Maahanmuutto

Olipas kova tuomio...

Raiskasi tuntemattoman kadun syvennyksessä Jyväskylässä – ehdollista vankeutta

Vaasan hovioikeus on tuominnut 33-vuotiaan miehen yhden vuoden ja neljän kuukauden ehdolliseen vankeusrangaistukseen raiskauksesta. Mies raiskasi Jyväskylässä Vapaudenkadun syvennyksessä hänelle entuudestaan tuntemattoman naisen, joka oli kävelemässä kotiinsa marraskuussa 2013.

Hovioikeus päätyi tuoreessa päätöksessään samaan ratkaisuun kuin Keski-Suomen käräjäoikeus.

Ulkomaalaistaustainen mies lyöttäytyi naisen seuraan. Hovioikeuden mukaan se oli helppoa, koska naisella on liikkumista vaikeuttava vamma eli hän ei päässyt heti irti miehen seurasta. Yllättäen kadun syvennyksen kohdalla mies työnsi naisen väkisin syvennykseen ja yritti suudella. Mies työnsi väkisin sormensa uhrin sukuelimen sisään. Uhri puri ja raapi ja alkoi kirkua, jolloin mies lopetti teon ja juoksi karkuun.

Hovioikeuden mukaan miehen teko oli määrätietoista ja se keskeytyi uhrin voimakkaan ja äänekkään reagoinnin vuoksi.

Syyttäjä vaati miehelle noin kahden vuoden ehdotonta vankeusrangaistusta. Syyttäjän mukaan teko ei ollut lievä, koska uhri joutui käyttämään voimakasta vastarintaa puremalla ja raapimalla miestä. Hovioikeuden mukaan rangaistus oli kuitenkin ”oikeuskäytännön mukainen”. Miehellä ei ollut aiempia rikosrekisterimerkintöjä. Mies joutuu maksamaan uhrille 2 500 euroa korvausta kärsimyksestä.

http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1453437782283.html

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ja tässähän oli kyse juuri niistä FB-löydöistä/juoruista, jotka luin tuossa pyynnössäni varsinaisten uutisten ja journalismin ulkopuolelle.
Sen jo tunnustinkin, että MVlehden lukijat (eli samalla toimittajat) ovat todella kunnostautuneet etsimään FB:stä niin erilaisia enemmän tai vähemmän perättömiä juoruja kuin myös toisinaan aitojakin rikosvinkkejä.

Olisi kyllä hienoa, jos tuollaista some-profiilien ja netin haravointia rikosvinkkien varalta harrastettaisiin vähän paremmissa ja fiksummissa ympyröissä kuin MV:ssä. Esimerkiksi MuroBBS:ssä ja Ylilaudalla ollaan kai myös aika taitavia löytämään vastaavia.
Kelpaa keskusrikospoliisille - se riittää mulle. Kaapelille tuo ei nyt tietenkään riitä mihinkään.

Päivän matuvideo. Matu hakkaa ja ryöstää vanhan mummon. Saksassa ilmeisesti tapahtunut.

Tuo video löytyy jo yhdestä toisesta videosta youtubessa joka on upattu sinne vuonna 2006. Ei sillä ei tuo kyllä tuota yhtään vähemmän arvokkaaksi tee.

Niin monen maan pääministerit ja presidentit ovat hyvin rankasti pakolaisvirtaa vastaan. Kommentit jo niin kriittisiä, että paatuneimpia Odineitakin hirvittäisi täällä Suomessa. Siis aivan maiden ykkösmiehet, eli ei mitään randomkommentteja, jotka pitäisi sivuuttaa. Rajoja aletaan siis laittaa kiinni. Vuosien päästä sitten voidaan arvioida vahinkoa, mikä pääsi nyt syntymään tälläkin pakolaismäärällä.

Siellähän on ollut minutewar, kaapeli ja Crrc studiossa vastaamassa kysymyksiin :D
Jäikö mun jutut noin kaivelemaan? Mahtaa olla sunkin elämä rankkaa.

Ainoa asia mitä olen joskus katupartioista kommentoinut on niiden johtajien väkivaltarikollisuustaustan puolustelijoiden järjettömyys. Mitä tulee loldiers of odiniin niin mun mielestä on ihan helvetin sairasta touhua lähteä provoomaan katupartioita tuolla tavalla. Jos muistan oikein niin siellä taisi olla jotain lapsiakin pelle asussa. Niinkuin aikasemmin totesin niin äärivasemmistolaisuus on yhtä sairasta kuin oikeistokin. Jos haluaa vastustaa katupartioita niin tuossa ei ole mitään järkeä.

Mutta millään mitä sanon ei taida olla yhtään järkeä koska kinkkurullalla ne kaksi aivosolua ei valitettavasti kohtaa kun lähdetään tälläiselle pilkka linjalle. Juuri tälläisten viestien takia pidän koko tämän ketjun kirjoituskaartia naurettavina rasisteina.

Kyllä sun Crrc on ihan turha noiden sun viestien perusteella tuntea mitään ylemmyydentunnetta. Olet ihan tasan yhtä pelle kuin me muutkin.

Kyllä sun Crrc on ihan turha noiden sun viestien perusteella tuntea mitään ylemmyydentunnetta. Olet ihan tasan yhtä pelle kuin me muutkin.
Ihailen sun kontribuutiota. Mun mielestä on ihailtavaa että aina kun mä sanon jotain mikä ei todellakaan tarkoita ihan tasan tarkalleen kaikkia keskustelijoita ja on turhaa yleistystä niin joku tulee nurkan takaa ja todistaa tasan tarkalleen sitä minkä sanoin.

Suvakit yrittää epätoivoisesti provosoida, propsit tosiaan siitä että Odineilla on hermo ilmeisesti pitänyt. Tuollaiset Suomen islamisaatiota kannattavat pellet saivat vielä tv-aikaakin, sinänsä ihan hyvä että ihmiset näkivät millaisista pelleistä on tosiaan kysymys. Kannattaa katsoa, en ollut uskoa silmiäni miten joku kehtaa tulla tv-haastatteluun esiintymään noin.

Ihailen sun kontribuutiota. Mun mielestä on ihailtavaa että aina kun mä sanon jotain mikä ei todellakaan tarkoita ihan tasan tarkalleen kaikkia keskustelijoita ja on turhaa yleistystä niin joku tulee nurkan takaa ja todistaa tasan tarkalleen sitä minkä sanoin.

Eipä tuo sinunkaan viimeaikainen kontribuutio tähän ketjuun kovin hääppöinen ole ollut, vaikka ehkä itse niin saatat luulla. Välillä, tai aika useinkin, tämä keskustelu tuntuu karkaavan ohi itse aiheen ja vittuillaan puolin ja toisin. Jos et sitä kestä, niin ei kannata enää jatkaa kirjoittelua.

Kirjoitin tähän islamin vastaisen sepustuksen, mutta valitettavasti en uskalla julkaista sitä koska tässä maassa on vähemmästäkin saatu tuomioita kiihotusrikoksista. Tyydyn vaan toteamaan, että melkoisen sairas tapaus on oltava jos suvaitsee lapsiavioliittoja, kuolemantuomioita homoudesta ja raiskatuksi tulemisesta, raajojen amputointia ja ruoskintaa toinen toistaan pienemmistä asioista, ynnä muuta ynnä muuta. Miten kukaan voi saada järkeiltyä omassa päässään, että uskontoa, johon kuuluu olennaisesti kaikki tuo, kuuluu suvaita? Jonkinlainen aivovaurio siinä on pakko olla taustalla, tai ihan puhdas sadismi. En näe muita vaihtoehtoja.

Ei ole ihan 1 eikä 2 viestiä mitkä olen itsekkin deletoinut vedettyäni hetken happea. Vittu että pistää vihaksi lukea näitä raiskaus ym juttuja ja se että jotkut näitä vielä selittelee ja naureskelee niin ei sekään kyllä verenpainetta laske yhtään.

Jälleen kerran jo tuttuun tyyliin suora copypaste "valtamediasta", jota on kommentoitu "kiintiöneekeri" ja "kiintiöhomo" -lällättelyyn ammattitaitoisen "toimittajamme" toimesta.
En kyllä tiedä mitä valtamediaa jonkun Jallu Kalevin teksti sinulle edustaa. On tietysti mautonta lainata tuota osaa mukaan tekstiin. Tällaiset tuppaavat kyllä laskemaan MV:n tasoa, ja näiden tällaisten lainausten takia sitä haukutaankin. Tosin edelleen, sinun ei ole pakko lukea sitä eikä rahoittaa sitä, toisin kuin minun YLEn Loldiers of Odin haastattelu pelleilyjä.
Miten tämä liittyy mitenkään MV:n tyyliin varastaa muilta uutisia ja samalla väittää, että nämä eivät uutisoi kyseisiä stooreja?
Oli kyse siitä, että MV poimii julkaisujaan valtamediasta, mutta myös väitetään, että valtamedia valehtelee ja vääristelee. Tämän sinä tokaisit olevan ristiriidassa. No tottakai se on ristiriidassa, jos ymmärrät sen kieroutuneeseen tapaasi väärin. Esimerkiksi MV poimii uutisen Saksan rajatarkastuksista:
http://*******.net/2015/09/13/saksa-aloittaa-rajatarkastukset-turvapaikanhakijoiden-takia/
Mutta tuo ahkeraan esille, kuinka YLE valehtelee esimerkiksi muukalaisvihakyselyssä.

Pointtina on siis se, mitä ilmeisesti et tule koskaan ymmärtämään, että ******* EI väitä, että YLEN jokainen uutinen/julkaisu olisi valetta.
Minä en taas ymmärrä mikä hinku sinulla on puolustaa selvää roskajulkaisua, kun sitä aiheesta kritisoidaan.
Niin noh, ottaen huomioon, että MV varastaa suurimman osan oikeista uutisistaan näistä "valtamedioista", niin kovin vähiin jää lähteet.
Jos tuollainen muutamalla henkilöllä pyöritettävä pulju saa esimerkiksi KRP:n tietoon useita Irakissa etsintäkuulutettuja terroristeja, niin eiköhän se siinä mielessä ole jo sitä kaipaamaasi omaa journalismia.

Kyllä se ******* vaan sattuu nykyään monesti olemaan se ensimmäinen Suomessa julkaiseva taho maahanmuutto uutisissa, esimerkiksi tänään:
MV 22.1.2016 16:12 http://*******.net/2016/01/22/kolni...osta-126-rikosilmoitusta-joukkoraiskauksista/
IS 22.1.2016 19:42 http://www.iltasanomat.fi/ulkomaat/art-1453440406153.html

MV lehden lukijat saivat tietoon tuon 3.5 tuntia ennen IS:n lukijoita (ja sama lähde). Eipä ole esimerkiksi YLE tätä uutisoinut. Ja onhan näitä lukuisia muitakin tapauksia, joissa MV julkaisee ennen valtamediaa juttujaan. Voiko näistä tapauksista sanoa puolestaan, että valtamedia varastaa MV:ltä uutisia?

Kölnin uusivuosi:
MV-lehti 3.1.2016 23:17
Verkkouutiset 5.1.2016 00:03
HS 5.1.2016 9:35
Iltalehti 5.1.2016 13:03
YLE 5.1.2016 13:21
MTV3 5.1.2016 17:06

Paraisten VOK tuhopoltto puolestaan:
******* 28.12.2015 12:04
Iltasanomat 29.12.2015 13:08

PAMin valtuuston jäsen puolustaa poliittista väkivaltaa (tapaus Niko Ravattinen)
******* 28.12.2015 12:14
IltaSanomat 30.12.2015 12:45

Joukkoraiskaaja vapautettiin Ruotsissa, koska eivät osanneet arvioida tämän ikää
Tajukangas 22.12.2015
******* 23.12.2015 10:00
MTV3 23.12.2015 22:09

Erikoinen työpaikkailmoitus ELY keskuksella:
******* 28.12.2015 21:25
Iltalehti 29.12.2015 11:47

Siinä nyt jo sinulle 6 esimerkkiä ja vain alle kuukauden ajalta. Tämänhän kohdan sinä tietysti ohitat tapasi mukaan kokonaan, koska se ei sovi ajatusmaailmaasi.
Eli laadukas media on sellainen, jolla on kanta ja jokin agenda? Etkö sinä syytä YLEä moisesta?
Ei, vaan erona MVlehdellä ja YLEllä edelleen on se kohta viestistäni, minkä ohitat taas tapasi mukaan täysin. Lue tämä ja sisäistä sen sanoma:
"Ei teidän ole pakko lukea sitä, eikä teidän ole pakko sitä rahoittaa millään tavalla. MV on selkeästi ilmoittut myös oman kantansa pakolaisiin; haittamaahanmuuttoa vastustetaan, joten on ehkä turha odottaa mitään "Iso osa turvapaikanhakijoista työllistyy (YLEN)" uutisia. Haittamaahanmuutolla he tarkoittavat käsittääkseni vieläpä vain sitä osaa humanitaarisesta maahanmuutosta, jossa tulijat itse tulevat Suomeen asti, eikä he sisällytä kiintiöpakolaisia tähän määreeseen.

Kun taas me kaikki joudumme tukemaan YLEä 500 miljoonalla veroeurolla vuosittain. Siis joka sadas euro menee YLElle. Onko oikein, että verovaroin tuettu media ilmoittaa yhdeksi tavoitteekseen monikulttuurisuuden edistämisen? Onko tämä muka kansan tahto? Ja vaikka ilmoittaisikin, on maahanmuuton uutisointi oikeasti niin vääristynyttä ja keskitytään vain epäoleellisiin asioihin. Parempaan päin YLE toki on mennyt, mutta se on pitkälti MV:n ja Verkkouutisten ansiota. Toisaalta taas tämän päiväinen pellejen (Loldiers of Odin) oli taas sellainen pohjamunaus ja veroverojen hukkaanheittämistä, ettei mitään rajaa."

Vai olisiko sinusta oikein, jos tuo 500 miljoonaa siirrettäisiinkin MVlehdelle, joka on kertonut olevansa haittamaahanmuuttovastainen? Tai YLEn toimintaohjeissa ja toiminnassa tuo suvaitsevaisuuden ja monikulttuurisuuden edistäminen vaihdettaisiin haittamaahanmuutto vastainen?

Edit: Ja Kaapeli kiertelit jälleen sinulle osoitettuja tekstejä tapasi mukaan.
"Oikeasti, ei *******, Soldiers of Odin, "öyhöttäjät" tai rasismi ole mitään ongelmia Suomessa, ne ovat vain keinoja teidän kääntää keskustelua sinne päin, kuten Mikekin mainitsi. Todelliset ongelmat ovat uudet seksuaaliset joukkoahdisteluilmiöt, puskaraiskausten lisääntyminen, terrorismiuhkan lisääntyminen 300 terrorismikytkentäisen turvapaikanhakijan vuoksi, järkyttävät kustannukset tulijoiden vastaanottamisesta, yleinen turvattomuuden lisääntyminen (ja nimenomaan turvapaikanhakijoiden vuoksi, ei sod), työttömyyden lisääntyminen, kotouttamisen kaikenlaiset haasteet (resurssit, aikataulu yms.), uusiin, Suomessa jo nujerrettuihin tauteihin vastaaminen ja tietysti kaikenlaiset julkisissa paikoissa tapahtuvat "kulttuurien kohtaamiset" (esim. Jumbo, uimahallit). Vai oletko sinä, Kaapeli ja Crrc tästä eri mieltä, eli siitä kummat olikaan niitä todellisia ongelmia??"

Viimeksi muokattu:
Suvaitsevaiston aktiivinen äänitorvi Saku Timonen alias uuninpankkopoika tykkää esitellä itseään jonain herkeämättömänä totuuden julistajana. Totuus kuitenkin menettää merkityksensä heti siinä vaiheessa, kun se ei sovi hänen mokutusagendaansa. Sitten kun faktat lyövät päin näköä, alkaa vain selittely vailla mitään paheksuntaa aikaisemminsta paskapuheistaan. Mokutuksen ilosanoman apostoleissa näyttää olevan aika usein sama taipumus - pyhä päämäärä oikeuttaa käyttämään mitä keinoja tahansa.

http://blogit.image.fi/uuninpankkopoikasakutimonen/2016/01/01/uhkakuvia/

Vuosi lienee vaihtunut koko maassa ilman ainoatakaan häiriötekijää. Näin päättelen siitä, että poliisi on epäilemättä pidättänyt etukäteen kaikki ryyppyreissua suuunnitelleet miesporukat, joiden on kuultu mahdollisesti yllyttäneen tai aikoneen yllyttää johonkin rikokseen.
Vakavasti puhuen poliisin toiminnassa näyttää olevan jotain vialla. Poliisi näyttää linjanneen ihan virallisesti, että jokainen turvapaikanhakija on terroristi ja raiskaaja, kun taas jokainen polttopullonheittäjä ja turvapaikanhakijoiden asuntoihin ilotulitteita nakkeleva on juopuneen päähänpistosta toimiva yksittäistapaus.

http://areena.yle.fi/1-3081855

Pitäkää hatuistanne kiinne tytöt ja pojat.

Itse alan jo toivomaan ja ajattelemaan kenties entisen sisällissodan punaisuuden poiston tarpeellisuutta. Kai tämä vain kuuluu tehdä kerran 100 vuoteen.

Itse olen pitänyt SDP ja joitain vihreiden juttuja jopa järkevänä, mutta tämän shown jälkee tulee mieleen lähinnä suomen sisun jäsenkirjojen hankinta, SoO fanipaidan pukeminen ja kaiken vähänkään vihervas viittavaan materian poisto taloudesta, ettei vain kukaan leimaa minua edes pahimmassa psykoosissaan samaan kastiin näiden loldiers ja tuon anarkisti ämmän kanssa.

http://areena.yle.fi/1-3081855

Pitäkää hatuistanne kiinne tytöt ja pojat.

Itse alan jo toivomaan ja ajattelemaan kenties entisen sisällissodan punaisuuden poiston tarpeellisuutta. Kai tämä vain kuuluu tehdä kerran 100 vuoteen.

Itse olen pitänyt SDP ja joitain vihreiden juttuja jopa järkevänä, mutta tämän shown jälkee tulee mieleen lähinnä suomen sisun jäsenkirjojen hankinta, SoO fanipaidan pukeminen ja kaiken vähänkään vihervas viittavaan materian poisto taloudesta, ettei vain kukaan leimaa minua edes pahimmassa psykoosissaan samaan kastiin näiden loldiers ja tuon anarkisti ämmän kanssa.
Ei juma mikä ämmä, miten tyhmä ja naiivi ihminen voi olla, ei ymmärrä. Tommoiset hipit tuhoais kaiken hetkessä päästessään valtaan. Kun tämä prinsessa toitottaa tasa-arvoa, niin miten se toteuttetaan? Tehdään spurgusta toimitusjohtaja vai toimitusjohtajasta spurgu? Kaikilla Suomessa on pitkälti menestyminen omissa käsissä, meillä on ilmainen koulutus ja sairaanhoito, on se nyt vittu jos joku ei niistä lähtökohdista saa elämäänsä kuosiin, niin kuin tätä voidaan sitten väittää epäarvoisuudeksi?

Ei pysty katsomaan. Pää räjähtää taas siitä, että verorahoilla tehdään tällaista paskaohjelmaa.
Ja tuo akka vielä ihmettelee että on saanut jotain uhkaavia viestejä. No shit Sherlock, ei tartte olla kovinkaan fiksu tajutakseen, että noin sairaalla ulosannilla saattaapi tulla jotain viestiäkin. Ämmä näkee hirveetä vaivaa, että Odinin porukka jossain vaiheessa mahdollisesti pahoinpitelee jonkun, mutta ei nää mitään vaivaa siitä, että mamut rötöstelee parhaillaan. Mun on hirveen vaikea ymmärtää mitä ihmisen päässä liikkuu kun sulkee pois yksinkertaiset faktat.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom