Maahanmuutto

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
AKV on vissiin pistäny mut ignoreen, kun se ei enää kommentoi mun juttujani ollenkaan, jolloin jään ilman tuiki tarpeellista sparrausta.

(Itse asiassa siinä vaiheessa, kun Tahaton emissiokaan ei kommentoinu mun juttuja, jouduin jo loggautumaan ulos nähdäkseni, onko Mike pistäny näkymättömän ignoren. Mutta ehkä se onkin IP-osoitekohtainen. Svittu, vainoharhat pahenee.... lääkitys... Sori taas, Mike. :D )
Sen jälkeen kun kaveri on suoltanut bloginsa täyteen pelkkää mamu/pakolaisaiheista juttua jossa hän vaahtoaa "länsimaisesta itsetuhoisesta hölmöydestä", kritisoi vain ja ainoastaan islaminuskoisten ja/tai mustien (tai usein vain islaminuskoisten mustien) käyttäytymistä tms. niin ei pitäisi yllättyä että moisesta ärsyynnytään. Ja sen jälkeen kun mies myöntää suoraan, että
"Islamilaista maahanmuuttoa vastustan erityisesti"
niin kyseistä herraa on IMO turha tämän jälkeen pitää muuna kuin taas yhtenä osoituksena vähän korkeakoulutusta saaneesta antidemokraattisesta aineksesta jonka todelliset tarkoitusperät lienevät jossain Platonin "Valtion" tasolla. Uskonnonvapaus on sivistysyhteiskunnan peruskivi, mikä lienee Jussille liian kova pala hyväksyttäväksi.
Uskonnonvapaus on ihan hyvä asia.

Mutta on täysin eri asia ottaa maahan sata maallistunutta pitsanvääntäjää, joille islam on about samanarvoinen kuin minulle (kirkosta eronneelle) joulukirkko (jossa käydään kerran kymmenessä vuodessa) kuin sata vakaumuksellista muslimia (oikean tai väärän islamin, aivan sama), joille multikulttitavjojen mielestä pitää heti rakentaa sossun rahoilla moskeija, jossa niiden imaami Al-Kebab saarnaa, että paljasta lihaa näyttävät suomalaisnaiset ovat juuri sitä: paljasta lihaa. Ja tämä oli vasta päivän epistolan maltillinen esipuhe.

Oletteko muuten huomanneet, mitä Pohjoisvirta heittää. Aivan saatanan hyvin:
Rasismi on väärä sana kuvaamaan suomalaisten tunnetilaa maahanmuuttajiin.

Apatia kuvaa sitä tylsistyneisyyden tilaa, mitä usea suomalainen tuntee ja sulkeutuu omaan asuntoonsa ja sulkee myös silmänsä todellisuudelta.

Tälläinen tylsistyminen on ihan sitä samaa tylsistymistä kuin maahanmuuttaja kokee mutta maahanmuuttaja purkaa sen agression eri suuntaan ja kaiken hyvän lisäksi mielivaltaiseen käytökseen alistutaan.

Aivan yhtä vaarallista on olla tekemättä mitään kuin se, että tekee väärin.
...
Tässäkin on vikana se, että rasismi ei ole ikinä alistumista/nöyristelyä, mitä suomalaiset tekevät jatkuvasti maahanmuuttajien eteen.

Kyllä. Pohjoisvirralla on ollut hyvinkin asiaa sanottavana. Sellaista johon muutkin yhtyisivät (jos uskaltaisivat myöntää todeksi).

Ask not what your country can do for you, but...

for evil to prevail, it only takes good men to do nothing.
-WC

Konsensus vallitsee kyllä ongelmasta, mutta ongelma onkin siinä, mitä tehdä sille...

Uskonnonvapaus on ihan hyvä asia.

Mutta on täysin eri asia ottaa maahan sata maallistunutta pitsanvääntäjää, joille islam on about samanarvoinen kuin minulle (kirkosta eronneelle) joulukirkko (jossa käydään kerran kymmenessä vuodessa) kuin sata vakaumuksellista muslimia (oikean tai väärän islamin, aivan sama), joille multikulttitavjojen mielestä pitää heti rakentaa sossun rahoilla moskeija, jossa niiden imaami Al-Kebab saarnaa, että paljasta lihaa näyttävät suomalaisnaiset ovat juuri sitä: paljasta lihaa. Ja tämä oli vasta päivän epistolan maltillinen esipuhe.

Tämäkin päivä nähtiin; komppaan. Tiedä sitten epistolasta.

En mä ole reino sua unohtanut:haart: , keskustelu vaan on alkanut kiertää itseään, eikä siitä saa enää yhtä paljon irti kuin vanhojen hyvien postien aikaan.

Jos ähly raiskaa, se on naisen vika:

Australian korkea-arvoisin islamilainen uskonmies järkytti eilen maailmalla kutsuttuaan huntuja käyttämättömiä naisia "paljaaksi lihaksi".

