AKV on vissiin pistäny mut ignoreen, kun se ei enää kommentoi mun juttujani ollenkaan, jolloin jään ilman tuiki tarpeellista sparrausta.
(Itse asiassa siinä vaiheessa, kun Tahaton emissiokaan ei kommentoinu mun juttuja, jouduin jo loggautumaan ulos nähdäkseni, onko Mike pistäny näkymättömän ignoren. Mutta ehkä se onkin IP-osoitekohtainen. Svittu, vainoharhat pahenee.... lääkitys... Sori taas, Mike. :D )
Mutta on täysin eri asia ottaa maahan sata maallistunutta pitsanvääntäjää, joille islam on about samanarvoinen kuin minulle (kirkosta eronneelle) joulukirkko (jossa käydään kerran kymmenessä vuodessa) kuin sata vakaumuksellista muslimia (oikean tai väärän islamin, aivan sama), joille multikulttitavjojen mielestä pitää heti rakentaa sossun rahoilla moskeija, jossa niiden imaami Al-Kebab saarnaa, että paljasta lihaa näyttävät suomalaisnaiset ovat juuri sitä: paljasta lihaa. Ja tämä oli vasta päivän epistolan maltillinen esipuhe.
Oletteko muuten huomanneet, mitä Pohjoisvirta heittää. Aivan saatanan hyvin:
(Itse asiassa siinä vaiheessa, kun Tahaton emissiokaan ei kommentoinu mun juttuja, jouduin jo loggautumaan ulos nähdäkseni, onko Mike pistäny näkymättömän ignoren. Mutta ehkä se onkin IP-osoitekohtainen. Svittu, vainoharhat pahenee.... lääkitys... Sori taas, Mike. :D )
Uskonnonvapaus on ihan hyvä asia.Sen jälkeen kun kaveri on suoltanut bloginsa täyteen pelkkää mamu/pakolaisaiheista juttua jossa hän vaahtoaa "länsimaisesta itsetuhoisesta hölmöydestä", kritisoi vain ja ainoastaan islaminuskoisten ja/tai mustien (tai usein vain islaminuskoisten mustien) käyttäytymistä tms. niin ei pitäisi yllättyä että moisesta ärsyynnytään. Ja sen jälkeen kun mies myöntää suoraan, että
"Islamilaista maahanmuuttoa vastustan erityisesti"
niin kyseistä herraa on IMO turha tämän jälkeen pitää muuna kuin taas yhtenä osoituksena vähän korkeakoulutusta saaneesta antidemokraattisesta aineksesta jonka todelliset tarkoitusperät lienevät jossain Platonin "Valtion" tasolla. Uskonnonvapaus on sivistysyhteiskunnan peruskivi, mikä lienee Jussille liian kova pala hyväksyttäväksi.
Mutta on täysin eri asia ottaa maahan sata maallistunutta pitsanvääntäjää, joille islam on about samanarvoinen kuin minulle (kirkosta eronneelle) joulukirkko (jossa käydään kerran kymmenessä vuodessa) kuin sata vakaumuksellista muslimia (oikean tai väärän islamin, aivan sama), joille multikulttitavjojen mielestä pitää heti rakentaa sossun rahoilla moskeija, jossa niiden imaami Al-Kebab saarnaa, että paljasta lihaa näyttävät suomalaisnaiset ovat juuri sitä: paljasta lihaa. Ja tämä oli vasta päivän epistolan maltillinen esipuhe.
Oletteko muuten huomanneet, mitä Pohjoisvirta heittää. Aivan saatanan hyvin:
Rasismi on väärä sana kuvaamaan suomalaisten tunnetilaa maahanmuuttajiin.
Apatia kuvaa sitä tylsistyneisyyden tilaa, mitä usea suomalainen tuntee ja sulkeutuu omaan asuntoonsa ja sulkee myös silmänsä todellisuudelta.
Tälläinen tylsistyminen on ihan sitä samaa tylsistymistä kuin maahanmuuttaja kokee mutta maahanmuuttaja purkaa sen agression eri suuntaan ja kaiken hyvän lisäksi mielivaltaiseen käytökseen alistutaan.
Aivan yhtä vaarallista on olla tekemättä mitään kuin se, että tekee väärin.
...
Tässäkin on vikana se, että rasismi ei ole ikinä alistumista/nöyristelyä, mitä suomalaiset tekevät jatkuvasti maahanmuuttajien eteen.