Väitit, että mustat tekevät KOKO rikollisuudesta puolet. Todista väitteesi.
Okei pikaisella googlaamisella en löytänyt mitään sen puolesta tai sitä vastaan, että mustat tekisivät yli puolet kaikista Jenkkien rikoksista. Jos esitin väärän todistuksen mustimmaisestani niin esitän anteeksipyyntöni.
Kuitenkin monilla sivuilla oli juttua siitä, että mustat tekevät noin puolet jenkkien yleisimmistä väkivaltarikoksista.
Mikäli maahanmuuttaja raiskaa suomalaisen, niin veikkaisin että kynnys ilmoittaa on huomattavasti pienempi kuin mikäli raiskaaja olisi tuttu suomalainen. Puskaraiskaukset ovat edelleen vähemmistössä. Maahanmuuttajien sisäisistä raiskaustilastoista en tiedä.
Minä taas väitän ihan yhtä vahvoin perustein kuin sinä, että maahanmuuttajien tekemistä raiskuksista ei ilmoiteta kovin helposti, koska pelätään rasistiksi leimautumista.
Tutustu käsitteeseen "logiikka". Et nimittäin tiedä siitä hevonvittua.
Köh, et ehkä ole maailman paras ihminen puhumaan asiasta. Tuossa Halla-ahoa koskevassa keskustelussa hyökkäsit pariin otteeseen Jussin tekemää paska-vertausta vastaan ja taisit hyökätä siksi, että sehän kertoi juuri sinusta ja kaikista sinun kaltaisistasi ihmisistä.
Näin yleisölle tahtoisin huomauttaa seuraavaa. Minä en vihaa mitään etnistä ryhmää, koska kuten täälläkin on joskus mainittu niin olisi aika hassua vihata esimerkiksi kaikkia somaleja vaikka osa heistä olisikin kusipäitä.
Jokaisessa ryhmässä on omat hyvät ja huonot yksilönsä ja olen henkilökohtaisesti tuntenut erään somalin joka oli ihan OK tyyppi. Samaa pätee tietenkin kaikkiin muihinkin etnisiin ryhmiin mutta, kun ketju käsitteli somaleja niin otin heidät esimerkiksi.
Väitän kuitenkin, että joissain etnisissä ryhmissä kusipäiden edustus on huomattavasti suurempi kuin toisissa ryhmissä, syystä tai toisesta, ja kyllä on ihan järkevää ottaa tämä asia huomioon.
Toisekseen on puhuttu siitä, että rikolliset ulkomaalaiset pitäisi karkoittaa ja tämä on ihan OK mutta liittäisin mukaan vielä työttömät ulkomaalaiset.
En keksi yhtään hyvää syytä miksi suomalaisten pitäisi elättää muiden maiden kansalaisia.