Maahanmuutto

ø

Eli kun kellään ei ole vastausta täysin irrelevanttiin pointtiin, lopetat keskustelun kokonaan ja tyydyt lässyttämään pelkkää vammaista paskaa?

Ketjussa on vaikka millä mitalla asioita, jota voisit keskustella, mutta kyllä me tiedetään ettet voi vastata mitään niihin. Tai ainakaan sellaista, joka tukee sun näkökantaa millään tavalla loogisesti.

Toi on täysin relevantti pointti, koska:

Sinä (te): muslimi eli uskonto -> raiskaus

Minä: genetiikka -> raiskaus

..ja tuota mun väitettä toin tukemaan Kongo ja Etelä afrikka -esimerkit. Eli nimenomaan relevantti.

Mä olen tässä koko ajan sanonu, että syynä korkeampaan raiskausasteeseen ei ole uskonto vaan genetiikka ja oon tuonu faktoja tukemaan sitä. Ymmärrän toki jos tää on sulle liian korkealentoista läppää ja menee epärelevanssin puolelle. Sä et vaan tajua ja se on ihan ok.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ja tuo todistaa mitä? Ainakaan itse en ole missään vaiheessa sanonut raiskausten johtuvan vain ja ainoastaan uskonnosta. Itseasiassa olen aina ajatellut genetiikan olevan vahvassa osassa, mutta yleensä kun vahingossakaan mainitsee jotain siihen suuntaan on automaattisesti sairas natsi.

Sinä olet yksi niistä harvoista, jotka täällä näköjään tajuaa että genetiikka on vahvassa osassa. Tuo oli siis todiste muille.

Kerrotko vielä, missä kromosomissa raiskaus sijaitsee ja onko se vallitsevasti vai väistyvästi periytyvä ominaisuus?

Liittyy varmaan lähinnä älykkyysosamäärään, jolla on selvä korrelaatio esimerkiksi rikollisuuden, tulojen, avioerojen, teiniraskauden ym. kanssa. Samasta syystä harvemmin näkee aasialaisia(En nyt laske mukaan mitään Pakistania, vaan esim. Japani, Pohjois-Kiina ym.) raiskaustilastojen, tai muidenkaan väkivaltarikosten huipulla. Koulumenestyksessä nämä taas ovat kärjessä.

Älä hyvä mies tällaisia asioita korrelaatioilla selitä. Menee aivan disgustin tasolle jo argumentaatio. Muutoinkin iso D voi itse selittää omia horinoitaan.

Yritäpä lukea aiheesta, esimerkiksi "The Bell Curve". 1000-sanaa käytännössä pelkästään tutkimusten pohjalta tekstiä tästä aiheesta. Vaikka se äärettömän suuri tabu onkin, niin älykkyysosamäärä todellakin vaihtelee eri ihmisryhmien välillä. Se, mistä se johtuu, ei taas ole itsestäänselvyys. Aliravitsemus Afrikan alueella on yksi syy. Pohjoisessa ihmisen piti keksiä tapoja selviytyä talvesta, ja suunnitella asioita etukäteen joka selittää myös asiaa.

Korrelaatio niillä onkin. Kun ÄO nousee, rikollisuus laskee, tulot nousevat, ikä jolloin mennään avioliittoon kasvaa, teiniraskaudet laskevat jne.

Eiköhän se ole selvä, että uskonto on toissijainen syy, vaikkakaan sen kannustaminen ei ainakaan auta ongelmiin. Kyllähän Jenkeissäkin mustien raiskauksia valkoisia naisia kohtaan on paljon, mutta tilastoissa valkoisen miehen raiskauksia mustaa kohtaan lukee "Less than 5". Mustat siis raiskaavat valkoisia 2000:1 verrattaessa toisinpäin. Myös kaikissa muissa väkivaltarikoksissa, etenkin väkilukuun suhteutettaessa, mustien kyseiset luvut ovat kymmenkertaisia. "Rasistiset motiivit" kun otetaan huomioon, on tämä suhde satoja tai tuhansia.

Ja lähteenä US Department of Justice.

Tuota samaa sanoin jokin aika takaperin, että mustilla raiskaaminen ja väkivalta on 'verissä'.

Islam taasen on arabien keksimä uskonto, jolloin heidän kulttuurinsa on sekoittunut siihen tai he tulkitsevat sitä oman kulttuurinsa tavalla. Toisen kulttuurin käsissä se voi muotoutua eri suuntaan. Tosin huolestuttava ilmiö ympäri maailman tuntuisi olevan noiden hardlinereiden lisääntyminen.

Älkää nyt vain luulko, että olen myönteinen ko uskonnolle tai suvakki. Ei pitäisi olla moinen kuva muodostunut aiemmista posteista :D

Liittyy varmaan lähinnä älykkyysosamäärään, jolla on selvä korrelaatio esimerkiksi rikollisuuden, tulojen, avioerojen, teiniraskauden ym. kanssa. Samasta syystä harvemmin näkee aasialaisia(En nyt laske mukaan mitään Pakistania, vaan esim. Japani, Pohjois-Kiina ym.) raiskaustilastojen, tai muidenkaan väkivaltarikosten huipulla. Koulumenestyksessä nämä taas ovat kärjessä.

Mä en ole täysin samaa mieltä tuosta älykkyysosamäärä -teoriasta. Ehkä osittain joo. Koska faktahan on, että joka maassa ja kaikenmaalaiset raiskaa. On se sitten Irak, Japani, Venäjä tai Brasilia. Joka maassa raiskataan. Toiset enemmän ja toiset vähemmän. Selvästi enemmän raiskauksia tapahtuu mitä etelämmäs mennään; Etelä afrikka, useat keski- ja länsiafrikan maat, ja myös Väli- ja Etelä amerikan maat on korkealla tilastoissa. Jotkut vaan on kiimaisempia kuin toiset ja tää tulee genetiikasta, ei älykkyysosamäärästä. Siihen kiimaan kun lisää vielä sairaan mielen, niin lopputuloksena on raiskauksille altis mies. Sen enempää en lähde analysoimaan tota sairasta mieltä, koska en psykologiaan ole tarkemmin perehtynyt.

Syy siihen miksi en äo -määrän syyksi voi liikaa pistää on se, että korkeassa virassa olevat henkilöt myös raiskaavat yhtenään. Toimareita ja lääkäreitä yms. tuomitaan ympäri maailmaa raiskauksista. Tyhmät ihmiset ei pääse kirurgeiksi. Varmasti tuo äo -määrä jollain tavalla vaikuttaa, mutta ennemminki se on joku fyysinen tekijä / tarve + tietynlainen ihmismieli / luonne. Lestadiolaispiireissä tuota tapahtuu myös ymmärtääkseni suht. paljon ja yksi syy siihen on uhrien korkea kynnys ilmoittaa viranomaisille. Ja ei kait lessut ole sen tyhmempiä ku muutkaan suomalaiset?

Mutta uskonto ei näyttele tässä yhtälössä ainakaan mun mielestä kovinkaan suurta roolia.

Tää oli mun mielipide asiasta ja miten mä tän näen. Voin toki olla väärässäkin.

Mä en ole täysin samaa mieltä tuosta älykkyysosamäärä -teoriasta. Ehkä osittain joo. Koska faktahan on, että joka maassa ja kaikenmaalaiset raiskaa. On se sitten Irak, Japani, Venäjä tai Brasilia. Joka maassa raiskataan. Toiset enemmän ja toiset vähemmän. Selvästi enemmän raiskauksia tapahtuu mitä etelämmäs mennään; Etelä afrikka, useat keski- ja länsiafrikan maat, ja myös Väli- ja Etelä amerikan maat on korkealla tilastoissa. Jotkut vaan on kiimaisempia kuin toiset ja tää tulee genetiikasta, ei älykkyysosamäärästä. Siihen kiimaan kun lisää vielä sairaan mielen, niin lopputuloksena on raiskauksille altis mies. Sen enempää en lähde analysoimaan tota sairasta mieltä, koska en psykologiaan ole tarkemmin perehtynyt.

Syy siihen miksi en äo -määrän syyksi voi liikaa pistää on se, että korkeassa virassa olevat henkilöt myös raiskaavat yhtenään. Toimareita ja lääkäreitä yms. tuomitaan ympäri maailmaa raiskauksista. Tyhmät ihmiset ei pääse kirurgeiksi. Varmasti tuo äo -määrä jollain tavalla vaikuttaa, mutta ennemminki se on joku fyysinen tekijä / tarve + tietynlainen ihmismieli / luonne. Lestadiolaispiireissä tuota tapahtuu myös ymmärtääkseni suht. paljon ja yksi syy siihen on uhrien korkea kynnys ilmoittaa viranomaisille. Ja ei kait lessut ole sen tyhmempiä ku muutkaan suomalaiset?

Mutta uskonto ei näyttele tässä yhtälössä ainakaan mun mielestä kovinkaan suurta roolia.

Tää oli mun mielipide asiasta ja miten mä tän näen. Voin toki olla väärässäkin.

Olet puhunut geeneistä koko ajan, et tietynlaisesta ihmismielestä, luonteesta, tarpeesta etkä fyysisestä tekijästä. Kerrotko vielä sen kromosomin.

Aika paksua tuubaa tuo, että raiskaus menis geeneissä. Kyllä se on kulttuuri ja uskonto mitkä vaikuttaa molemmat.

Miettikääpä nyt, jos suomalainen pariskunta adoptoi neekerivauvan afrikasta hyvään kotiin ja kasvatukseen, niin tuleeko siitä helpommin raiskaaja?

Viimeksi muokattu:
Eihän islamissa naisella ole avioliitossa edes oikeutta kieltäytyä seksitä. Mies päättää koska nussitaan ja naisen ei parane kieltäytä, muuten keppi heiluu tai pahempaa.

2:223 "Vaimonne ovat teidän peltonne, käykää pelloillanne mielenne mukaan". Islam ei tunnusta raiskausta avioliitossa, sillä miehellä on aina oikeus seksiin vaimojensa kanssa.¨

Vielä pahempi on mitä tulee naiseen, joka on vääräuskoinen.

Genetiikka luo kaikelle toiminnallemme pohjan jota kulttuurimme muokkaa.
Raiskaukset ovat ääriesimerkkejä seksuaalisesta väkivallasta joka useinmiten "kukoistaa" juuri kehittymättömissä maissa ja yksilöissä joiden älyllinen kehitys on matalaa tasoa ja Huom! mahdollisesti he ovat kokeneet psyykkisiä traumoja. Jos vielä kulttuuri ja sen yhtenä osatekijänä uskonto edesauttavat alistamista ja nöyryytystä ( esimerkiksi Pakistan) on psykologinen patologia ns. "Paketissa" muutapa ei sitte enää tarvita paitsi Hölmölän kaltainen maa joka hamuaa näitä patologisia tapauksia ja suvaitsee niitä loputtomiin.

Porukka ei selvästikään kykene ymmärtämään koko "teoriaa", ja uskomatonta kyllä Disgust vaikuttaa olevan edes jotenkin kartalla. Ei tuo tarkoita että jokainen ihminen joka on keskiarvoa "tyhmempi" olisi raiskaaja. Ei tuo myöskään tarkoita että jokainen jolla on korkea ÄO on menestyvä johtaja, joka ei tee rikoksia. Mutta jos otetaan 10 000 molempia, niin erot alkavat näkymään.

Ja kyllä, tuo rotujen ero älykkyydessä on selvästi vieläkin uskomattoman suuri tabu. Länsi-Afrikkalaiset dominoivat juoksua, koripalloa ym. geeneillään, Itä-Afrikkalaiset dominoivat pitkän matkan juoksua. Ainakin Amerikassa aasialaiset koetaan älykkäiksi ja he pärjäävät hyvin koulussa. Mutta jos vahingossa sanot että musta olisi jotenkin "tyhmempi" kuin valkoinen, ei tuo voi olla mahdollista. Toisinsanoen mustilla on ylivertaiset fyysiset ominaisuudet, mutta älyltään nämä ovat samalla tasolla. Valkoiset ovat siis huonompia, tätä itsevihaahan on toisen maailmansodan jälkeen haluttu syöttää.

Porukka ei selvästikään kykene ymmärtämään koko "teoriaa", ja uskomatonta kyllä Disgust vaikuttaa olevan edes jotenkin kartalla. Ei tuo tarkoita että jokainen ihminen joka on keskiarvoa "tyhmempi" olisi raiskaaja. Ei tuo myöskään tarkoita että jokainen jolla on korkea ÄO on menestyvä johtaja, joka ei tee rikoksia. Mutta jos otetaan 10 000 molempia, niin erot alkavat näkymään.

Ja kyllä, tuo rotujen ero älykkyydessä on selvästi vieläkin uskomattoman suuri tabu. Länsi-Afrikkalaiset dominoivat juoksua, koripalloa ym. geeneillään, Itä-Afrikkalaiset dominoivat pitkän matkan juoksua. Ainakin Amerikassa aasialaiset koetaan älykkäiksi ja he pärjäävät hyvin koulussa. Mutta jos vahingossa sanot että musta olisi jotenkin "tyhmempi" kuin valkoinen, ei tuo voi olla mahdollista. Toisinsanoen mustilla on ylivertaiset fyysiset ominaisuudet, mutta älyltään nämä ovat samalla tasolla. Valkoiset ovat siis huonompia, tätä itsevihaahan on toisen maailmansodan jälkeen haluttu syöttää.
Ilmeisesti myös valkoisiin perheisiin vauvana adoptoidut mustat pärjäävät älykkyystesteissä heikommin kuin valkoiset lapset. Mutta pitäisi kyllä silti erikseen selvittää, että raiskaavatko tälläiset valkoiseen, keskiluokkaiseen lintukotoon adoptoidut mustat pojat enemmän kuin saman paikkakunnan valkoiset. Itse luulen, että kotiolot ja ympäröivä kulttuuri merkkaa paljon enemmän. Jos ei kotona näe väkivaltaa ja vanhempien epätasa-arvoista suhdetta. Eikä sellaista näe naapurustossakaan, niin epätodennäköistä luulen olevan että kehittyisi raiskaajaksi.

No kerropa sinä, missä kromosomissa a) raiskaus ja b) tyhmyys sijaitsee. Dominoivasti vai resessiivisesti periytyviä? Autosomeissa vai missä?

Noissa älykkyyseroissa ei ole mitään tabuja tässä ketjussa. Ilmeisin selitysmalli on kulttuuri, miksi kaukoidän aasialaiset vie kaikista, niin mustista kuin meistä "kaukaasialaisesistakin" voiton.

No kerropa sinä, missä kromosomissa a) raiskaus ja b) tyhmyys sijaitsee. Dominoivasti vai resessiivisesti periytyviä? Autosomeissa vai missä?

Noissa älykkyyseroissa ei ole mitään tabuja tässä ketjussa. Ilmeisin selitysmalli on kulttuuri, miksi kaukoidän aasialaiset vie kaikista, niin mustista kuin meistä "kaukaasialaisesistakin" voiton.
On ilmiselvää että älykkyyteen vaikuttaa monen geenin yhdistelmä, eli ei ole olemassa yksittäistä älykkyysgeeniä. Yhtälailla on ilmiselvää että älykkyys on periytyvää, eli geneettistä. Ihmisen koko genomia ei tunneta läheskään täydellisesti, eikä suurimmasta osasta asioita, joiden tiedetään olevan perityviä, pystytä yksikäsitteisesti nimeämään, mikä tai mitkä geenit näitä asioita kontrolloivat. Et selvästikään ymmärrä biologiasta juuri mitään, kun esität näin naiiveja kysymyksiä.

Ihmisrotujen älykkyyseroista on melko kattavaa aineistoa olemassa, esim suomalainen Tatu Vanhanen on tätä aikoinaan tutkinut. Mutta kuten mainittua, tämä aihe on länsimaissa tabu, ja siitä syystä tällaista tutkimusta ei nykypäivänä juurikaan tehdä.

Ja sitten on tietysti myös ilmiselvää, että yksilön käyttäytymiseen vaikuttaa paljon enemmän ympäristötekijät kuin perimä. Eli siis perimä, joka altistaa väkivaltaiseen käytökseen ei melko varmasti johda väkivaltaiseen käytökseen yksilön kohdalla, joka on kasvanut optimaalisessa ympäristössä. Ja toisaalta melkein millä tahansa perimällä varustettu yksilö kehittyy väkivaltaiseksi jos olosuhteet ovat tähän äärimmäisen otolliset (esim lapsuudesta asti aivopestyt lapsisotilaat). Mutta keskiverto-olosuhteissa kasvaneista ihmisistä perimältään heikomman älykkyyden omaavat päätyvät keskimäärin useammin väkivaltaisiksi rikollisiksi.

Elintasomaahanmuuttajien väkivaltaisuutta ja rikollisuutta selittää selvästikin ennen kaikkea näiden maiden kulttuuri. Siinä, miksi kulttuuri on näissä maissa alunperin kehittynyt sellaiseksi kuin se on, voi olla ainakin osittaisena selityksenä näiden kansojen geneettiset piirteet.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom