Okei, olin väärässä.
Nyt kun tälle linjalle lähdettiin, niin tässä suoraan copy pastea raamatusta:
Jos joku viettelee veljensä vaimon, hän tekee inhottavan teon. Koska hän on häpäissyt veljensä, syylliset on surmattava eikä heille saa jäädä lapsia.»(3. Moos. 20:20)»
Jos joku makaa setänsä vaimon kanssa, hän häpäisee setänsä. Syylliset joutuvat kantamaan vastuun synnistään. Heidät on surmattava, eikä heille saa jäädä lapsia.»(3. Moos. 20:15-16)»
Jos mies sekaantuu eläimeen, hänet on surmattava, ja myös eläin on surmattava. Jos nainen parittelee eläimen kanssa, surmattakoon sekä nainen että eläin. Molemmat on surmattava, sillä kumpikin on ansainnut kuolemansa.»(3. Mooseksen kirja 20:14)»
Jos joku ottaa vaimokseen naisen ja hänen äitinsä tai naisen ja hänen tyttärensä, se on törkeä teko, jonka vuoksi sekä mies että molemmat naiset on poltettava. Sen kaltaista törkeyttä ei saa sallia teidän keskuudessanne.»(3. Mooseksen kirja 20:13)»
Jos mies makaa miehen kanssa niin kuin naisen kanssa maataan, he ovat molemmat tehneet kauhistuttavan teon ja heidät on surmattava. He ovat itse ansainneet kuolemansa.»(3. Mooseksen kirja 20:12)»
Jos mies makaa miniänsä kanssa, heidät on molemmat surmattava. He ovat tehneet luonnottoman teon ja ovat itse ansainneet kuolemansa.»(3. Mooseksen kirja 20:11)»
Jos mies häpäisee oman isänsä makaamalla hänen vaimonsa kanssa, molemmat syylliset on surmattava; he ovat itse ansainneet kuolemansa.»(3. Moos. 21:9)»
Jos papin tytär häpäisee itsensä harjoittamalla haureutta, hän samalla häpäisee isänsä; siksi hänet on poltettava.»Onko niin, että se, mitä ei erikseen Raamatussa kielletä, on sallittua? Raamatusta löytyi tarkat ohjeet, miten seksuaalirikoksesta tulisi tuomita, mutta erikseen ei kielletä pedofiliaa? Onko tässä sian mentävä papin reikä, minkä pikkupojista kiinnostuneet hengenmiehet ovat löytäneet? Kiinnitä huomiota ensimmäiseen esimerkkiin, missä pappi on tärkeämpi kuin papin tytär 5. Mooseksen kirja 13:7-11)»
Vaikka veljesi, oman äitisi poika, sinun oma poikasi tai tyttäresi, vaimosi, jota rakastat, tai paras ystäväsi salaa houkuttelisi sinua palvelemaan vieraita jumalia, joita sinä ja sinun esi-isäsi ette ole entuudestaan tunteneet, niiden kansojen jumalia, jotka asuvat teidän ympärillänne maan äärestä toiseen, lähellä tai kaukana, älä suostu hänen ehdotukseensa äläkä kuuntele häntä. Älä sääli häntä, älä osoita hänelle armoa äläkä salaa hänen rikostaan, vaan surmaa hänet. Heitä itse ensimmäinen kivi, ja sinun perässäsi tulkoot kaikki muut. Kivittäkää hänet kuoliaaksi, sillä hän yritti viekoitella teitä luopumaan Herrasta, Jumalastanne, joka vei teidät pois Egyptistä, orjuuden maasta.»
..ja muistaakseni myös homot pitää tappaa raamatun mukaan.
Tästä voidaan siis vetää johtopäätös, että radikaalimusut toteuttaa koraania orjallisemmin, kuin radikaalikrisut raamattua.