Maahanmuutto

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Tämä homma on jo ruvennut menemään vähän liian pitkälle. Mannet/somput ja muut kulttuurin rikastuttajat hengaavat mäkkärin kulmalla ja siinä samalla steissillä hakkaavat sivullisia, jos sattuu ohi kulkemaan. Vittu kun alkaa meneen hermo näihin voin omakohtaisista kokemuksista sanoa. Pari kertaa tappelussa tälläisten kanssa tappeluissa olleena voin sanoa. Molemmissa tapauksissa vastassa olikin sitten pian puoli somaliaa/turkkia(?)/romaniaa. Nämä maahanmuuttajat alkavat jo heti yläasteella osoittamaan isännän otteita ja pian niiden ympärillä pyörii kaikenmaailman pissaliisoja ja suomalaisia wannabe nigga hangaroundeja. Mitä tekevät suomalaiset? Kuset housussa pelkäävät näitä ja näin ruokkivat niiden uhoa. Tälläisille maahanmuuttajille joista äskön kirjoitin pitäisi näyttää selvät sävelet, että kuka täällä Suomessa määrää. En ole mikään rasisti vaikka tästä viestistä voisi niin luulla, mutta maassa maan tavalla ja jos lakia ei noudateta niin sitten vi***** täältä.

Täysin samaa mieltä kanssasi :kippis1:

Joskus 90-luvulla meni Forssalaisilla hermot mustalaisiin, joten päätettiin ryhtyä toimeen ja pahoinpideltiin yksi viikonloppuilta kaikki vastaantulleet romanit, viimeistä kuulemma hakattiin vielä kun vietiin paareilla ambulanssiin.

Häipyivät kaikki kaupungista.

On mielenkiintoista nähdä näiden keskustelujen kuluessa, miten joidenkin ihmisten mielipiteet kaikesta huolimatta muuttuvat. Paras A-ryhmä pysyy kannallaan, mutta minä muistan esim. DayOnen ja Raejuuston esittäneen aiemmin monia erittäin... hmmm... "valtavirran" mukaisia mielipiteitä.

Nyt mielipiteet näyttävät jonkin verran muuttuneen, ja mieleen on noussut kysymyksiä. Sen takia näiden ketjujen jatkuva esiinnostaminen ja jankuttaminen on tärkeää. Jotta ihmiset viitsisivät ja uskaltaisivat ajatella itse, kysyä kysymyksiä. Vasemmistonuortenkin paidassa lukee: "Vastarinta on luvallista - jopa suotavaa."

Vastaan kysymyksiin sen minkä tiedän. Tämä ei ole suosittu tai suvaittu kysymysten aihe, joten kaikkia vastauksia ei helposti löydy.
Raejuusto sanoi:
Tutkimuskysymyksiä:
- Kuka näistä turvapaikkarikollisista vastaa? Eli kenen päätä tässä ongelmassa oikeasti pitäisi vaatia vadille?
Ongelma on se, että "vastuu" on jaettu mahdollisimman monelle ministeriölle. Suomen ulkopuolella tai rajoilla asioista vastaa ulko- ja sisäministeriö. Mutta rajalle päässyt turvapaikantarvitsija (tai ammattirikollinen, joka osaa sanoa "asylum") kuuluu jatkossa pääosin Työttömyysministeriön toimivaltaan. Sisäministeri Kari Rajamäki on pyrkinyt siihen, että vastuu keskitettäisiin yhteen ministeriöön (sisä). Työttömyydenylläpitoministeriö vastustaa jyrkästi, koska se olisi heidän viroistaan ja rahoistaan ja vallastaan pois.
- Kuka niitä riehujia on tänne ottanut ja millaisin perustein?
Työministeriön maahanmuuttoasioista vastaava johtaja Mervi Virtanen. Huonoin perustein. Mervi Virtanen näytteli tyttönimellään pääroolia elokuvassa "Tyttö joka toi somalit Suomeen." Tämän jälkeen hän on johdonmukaisesti jatkanut samalla linjalla ja mm. äskettäin Helsingin Sanomissa voimakkaasti vastustanut vakaviin väkivaltarikoksiin syyllistyneiden somalien palauttamista. Mervi Virtanen on koulutukseltaan juristi, joten hänellä on virka-asemansa ja koulutuksensa pohjalta erittäin vahva mahdollisuus vaikuttaa siihen, että yhtäkään somalirikollista ei Suomesta enää palauteta. Toinen juristinainen, joka on ottanut kantaa palautuksia vastaan, on Pakolaisneuvonta ry:n Kirsi Hytinantti. (Oletan, että kommentoimalla julkisesti mediassa asiaa nämä juristit ovat antaneet suostumuksensa siihen, että heidän nimiään ja tekosiaan voidaan myös nettipalstoilla käsitellä.)
- Millainen on Suomen valtion turvapaikantarjoamisstrategia?
Minun tietääkseni sellaista ei ole. Ensimmäiset turvapaikat (tai koko turvapaikkasysteemi) kehitettiin sen takia, että voitaisiin ottaa chileläisiä kommunisteja Suomeen. Sinänsä ihan OK, koska heitä tosiaan vainottiin turvapaikkalain tarkoittamalla tavalla. Kuka muuten tuntee chileläisen, joka olisi Suomessa jotain pahaa tehnyt?

