Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Suomi, perhesuhteiden kehitysmaa.
Ihme skeidaa. Nepalissa meneekin tosi hyvin, ehkä niiden kannattaisi keskittyä välillä muuhunkin kuin toistensa halailuun?
Mitä tulee masentuneiden itsemurhiin, niin mun nähdäkseni se on nyt vaan evoluution keino korjata pois heikot yksilöt hyvinvointivaltiossa ja rinnastettavissa siihen miten kehitysmaassa nämä väliinputoajat vain todennäköisesti kuolisivat nälkään. Onko se parempi sitten?
Mä oon ylpeä siitä, että tässä maassa ei halaila sukuaisiaan ihan liikaa
Oikeuttaako se sitten leimaamaan koko maan ja kaikki suomalaiset? Samat henkilöt hokevat "yksittäistapaus", "syrjintää", "razzizmia!!" jos teet yleistyksen jostain toisesta kansasta, mutta Suomea ja suomalaisia saa panna halvalla ja se on silloin oikein ja kertoo valveutuneisuudesta. Kaksinaismoralismi tuntuu olevan tietyillä henkilöillä hyvin hallussa.
Jos yritit mulle vittuilla, niin yritä uudestaan. Jokaisesta kansasta löytyy niitä mätiä omenoita, eikä sen perusteella pidä leimata koko maata. Sitä voi sit miettiä, että kuinka iso osa maan väestöstä on pölkkypäitä...
Yllätäen taas sieltä suunnalta täysin turhanpäivästä keskustelua. Anna nyt tulla kaikki kerralla ja palataan sit itse aiheeseen. Vai liittykö toi jollain tavalla maahanmuuttoon?
Tästähän on perimmillään kyse. Tilastoissahan komeilee sekä kovan työttömyysprosentin että kovien rikostilastojen valossa esimerkiksi Somalit. Väkilukuun suhteutettuna rikosepäilyjä on kolminkertaisesti Suomalaisiin verrattuna. Lisäksi suomen n. 10 tuhannesta Somalista muutaman tuhannen arvellaan olevan huumeriippuvaisia (khat), eli useiden kymmenien prosenttien!Jos yritit mulle vittuilla, niin yritä uudestaan. Jokaisesta kansasta löytyy niitä mätiä omenoita, eikä sen perusteella pidä leimata koko maata. Sitä voi sit miettiä, että kuinka iso osa maan väestöstä on pölkkypäitä...
Olipa nynny joukkotappelu, jos 200 miehestä vaan 3 joutui sairaalaan.
(Kevennys)
Olehan ilonen, ettei sun serkkuja sen enempää loukkaantunut.