Imaami Taj Aldin al-Hilalin mukaan raiskaukset ja seksuaaliset hyökkäykset ovat hunnuttamattomien naisten vika.

Al-Hilali kommentoi huntuja 500 seuraajalleen Sydneyssä viime kuussa. Imaamin puheet levisivät eilen ympäri maailmaa, kun australialaislehti julkaisi ne.

- Kenen vika on, jos tuot paljaan lihapalan julkiselle paikalle ja kissa syö sen? Onko se kissan vai paljaan lihan vika? Paljas liha on ongelma. Jos nainen olisi kotonaan, huoneessaan, hunnussaan, mitään ei olisi tapahtunut, Guardian -lehti siteerasi imaamia.

Al-Hilalin sivusi puheessaan myös Australiassa kuusi vuotta sitten sattuneita joukkoraiskauksia ja vihjasi, etteivät ne olleet miesten vika.

Ryhmä nuoria libanonilaismiehiä sai pitkän vankilatuomion neljän naisen raiskauksesta.

Imaami sanoi, että "houkuttelevasti keinahtelevat naiset, jotka meikkaavat ja pukeutuvat provosoivasti" houkuttelevat seksuaalirikoksiin.

- Ja sitten tuomari antaa 65 vuotta vankeutta. Mutta kenestä ongelma oikein kumpuaa?

Imaami on toiminut Australian hallituksen neuvonantajana muslimiasioissa.

Lähde: Iltasanomat

Eikös se nyt ole ollu jo kauan selvää et jos ähly raiskaa se on AINA uhrin vika.. :rolleyes:

Tiedän kyllä että tämä on keskustelupalsta. Mutta tämä ei muuta mihinkään sitä tosiasiaa, että jonkinlainen taso kantsisi säilyttää. Etenkin siinä sisällössä. Huonon ulkoasun kestää kyllä, mutta rasistinen paska ja suoranainen debiili vittuilu ovat asia erikseen. Viestin ulkoasu tarjoaa myös perustan esim. diskurssianalyyttiselle tulkinnalle. Sitäpaitsi Widowmaker tuskin on lukihäiriöinen. Minulla on lukihäiriöistä kokemusta työn takia eikä W:n teksteissä ole mielestäni niihin viittaavaa.

Jääköön tämä metakeskustelu nyt tähän.

täysin samaa mieltä! :worship: Perkeleen hyvää tekstiä :thumbs: !!
ei vois eräs nimeltä mainimaton pystyä samaan ..tiedät kyllä ! ;)

rakasta.jpg

Tosi kaunis nainen. Ei vois yksi nimeltä mainitsematon nainen olla yhtä kaunis. :thumbs: :kuola: :rolleyes: :D :hyper: :)

:offtopic:

Yasmin hei. Jos tällanen suomalainen perusjuntti haluaisi tavata somalinaisen niin mitenköhän tämä tapahtuisi...ja erityisesti MISSÄ? Missä niitä voi tavata? Ja onko mitään mahiksia? :) En vaan ole tällaisia pareja liiemmin nähnyt. Hauska olisi tietää saisiko siinä veljien ja koko suvun vihat päälleen. Saisiko?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ei vittu aikuinen mies...

Mikäs sulla on? Pakko se on takaisin päin näpäyttää. Kyllä mä ymmärrän et pakolaiset vie sua ku litran mittaa, mut mä en siihen leikkiin viittis lähteä. Muista olla vaan nöyrä niitä kohtaan, ni kyl ne sua vielä vedättää. No mäkin olin sun iässä vielä sinisilmäinen...:thumbs:

Mikäs sulla on? Pakko se on takaisin päin näpäyttää. Kyllä mä ymmärrän et pakolaiset vie sua ku litran mittaa, mut mä en siihen leikkiin viittis lähteä. Muista olla vaan nöyrä niitä kohtaan, ni kyl ne sua vielä vedättää. No mäkin olin sun iässä vielä sinisilmäinen...:thumbs:

Kerrotko mistä sä tämän oot ymmärtänyt?

Enpä nyt jaksa koko ketjua kollata, mut pitkin tätä ketjua. Esim. just toi äskeinen. Oisko tos taas sit vaan pitänyt olla turpa kiinni, ku Yasmin mun suuntaan laittaa jotain vittuilua?

Just meinasin kysyä, että ootko nyt helvetti ollenkaan lukenu mitä oon kirjottanu.

Koetko sä nyt että pakolaiset hyppi sun silmille ja mä puolustelin niitä?
Ihan sama kenelle sä ton tyyppistä paskaa rupeet suoltamaan, ni se ei edistä mitään.

No niin nyt lopettakaa tuo chattaily. Tulee vaan turhaa roskaa tähän threadiin ja jää tärkeämmät asiat huomaamatta.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom