Onneksi olkoon. Sinunlaistesi tyhmien mulkkujen takia meillä ei ikinä ole oikeasti tasa-arvoista yhteiskuntaa. Sinä kostit vain ja ainoastaan suoraa varastamalla. Sanoit itsekin ottaneesi kaverin lätyn tämän nenän alta. Siinä ei tarvitse mitään symboliikkaa hakea, vaan varastit. Kai aikuisena voit edes sen myöntää?
Otin sen mikä mulle kuului. Multa vietiin ihmisarvo ja ihmisyys hetkeksi pois silmien alta, minä vein pizzan. Muuta en pystynyt tekemään. Sinä et ehkä ikinä pysty ymmärtämään sitä, mutta tarpeeksi monta kertaa kun paskotaan suuhun, niin sen nieleminen ei kauaa tunnu oikealta ratkaisulta ja silloin pitää toimia. Mitä muuta oisin voinut koko tapahtumaketjussa tehdä? Tein sen mikä oli oikein, eli nielin kunniani, poistuin tilanteesta ja sen jälkeen vitutti niin maan vitusti. Jonkin ajan kuluttua näin mahdollisuuden antaa takaisin ja purkaa vitutuksen, ja se vitutus maksoi vartijalle pizzan. Nuori puolimuumi vastaan vanhempi suomalainen vartija.. mitkä on mun saumat voittaa oikeudessa juttu kunnianloukkauksesta? Syyttäjä olisi tommosessa jutussa kaiken lisäksi jättänyt syyttämättä ja mulla olisi jäänyt vaan muna käteen. Ok mitä jos oisin lähettänyt kirjallisen valituksen asiasta vaikka vartiointifirmalle? Luuletko, että vartija olisi saanut jotain sanktiota? Paskat. Tein sen viimeisen epätoivoisen liikkeen, mitä epäoikeudenmukaisuutta kokenut kolli voi tehdä, eli ottaa oikeus omiin käsiin. Aiheutin skenaarion, jossa vartija oli tällä kertaa ottavana osapuolena. Kutsu sitä varastamiseksi. Aivan sama..
Et selittele tekoasi iällä, mutta se kuitenkin vaikutti asiaan? Vartija oli vanhempi ja sinä junnuikäinen, siinähän ei mitään ristiriitaa ole.
Ikä vaikutti siihen millä tavalla toimin. Nykypäivänä vastaavassa tilanteessa keksin kyllä paremman ratkaisun kuin viedä toiselta pizzan ja heittää ulos ravintolasta. Mutta en mä sitä siihen jättäisi kuitenkaan.
Vanhemmat ei ikinä teinejä epäile mistään pelkästään sillä, että nämä ovat teinejä?
Ilmeisesti haluat jättää tarkoituksella joitakin kohtia posteista lukematta / argumentoimatta, kun toistat samaa mantraa uudelleen. En ole mikään perinteinen rasistikortin heiluttaja ja harvemmin olen sitä kokenutkaan vrt. täysin ulkomaalaiset. Tarpeeksi monta kertaa kuitenkin tunnistaakseni vittuilun etnisyyden perusteella ja vittuilun jonkun muun asian takia. En mä siinä tilanteessa 7 vuotias ollut vaan ihan varhaisaikuisiässä.
Niin, ja teininähän sitä ei ikinä syyttele ketään syyttä suotta, eikä tee pikaistuksissaan vääriä johtopäätöksiä, vaan pelisilmä on aina kohdillaan?
Lue ylempi kohta.
Jos itse alkaisin sinunlaiseksesi, ei minulla jäisi pahemmin aikaa muuhun kuin kostaa niille, joiden katson minua syyttä syytelleen ja ihmisarvoani runnelleen. Olisin edes toivonut, että olisit katunut tekoasi ja ymmärtänyt missä kohti teit väärin. Kosto ei ole oikeutta.