Maahanmuutto

3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
Voi muuten olla että tuo Mannerheim elokuvan luoma paskamyrsky heijastuu ps kannatuksen nousuun.Meinaan, kansallissankarin naamalle sylkeminen voi aiheuttaa saman vasemmistolle, kun mitä homojen naamalle sylkeminen teki kirkolle.Saa nähdä...

Suomi, perhesuhteiden kehitysmaa.

Omiin kokemuksiini perustuen sanoisin sen, että sosiaaliturva tuhoaa perhesuhteita. Köyhissä maissa pidetään yhtä ja lapset elättävät vanhempansa, koska ei ole mitään muuta vaihtoehtoa. (paitsi kuolema).

Suomessakin oli ennen eläkkeiden ja sosiaaliturvan kehittämistä hyvin läheiset perhesuhteet. Ei ole enää ja ihan asiaan perehtymättä voisin sanoa, että tämä pätee aika moneen muuhunkin maahan.

Ihme skeidaa. Nepalissa meneekin tosi hyvin, ehkä niiden kannattaisi keskittyä välillä muuhunkin kuin toistensa halailuun?

Mitä tulee masentuneiden itsemurhiin, niin mun nähdäkseni se on nyt vaan evoluution keino korjata pois heikot yksilöt hyvinvointivaltiossa ja rinnastettavissa siihen miten kehitysmaassa nämä väliinputoajat vain todennäköisesti kuolisivat nälkään. Onko se parempi sitten?

Aika huono vertailla koska suomessa jengi joutuu istumaan koulussa 20 vuotta ja sen jälkeen et saa töitä.

Suomessa on vain ongelmana se, että vanhemmilla on useasti ongelmana elättää palkkatuloilla jopa omia lapsiaan, puhuttamaakaan sitten omista vanhemmistaan sinne loppuun.

Siis ihan taloudellisesti ja muutenkin.

Arvostan helvetisti omaishoitajia, jotka sitä tekevät.

Oikeuttaako se sitten leimaamaan koko maan ja kaikki suomalaiset? Samat henkilöt hokevat "yksittäistapaus", "syrjintää", "razzizmia!!" jos teet yleistyksen jostain toisesta kansasta, mutta Suomea ja suomalaisia saa panna halvalla ja se on silloin oikein ja kertoo valveutuneisuudesta. Kaksinaismoralismi tuntuu olevan tietyillä henkilöillä hyvin hallussa.

Jos yritit mulle vittuilla, niin yritä uudestaan. Jokaisesta kansasta löytyy niitä mätiä omenoita, eikä sen perusteella pidä leimata koko maata. Sitä voi sit miettiä, että kuinka iso osa maan väestöstä on pölkkypäitä...

Jos yritit mulle vittuilla, niin yritä uudestaan. Jokaisesta kansasta löytyy niitä mätiä omenoita, eikä sen perusteella pidä leimata koko maata. Sitä voi sit miettiä, että kuinka iso osa maan väestöstä on pölkkypäitä...

Pölkkypäistä, äkkiä tulee mieleen yksi, joka on tehnyt sen loistavan havainnon, "että jokaisesta kansasta löytyy mätiä omenia", ja joka on jatkuvasti mollaamaassa Suomea, suomalaisia ja suomalaista kulttuuria.

Yllätäen taas sieltä suunnalta täysin turhanpäivästä keskustelua. Anna nyt tulla kaikki kerralla ja palataan sit itse aiheeseen. Vai liittykö toi jollain tavalla maahanmuuttoon?

M-Nutrition juomat hurjassa alessa, jopa puoleen hintaan

BCAA / EAA / PWO

TILAA TÄSTÄ
Yllätäen taas sieltä suunnalta täysin turhanpäivästä keskustelua. Anna nyt tulla kaikki kerralla ja palataan sit itse aiheeseen. Vai liittykö toi jollain tavalla maahanmuuttoon?

Yllättäen, yleensäkin "keskustelu" kanssasi on turhanpäiväistä, ehkä et ole huomannut, mutta jostain syystä saat monelta jäätävää palautetta, mutta se siitä.

Tästähän on perimmillään kyse. Tilastoissahan komeilee sekä kovan työttömyysprosentin että kovien rikostilastojen valossa esimerkiksi Somalit. Väkilukuun suhteutettuna rikosepäilyjä on kolminkertaisesti Suomalaisiin verrattuna. Lisäksi suomen n. 10 tuhannesta Somalista muutaman tuhannen arvellaan olevan huumeriippuvaisia (khat), eli useiden kymmenien prosenttien!

Mietitääs, Somaliassa on 9 miljoonaa asukasta, ja 98% naisista silvotaan. Eli useita miljoonia naisia silvottu. Eiköhän se kerro ihan tarpeeksi tosta porukasta.

Tuo Etelä-Afrikka on kyllä melkoinen persereikä. 4/10 tai useammalla Hiv tai AIDS, 44 murhaa päivässä, eniten raiskauksia henkeä kohten koko maailmassa, eikä kaikkia varmaankaan tilastoida. Lapsia/vauvoja kidnapataan rituaalimurhiin ja kodit tullaan ryöstämään aseilla. Kerran eräs Etelä-Afrikkalainen kertoi kotimaastaan eikä ollut hirveästi kehuttavaa. Ei suositellut edes matkustamaan, mutta historiasta tykkäsi kertoa.

Jonkun ruotsalaislehden mukaan musu ja somppu perhe.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom