Maahanmuutto

3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
Noniin joku vitun raja nyt tohon läpänheittoonkin. Tollasella rasistisella henkilökohtaisella vittuilulla ei ainakaan paranneta tän ketjun tasoa...

Unable to detect racism.

Ja en mä tiedä onko toi nyt niin kaukaa haettua, ottaen huomioon, että hassuttelun kohde on muslimi ja pohjois-afrikkalainen. Miksei olis voinu serkkupojat olla otsaan lyönnin kohteena...

toivottavasti saadaan tänne perhe-elämän kehitysmaahan tuota välitöntä ja välittävää perhekeskeistä elämää, jota nuokin perheet osoittivat..

Noniin joku vitun raja nyt tohon läpänheittoonkin. Tollasella rasistisella henkilökohtaisella vittuilulla ei ainakaan paranneta tän ketjun tasoa...

Ei nyt vittu :D Trolleille vittuillaan takasin. Mikäs tossa oli rasistista? Kerrotkos? Jos mä puhun jonkun serkuista, niin mikä on rasismia? Nuohan oli ruotsalaisia? Ja ihan sama, en minä kenenkään etnisyyteen tuossa viitannut.

Niin joo hyvä pointti. Oot kyllä Rankkuri tosi fiksu. Pohjois-Afrikassa ei montaa ihmistä olekaan, että onhan se joo todennäköistä että nää on kaikki serkkuja keskenään. Todennäköisempää ois että oltais pakkiksella kaikki veljiä. Ei toki kaukaa siis haettua, sori että yritin päteä :)

Edit:Hahah lol Super5, siis kerro, mikä tuossa EI viitannut etnisyyteen? :D Vai oletitko sinäkin tosiaan, että he (disgust ja ruotsissa riehuneet musut) ovat serkkuja keskenään?

Edit:Hahah Super5, siis kerro, mikä tuossa EI viitannut etnisyyteen? Vai oletitko sinäkin tosiaan, että he (disgust ja ruotsissa riehuneet musut) ovat serkkuja keskenään?

Eheeei, mähän en edes tiedä mistä tikusti on kotosin. Joku puolikas hän taitaa olla, sen verran muistan lukeneeni. Eihän sitä tuossa lähteessä paljasteta, muuta kuin tapahtui Ruotsissa :)

Niin joo hyvä pointti. Oot kyllä tosi fiksu. Pohjois-Afrikassa ei montaa ihmistä olekaan, että onhan se joo todennäköistä.

Edit:Hahah lol Super5, siis kerro, mikä tuossa EI viitannut etnisyyteen? :D Vai oletitko sinäkin tosiaan, että he (disgust ja ruotsissa riehuneet musut) ovat serkkuja keskenään?

En mä mistään todennäköisyyksistä puhunutkaan. Mut missä se rasismi?

Suomi on rasistinen maa. Itse olen eniten huolissani siitä, että jos sama suuntaus jatkuu niin emme saa enää houkuteltua tänne riittävästi somalineekereitä, vaan ne hakeutuu naapurimaihin. Se ei olisi pelkästään häpeällista vaan myös vakava takaisku tulevaisuuden työvoimapulaa ajatellen.

Nehän saa sodan aikaiseksi jo Ruotsissakin. Vähän melkein jo huvitti toi kun 200 hengen joukkotappelu oli "kahden perheen välienselvittely". Meidän kannaltahan toi on ihan hyvä, että muualla esiintyy oikeita ongelmia, niin ehkä tulevaisuudessa osataan itse hoitaa asiat paremmin. Ehkä.

Vois mennä naapurin neekerille näyttämään sanomalehdestä uutista Syyriassa kuolleista, osoittaa mustaa miestä sormella ja sanoa: "kato ne tappo sun serkut"

Katotaan tunnistaako se rasismiksi :D

Ei vittuilu ole sama kuin rasismi. Tuossakaan et syrjisi ketään etnisyyden tai ulkoisen habituksen takia. Vittuilu on ihan normaalia toimintaa, ei siitä tarvitse rasismia kaivaa. Vähän sama kuin mä sanoisin naapurin Pentille, kun joku kaveri valkoinen heteromies delaa, että hei sun faija kuoli. Tuossakin on rasismia?

Saanks mä siis mennä sanoo neekeriä neekeriksi, kun eihän se syrji sitä? Ihan sama muotoileeko sen sitten noin, vaiko vähän kierosti.

No ihan vitun sama, jauhan itsekin paskaa mamuista varmaan päivittäin, mutta tästä ketjusta tollanen lapsellisen henk.koht vittuilun vois jättää pois. Sillä ei saada mitään rakentavaa keskustelua aikaan, vaan sitä samaa helvetin kinastelua.

M-Nutrition juomat hurjassa alessa, jopa puoleen hintaan

BCAA / EAA / PWO

TILAA TÄSTÄ
Saanks mä siis sanoo neekeriä neekeriksi, kun eihän se syrji sitä? Ihan sama muotoileeko sen sitten noin, vaiko vähän kierosti.

No ihan vitun sama, jauhan itsekin paskaa mamuista varmaan päivittäin, mutta tästä ketjusta tollanen lapsellisen henk.koht vittuilun vois jättää pois. Sillä ei saada mitään rakentavaa keskustelua aikaan, vaan sitä samaa helvetin kinastelua.

Siis tuohan on täysin vastaava esimerkki, onko siinä rasismia? :D Ei kaikki ole rasismia hei. Mauton heittoni oli, sitä en kiistä. Eipä tässä ketjussa juuri muutenkaan mitään saada aikaan, uutisia on toki hyvä lukea täältä, niin voi vittuuntua.

Kerrotko vielä minkä lain ja pykälän
Tarkemmin ajateltuna taidankin olla väärässä. Eihän tuo tosiaan ketään käytännön tasolla syrji. Tästä lähtien taidankin huutaa kovaan ääneen "VITUN NEEKERIT!!" aina kun näen mustia, kun se ei kerta tee musta minkääntason rasistia :D

Jos huutaisit kovaan ääneen "VITUN TUMMAIHOISET" niin sekö ei sitten tekisi sinusta rasistia?

Aika atominhalkaisevaa keskustelua täällä käynnissä :D

Afrikassa eri meininki.

http://yle.fi/uutiset/etela-afrikan_poliisi_vaittaa_kaivosammuskelua_itsepuolustukseksi/6261021
34 ihmistä kuoli ja lähes 80 haavoittui, kun poliisi avasi torstaina tulen lakkoilevia kaivostyöläisiä vastaan. Verilöylyä on verrattu Etelä-Afrikassa jopa apartheidin aikaiseen Sharpevillen verilöylyyn.

Kolmetuhatta työntekijää on ollut lakossa palkankorotusvaatimuksiensa tehostamiseksi. Aiemmin siihen liittyneissä väkivaltaisuuksissa on saanut surmansa 11 ihmistä.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Luin, että tuli olisi avattu itsepuolustukseksi. Monilla mielenosottajilla oli viidakkoveitset mukana, ja edellisinä päivinä oli väkivaltaisuuksissa surmattu jo 2 poliisia, eli varmaan oli hermot kireellä näillä kollegoillaan. Sitten kun siinä on rivissä niitä hermostuneita automaattiaseilla varustettuja poliiseja 30, ei tarvita kuin se yksi tulenavaus väkijoukkoa kohti ja tulee heti vitusti ruumiita

Luin, että tuli olisi avattu itsepuolustukseksi. Monilla mielenosottajilla oli viidakkoveitset mukana, ja edellisinä päivinä oli väkivaltaisuuksissa surmattu jo 2 poliisia, eli varmaan oli hermot kireellä näillä kollegoillaan. Sitten kun siinä on rivissä niitä hermostuneita automaattiaseilla varustettuja poliiseja 30, ei tarvita kuin se yksi tulenavaus väkijoukkoa kohti ja tulee heti vitusti ruumiita

Niin varmasti molemmilla puolilla tullut ruumiita, mutta se ei muuta sitä että aivan sekaisin ovat.(tuossahan nuo videossa ja ylen uutisssa lukevat) Kyllä valtion pitäisi estää ettei tarvitsisi väkijoukkoa vastaan avata tulta.

Suositut

Back
Ylös Bottom