Mutta mitään yhtenäistä turvapaikka/ulkomaalais/maahanmuuttajapolitiikkaa EI OLE. Siitä ei saa keskustella, siitä ei tulla ikinä järjestämään esim. kansanäänestystä. Kukaan ei tiedä, mikä se poliittinen linja oikeasti on tai mitä mikäkin maksaa.
- Miten silloin aikoinaan, kun tänne ekat riehujaneekerit laivattiin, ajateltiin että näitä ongelmia käsitellään?
Ei ajateltu. Se, mitä sinä teet nyt, kysyessäsi tällaisia kysymyksiä, on ajattelua. Silloin ei ajateltu. (Jos ensin mainittuani kahden juristinaisen nimet kirjoitan tähän, että silloin ajateltiin, että (mitä tahansa kansallisuutta olevien vasemmistolaisten) riehujien laivaamisella saadaan aikaan kapitalistisen ja suomalaiskiihkoisen Suomen vääjäämätön tuho, joudun raastupaan.)

Silloin kaikkien silmissä oli vain sen pullottavavatsaisen neekerilapsen kuva. Sen, joka on äitinsä sylissä nälkään kuolemaisillaan, silmissään kärpäsiä. Kaikki ajattelivat, että se lapsi olisi onnellinen ja kiitollinen, jos joku pyyhkisi kärpäset silmistä, antaisi asunnon, ruokaa ja elämän.

Tuo ajattelutapa on tietenkin luonnollinen ja inhimillinen. Kyllä minä tuntisin suurta kiitollisuutta, jos jouduttuani ihonvärini, kieleni tai uskonnollisen/poliittisen vakaumukseni takia pahoinpitelyn uhriksi esim. Aurajoen sillalla, joku tulisi ja pelastaisi minut. Ottaisi luoksensa asumaan, turvaan, ruokkisi ja hoitaisi. Pelastaisi potkijoilta. Minä tuntisin kiitollisuutta.

Vasta jälkeenpäin pakolaisten ammattihyysääjille tuli mieleen se selitysvaihtoehto, että sillä lapsella (kärpäset silmissä) oli niin ankea lapsuus, että hän on loppuelämänsä kykenemätön empatiaan tai kiitollisuuteen. Tai elämään ihmisiksi.
- Miten niitä ongelmia käsitellään nyt, vai käsitelläänkö ollenkaan? Pitääkö ulkomaalaisviranomaisten mielestä suomalaisrikollisia ja turvapaikkarikollisia käsitellä tasa-arvoisesti?
Jälleen sama juttu: näitä asioita ei käsitellä mitenkään, ja niistä keskusteleminen on (jopa) lain nojalla kielletty.

Ulkomaalaisvirasto toimii käsittääkseni aivan oikein ja pyrkii toteuttamaan karkotukset ja palautukset, jos niihin on lain puitteissa edellytykset. Työministeriö jarruttaa. Monet muutkin tahot laittavat kapuloita rattaisiin.

Tämä homma on jo ruvennut menemään vähän liian pitkälle. Mannet/somput ja muut kulttuurin rikastuttajat hengaavat mäkkärin kulmalla ja siinä samalla steissillä hakkaavat sivullisia, jos sattuu ohi kulkemaan. Vittu kun alkaa meneen hermo näihin voin omakohtaisista kokemuksista sanoa. Pari kertaa tappelussa tälläisten kanssa tappeluissa olleena voin sanoa. Molemmissa tapauksissa vastassa olikin sitten pian puoli somaliaa/turkkia(?)/romaniaa. Nämä maahanmuuttajat alkavat jo heti yläasteella osoittamaan isännän otteita ja pian niiden ympärillä pyörii kaikenmaailman pissaliisoja ja suomalaisia wannabe nigga hangaroundeja. Mitä tekevät suomalaiset? Kuset housussa pelkäävät näitä ja näin ruokkivat niiden uhoa. Tälläisille maahanmuuttajille joista äskön kirjoitin pitäisi näyttää selvät sävelet, että kuka täällä Suomessa määrää. En ole mikään rasisti vaikka tästä viestistä voisi niin luulla, mutta maassa maan tavalla ja jos lakia ei noudateta niin sitten vi***** täältä.
Edit: Tulipas sekavaa tekstiä, kun väsyneenä kirjoitin, mutta toivottavasti joku ymmärsin pointin. :D

Perhana. Siin oli asiaa.

Maahanmuuttopoliisista ei löytynyt tietoa Finlexistä? Mutta ulkomaalaislain 149 §:ssä todetaan että maasta voidaan karkottaa oleskeluluvalla oleskellut ulkomaalainen, ja myös harkinnan mukaan pakolainen...
Mutta siis lain henki on sellainen, että pakolainen voidaan karkottaa aika pienestäkin asiasta, ja se on hyvä.
Mitään mamu-poliisia ei Suomessa ole. Helsingin poliisiin perustettiin joku tilapäinen työryhmä näitä steissin somppuja varten, jonka jälkeen ongelman eteen olikin tehty kaikki, mitä poliisin keinoin on tehtävissä.

Mutta poliisi voi ottaa kiinni tai vangita vain rajalliseksi ajaksi. Jos tuomioistuin ei suostu tuomitsemaan tai antaa kaikki mahdolliset nuoruus-, aloittelija-, ulkomaalais- jne. alennukset, jotka näiden tyyppien tapauksessa on kaikki annettu, niin rikoskierre jatkuu pitkään. Vielä pidempään kuin nuoren suomalaisluuserin rikoskierre. Ja kun se kiinteä kakku vihdoin napsahtaa, niin paluuta rehelliseen elämään ei ole enää ollut pitkään aikaan. Tällöin poliisi ehdottaa karkotusta. Somalien kohdalla ongelma on se, että vaikka näiden tyyppien turvapaikkahakemukset on todettu täysin perusteettomiksi, heille on ollut pakko antaa tilapäinen oleskelulupa, koska Somalia ei muka ole ollut ns. turvallinen maa.

Mutta mistään "pienestä asiasta" näitä somppuja ei missään nimessä olla karkottamassa.

Erinomainen kirjoitus, reino!

On mielenkiintoista nähdä näiden keskustelujen kuluessa, miten joidenkin ihmisten mielipiteet kaikesta huolimatta muuttuvat. Paras A-ryhmä pysyy kannallaan, mutta minä muistan esim. DayOnen ja Raejuuston esittäneen aiemmin monia erittäin... hmmm... "valtavirran" mukaisia mielipiteitä.

Mun mielipiteeni ei ole muuttunut mihinkään, se on edelleen sekä valtavirran mukainen (kukkahatut) että sen vastainen (nahkapäät). Tämä siksi koska olen niin monipuolinen ihminen, ja luulen että DayOne on sellainen myös. Kannatan liberaalia ulkomaalaispolitiikkaa mutta haluan että joku ottaa siitä myös vastuun. Valtavirtahan ei tunne vastuun käsitettä koska sen kantaja vaihtuu neljän vuoden välein. Anti-valtavirta taas ei tunne politiikan käsitettä, eikä ole järin avoin uusille asioille, eikä täten pysty näkemään siellä jossain piileviä hyötyjä, koska se koostuu ns. junteista jotka eivät osaa valita valtavirran edustajiksi oikeita ihmisiä.

Määritellään siis avoimen hyvinvointivaltion visio ja missio.

Visio: onnellinen maailma jossa jokainen voi asua missä vaan riippumatta synnyinmaasta ja -väristä; onnellinen suomi jossa eri kulttuureista tulleisiin ihmisiin suhtaudutaan tasa-arvoisesti, ja jossa eri kulttuureista tulleet ihmiset suhtautuvat uuteen kotimaahansa kunnioittavasti

Missio: stabiili ja liberaali pakolaispolitiikka höystettynä rasistisella (kyllä vain!) realismilla; sen tunnustaminen, että ne on erilaisia kuin me

Erinomainen kirjoitus, reino!

Mun mielipiteeni ei ole muuttunut mihinkään, se on edelleen sekä valtavirran mukainen (kukkahatut) että sen vastainen (nahkapäät). Tämä siksi koska olen niin monipuolinen ihminen, ja luulen että DayOne on sellainen myös. Kannatan liberaalia ulkomaalaispolitiikkaa mutta haluan että joku ottaa siitä myös vastuun. Valtavirtahan ei tunne vastuun käsitettä koska sen kantaja vaihtuu neljän vuoden välein. Anti-valtavirta taas ei tunne politiikan käsitettä, eikä ole järin avoin uusille asioille, eikä täten pysty näkemään siellä jossain piileviä hyötyjä, koska se koostuu ns. junteista jotka eivät osaa valita valtavirran edustajiksi oikeita ihmisiä.

Määritellään siis avoimen hyvinvointivaltion visio ja missio.

Visio: onnellinen maailma jossa jokainen voi asua missä vaan riippumatta synnyinmaasta ja -väristä; onnellinen suomi jossa eri kulttuureista tulleisiin ihmisiin suhtaudutaan tasa-arvoisesti, ja jossa eri kulttuureista tulleet ihmiset suhtautuvat uuteen kotimaahansa kunnioittavasti

Missio: stabiili ja liberaali pakolaispolitiikka höystettynä rasistisella (kyllä vain!) realismilla; sen tunnustaminen, että ne on erilaisia kuin me

Täysin mahdoton visio, ei tule ainakaan meidän elinaikanamme toimimaan. Ja se ei välttämättä ole meidän alkuasukas suomalaisten vika. Jos puhut pakolaispolitiikasta, niin mitä ne oikeat "piilevät" hyödyt ovat. En jaksa uskoa, että tarvitsemme somaleita tänne työvoimaksi missään vaiheessa.

Piilevät hyödyt tulevat maailmankylä-ajatuksesta, että kaikki mahdollinen sosiaalinen kanssakäyminen kaikkien maailman valtioden välillä on avointa. Maailmassa on vain yksi "valtio". Se on se korkeimman tason visio, ja Suomi tietenkin osaltaan edesauttaa tuon toteutumista liberaalilla pakolaispolitiikalla. Siitä visiosta saatavat hyödyt diskontattuna nykyhetkeen ylittävät reilusti haitat.

Nojoo, pelkkää sanahelinäähän tää on... Ei mulla mitään konkreettisia ajatuksia ole.

Piilevät hyödyt tulevat maailmankylä-ajatuksesta, että kaikki mahdollinen sosiaalinen kanssakäyminen kaikkien maailman valtioden välillä on avointa. Maailmassa on vain yksi "valtio". Se on se korkeimman tason visio, ja Suomi tietenkin osaltaan edesauttaa tuon toteutumista liberaalilla pakolaispolitiikalla. Siitä visiosta saatavat hyödyt diskontattuna nykyhetkeen ylittävät reilusti haitat.

Nojoo, pelkkää sanahelinäähän tää on... Ei mulla mitään konkreettisia ajatuksia ole.

Tää on juuri sitä ruohonpolttajien ajatusmaailmaa, ja punk-rockia kuuntelevien teinien epätodellisuutta. Tuo ajatus ei vielä ole kypsä toimimaan. Toki tuohon suuntaa joskus tulevaisuudessa tullaan menemään. Ajattelenkin taas vain itseäni ja omaa hyvinvointiani tässä lyhyessä elämässä. Juuri näiden ajattelijoiden takia tarvittaisiin Halla-Aho tai reino diktaattoriksi vastaamaan pakolaispolitiikasta nykyhetkessä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Haluaisin käyttää vielä vähän sovittelevamman puheenvuoron. Suuri osa Pakkotoiston lukijoista asuu maalla tai pienillä paikkakunnilla. Joissa ei ole vielä välttämättä nähty sitä ensimmäistäkään neekeriä kylänraitilla astelemassa. Siinä savolaiskylässä, jossa se ainoa naapuri on paikallinen eläinlääkäri, joka tuli taloon kotivävyksi ja on nyttemmin äänestetty kunnanvaltuustoon, saattaa vierasmaalaisiin kohdistuva vieroksunta vaikuttaa liioitellulta. "Aivan hyvinhän se Mambukin tohon sopeutu. Ja hyvä lääkär hää on." Tms. (Jos joku nyt sattuu asumaan juuri siinä pikkukunnassa ja tuntemaan ko. eläinlääkärin, niin valista toki minua, jos äijä on aivan mulkku, koska muutoin aion käyttää häntä ns. kiintiöneekerinäni, esimerkkinä hyvästä sopeutumisesta ja toivotunlaisesta maahanmuutosta.)

Isommissa kaupungeissa asiat ovat toisin. (Ruotsissa ja Ranskassa ne ovat aivan viturallaan.) Isompiin kaupunkeihin maahanmuuttajat eivät tule yksilöinä. Kuten pikkukyliin. Vaan laumoina. Jengeinä.

Ja mikä tahansa ihmisryhmä on mahdollista opettaa toimimaan väärin. Jos peruslähtökohta on se, että kaikkia ihmisiä pitää kohdella yhdenvertaisina jne. niin miksi jotkut populat nostetaan korokkeelle rasismikorttia käyttämällä? Jos ihminen saapuu vieraaseen maahan, kieleen ja kulttuuriin, ja ensimmäinen asia, joka sinulle opetetaan, jo ennen kuin osaat edes maan kieltä, on se, että jos joudut pulaan, huuda kovalla äänellä turvasanaa. Täällä sinä saat tehdä mitä tahansa, sinulla on vain oikeuksia, ei velvollisuuksia. Kukaan ei saa tehdä sinulle mitään. Ei vaaleanpunainen sikaniska, ei portsari, ei opettaja. Jos sä sanot tai teet mulle jotain, mä sanon poliisille ja se laittaa sut linnaan. Ja jos poliisi teke mulle jotain, mä sanon kukkahattutädille ja se laittaa poliisin ja sut linnaan.

Käsi sydämellä: jos sinä menisit ulkomaille ja saisit tuollaisen asennekasvatuksen tervetuliaisiksi, niin etkö tuntisi pientä kiusausta? (Asennekasvatukselle on runsaasti aikaa, koska keskiverto turvapaikkaturisti viettää vuoden tai pari asenteenvääristämiskeskuksessa.)

Ja hei, ei nyt rajoiteta tätä mitenkään ihonväriin tai rotuun. Sovitaan vaikka, että kaikki, jotka pistävät päähänsä asennepipon "Olen kusipää joka räkii sinua silmille" muodostavat sellaisen vähemmistön, jota pitää paapoa. Samanväriset ihmiset, jotka eivät halua pitää tuota pipoa päässään, eivät kelpaa vähemmistöön. Olkaa nyt suvaitsevaisia hei: eihän sen asennepipon pitäminen tosissaan välttämättä tarkoita sitä, että se tyyppi olisi kusipää tai että se aikoisi räkiä sinua silmille.

Asennepipoja tai natsipaitoja voi pitää päällään kuka vaan.

Mustalaisasu, NBK-liivi tai burkha on paljon kovempi kannanotto, joka todellakin edellyttää kantajaltaan tietynlaista käytöstä. Ja jota ei riisuta noin vaan. Tiedämme ainakin faktana, että NBK:sta ei elävänä erota.

Jauhaa paskaa netissä on niin helppoa! Tekisitte asialle jotain, puolustaa omaa maatanne. Somput tekee mitä lystää ja te piiloudutte nimimerkkienne taakse ja luulette asioiden muuttuvan.

Somput rupee mellakoimaan joku päivä ja te jatkatte samaa paskanjauhantaa.

Yrittäkää edes hyvät ihmiset tehdä asialle jotain, menkää vaikka osoittamaan mieltä, että pääsisitte uutisiin ja lööppeihin, silloin pelkuritkin voisi liittyä teidän joukkoon. Ei se ole vaikeata nousta ja ruveta vaatimaan järjestelmältä, että tollaseen somppujen aiheuttamaan paskaan tulisi loppu ja raiskaajat yms karkotettais maasta ilman varoituksia ja oikeudenkäyntejä (jotka maksavat teille, suomalaiset)

Ja se joidenkin kirjoittajien urbaani legenda, että somppu voi olla myös hyvä ihminen on lokin jätös. Sompuilla on veressä pakonomainen tarve tehdä rikoksia yms. Jos on käynyt töissä, ei merkkaa sitä että jonain päivänä hyppää pusikosta ja ryöstää/raiskaa jonkun.
Niin tuttu toi eläinrotu on työnikin puolesta.

Mun mielipiteeni ei ole muuttunut mihinkään, se on edelleen sekä valtavirran mukainen (kukkahatut) että sen vastainen (nahkapäät). Tämä siksi koska olen niin monipuolinen ihminen, ja luulen että DayOne on sellainen myös. Kannatan liberaalia ulkomaalaispolitiikkaa mutta haluan että joku ottaa siitä myös vastuun. Valtavirtahan ei tunne vastuun käsitettä koska sen kantaja vaihtuu neljän vuoden välein.
Uskon itseasiassa samaa, että monet täällä ja muualla ovat monipuolisia ihmisiä, jotka halutessaan pystyvät miettimään asioita monelta kantilta. Siksi kaikinpuolinen vatvominen voi olla hyödyllistä ja rakentavaa.

Tuosta vastuun käsitteestä en ole samaa mieltä. Nythän tilanne on ollut se, että poliitikot kantavat "täyden poliittisen vastuun" (eli ei mitään) ja virkamiehet tekevät käytännön päätökset. Sosiaaliala on naisvaltainen. Lisäksi se on sattuneesta syystä vasemmistolainen. Päätöksiä tekevät virkamiehet alimmasta ylimpään ovat vasemmistolaisia naisia. Hallituksen vaihtumisesta tai vaalituloksista riippumatta. Vuosikymmenestä toiseen. Samat sosdemnaiset saavat leipänsä pakolaisten hyysäämisestä. Jos ongelmat loppuvat ja mamut sopeutuvat, merviltä lähtee virka alta. Mutta jos pakolaisia otetaan lisää ja sopeutumisvaikeudet kasvavat, saadaan lisää virkoja kavereille, lisää valtaa ja työn vaativuustaso ja palkkaluokka nousevat. (Miten sinä toimisit?)

Jokainen ihminen, rodusta tai kakan väristä riippumatta, voidaan helposti ehdollistaa toimimaan väärin.
Tämä on kaunis mutta kaukainen visio, joka tuskin tulee ikinä toteutumaan.

Minulle on tärkeää myös kulttuurien monimuotoisuus. Jos minä menen Papualle, niin en minä mene sinne katsomaan, paljonko Big Mac maksaa paikallisessa McDonaldsissa. Suomalainen kulttuuri ja kieli on minulle arvokas. Hyvässä ja pahassa.

Voin kuitenkin yhtyä visioosi sillä ehdolla, että tulevassa ihannemaailmassa asuinpaikat jaetaan sillä ajatuksella, että jokainen voi asua sellaisessa maassa/kulttuurissa, jota rakastaa ja arvostaa. Ei sillä periaatteella, että jokaisella on oikeus asua siellä, missä on paras sosiaaliturva.

Jos joku ottaisi minut pakolaiseksi maahansa (sen aurajokirannan pahoinpitelyn jälkeen), niin kyllä minä tuntisin kiinnostusta ja uteliaisuutta sitä ystävällistä maata ja kulttuuria kohtaan. Opettelisin kielen, lukisin niitä kirjoja, joista nämä ystävälliset ihmiset ovat oppineet, että jengin potkimia pitää auttaa.

Monet Suomeenkin muuttaneet toimivat näin. Kalevala on käännetty aika monelle kielelle. Saksalainen ituhippi muuttaa Lappiin suojelemaan Greenpeacen omistamia puita ja rakentaa oman hirsimökin sen talon paikalle, jonka hänen isoisänsä poltti. Ne ulkomaalaiset, jotka minä tunnet, rakastavat tätä maata ja suomalaisuutta lähes yhtä paljon kuin minä.

Jos minä olisin pakolaisena Papuassa, niin kyllä minä ottaisin tribaalitatskan poskeen, opettelisin jamssinviljelyä (tai mitä niitä on) ja hainkalastusta. Painisin äijien kanssa perinnepaineja ja etenkin sitä missä heilutellaan keihästä ja irvistellään ja näytetään kieltä. Joisin niitä viinoja, mitä tarjolla on ja tuntisin erityistä kiinnostusta nuoriin pulskiin tyttöihin, jotka sikäläisen tavan mukaan kuulemma auliisti jakavat sulojaan viidakon katveessa. Enkä menisi ollenkaan mestaroimaan, että hei meillä Suomessa katotaan telkkaria eikä ole tapana alle 16-vuotiasta panna.

Maassa maan tavalla.
Miten realisti haluat olla? Minun kokemukseni mukaan on olemassa monia ulkomaalaisia, jotka ihannoivat ja rakastavat suomalaisuutta. Ja haluaisivat olla niin kuin me, jos vain mahdollista.

Ja sitten on niitä, jotka ovat päättäneet, että "ne" ja "me" on se ratkaisevin ero, jonka varaan he haluavat elämänsä rakentaa.

Saman asenteen omaavia löytyy ihan vaaleanpunaisissa suomalaisissakin. Nyt alamme olla siinä vaiheessa, että kotoperäinen paskasakki löytää kansainvälisen paskasakin. Ja jengiytyy. Siinä vaiheessa kellään ei ole enää mitään kivaa.

Ja se joidenkin kirjoittajien urbaani legenda, että somppu voi olla myös hyvä ihminen on lokin jätös. Sompuilla on veressä pakonomainen tarve tehdä rikoksia yms. Jos on käynyt töissä, ei merkkaa sitä että jonain päivänä hyppää pusikosta ja ryöstää/raiskaa jonkun.
Niin tuttu toi eläinrotu on työnikin puolesta.

Tuo nyt on täyttä skeidaa. Itellä on hyvä kaveri joka on somali. Yksi rennoimmista tyypeistä mitä on.. ei koskaan puhu selän takana paskaa kenestäkään. Opiskelee ja isona pyrkii ambulanssikuskiksi. Saa sitte kuskailla vanhempana maanmiehiään, jotka on eksyny PsychoPredin tielle. :lol2:
Nimittäin nyt keskitytään aivan liikaa miespuolisiin somaleihin.. entäpäs ne somalimuijat? Ai ettäh kyllä tämä poika tykkää :kuola:
Ja harvoinpa niitä näkee tappelemassa/raiskaamassa ihmisiä.

Jauhaa paskaa netissä on niin helppoa! Tekisitte asialle jotain, puolustaa omaa maatanne. Somput tekee mitä lystää ja te piiloudutte nimimerkkienne taakse ja luulette asioiden muuttuvan.

Somput rupee mellakoimaan joku päivä ja te jatkatte samaa paskanjauhantaa.

Yrittäkää edes hyvät ihmiset tehdä asialle jotain, menkää vaikka osoittamaan mieltä, että pääsisitte uutisiin ja lööppeihin, silloin pelkuritkin voisi liittyä teidän joukkoon. Ei se ole vaikeata nousta ja ruveta vaatimaan järjestelmältä, että tollaseen somppujen aiheuttamaan paskaan tulisi loppu ja raiskaajat yms karkotettais maasta ilman varoituksia ja oikeudenkäyntejä (jotka maksavat teille, suomalaiset)

All the problems of the world could be settled easily if men were only willing to think. The trouble is that men very often resort to all sorts of devices in order not to think, because thinking is such hard work. (T. J. Watson)

Aivan varmasti on hyviä tyyppejä somppujen joukossa.

Rautatieaseman lähistön somput on aina olleet ystävällisiä, kun oon kännissä jotain läppää heittänyt niille.

Kerran haastoin kännissä riitaa siellä aseman pihalla aamuyöllä yhden kanssa ja tuli tappelu ja otin kuonoon, mutta vaikka makasin "koomassa(hirveän humalan takia suurimmaksi osaksi)", niin taskusta ei hävinnyt lompakkoa, eikä röökiä. Ainoastaan mä hävisin putkaan siitä... lisäks, kun otettiin matsia, niin koko somalia ei rynnännyt kimppuun.

Njoo, mää olen tämmönen extreme-lajien harrastaja...

Tuo nyt on täyttä skeidaa. Itellä on hyvä kaveri joka on somali. Yksi rennoimmista tyypeistä mitä on.. ei koskaan puhu selän takana paskaa kenestäkään. Opiskelee ja isona pyrkii ambulanssikuskiksi. Saa sitte kuskailla vanhempana maanmiehiään, jotka on eksyny PsychoPredin tielle. :lol2:
Nimittäin nyt keskitytään aivan liikaa miespuolisiin somaleihin.. entäpäs ne somalimuijat? Ai ettäh kyllä tämä poika tykkää :kuola:
Ja harvoinpa niitä näkee tappelemassa/raiskaamassa ihmisiä.

rotupetturi :lol2:

Raejuustokaan ei keksinyt mitään.

Mut joo, jatkakaa vaan suami-poijaat!

Hui, oikein sanallisesti puuttuivat :eek:
Hassua että on sattunut vain tyttöjä paikalle.

Sehän sitten olisi tietenkin paras vaihtoehto, että voidaan lukea seuraavana päivänä bongausketjusta miten pakkispaitainen kaveri hakkasi ko. miehet tohjoksi sheikkerillä.

Sehän sitten olisi tietenkin paras vaihtoehto, että voidaan lukea seuraavana päivänä bongausketjusta miten pakkispaitainen kaveri hakkasi ko. miehet tohjoksi sheikkerillä.

Ei tuokaan huono olisi ollut, mutta näin aamuäreänä ajettelisin parhaan vaihtoehdon olleen se, että myötätuntoiset ja oikeudentuntoiset ohikulkijat olisivat lähettäneet apinat kulkemaan kylmän kylän läpi. Hiljaista harmaata tietä.
Tunnin päästä olen jo sitä mieltä, että perinpohojaanen kurmootus olisi riittänyt.

Ja huom. minä en puolusta väkivaltaa mitään etnistä ryhmää kohtaa mutta alkaa vituttamaan se kuinka suomalaisia pahoinpidellään raiskataan. Kohtahan meno on täällä samanlaista kuin Jenkkilässä missä joukkoraiskaukset ja murhat ovat arkipäivää ja missä valkoisen ei kannata kävellä yksin tietyissä kaupunginosissa pimeällä.

1. Suomalaisen raiskaa tai murhaa tai pahoinpitelee mitä suurimmalla todennäköisyydellä toinen suomalainen. Valtaosa raiskauksista on kaikkea muuta kuin niitä puskaraiskauksia, valtaosa pahoinpitelyistä on kaikkea muuta kuin nuorisojengien kaupungilla harjoittamaa ja valtaosan murhista tekee spurgu/rikollinen joka tappaa toisen spurgu/rikollisen.

2. Et ilmeisestikään tiedä hevonvittua Jenkkilästä. Se on katsos ISO maa, jossa valtaosa paikoista ei muistuta esim. South Centralia. Se on myös maa, jonka väkivaltarikostilastot ovat kaiken aikaa LASKUSSA toisin kuin Euroopassa.

3. Kaikenlisäksi valtaosan ulkomaalaisten tekemistä rikoksista tekevät joko Ruotsista, Virosta tai Venäjältä tulleet ihmiset. Joista varsin suuri osa kuuluu rikollisjengeihin eikä näin ollen ole ns. tavallista maahanmuuttajaväestöä.

Sinä olet kuin hysteerinen vanha ämmä. Ulkomaalaiset rikolliset pitää toki karkoittaa ja niitä turhia maahanmuuttoturisteja ei maahan pidä laskea, mutta sun pelonlietsomisesi on selkeän asenteellista ja vääristelevää.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom