Maahanmuutto

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Ihan sama kenelle sä ton tyyppistä paskaa rupeet suoltamaan, ni se ei edistä mitään.

Miksen antais saman kaltaista lahjaa takaisin päin? En oo kuitenkaan niin harras kristitty että kääntäsin aina vaan toisen posken. Enkä toisaalta koe et mun tarvis antaa kenenkään hyppiä mun silmille. Ja sitäpaitsi, mitä mun pitäs tässä edistää? Somalejen hyvää oloa Suomessa vai? Vitut.

Jos ähly raiskaa, se on naisen vika:

Australian korkea-arvoisin islamilainen uskonmies järkytti eilen maailmalla kutsuttuaan huntuja käyttämättömiä naisia "paljaaksi lihaksi".

Imaami Taj Aldin al-Hilalin mukaan raiskaukset ja seksuaaliset hyökkäykset ovat hunnuttamattomien naisten vika.

Al-Hilali kommentoi huntuja 500 seuraajalleen Sydneyssä viime kuussa. Imaamin puheet levisivät eilen ympäri maailmaa, kun australialaislehti julkaisi ne.

- Kenen vika on, jos tuot paljaan lihapalan julkiselle paikalle ja kissa syö sen? Onko se kissan vai paljaan lihan vika? Paljas liha on ongelma. Jos nainen olisi kotonaan, huoneessaan, hunnussaan, mitään ei olisi tapahtunut, Guardian -lehti siteerasi imaamia.

Al-Hilalin sivusi puheessaan myös Australiassa kuusi vuotta sitten sattuneita joukkoraiskauksia ja vihjasi, etteivät ne olleet miesten vika.

Ryhmä nuoria libanonilaismiehiä sai pitkän vankilatuomion neljän naisen raiskauksesta.

Imaami sanoi, että "houkuttelevasti keinahtelevat naiset, jotka meikkaavat ja pukeutuvat provosoivasti" houkuttelevat seksuaalirikoksiin.

- Ja sitten tuomari antaa 65 vuotta vankeutta. Mutta kenestä ongelma oikein kumpuaa?

Imaami on toiminut Australian hallituksen neuvonantajana muslimiasioissa.

Lähde: Iltasanomat

Herää kysymys, jota Halla-Aho jo aikoinaan pohti: onko tuo kuitenkin sitä väärää islamia, jonka saama julkisuus esim Hämeen-Anttilaa niin surettaa?

Ja jos tuo on väärää islamia, miksi Australian hallitus tekee yhteistyötä tuon väärän ja ah niin vihamielisen islamin edustajan kanssa?

Ellei tuo sittenkin ole juuri sitä oikeaa islamia. AKV?

Miksen antais saman kaltaista lahjaa takaisin päin? En oo kuitenkaan niin harras kristitty että kääntäsin aina vaan toisen posken. Enkä toisaalta koe et mun tarvis antaa kenenkään hyppiä mun silmille. Ja sitäpaitsi, mitä mun pitäs tässä edistää? Somalejen hyvää oloa Suomessa vai? Vitut.

No nii, aattelin lopettaa toho, mut jatketaan sitten.
Mimmi vaan pyyteli sua kirjottelemaan asiallisemmin, ainakin tos viimesimmässä viestissä. Ja toi sun lahja oli vähän eri kalibeerin juttu. Ei sun tarvi ei, enkä sitä pyydäkään. Mut silleen jonkin sortin hienovaraisuutta voi harrastaa välillä. Äläkä ny kärjistä et aina. Edistää vaikka tätä keskustelua ettei jauhettais koko aika samaa paskaa menemättä mihinkään suuntaan. Sitä tarkotin, enkä somalien asemaa.

Jotenki sulla tuntuu olevan tommonen mustavalkonen käsitys että voi joko vihata mamuja tai rakastaa. En kuulu nyt mihinkään rakastajiin, vaan koitan suhtautuu ihmisiin usein yksilöinä (EDIT: no joo, en oikeastaan), mut kyllähän tuo mamujen kanssa on vaikeaa ja totta vie kannatan helvetin paljon tiukempaa politiikkaa maahanmuuton suhteen. Aye?

No nii, aattelin lopettaa toho, mut jatketaan sitten.
Mimmi vaan pyyteli sua kirjottelemaan asiallisemmin, ainakin tos viimesimmässä viestissä. Ja toi sun lahja oli vähän eri kalibeerin juttu. Ei sun tarvi ei, enkä sitä pyydäkään. Mut silleen jonkin sortin hienovaraisuutta voi harrastaa välillä. Äläkä ny kärjistä et aina. Edistää vaikka tätä keskustelua ettei jauhettais koko aika samaa paskaa menemättä mihinkään suuntaan. Sitä tarkotin, enkä somalien asemaa.

Jotenki sulla tuntuu olevan tommonen mustavalkonen käsitys että voi joko vihata mamuja tai rakastaa. En kuulu nyt mihinkään rakastajiin, vaan koitan suhtautuu ihmisiin usein yksilöinä (EDIT: no joo, en oikeastaan), mut kyllähän tuo mamujen kanssa on vaikeaa ja totta vie kannatan helvetin paljon tiukempaa politiikkaa maahanmuuton suhteen. Aye?

Okei. Annetaan olla. Se tosin tarvii sanoa, et oikeeseen osuit. Mun mielestä sä joko "rakastat" tai "vihaat" niitä mamuja. Välimallia ei ole. Ite kuuluin ennen toiseen leiriin, ja nyt sit tähän toiseen. Siltä väliltä en ole ikinä ollut. Enkä tule olemaan. ;)

Herää kysymys, jota Halla-Aho jo aikoinaan pohti: onko tuo kuitenkin sitä väärää islamia, jonka saama julkisuus esim Hämeen-Anttilaa niin surettaa?

Ja jos tuo on väärää islamia, miksi Australian hallitus tekee yhteistyötä tuon väärän ja ah niin vihamielisen islamin edustajan kanssa?

Ellei tuo sittenkin ole juuri sitä oikeaa islamia. AKV?

Kyllähän tuo islam näin asiaan perehtymättömälle vaikuttaa ihan vitun sairaalta vakaumukselta ja elämäntavalta.

Mites edustaako paavi sitten sitä oikeeta kristinuskoa?

Okei. Annetaan olla. Se tosin tarvii sanoa, et oikeeseen osuit. Mun mielestä sä joko "rakastat" tai "vihaat" niitä mamuja. Välimallia ei ole. Ite kuuluin ennen toiseen leiriin, ja nyt sit tähän toiseen. Siltä väliltä en ole ikinä ollut. Enkä tule olemaan. ;)

Jeps, no sanotaanko että meikä vihaa rikollisia mamuja. Ja mun puolesta vois lopettaa maahanmuuton niistä maista, joista näitä rikollisia tulee paljon. Nämä maathan on täällä jo useaan otteeseen käsitelty. Että metsään ollaan menossa minunkin mielestä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Melkoinen korkeakulttuuri toi rauhanuskonto. Onko se itsemurhapommittajan vika, että väkijoukko sattuu olemaan just siinä?

Summa summarum: Hämeen-Anttila on huippuasiantuntija omalla alallaan, joka nyt ei satu olemaan muslimimaahanmuutajien toiminta oikeassa elämässä.

Summa summarum: puhut ihan eri aiheesta kuin minä SerialLoserille. Suosittelen lukemaan ne aiemmat viestit tarkemmin, jottei tarvitse jatkaa useita sivuja edempänä sitten keskustelua väärinkäsityksen pohjalta.

AKV on vissiin pistäny mut ignoreen, kun se ei enää kommentoi mun juttujani ollenkaan, jolloin jään ilman tuiki tarpeellista sparrausta.

Enkä ole. Itse asiassa sinä olet niitä viimeisiä henkilöitä tästäkin threadista joita ignoreen laittaisin.

Mutta on täysin eri asia ottaa maahan sata maallistunutta pitsanvääntäjää, joille islam on about samanarvoinen kuin minulle (kirkosta eronneelle) joulukirkko (jossa käydään kerran kymmenessä vuodessa) kuin sata vakaumuksellista muslimia (oikean tai väärän islamin, aivan sama), joille multikulttitavjojen mielestä pitää heti rakentaa sossun rahoilla moskeija, jossa niiden imaami Al-Kebab saarnaa, että paljasta lihaa näyttävät suomalaisnaiset ovat juuri sitä: paljasta lihaa.

Aivan. Mutta kun Halla-aho ei näytä tekevän mitään eroa pitsanvääntäjän ja jonkin hihhuli-imaamin välille. Tai jos tekee, niin lausahduksesta "ei-islaminuskoisia-maahan" ei sitä eroa ainakaan löydy. Tai sitten H-A on vain huono kirjoittaja, joka ei tajua esim. sitä että työperäistä maahanmuuttoa suosiessa uskonto on irrelevantti. Jos se pitsanpaistaja tulee maahan töihin, niin sivistysyhteiskunnassa lienee se ja sama onko kyseessä muslimi, katolinen, skientologi vaiko satanisti.

Oho, kenialainen sarjaraiskaaja myönsi teot. Näin muuten ko. tapauksen monta kertaa Helsingin keskustassa erityisesti Kampin alueella. Tyyppi meni ihan randomina tyyliin jokaisen muijan luo ja esitti varmaankin asiansa melko suorasukaisesti. Silloin pisti jo silmään.

Surkeinta tässä kaverissa on kuitenkin se, että äijä pystyisi pitämään pöytää perseellään. Sen verta tajuton hanuri sillä oli. Sitten kaverilla taisi olla lonkka paskana tai jotain, kun sen kävely oli sellasta ihme vaappumista ja laahaamista.

Rasistimuijia perkele, kun eivät antaneet tummalle miehelle! Mut oikeesti aika surullista, että jotkut muijat oli lähteny ton tyypin matkaan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom