ettei se mitään auta. Et olis vaan parempi yrittää pistää pataan (yrittää siis) sitä vastustajaa ja jättää asia sitten siihen. Reilu peli. Mutta ehkä mä nyt sitten lopetan kun on niin tyhmää teksiä. :(

edit. Siis kauhee vinkuna siitä, jos somalin kanssa on rähissyt. Ei niitä suomi-suomi tappeluita kirjata.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom