Maahanmuutto

3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
Pidin sua asiallisena ja jopa fiksuna mamukriitikkona, vaikka olinki monesta asiasta eri mieltä. Viime aikoina on harmillisesti tullut esiin se kiihkoilija riidanhaastaja (joka on ilmeisesti joskus bannattu?), jonka kanssa ei enää järkeviä keskusteluja voi käydä, oli aihe sitten mikä hyvänsä.

ps. eikö mun haukkumminen perseileväksi somaliksi ja samaan aikaan homoksi ole vähän ristiriidassa keskenään, tietäen kuinka homoja voidaan avoimesti olla musumaissa?

pss. se, että tuot taas somalit mukaan tähän keskusteluun kertoo vain siitä, että haluat haastaa riitaa ja ettei sulla ole parempaa sanomista. Somali, naapuri ja kultamuna.. noiden kolmen sanan ympärille sun jutut perustuu.

Riidanhaastaja? Hmm, olisiko tässä se pata kattilaa soimaa efekti? Käydään järkeviä keskusteluja sitten kun siihen on aihetta. Mä en näe, että mun pitäis keskustella järkevästi tai mitenkään muutenkaan sun hölmöilyistä.

Ei.

Jaa, kukakohan se rupes agitoimaan alunperin tässä asiassa?

Eikös se helpota sun olemista ja kirjoittamista ja asiasi ajamista, mikäli mulla ei oo mitään sanottavaa? Miksi olet huolissasi?

Riidanhaastaja? Hmm, olisiko tässä se pata kattilaa soimaa efekti? Käydään järkeviä keskusteluja sitten kun siihen on aihetta. Mä en näe, että mun pitäis keskustella järkevästi tai mitenkään muutenkaan sun hölmöilyistä.

Ei.

Jaa, kukakohan se rupes agitoimaan alunperin tässä asiassa?

Eikös se helpota sun olemista ja kirjoittamista ja asiasi ajamista, mikäli mulla ei oo mitään sanottavaa? Miksi olet huolissasi?

Sehän tässä onkin pointti, kun sulla on sanottavaa. Ja se sanominen on pelkkää riidanhaastamista ja toisten haukkumista. Mutta hei, en halua pilata tätä ketjua nyt tämän enempää, koska tämä vääntö on varmasti rasittavaa luettavaa muiden silmissä. Joten tshemppiä työpäivään :thumbs:

Rankkuri, huolimatta mitä sanoja muut käyttävät, sä käytät kuten sovittiin, sanaa muumi. Pysytään tässä diilissä, eikö niin?

:lol2: Pysytään vaan vaikka käsittämättömältä kuulostaakin. no muiden muumit on sit varmaan vähemmän loukkaavia.

- - - Updated - - -

Sehän tässä onkin pointti, kun sulla on sanottavaa. Ja se sanominen on pelkkää riidanhaastamista ja toisten haukkumista. Mutta hei, en halua pilata tätä ketjua nyt tämän enempää, koska tämä vääntö on varmasti rasittavaa luettavaa muiden silmissä. Joten tshemppiä työpäivään :thumbs:

tsemppistä sinnekin. Kyl sä tiedät et sitä sanottavaa löytyy sit kun on tarvis.

http://www.halla-aho.com/scripta/etninen_syrjinta_rekrytoinnissa.html
Helsingin kaupunginhallitus hyväksyi kokouksessaan 20.8. sivistys- ja henkilöstötoimen apulaiskaupunginjohtaja Ritva Viljasen esittelemän ohjeistuksen ”Henkilöstöhallinnan periaatteet” vuoteen 2021 asti.
”Yhdenvertaisuusperiaatteen noudattaminen vaatii ottamaan huomioon erityisryhmien tilanteen ja edistämään laaja-alaisen tasa-arvon toteutumista. Kaupungin käytäntönä on, että kahdesta ansiokkuudeltaan tasaveroisesta hakijasta tehtävään valitaan aliedustettuun ryhmään kuuluva.”

Lyhyesti sanottuna sekä Suomen perustuslaki että yhdenvertaisuuslaki, samoin kuin Suomen ratifioimat kansainväliset sopimukset, kieltävät etniseen taustaan perustuvan syrjinnän tai suosimisen työmarkkinoilla. Mikään näistä säädöksistä ei edellytä eikä mahdollista yhdenvertaisesta kohtelusta poikkeamista suhteellisen työmarkkinaedustuksen perusteella.

Tulen jättämään Helsingin kaupungin ”Henkilöstöhallinnan periaatteista” kantelun eduskunnan oikeusasiamiehelle. Sikäli kuin tämä ei johda mihinkään, laadin asiasta kirjallisen kysymyksen asiasta vastaavalle ministerille.

Viitataanko tolla aliedustetulla nyt henkilön väriin, vai esim. kehitysvammaan tai muuhun?

Eipä sitä ilmeisesti kukaan ole miettinyt:
Ryhmien rajaaminen ja määrittely taas on käytännössä vaikeaa ellei mahdotonta. Ovatko ”maahanmuuttajat” yksi ryhmä? Jos jokin maahanmuuttajaryhmä on itsessään yliedustettuna (tai riittävästi edustettuna) kaupungin henkilöstössä, onko tähän ryhmään kuuluvaa kuitenkin suosittava ohi suomalaisen hakijan siksi, että hän on maahanmuuttaja ja maahanmuuttajat kokonaisuudessaan ovat aliedustettuina? Entä onko vaikkapa nepalilaista työnhakijaa suosittava ohi somalialaisen työnhakijan sillä perusteella, että nepalilaisia on suhteessa lukumääräänsä vähemmän kaupungin palveluksessa kuin somalialaisia?

Tässä paikalla olleet, jotka äänestivät siis tuon ehdotuksen läpi:
pj. Risto Rautava (kok), Juha Hakola (kok), Laura Rissanen (kok), Tatu Rauhamäki (kok), Sirpa Asko-Seljavaara (kok), Johanna Sumuvuori (vihr.), Mari Holopainen (vihr.), Ville Ylikahri (vihr.), Kimmo Helistö (vihr.), Arto Bryggare (sdp), Timo Kontio (sdp), Osku Pajamäki (sdp), Outi Ojala (vas.) sekä Jan Oker-Blom (rkp).

Siitä voi aika suoraan katsoa, mitä puoluetta ei kannata äänestää jatkossa...

M-Nutrition juomat hurjassa alessa, jopa puoleen hintaan

BCAA / EAA / PWO

TILAA TÄSTÄ
http://hbl.fi/nyheter/2012-08-21/danskt-sjukhus-vandaliserat
Uutisia tanskanmaalta!

Hbl uutisoi että eilen illalla 26-v mies oli hoidossa sairaalassa, koska oli joutunut sekä ammutuksi että puukotetuksi.
Tämä ei miellyttänyt kaikkia vaan 60-70 miestä menivät etsimään miestä sairaalasta. Etsinnät olivat rajut, Odensen päivystyskliniikkaa vandalisoitiin ja myöskin ambulanssin sekä yhden poliisiauton kokivat kovia.
Koko tämä kahakka liittyy poliisin mukaan kahden maahanmuuttajajengien välienselvittylyyn muslimilaisen Eid al-Fitriin juhlan yhteydessä.

Ei helvetti soikoon, Disgust teki nuorena tollaisen typerän "kepposen" ja porukka heti suu vaahdossa huutamassa :lol2:.

Jokainen on ihan varmasti tehnyt jotain tyhmiä juttuja teininä..

Musta tää homma vaikuttaa nyt siltä, et moni on niiiin eri mieltä näistä muumi jutuista disgustin kanssa (esim. minä), niin nyt tuli hyvä tilaisuus heittää tätä "vittuuuuu somalit perkele saatanaaaaaa!!!" läppää.

Toivottavasti saa selvää, mitä yritän sanoa.

Norjassa vaaditaan omaa islamistista valtiota tai uhataan 9/11 iskuilla.iskuilla.

be7d4db7a70f3c4c87d499ed60c96fe1.jpg

http://www.examiner.com/article/muslims-demand-breakaway-islamic-nation-norway-or-another-9-11-threatened?cid=db_articles

Norjalaiset nyt vähän pattitilanteessa. Joutuu pelkäämään ääri-islamien iskua tai seuraavan Breivikin.

We do not want to be a part of norwegian society. And we do not consider it necessary either to move away from Norway, because we were born and grew up here. And Allah’s earth belongs to everybody.

But let Grønland become ours. Bar this city quarter and let us control it the way we wish to do it. This is the best for both parts.

We do not wish to live together with dirty beasts like you
:face:

Ei helvetti soikoon, Disgust teki nuorena tollaisen typerän "kepposen" ja porukka heti suu vaahdossa huutamassa :lol2:.

Jokainen on ihan varmasti tehnyt jotain tyhmiä juttuja teininä..

Musta tää homma vaikuttaa nyt siltä, et moni on niiiin eri mieltä näistä muumi jutuista disgustin kanssa (esim. minä), niin nyt tuli hyvä tilaisuus heittää tätä "vittuuuuu somalit perkele saatanaaaaaa!!!" läppää.

Toivottavasti saa selvää, mitä yritän sanoa.
Kertoo varmaan jotain kaverin ajatusmaailmasta, että hän päättää itse, ihan kenenkään kysymättä, tulla tänne kertomaan tuota tarinaa voitonriemuisena. Kyllä varmaan kaikki on enemmän tai vähemmän tehnyt typeryyksiä joskus teinivuosina, mutta normaali aikuinen ymmärtää olla leijumatta niillä tempauksilla ikäänkuin kyseessä olisi jokin sankarillinen urotyö.

Kyllä näitä juttuja lukemalla käy aika selvästi ilmi, että nimimerkki Disgust on paska ihminen, ihan väristä tai syntyperästä riippumatta.

Norjalaiset nyt vähän pattitilanteessa. Joutuu pelkäämään ääri-islamien iskua tai seuraavan Breivikin.

:face:[/QUOTE]

Vittu noita äärisekopäitä. Sairasta sakkia ei voi muuta kuin ihmetellä miten noita vielä löytyy.

[COLOR="silver"]- - - Updated - - -[/COLOR]

[quote="Mattih3, post: 3811923"]Kertoo varmaan jotain kaverin ajatusmaailmasta, että hän päättää itse, ihan kenenkään kysymättä, tulla tänne kertomaan tuota tarinaa voitonriemuisena. Kyllä varmaan kaikki on enemmän tai vähemmän tehnyt typeryyksiä joskus teinivuosina, mutta normaali aikuinen ymmärtää olla leijumatta niillä tempauksilla ikäänkuin kyseessä olisi jokin sankarillinen urotyö.

Kyllä näitä juttuja lukemalla käy aika selvästi ilmi, että nimimerkki Disgust on paska ihminen, ihan väristä tai syntyperästä riippumatta.[/QUOTE]

Cry me a river. Jotkut uskaltaa tehdä asioiden eteen jotain. Jotkut ei. Joku nielee ylpeyden ja alistuu kun yli kävellään, jotkut pistää vastaan ja pitää kiinni kansalaisoikeuksistaan. Meitä on moneen lähtöön..

Vittu noita äärisekopäitä. Sairasta sakkia ei voi muuta kuin ihmetellä miten noita vielä löytyy.

- - - Updated - - -

Cry me a river. Jotkut uskaltaa tehdä asioiden eteen jotain. Jotkut ei. Joku nielee ylpeyden ja alistuu kun yli kävellään, jotkut pistää vastaan ja pitää kiinni kansalaisoikeuksistaan. Meitä on moneen lähtöön..

Juu, vaatii vitusti uskallusta, että viet joltain yksin olevalta humalaiselta pitsan ja ympärillä sulla on useita mamukavereita suojaamassa selkääsi. Jätkä on oikea BAD ASS!!!

Juu, vaatii vitusti uskallusta, että viet joltain yksin olevalta humalaiselta pitsan ja ympärillä sulla on useita mamukavereita suojaamassa selkääsi. Jätkä on oikea BAD ASS!!!

Ihme menkkailua :D

En ole sanonut olevani bad ass, koska mä tiedän että mä oon eli se on sanomattakin selvää. Mistä tiedät, että kaveri oli humalassa ja mistä tiedät että mulla oli useita mamukavereita suojaamassa selkääni?

..se ketä leikkiin ryhtyy. Karma is a bitch. Joskus kun vittuilee jollekin, niin joskus se puree takaisin omaan perseeseen. Tällä kertaa se maksoi pizzan. Ihme vinkumista moisesta.. Enhän mä porukalla käyny kaverin kimppuun tai mitään sinne päinkään. Kunhan annoin pienen pienen opetuksen. Nyt ollaan tasoissa..

Vielä muuta?

Niin, onko sun ihmisarvoa sitten useinkin runneltu syyttä? Jos on, niin hatunnosto sulle kun kykenet olemaan se siviilisankari, jolta vaikutat. Itse ainakin tuppaan ottamaan itseeni kohdisteut epäoikeudenmukaisuudet henkilökohtaisesti. Useimmitin annan olla, toisinaan jos mennään liian pitkälle, niin pidän oikeuksistani kiinni. Kaikki ei ole yhtä täydellisiä kuin sinä.

Älä erehdy luulemaan, etteikö niitä ota henkilökohtaisesti. Minä kuitenkin tiedän, etten tee rikosta kostaakseni toisen rikoksen. Maailma on paha paikka ja ihmiset paskoja, get over it. Tuo tekosi ei ollut oikeuksista kiinni pitämistä vaan kosto, turhaa uskottelet itsellesi. Ei tietenkään tuollaista, jota koit (tai luulit kokevasi, riippuen mikä totuus sitten on), pitäisi kenenkään kokea, mutta se ei siltikään oikeuttanut sitä mitä sinä teit. Tarkoitti vartija sitten etnisyyttä tai ikää, hän teki väärin, mutta typerä olet sinäkin.

Kuka joku random vartija on sanomaan ja syytämään minua yhtään mistään, ilman todistettavaa syytä tai epäilyjä? Se, että hän on virkavaltaa ja minä tavan kansalainen ei tee hänestä mun kirjoissa yhtään parempiarvoista. Vartija voi nolata minut käyttämällä virkavaltaansa ja asemaansa hyväksi.. mitä minä voin tehdä nolatakseni hänet? Ainiin, kosto ei ole oikeutta, joten mun pitää vaan aina antaa olla ja kävellä pois.

Oletko koskaan kysynyt kaveriltasi, mitä tämä oli mieltä tapauksesta ja miksi hän mahdollisesti ei samanlaisiin toimenpiteisiin lähtenyt kuin sinä? Itseäni kiinnostaa, miksi hän toimi niin päinvastoin. Samanlaisen nöyryytyksen hänkin koki, vai olisiko niin, että hänen itsetuntonsa kesti vartijan ääliökäytöksen? Jos joku nolaa sinut, niin miksi sinun pitäisi nolata takaisin? Mitä mahdollisesti sanoit vartijalle kun poliisit pyysivät sinua poistumaan?

Kysymys: Jos henkilö x kävelee sua vastaan kadulla ja tempaisee päin näköä ilman syytä. Mitä teet? a) soitat poliisit vai b) lyöt takaisin?

Jos vastasit a, niin mulla ja sulla on vaan täysin erilainen ajatusmaailma ja ehkä sä olet sitten mallikansalainen ja parempi ihminen tähän yhteiskuntaan kuin minä, eikä me voida koskaan ymmärtää toisiamme. Jos vastasit b, niin.. noh, ethän sä noiden aikaisempien läppien jälkeen pysty vastaamaan b.

Sekoitatko nyt tahallaan itsepuolustuksen ja koston? Tässä skenariossahan minun pitäisi parin viikon päästä, kun näen kaverin parkkeeraavan auton, puhkoa renkaat.

Darvinistille: Toki tiedän, että rangaistus on yhteisön suorittama kosto teknisesti, mutta oikeusvaltiossa ei tule hyväksyä omankäden oikeutta. Tuomiovalta tulee olla puolueettomalla osapuolella.

Tein sen viimeisen epätoivoisen liikkeen, mitä epäoikeudenmukaisuutta kokenut kolli voi tehdä, eli ottaa oikeus omiin käsiin. Aiheutin skenaarion, jossa vartija oli tällä kertaa ottavana osapuolena. Kutsu sitä varastamiseksi. Aivan sama..
Rikos on siis hyväksyttävää kunhan siihen on omaa mieltä kohentava syy?

Mistä tiedät, että kaveri oli humalassa ja mistä tiedät että mulla oli useita mamukavereita suojaamassa selkääni? Vielä muuta?

No, tästä päättelin...

1.Muutamia viikkoja myöhemmin kävelin sisään kaverini omistamaan kebulaan.
2.Kehotin paikan omistajaa heittämään vartijan (joka oli siviileissä) ulos ravintolasta.

Jos sun kaveri omistaa tuon pitserian ja se omistajakin oli siellä niin ei tarvitse hirveästi päättelykykyä, että sinun muumikavereita oli siellä. Muumikavereita ympärillä=Disgust vitun kova!
Tuo humalatila oli ihan vain olettamus, jos kyseessä oli vaikka baarin jälkeinen lätyn hakeminen.

Vartija käyttäytyi epäammattimaisesti töissä ja sinä olit idiootti joka leikki kovista. Kaksi typerystä kohtasivat toisensa ja kumpikin käyttäytyivät, kuten heille on ominaista.
Ei mulla muuta.

Suositut

Back
Ylös Bottom