Maahanmuutto

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Suomessa voi liikkua ihan turvallisesti, ei tarvi varoa matujengejä. Uskokaa jo!

Kaksi alaikäistä tyttöä pahoinpideltiin Halisissa – ulkomaalaistaustaisten ryhmä iski kimppuun

http://www.turkulainen.fi/artikkeli...n-halisissa-ulkomaalaistaustaisten-ryhma-iski

"Kertokaa yksikin paikka missä ei muka voisi liikkua. 10 vuotta jo on peloteltu mutta mitään ei oikeasti tapahdu...uliuli!!!"

Tässä on Disgust lisää, kommentoipa huviksesi uutista mutta vasta sitten sitten, kun olet lukenut sen minimissään 2 kertaa:http://www.talouselama.fi/uutiset/r...alaisten-maarassa-202-ja-64-on-selvaa-6612388

Raju hyppäys seksuaalirikoksista epäiltyjen ulkomaalaisten määrässä: 202 % ja 64 % – "On selvää..."

Kaikkeen mitä mä sanon te kyllä kommentoitte, mutta hienosti sivuutitte ja jätitte kokonaan kommmentoimatta tähän:

Myös yksi esimerkki Kongon lisäksi mikä tukee sitä, että raiskaukset on enemmän genetiikkaan kuin uskontoihin sidoksissa on Etelä afrikka. Etelä afrikka on aivan maailman kärkisijoilla raiskaustilastoissa ja siellä vallitseva uskonto on kristinusko (75 %). Islam vain 1,5 %.

..koska teiltä loppui argumentit kesken.

Mitä te edes keskustelette disgustin kanssa, umpisokee suvakkimamu, joka trollaa teitä. Eihän se ole saatana edes valkoihoinen, niin mitä te oletatte sen vastaavan?

Vaaleampi mä oon kuin herra kenen kanssa sä oot viime aikoina kuvannu treenivideoita :D

Sä oot vissiin joku urpo suvakki? ei vaikka faktaa lyödään tiskiin, aina löytyy selitys että ISLAM on "rauhan" uskonto. Mua melkeen vituttaa enemmän suvakit kuin matut, ja ei et voi pelata rasisti korttia, vai olenko rasisti jos ystävä on myös muslimi ?

Muistaakseni henkilön kanssa aikaisemminkin keskustelleena, on ainakin osittain maahanmuuttajataustainen itsekin?

Nii onko siis muualla Euroopassa myös natiiveista tehdyt seksuaaliset ahdisteluilmoitukset nousseet noin radikaalisti?

Ainakin Ruotsissa, muiden maiden tilastoja en tiedä ja näitä on suht vaikea kaivaa mistään. Suomessa olisin vielä valmis hyväksymään ainakin osittain selityksen ilmoitusherkkyydestä, mutta kyllä tuo Ruotsin kasvu j valtavasta määrästä toisen polven maahanmuuttajia ja kansalaisuuden saaneista.

Raju hyppäys seksuaalirikoksista epäiltyjen ulkomaalaisten määrässä: 202 % ja 64 % – "On selvää..."

Homma etenee täsmälleen sitä samaa latua pitkin, mitä se on edennyt muuallakin ongelmakulttuurien edustajien tullessa katukuvaan. Lisää vain samaa porukkaa maahan, niin saadaan entistä nopeammin rappeutettua se hyvinvointi, mikä Suomessa on ollut.

Lapsellisinta tässä on se, että suvakit puolustele näitä karseita vuosittaisia tilastomuutoksia. En ole käynyt tarkistamassa, mutta jos vanhat merkit pitävät paikkansa, niin Jori Eskolin on opettamassa tilastotiedettä ja Rasmusryhmä heristämässä mustaksi meikattua sormeaan sitä eniten raiskaavaa eli kantasuomalaista mistä kohti.

Kaikkeen mitä mä sanon te kyllä kommentoitte, mutta hienosti sivuutitte ja jätitte kokonaan kommmentoimatta tähän:

Ja tuo todistaa mitä? Ainakaan itse en ole missään vaiheessa sanonut raiskausten johtuvan vain ja ainoastaan uskonnosta. Itseasiassa olen aina ajatellut genetiikan olevan vahvassa osassa, mutta yleensä kun vahingossakaan mainitsee jotain siihen suuntaan on automaattisesti sairas natsi.

naapuri raiskaa Afrikassa!

Siis eihän tässä voi kuin nyökytellä. Olen kanssasi täysin samaa mieltä väitteestäsi. Kun Etelä-Afrikassa mustat päästettiin valtaan, niin maanosassaan poikkeuksellisen hienosta maasta tuli erittäin paska paikka. Eräs siellä kasvanut kertoi minulle kerran tippa linssissä siitä, kuinka paratiisista tuli helvetti. Sekin on mahdollista, että nuo Etelä-Afrikkaa kivikaudelle terrorisoivat mustat ovat jopa haitallisempia maahanmuuttajia kuin Lähi-Idän perusählyt.

Eikai se vaan uskonnosta kiinni ole. Varmaankin noi Ruotsissa pahoinpitelyjä ja raiskauksia tehtailevat eivät ole mitään innokkaimpia uskovaisia. Kulttuuri varmaan eniten merkkaa. Uskonto enemmän tai vähemmän osana sitä. Jos maahanmuutossa jätettäisiin arabimaat ja afrikka pois, niin varmaan sitten saataisiin enemmän vastaanottavaa yhteiskuntaa hyödyttävää maahanmuuttoa. Vaikeaa noilla afrikkalaisilla tuntuu olevan kaikkialla afrikan ulkopuolella. Vain pienissä määrin ja voimakkaasti kontrolloituna sopeutuvat uuteen ympäristöön. Isommissa määrin synnyttävät paikalle itselleen tutumman afrikkalaisen kulttuurin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom