Maahanmuutto

3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
Jos onnistutte, niin kaivakaa jostain tämän päivän Turun sanomat. Siinä oli mielenkiintoinen juttu yhdestä maailman johtavista sosiologeista ja hänen näkemyksistään maahanmuutosta. Pääpointti oli muistaakseni se, että maahanmuuttajat eivät halua sopeutua. Suomalaiset eivät halunneet sopeutua Amerikkaan 1900-luvun alussa, vaan pitivät yhteyttä Suomeen. Heidän jälkeläisensa puolestaan sopeutuivat paremmin, koska he olivat syntyneet amerikassa. Samoin eivät Eurooppaan tulevat halua sopeutua, koska he ovat periaatteessa pakotettuina jättäneet kotinsa.

Tane kannattaa tutustua toisen ja kolmannen sukupolven "ranskalaisiin" mitkä ei osaa edes ranskaa, niin hyvin on sopeutunut osa ählämeistä sinne. Mustalaisilla on varmaan 50 sukupolvi jo menossa ja ei ole sopeutunut yhteenkään Euroopan maahan, missä vika?

Jos onnistutte, niin kaivakaa jostain tämän päivän Turun sanomat. Siinä oli mielenkiintoinen juttu yhdestä maailman johtavista sosiologeista ja hänen näkemyksistään maahanmuutosta. Pääpointti oli muistaakseni se, että maahanmuuttajat eivät halua sopeutua. Suomalaiset eivät halunneet sopeutua Amerikkaan 1900-luvun alussa, vaan pitivät yhteyttä Suomeen. Heidän jälkeläisensa puolestaan sopeutuivat paremmin, koska he olivat syntyneet amerikassa. Samoin eivät Eurooppaan tulevat halua sopeutua, koska he ovat periaatteessa pakotettuina jättäneet kotinsa.
No tätähän täällä on tässäkin ketjussa koitettu selittää. Muslimien kohdalla ongelmana on se, että he kun muodostavat tarkasti rajattuja yhteisöjä joissa vanhemmat estävät lapsiltaan normaalit kontaktit ympäröivään yhteiskuntaan, niin sopeutumista ei tapahdu jälkeläistenkään osalta.

Koska kyseessä on tuntomerkki, jota tarvitaan tekijän kiinni saamiseksi. Irakilainen on tuntomerkkinä aika huono, kun harvoin raiskaajat esittelevät passiaan uhreille ja harva meiitä erottaisi esim. irakilaista iranilaisesta. Saattaisi jopa mennä irakilainen ja turkkilainenkin sekaisin. Suomalaisen taas toinen suomalainen tunnistaa aika hyvin.

Eikös riittäisi jos luonnehdittaisiin suurinpiirtein maantieteellisen alueen mukaan. ts. Lähi-Idästä, (pitää sisällään arabimaat, israelin ja Iranin), Afrikan sarvesta (etiopia, somalia, eritrea) ja vaikkapa muu afrikka (vaikea monen tunnistaa mm. kongolaisia ja sudanilaisia toisistaan, toisaalta länsiafrikkalaiset noista erottaa paremmin) jne jne.

Eihän jos ihminen on hiljaa, ole helppo erottaa saksalaista ja itävaltalaista toisistaan (ja jos saksalainen on jostain eteläbaijerista, ei kovin helposti silloinkaan kun ne puhuu, vaikka etelä ja pohjoissaksalaiset erottaa todella helposti. Toisaalta jos saksalaiset ja hollantilaiset on molemmat hiljaa, ei niitä (jos ovat pohjoissaksalaisia) ole välttämättä hirveän helppo erottaa ulkoisesti toisistaan.. jne.

Toisaalta imo Iranilaiset erottaa muista lähi-idän kansoista suhteellisen helposti, ei tarvitse kuin kuunnella kun ne puhuu. Senlisäksi naiset niistä on usein aika hmm.. <3 ja niillä on aika monella vihreät silmät mm. Tietyt persialaispiirteet on todella tunnistettavissa.. Ja persia ja arabia ei kyllä kuulosta toisiltaan sitten pätkääkään..

Joo ja sitten: olen kyllä sitä mieltä että suomalaisten niskoille ei missään nimessä saa laittaa rikoksia jota on maahanmuuttajat tehneet. Ja olen kyllä vähän sitä mieltä että noista mainitsemistani muslimimaista voisi muutenkin keskittyä ottamaan pakolaisiksi pelkkiä naisia, sillä naiset ylipääsä yleensä sopeutuvat uuteen maahan niin hirveän paljon paremmin.. ja NAISET ne siellä on ne joita pitäisi auttaa, ja nyt.. no tänne tunkee lähinnä parikymppisiä miehiä jotka esittää 14 vuotiasta..

Ja sekin saattaa ehkä olla vähän eri asia jos muuttaa länsimaisesta kulttuurista toiseen sellaiseen, kuin muslimikulttuurista tai kehitysmaasta länsimaiseen hyvinvointivaltioon.

e: tämä liittyi siis noihin pariin ylempään postiin, Indica ehti väliin

Harmi kun sitä juttua ei löydy tuolta nettiversiosta, tuli lukaistua se puolihuolimattomasti. Kaverin ajatuksena oli kuitenki se, että maahanmuuttajilta odotetaan ehkä liikaa sopeutumista sellaiseen kulttuuriin, johon he eivät pohjimmiltaan halua kuulua.

Ei pelkästään mutta joo periaatteessa. Riippuu kyllä helvetisti myös siitä millaisesta yhteiskuntaluokasta on kotoisin.. Oon ollut parin iranilaisen tytön kanssa tekemisissä ja ne on ihan 100% länsimaisia (tosin kotoisin ihan vitun eliittiperheistä, toinen mm. ravaa jatkuvasti lomamatkoilla brasseissa, amerikassa sun muualla mihin maksaa 1000e pelkät lennot) Se on sitten ihan toinen tarina miten hyvin sopeutuu ne keskimääräiset suomeen suuntaavat.. Ja kuka hullu jostain oikeasta länsimaasta muutenkaan tonne vastuunkannon, vihervasemmiston, veronkorotusten ja pimeän talven suomeen muuttaisi.. Korkeintaan naisten tähden, mutta toisaalta on niitä jotka menisi naisen takia vaikka marsplaneetalle jos siellä oisi havaittu naispuoleista elämää..

Noniin ja toiseen asiaan: Mä taidan pysyä myös poissa sieltä vastuunkannon, suomalaisten syyllistämisen, vihervasemmiston, valtakunnan propagandalaitos ylen ja mustan mannerheimin maasta. Mikä helvetin itseinho on suomalaisella tiedostavalla älymystöllä, että hävetään suomen historiaa ja historiallisia hahmoja että niitä sitten rienataan tolleen. Eihän Der Untergangissakaan Hitler ollut homo pedari eläimiin päin kallellaan ollut juutalainen.. Toinen mikä ihmetyttää on se että ITSE suvaitsevaisto pitää yllä tota rotuihin jakoa sillä että ne ylentää mustaihoiset muista erilliseksi, tässätapauksessa ihailtavaksi ryhmäksi, jonka etuja pitää joka mediassa ajaa ja jonka edustajia pitää nostaa esille vaikka sitten mannerheimina. Samanlaista rotu-keskittynyttä ajattelua harrastettiin vielä tossa parikymmentä vuotta sitten Etelä-Afrikassa..

Eikö ne tajua että myös tuollainen ylistäminen on ihan samalla lailla rotuerottelua?

Noh. kiva se on huomata että apartheid elää;) Ainakin ne tausta-asenteet.. Mäkin varmaan käsikirjoitan Etelä-Afrikkaa koskevan elokuvan jossa PW.Botha on isomahainen musta mies ja jossa ANC:läiset on valkoisia, lierihattupäässä hevosilla ratsastavia juntteja.

e:

Jos maahanmuuttajat ei halua johonkin tiettyyn kulttuuriin sopeutua, kannattaa maahanmuuttajien JOKO muuttaa sellaisen kulttuurin pariin johon he haluavat sopeutua tai pysyä kotonaan. Simple as that.

Mä esim en halua sopeutua kiinalaiseen kulttuuriin, siksipä olen asunut vain saksassa, suomessa ja hollannissa. Mä en myöskään ajatellut koskaan mennä muihin itämaihin kun israeliin, uuteen seelantiin tai australiaan. Ja mulle sallittakoon. mutta en mä mene mihkään japaniin ja ala vaatia erioikeuksia koska olen kerta maahanmuuttaja..

Harmi kun sitä juttua ei löydy tuolta nettiversiosta, tuli lukaistua se puolihuolimattomasti. Kaverin ajatuksena oli kuitenki se, että maahanmuuttajilta odotetaan ehkä liikaa sopeutumista sellaiseen kulttuuriin, johon he eivät pohjimmiltaan halua kuulua.
Asia on mun mielestä äärettömän yksinkertainen. Jos ei tänne halua sopeutua, ei tänne tartte tulla. Ei muuta kuin takaisin savannille jos ei kelpaa.

Ei tartte muuttua suomalaiseksi. Ei tarvi syödä poroa, juoda kaljaa ja saunoa. Mutta Suomen lakien ja asetusten mukaan täytyy elää. Ei ole minkäänlaista syytä tai anteeksianto - perustetta sille, että tänne meidän "suojelukseemme" ja elätettäväksi tullut syyllistyisi rikokseen.

M-Nutrition juomat hurjassa alessa, jopa puoleen hintaan

BCAA / EAA / PWO

TILAA TÄSTÄ
http://www.facebook.com/JulmaHenri/posts/416702891721496

Tää on kyllä suurinta paskaa ikinä. Eli ratikkariehuja oli Rodrigo Nascimento, jonka mielestä natsit lipuntarkastajat pahoinpitelivät hänet.

Kill armanin seinältä bongasin jutun ja sieltä kommenteista nämä:
"Saara Järvi Hei.
Olin kyseisessä sporassa ja juttu ei mennyt kyllä lainkaan kuten tämä uhri on tänne kirjoittanut. Kyseinen uhri käyttäytyi todella agressiivisesti tarkastajia kohtaan ja yritti päästä pakoon kun ei ollut lippua maksuttuna. Tarkastajat
koittivat pitää henkilöä aloillaan tämän olessaan raivon vallassa, rimpuili ja potki.
Minä ainakin pelkäsin enemmän tätä matkustajaa kuin tarkastajia.
Isot kiitokset tarkastajille kun suojelitte muita matkustajia.
Sääliksi käy lapsia kun joutuvat tuollaista isää katselemaan.
Tämä tästä."

"Kyseisellä "uhrilla" on pahoinpitelytuomio sekä lähestymiskiellot exäänsä ja tämän nykyistä kumppania, minua, kohtaan. Sain vasta nyt kuulla asiasta ja juttelin lapsipuolteni kanssa. Kertomuksensa vastasivat Hesarin kuvausta tapahtumasta. Lasten nimet on tossa postissa julkaistu ilman ainoan huoltajansa lupaa ja olisi heidän kannaltaan parempi ettei tätä tämän enempää leviteltäisi. Kiitos!"

Eikös riittäisi jos luonnehdittaisiin suurinpiirtein maantieteellisen alueen mukaan. ts. Lähi-Idästä, (pitää sisällään arabimaat, israelin ja Iranin), Afrikan sarvesta (etiopia, somalia, eritrea) ja vaikkapa muu afrikka (vaikea monen tunnistaa mm. kongolaisia ja sudanilaisia toisistaan, toisaalta länsiafrikkalaiset noista erottaa paremmin) jne jne.

Eihän jos ihminen on hiljaa, ole helppo erottaa saksalaista ja itävaltalaista toisistaan (ja jos saksalainen on jostain eteläbaijerista, ei kovin helposti silloinkaan kun ne puhuu, vaikka etelä ja pohjoissaksalaiset erottaa todella helposti. Toisaalta jos saksalaiset ja hollantilaiset on molemmat hiljaa, ei niitä (jos ovat pohjoissaksalaisia) ole välttämättä hirveän helppo erottaa ulkoisesti toisistaan.. jne.

Toisaalta imo Iranilaiset erottaa muista lähi-idän kansoista suhteellisen helposti, ei tarvitse kuin kuunnella kun ne puhuu. Senlisäksi naiset niistä on usein aika hmm.. <3 ja niillä on aika monella vihreät silmät mm. Tietyt persialaispiirteet on todella tunnistettavissa.. Ja persia ja arabia ei kyllä kuulosta toisiltaan sitten pätkääkään..
,

Indica, mitä mahdoit ajaa tällä takaa? Sitäkö, että poliisin kaivatessa tietoja raiskaajasta laitetettaisiin tuntomerkiksi summittainen arvaus tekijän synnyinseudusta? Mitä olen poliisien puheita kuullut, niin noissa puskaraiskauksissa ei uhrilla ole usein yhtään mitään käsitystä tekijästä. Ehkä nyt erottavat mustan valkoisesta, mutta ei muuta...

Iranilaisnaisten vihreät silmät ovatkin loistava tuntomerkki raiskurijahdissa :)

Mahdan ajaa takaa sitä että vaikka rotuja todennäkösesti nykysessä asenneilmastossa ei saa mainita, voisi epäillyn summittaisen synnyinseudun laittaa tuntomerkiksi.

Toisinsanoen, mainita jos tekijä on rättipää, että kyseinen epäilty on kotoisin lähi-idästä ja jos se on afrikkalainen, että tekijä on kotoisin itä/länsiafrikasta. tai no vaikka pelkästä saharan eteläpuolisesta afrikasta, jos halutaan kansanomaisemmin sanoa tekijää neekeriksi..

Toim.huom. En ole rasisti, mutta en mä tällästä nykystä viherpiiperöyhteiskuntaakaan voi kannattaa

Mahdan ajaa takaa sitä että vaikka rotuja todennäkösesti nykysessä asenneilmastossa ei saa mainita, voisi epäillyn summittaisen synnyinseudun laittaa tuntomerkiksi.

Toisinsanoen, mainita jos tekijä on rättipää, että kyseinen epäilty on kotoisin lähi-idästä ja jos se on afrikkalainen, että tekijä on kotoisin itä/länsiafrikasta. tai no vaikka pelkästä saharan eteläpuolisesta afrikasta, jos halutaan kansanomaisemmin sanoa tekijää neekeriksi..

Toim.huom. En ole rasisti, mutta en mä tällästä nykystä viherpiiperöyhteiskuntaakaan voi kannattaa

Näin varmaan tehdään nytkin, jos niitä luotettavia tuntomerkkejä on oikeasti olemassa. Raiskatut naiset vain ovat ilmeisen huonoja antamaan mitään kunnon tuntomerkkejä ja arabin näköiseksi kuvailtu tumma kaveri voi yhtä hyvin olla kotoisin Ranskasta tai Georgiasta.

Joo espoolainen nuorukainen varmaan on aika kattava kuvaus kuvaamaan yöntimoja??

Ehkä narkkareilta ja hipeiltä odotetaan liikaa sopeutumista sellaiseen yhteiskuntaan, johon he eivät halua kuulua. Mikä nyt oli pointtisi? Että heitä ei tulisi moraalisesti tuomita rikoksista, koska he eivät tykkää Suomesta?

Vai pitäiskö jopa lainsäädäntöä muuttaa, nyt kun tiedetään, etteivät mamut halua sopeutua tänne.

Joo espoolainen nuorukainen varmaan on aika kattava kuvaus kuvaamaan yöntimoja??

PUhummekohan me nyt lainkaan samasta asiasta? Jos tekijä tiedetään espoolaiseksi nuorukaiseksi, niin hänen henkilöllisyytensä on jo varmaan tiedossa. Niitä tuntomerkkejä ei silloin enää tarvitse levitellä.

Kun etsitään rikoksen tekijää, niin kyllä poliisi silloin pääsääntöisesti tiedottaa (ja lehdistö levittää) niin hyvät tuntomerkit, kuin on mahdollista. Luotettavia tuntomerkkejä (esim. etninen tausta) ei vain aina ole. Ei siinä mitään monikulttuurista salaliittoa ole taustalla.

Kun etsitään rikoksen tekijää, niin kyllä poliisi silloin pääsääntöisesti tiedottaa (ja lehdistö levittää) niin hyvät tuntomerkit, kuin on mahdollista. Luotettavia tuntomerkkejä (esim. etninen tausta) ei vain aina ole. Ei siinä mitään monikulttuurista salaliittoa ole taustalla.
Mikäs sitten selittää sen, että samoihin aikoihin julkaistuissa uutisissa, joissa ilmoitetaan tapahtuneesta rikoksesta tekijän vielä ollessa karkuteillä, niin riippuen lehdestä joko kerrotaan kyseessä olleen yön timo tai sitten ei? Kertooko poliisi ne tuntomerkit vain joillekin lehdille, ja toisille (esim hesari) jättää aina kertomatta?

Suositut

Back
Ylös Bottom