Maahanmuutto

Kyllä. Tuossa ei ollut mitään, mikä jo edellä ei olisi ollut selvää.

Tuo on muuten mahtavaa, kun puhuu jonkun humanistin kanssa älykkyystutkimuksista, niin yleensä ihmettelevät, että miksi niitä tehdään / miksi niitä pitäisi tehdä. Niin, älykkyys, yksi ihmisen lajille tyypillinen tunnuspiirre, miksipä humanistin (kantasana ihminen) pitäisi tällaisesta olla kiinnostunut :) Homojen kirjoittamista kirjoista pitää sen sijaan tehdä väikkäri ja muutama musta mannerheimi laittaa ilmoille...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Porukka ei selvästikään kykene ymmärtämään koko "teoriaa"

Nimenomaan, "teoriaa" jostain geenetiikasta/geenistä jolle ei ole mitään näyttöä (raiskaus/seksuallinen ahdistelu). VS Fakta tieto siitä mikä naisen asema muslimi yhteiskunnassa on, miten näissä yhteiskunnissa suhtaudutaan seksiin ja seksuaalisuuteen, naisiin jotka eivät ole uskonnon mukaisesti verhottuina/siveellisesti.

Kukahan se on pihalla?

Nimenomaan, "teoriaa" jostain geenetiikasta/geenistä jolle ei ole mitään näyttöä (raiskaus/seksuallinen ahdistelu). VS Fakta tieto siitä mikä naisen asema muslimi yhteiskunnassa on, miten näissä yhteiskunnissa suhtaudutaan seksiin ja seksuaalisuuteen, naisiin jotka eivät ole uskonnon mukaisesti verhottuina/siveellisesti.

Kukahan se on pihalla?

Ei ole mitään näyttöä? Näyttöä on paljon väkivaltarikoksien yhteydestä, miksi raiskaukset/seksuaalinen ahdistelu olisivat mitenkään eri asia? Mistä kuvittelit että tuo kulttuuri ja sen täysi palvominen ovat lähtöisin? Et osaa nähdä asiaa yhtään syvemmin. Onhan kristinuskossakin vaikka ja mitä naisiinkin kohdistuvia aatteita, mutta niitä noudatetaan lähinnä Afrikan kristillisissä maissa.

Aika paksua tuubaa tuo, että raiskaus menis geeneissä. Kyllä se on kulttuuri ja uskonto mitkä vaikuttaa molemmat.

Miettikääpä nyt, jos suomalainen pariskunta adoptoi neekerivauvan afrikasta hyvään kotiin ja kasvatukseen, niin tuleeko siitä helpommin raiskaaja?
Oikeanlainen kasvatus varmasti auttaa ja paljon, mutta kyllä mä silti veikkaisin että jos on 2 ryhmää joista toisella on keskimäärin 100 äo ja toisella 70, jälkimmäiset perseilee enemmän, raiskaukset mukaan lukien.

Kukahan se on pihalla?

Miksi maat kuten Etelä afrikka, Väliamerikan maat (Nicaragua, Costa Rica jne..) ja monet Afrikan kristityt maat kuten Kongo ovat kärkisijoilla raiskaustilastoissa?

Miksi maailman suurimmassa muslimimaassa eli Indonesiassa on suhteellisen pienet raiskausluvut per capita?

Sun logiikalla johtuu siitä, että eteläafrikkalaiset, kristityt afrikkalaiset, nigaracualaiset ja costaricalaiset ovat sama rotua.
Mystisesti muslimiafrikkalaiset ovat eri rotua.

Edelleenkin menette Disgustin perässä kun se vaihtaa aihetta. Sillä uskonnolla ei ole juurikaan väliä kun mamut raiskaa täällä, ja sille asialle pitiäsi tehdä jotain, ei keskustella siitä että miksi kristityt kongolaisetkin raiskaa. Jos niistä uskonnoista jotain eroa pitää tehdä niin ne kristityt kongolaiset ei käy ajelee rekalla berliinissä väkijoukkoihin etc. Se on tosin sitten jo eri keskustelu. Disgust vie teitä koko ajan harhaan keskustelussa.

Sun logiikalla johtuu siitä, että eteläafrikkalaiset, kristityt afrikkalaiset, nigaracualaiset ja costaricalaiset ovat sama rotua.

Jos muslimius on iso syy raiskauksille, niin vastaa mun kommenttiin omalla analyysillä ja kumoa tuo lista ja selitä tuo Indonesia -aspekti ja lopeta lässyttäminen.

Disgust vie teitä koko ajan harhaan keskustelussa.
Niinpä. Ja nyt se nakkas jonkin "Indonesia -aspektinkin" kehiin :D Selittäkääpä se, muutoin lopettakaa lässyttäminen! o_O:)

Voitte samalla selittää Sydney-aspektin, Kuhmo-faktorin ja Suonenjoki-tekijän...

Edelleenkin menette Disgustin perässä kun se vaihtaa aihetta. Sillä uskonnolla ei ole juurikaan väliä kun mamut raiskaa täällä, ja sille asialle pitiäsi tehdä jotain, ei keskustella siitä että miksi kristityt kongolaisetkin raiskaa. Jos niistä uskonnoista jotain eroa pitää tehdä niin ne kristityt kongolaiset ei käy ajelee rekalla berliinissä väkijoukkoihin etc. Se on tosin sitten jo eri keskustelu. Disgust vie teitä koko ajan harhaan keskustelussa.

Ei vaan Disgust puhuu aiheesta. Disgust ei puhu muista puhujista. Japi ei tee muuta ku puhu Disgustista. Japin tuoma arvo tähän keskusteluun on 0. Japi on ihastunut Disgustiin, eikä pysty olemaan päivää puhumatta Disgustista.

Mä olen koko ajan tuonu syitä sille miksi raiskaus ilmiönä on suurempi maahanmuuttajilla kuin kantaväestöllä. Eli keskustelen aiheesta. Joku toinen nimimerkki täällä taisi kyykyttää sua pari päivää sitten kysymyllä kysymyksiä ja tilastoja, eikä susta kuulunut enää mitään. Ennenku nyt kun tulit taas puhumaan minusta.

Joo, tämä viimeistään todistaa että sinun kanssasi aivan vitun turha tästä aiheesta väitellä. Kuka on sanonut että nuo samaa rotua olisivat? Ainoan johtopäätöksen jonka voi vetää on se, että noissa maissa asuvilla on keskimääräistä matalampi ÄO ja tutkimuksien perusteella tämä on aivan totta. Latinot ovat tutkimuksissa mustien ja valkoisten välillä, joka myö näkyy mm. tuloissa ja rikoksissa USA:ssa samassa suhteessa.

Jottei pelkästään pakkis-luiskotsa mutu sekoittaisi heikompien päitä niin suosittelen lukaisemaan esim.
Social and Cultural Factors in Sexual Assault
Lana E. Stermac, Zindel V. Segal, Roy Gillis.
ja
The Socio-Cultural Context of Rape: A Cross-Cultural Study
Journal of Social Issues; October 1981
ja

Is Rape a Cultural Universal? A Re-examination of the Ethnographic Data
Craig Palmer
Ethnology
Vol. 28, No. 1 (Jan., 1989), pp. 1-16
ja

A Natural History of Rape
- Randy Thornhill ja Craig T. Palmer

ai niin, tuo tietysti vaatii että "lontoon kieli taipuu" ja osaa käyttää googlea. Lisää löytyy kun käväsee scholarisssa, niin ei tarvitse mutuilla.

Viimeksi muokattu:
Ei vaan Disgust puhuu aiheesta. Disgust ei puhu muista puhujista. Japi ei tee muuta ku puhu Disgustista. Japin tuoma arvo tähän keskusteluun on 0. Japi on ihastunut Disgustiin, eikä pysty olemaan päivää puhumatta Disgustista.

Mä olen koko ajan tuonu syitä sille miksi raiskaus ilmiönä on suurempi maahanmuuttajilla kuin kantaväestöllä. Eli keskustelen aiheesta. Joku toinen nimimerkki täällä taisi kyykyttää sua pari päivää sitten kysymyllä kysymyksiä ja tilastoja, eikä susta kuulunut enää mitään. Ennenku nyt kun tulit taas puhumaan minusta.

Ei mulla ole niitä tilastoja mitä se pyysi, en voi niitä toimittaa, en halua keskustella sinusta, huomautin vain mulle ettet sinäkään ole keskustelemassa aiheesta vaan viemässä sitä sivuraiteille jatkuvasti, kongon kristityihin viitaten, se on meidän maahanmuuttokeskustelussa täysin toisarvoinen seikka, ei täällä kukaan ole puhumassa uskonnoista vaan hallitsemattomasta maahanmuutosta, sinä viet sitä keskustelua sivuraiteille, toivon mukaan ylläpito reagoi siihen jossain kohtaa ja poistaa sut täältä koska vain trollailet.

Pitää itsekkin osallistua tähän kuka/ketä/missä/miksi raiskaa keskusteluun. Nyt jos palataan ajassa taaksepäin, jossa ihmisillä ei ollut älykkyyttä turhia kommunikoida tai luoda sosiaalista verkostoa ja kulttuuria. Oli vain selviytymisvaisto (nälkä) ja lisääntymisvietti (panetus). Ei luonto tunne raiskausta, vaan kaikki haluaa jatkaa geenejään ja kaikki uros-nisäkkäät eläimissäkin tappelevat naaraista ja vahvin pääsee geenejä jakamaan. Naaraat toki myös vapaaehtoisesti hakevatkin tätä mutta ei siinä raiskauksesta syytellä, jos uros väkisinkin sukuansa jatkaa. Kaikki parisuhdeasiatkin kulttuurien tuotoksia. Ihan luonnollista on että miehet yrittää siittää mahdollisimman monta hedelmöityskykyistä naista ja naiset etsii fyysisesti vahvaa siittäjää...siis luonnossa ilman lakeja/kulttuuria.

Kaikki me olemme oman kulttuurin tuotoksia ja mikä meistä tuntuu oikealta, ei varmasti jokapaikassa muualla tunnu. JOS vaikka Suomessa olisi ollut tapana, että on kolme vaimoa joista yhtä kuuluukin hakata, niin olisimme itse ihan ihmeissään muualle mennessä, että "eikös näin saakaan tehdä? "

On totta että älyykkyydessä on mitattuja eroja geenien mukaan, mutta kyllä kulttuurilähtökohdat määrää moraalikäsityksen myös naisten esineellistämisestä. "Oikea oppiseen" islamiin kuuluu naisten huono arvostus, mutta tämä ei sulje pois sitä että muissakin kulttureissa näin ei voisi olla. Eikä nämä muut kuin muslimiväestö kiinnosta täällä, kun eivät tänne tulvikkaan, niinkuin nyt esim. Irak, Somalia ja Afganistan. Indonesia onkin aika maltillinen muslimimaa ja eipä sieltäkään tänne rynnitäkään sosiaalitukien perässä.

Maailma on paska paikka ja kurjuutta, sotaa, nälkää, väkivaltaa yms tulee olemaan, joista ei ikinä päästä eroon tässä maailmassa. Se ei ole kuitenkaan meidän syytämme tai meidän ongelmamme. Ei auta mitään, jos vaan levitämme sen saman paskan Eurooppaan,

Ei mulla ole niitä tilastoja mitä se pyysi, en voi niitä toimittaa, en halua keskustella sinusta, huomautin vain mulle ettet sinäkään ole keskustelemassa aiheesta vaan viemässä sitä sivuraiteille jatkuvasti, kongon kristityihin viitaten, se on meidän maahanmuuttokeskustelussa täysin toisarvoinen seikka, ei täällä kukaan ole puhumassa uskonnoista vaan hallitsemattomasta maahanmuutosta, sinä viet sitä keskustelua sivuraiteille, toivon mukaan ylläpito reagoi siihen jossain kohtaa ja poistaa sut täältä koska vain trollailet.

Nyt pyydät jo ylläpidon apua kun et itse enää pärjää? Jos sulla ei ole sanottavaa ni ole mielummin hiljaa.

Maahanmuutto aiheena on aika helvetin iso, aivan kuten tämän ketjun otsikkokin kertoo. Tässä on melkein 3000 sivua jo aiheesta keskusteltu ja itsekin oon tän aiheen eri osa-alueista ja ilmiöistä kommentoinu tänne jo vuosia. Tämä on vain yksi ja mielestäni relevantti asia tässä keskustelussa; mikä saa ihmisen raiskaamaan? Mistä johtuu, että maahanmuuttajat on yliedustettuina noissa tilastoissa? Mun mielestä se on aika helvetin relevantti kysymys. Kun sullakaan ei ole yhtään mitään annettavaa tähän ketjuun ollut ikinä ja sun mielestä tää meneillään oleva keskustelu, johon on ottanu osaa myös muut itseni lisäksi ei sua kiinosta, ni miksi et vaan pysy poissa..?

Kongon kristittyihin en ole vienyt keskustelua. Oon nostanut kongolaiset vain esimerkiksi tukemaan mun teoriaa sille ettei islam ole suurin syy isommille raiskaustilastoille vaan vaikuttavat tekijät on jossain ihan muualla.

Oliko sulla nyt siis oikeesti jotain järkevää sanottavaa vai jatkatko marinaa?

Kyllä islam on iso tekijä koska islaminuskoiset eivät kunnioita naista, siihen on toki muitakin syitä, mutta islam on yksi isoimmista, ja se että sä koitat viedä keskustelun kristinuskoon, mikä on myös ongelmallista on kuitenkin toisarvoista maahanmuuttokeskustelussa. Jos sä et pysty asioita näkemään objektiivisesti ja trollaat täällä vain tarkoituksena viedä keskustelu muille urille, niin ylläpito on se taho joka voi sut täältä poistaa.

Kyllä islam on iso tekijä koska islaminuskoiset eivät kunnioita naista, siihen on toki muitakin syitä, mutta islam on yksi isoimmista, ja se että sä koitat viedä keskustelun kristinuskoon, mikä on myös ongelmallista on kuitenkin toisarvoista maahanmuuttokeskustelussa. Jos sä et pysty asioita näkemään objektiivisesti ja trollaat täällä vain tarkoituksena viedä keskustelu muille urille, niin ylläpito on se taho joka voi sut täältä poistaa.

Toisen polven maahanmuuttajatkin syyllistyy raiskauksiin. Iso osa noista ei edes puhu "omaa" kieltä, eikä niillä ole hölkäsen pöläystä mistään uskonnoista. Raiskauksiin syyllistyneet maahanmuuttajat eivät ole niitä hartaimpia muslimeja, vaan ne on yleensä nuoria miehiä ketkä elää ihan niinku muutki eli ei millään tavalla islamin oppien mukaisesti. Islamin oppien mukaisesti eläviä on loppujen lopuksi hyvin pieni osa. Onko sulla mitää faktaa liittää tänne tukeaksi tota väitettä, että islam on iso tekijä näihin raiskaustilastoihin? Mä väitin, että uskonto on pienempi tekijä ja isoin tekijä on genetiikka, rotu jne. Ehkä tuon sanominen tekee minustakin rasistin mutta tuo on mun mielipide. Ja mä sentään toisin ku sinä tuon lähteitä tukemaan mun väitteitä.. ainaki yritän parhaani mukaan. Mä en koita viedä keskustelua mihinkään. Kaikki mitä puhun liittyy vahvasti aiheeseen. Edelleen. Jos se ei mahdu sun kaaliin, niinku ei näytä mahtuvan ni voit vaikka panna mut ignoreen. Ja kyllä, ylläpito voi tehdä ihan mitä tahansa. Mutta jos joku pitäisi bannata niin sut, niinku sut on jo moneen kertaan toisesta osiosta bannattu. Koska sä et tuo mitään tähän ketjuun ja sä oot se joka vie keskustelua muualle eli muhun. Vielä kerran.. onko sulla jotain järkevää sanottavaa maahanmuuttoon liittyen vai jatkatko marinaa?

Ne toisenpolven maanmuuttajat on yleensä just niitä pahimpia riehujia, ja todella kovaa uskonnollsia mun käsityksen mukaan. Mutta kerroppas ny disgust mikä pakko sun on puolustaa islamia, ookko joku musulmaani ?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom